• TemnyMagic

    Zdravim, poprosil bych o naceneni kola Author CA 5500, razeni ultegra 2×9, kola aksium racing, plast vittoria open corsa evo. Byl jsem s nim jen nekolikrat vetsi cestu (2 roky zpet) a na obcasnou cestu do prace po meste je ho skoda. Neni na nej cas

    • Johny.Merida  

      Křišťálová koule ? Tady bude veselo ,sorry.

    • Alojs01  

      Tak, jak jsi to popsal, tak možná okolo ±12tis. Ale fotka by byla asi lepší…

    • roman II  

      viděl bych to na desítečku

    • Josech  

      Jestli ti nekdo za takovej srot da desitku, tak mu jeste, jako bonus zrob fajku.

    • Honzis  

      bez fotky těžko soudit, ale dnes 2×9 nikdo nechce, hliníkový Author dejme tomu 15let starý + sice Aksia a dobré pláště ale ty mohou být už spíš ztrouchnivělé, takže 7000Kč aby to šlo trochu na odbyt. Neříkám že by nadšenec za leštěnku nedal víc, ale tyhle komponenty jsou dávno za zenitem, třeba náhradní střed na Octalink 2tác stojí 900Kč a je umění ho vůbec sehnat, stejně tak šaltr funfguje jen stará Tiagra 4600, kazety seženeš max obyč Tiagry …

      • ˘Ö˘ Krab  

        CA je karbon, tuším. Hliníky byly jen A.

        • Honzis  

          Máš pravdu, já myslel že to byla hotovka řady A = hliník. Tak jestli to jsou „jen staré komponenty“ na dejme tomu 8let starém karbon rámu tak zvedám odhad na 14–15tis.

          • McBlacky  

            ani náhodou, 25 tisíc stojí carbon kolo z dekáče na tiagře nebo hliník na 105.

            X let stará vražda na devítce tiagře? Hliník za 5–6 tisíc,carbon 9–10 max pokud to bude vizuálně slušný

            • Johny.Merida  

              Ale hlavně se tady bavíme o jitrnici,jakou svět neviděl :-))

              • McBlacky  

                ono s těma starejma věcma to je různý. Jestli to je jetý kolem komína třikrát ročně službu to udělá víc než za tři roky olítaný kolo s 50tkm na hrbu a hromadou pádů. Bavíme se o silničce, bajky díky tomu jak to akceleruje nemá smysl starší než 2–3 roky kupovat vůbec.

            • Mikikuba  

              Souhlas.

            • Honzis  

              já to bral že to bude „skoro leštěnka“ minimálně jetá, takže slušná Aksia + pláště a rámy od authora nebývaly špatný + psal Ultegru, což sice v 9speed „nikdo nechce“, ale může sloužit 30 000km jen s výměnou řetězů a špalků + kazety za 500Kč. Hodně záleží jestli to bude „vzhledově hezký“, ale ty staré rámy bohužel vypadají většinou o dost hůř než aktuální trendy :-(

            • sparrow_cz  

              Jaká karbonová silnička je za 25?

            • Žíža  

              Opravdu v nabídce někde v deccatlonu je carbon za 25? Osobně jsem nikde nenašel- spíše za 40+ na 105.

              Jinak CA 5500 se dělal do roku 2011 (pak ubyly ty nuly) . Kromě posledního modelu to bylo vždy na Sramu, takže je jasné, že je to preskladane- těžko tak říct, co z původní výbavy zbylo. Jinak já vozil model 2010 byl jsem spokojený- fakt to nebylo špatné 

              • Žíža  

                Tak první odstavec beru zpět- fakt existuje . – nevim proč, ale já tam vždycky měl až ten vyšší typ 

    • Markony  

      Shrnul bych to tak je to morálně zastaralé. Foto by napovědělo vice

      • ˘Ö˘ Krab  

        Rám má dost specifickou geometrii a značení velikostí, karbon na 5500 byl takový těžší a ne úplně nejtvrdší, což nemusí být pro rekreační jízdu na překážku.

        Rámy se daly kupovat nové zvlášť, ke konci i celkem levně, takže klidně může jít o skládané kolo. Vyrobil jsem doma pro ženu podobné na CA8800 a Ultegře 6600 + co se zrovna hodilo.

    • zderes  

      Zkusím to pod tímto vláknem.

      Borci tak mám dotaz ohledně prodeje tohoto kola. Zastoupení, info, ceny zde:https://pardus-bike.cz/super-5-team

      Jestli prodat zvlášť nebo jako celek.

      Kolo je jako nové, bez jediného škrábance, nejnovější Ultegra. Kola nejsou karbonová, ale lehoučká zapletená s nábojema Bitex.

      Kolo má najeto do 100km, to ani ne. Velikost zhruba pro 180cm. Prý je perfektně tuhý, což nechápu co je na tom perfektního :)) Za kolik to tak můžu prodat? Nechytlo mě to, bajk je bajk. Díky za radu.

      • Člověk a jeho svět  

        Nová bez kol je za 40?

        To pak za 35 tak jak je…

        • zderes  

          Počkej, to je nový kolo :)

        • McBlacky  

          za 40 je rámovka ne? Nová s kolama je za 60 bez obutí :)

          takže tohle asi je prodejný kolem 42–45 tkč, pro někoho komu nevadí všude nápisy Pardus.

          • zderes  

            Díky.

          • JakeF  

            By mě zajímalo, kolik lidí si tu polepenou čínu za 40 koupilo, tipuju se to rýmuje se slovem „mula“ :)). Za 60 je na Ultegře a karbon kolech před obligátní 20 % slevou „že jsme kámoši, tak já na tom budu tratit“ :)).

            • zderes  

              Vůbec ti nerozumím, kolo jsem ještě nenabídl a jen jsem se ptal zkušenějších. Na té “polepené Číně” závodí UCI team, kdyby to bylo špatné tak asi by jezdili jinde.

              Jestli trošku nehraje roli, že se dá za 60 koupit to, co pod jinou značkou stojí mnohem víc…

              • JakeF  

                Ten „špičkový český UCI Continental Team Pardus -Tufo Prostějov“ jezdí na tom, na co je sponzor posadí :)). A to ti říkám jako bývalý UCI elite závodník (čímž chci naznačit, že UCI licenci může mít fakt každej trouba, ne že bych byl tak dobrej :)).

                Narážel jsem na to, že těch 40 tisíc za rámovku je cena, která existuje pouze na internetu, aby nalákali zákazníky jakože kupujou za těch 60 k komplet něco výhodnýho. Že se za tu cenu reálně ani jeden neprodal, to už ti samozřejmě nenapíšou…

                Každopádně klidně to za těch 45 na bazar hoď, on se občas nějakej blbec najde, ale spíš to minimálně o desítku postupně zlevníš, než se to prodá.

                • zderes  

                  Jasně. Ale za 35 to bych raději rozebral, prodal rám a ostatní nechal mladýmu na cyklokrosku.

                  • JakeF  

                    A za kolik myslíš, že se takovej noname rám prodá? Nejvíc ceny ti na tom udělá ta Ultegra, na to pořád někdo může slyšet, přestože funguje stejně jako 105. Když na to koukneš realisticky očima zájemce o koupi, tak je to čínskej karbon na hliníkovejch kolech a s ráfkovejma brzdama.

                    Ty tady evidentně chceš slyšet, že za to dostaneš aspoň pade, tak to na ten bazar hoď a uvidí se… Občas lidi skočí fakt na nesmysl, tak třeba budeš mít kliku.

                    • zderes  

                      Tak určitě není noname jako noname. A nejsou hliníkových kola a náboje všechny stejný. Ale taky nejsem snílek. Žádný pade za to nechci, dám to za pevnou cenu 40. Kolo je celkově moc hezký, hezky udělaný, soudím podle toho, jaký to má ohlas na závodech, jak se na to lidi dívají a ptají se. Možná proto, že to neznají, nevím.

                      • JakeF  

                        Jo, nejsou hliníkový kola jako hliníkový kola… Ale na Bitex a Javax fakt nikoho nenalákáš.

                        Ale je fakt, že ten rám vypadá na první pohled dobře, třeba se za ty prachy někdo chytí, pokud to je v záruce.

      • lunochod  

        Vel. 54?

      • madik  

        „Nechytlo me to, bajk je bajk“ muzes vysvetlit, nechapu.

        • blue.sun  

          Třeba ho prostě nebaví jezdit jen nudně po hladké silnici. To celkem chápu, mě to taky nebere.

          • zderes  

            Přesně. Zkusil jsem to, 2× jsem jel do práce cca 10km a jednou s mladým tak 15km. Hrůza. Auta kolem, neustále ukazovat kam jedu, sledovat víc než jindy vše kolem sebe…v žádném případě se neodreaguju jako na bajku. Pořád doufat, že ten co mě předjíždí mě opravdu obejde. Možná je to tím, že jsem viděl hodně škaredých nehod cyklistů, nevím. Nikdy víc, ale je to jen můj pocit. Neříkám, že to pro někoho nemůže být super, ale já to určitě nikdy nebudu.

            • ˘Ö˘ Krab  

              To se tedy vzdáváš hodně snadno…

            • tromboonen  

              A to máš soukromej trail, na který se na bajku dostaneš bez kontaktu se silnicí, nebo si pokaždý dojedeš autem??? Tyhle řeči o tom, jak je to na silničce nebezpečný slýcháme od mlaďochů, co jezdlili jako děti na cyklostezce a pak už jen horáka, mě to teda taková trága nepřipadá, na silnici jsme jezdili vždycky a když člověk ví co má dělat a jak se chovat je to v poho… Nevím, jestli nastahuješ kalhoty moc brzo, zkus to někde, kde není provoz a dej mu šanci, takhle na tom dost ztratíš a nevyzkoušíš něco jinýho.

              • zderes  

                Když jedu z domu se projet tak silnice je asi jedno procento mezi barákama. Pak polňačky a les.

                Protože dost jezdím autem tak když se vrátím domů a chci se projet na kole tak nevidím důvod se zase cpát na silnici a fakt raději jedu do toho lesa.

                Jak říkám, neodsuzuju to, určitě má silnice svoje kouzlo, ale pro mě to fakt není. Koupil jsem si ji proto abych na silnici stačil mladýmu, ale nakonec s ním já na silnici nejezdím.

                • Petulda  

                  Mám to stejně, taky strávím dost času v autě na silnicích a na kole to potom nevyhledávám. Mám i gravel a silničky 3. třídy, kde projedou 2 auta za den mi nevadí (a těch je u nás naštěstí hromada). Když musím kousek přejet někudy, kde je provoz, tak to pro mě postrádá to, kvůli čemu na kole jezdím: klid, příroda, čistý vzduch, relax.

              • zderes  

                Třeba před chvílí tady srazila dodávka dva cyklisty jedoucí za sebou ve stejném směru jízdy. Cesta široká, žádné auto v protisměru. Jeden už nikdy nikam nepojede. Tož tak.

                • madik  

                  To je sice hodne smutne, ale bohuzel lidi na silnicích umírají. At uz chodci, cyklisti, řidiči autombilů. Jaká je pravděpodobnost, že se to stane těm různým skupinám účastníků dopravy nevím. Každopádně je třeba na sebe dávat pozor, předvídat a přemýšlet do jakého rizika se pouštět.

                  • zderes  

                    V tomhle případě podstoupit riziko spočívalo v tom, jet se projet po okrsce…

                    • seatik  

                      Stát se může cokoli , kdekoli. Mám teď taky nově silničku, snažím se předvídat,eli­minovat krizovou situaci a číst provoz. Je mi jasné, že se tomu nedá nikdy zcela zabránit. Ale mě silnice zase nadchla, to jak to jede, je to strašně návykové. Jsem z malého města, takže jsou tu silnice , kde je ten provoz menší a dají se tu najít krásné okresky. Ve větších městských aglomerací než se člověk někam vymotá to musí být někdy očistec, to věřím,že to dokáže se znechutit. Zkus s malým někam vyjet za město autem na klidnější místo a tam třeba vyrazit pak na silnici.Já bych ji zkusil dát ještě šanci. :-)

                    • Honzis  

                      bohužel si to člověk nesmí moc připouštět, i na bajku se může stát velký průšvih, i když těch smrťáků je na silnici určitě víc. nedávno u rostoklat čelňák 2 auta – mirkospánek a já tudy jezdím i 2× denně, člověk vidí jak si někdo píše sms a sleduje dění před autem tak nějak „občas“, v zimě/mlze/pro­tisvětlu to je o hubu hodně, ale to bychom nemohli jezdit/chodit vůbec. U Prahy i já pociťuju poslední roky silný nárůst provozu i v místech, kde to bývalo „chcíp pes“ …

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse