• sevava

    co si myslite o nabojich Remerx predni RX2503 disc a zadni RX2274 disc.

    http://remerx.cz/…erez-paprsky

    • Hnoj  

      Myslím, že i zadarmo je to drahý…

      • sevava  

        to je to tak spatny? o prakani al dratu jsem se docetl uz dost,ale o nabojich moc ne

        • Vilém  

          Zatim je to novinka:)

        • Hnoj  

          Já myslím, že ty příběhy o Remerx Viking a Alcyon tady, mluví sami za sebe…

          • sevava  

            v tom pripade bych poprosil Richarde o radu.. cyklokrosova kola,podminka je galuskovy rafek,naboj musi byt pro kotoucovou brzdu,vyplet…kva­lita za rozumnou cenu

          • ddan  

            Hele bobe, já třeba problémy celkově s nima nemám a líbí se mi jak dokáží druzí ocenit práci jiného… Píšeš zadarmo drahé. Co jsi dokázal ty, kromě složení několika kol? Člověk by to mohl otočit úplně stejně. Já si třeba pana Remeše vážím za to co dokázal. Vést firmu a sehnat práci pro desítky lidí není jednoduché…

            Jinak jezdím od něj jak Magic, Viking tak Tubuláry a mám zkušenosti za poslední 3 roky s nájezdem už desítek tis.km. Pojem vychytávání neduhů zná více firem a důležité je, že se to obecně řeší. Ale prohlašovat zadarmo drahé jsi trochu přepísk…

            • bochov  

              Jsou tu jiní spolehlivější hrači Mavic Fulcrum.

            • vyvyen  

              Napsals to hezky. Nicméně, já chci utratit prachy za něco, co už má mouchy vychytaný. Takže k Remerxu to Hnoj napsal naprosto správně – zadarmo drahý.

            • Vilém  

              Delas u nich, nebo je to nekdo z rodiny?

              Delat ze zakazniku pokusne kraliky, se mi osobne taky nezda jako nejlepsi postup, pri uvadeni novych modelu na trh.

            • Hnoj  

              Nemůžu si nevšimnout tvého bydliště. Hádám tedy, že zde hájíš svého chlebodárce.

              Promiň, ale lhář všech lhářů pan Remeš je mi zcela ukradenej. Je mi vcelku fuk, že testujou sračkový produkty na zakázníkách, to je volba Remerxu. Já jsem s nima skončil v době „aféry magic“, kdy popraskaly skutečně desítky ráfků a remerx reklmace nikdy neuznal. Vždy dopsaly „v rámci zachování dobrých vztahů, ráfky vyměňujeme“ až jednoho dne přestaly. Od té doby jsem cca 30ks ráfků vyměnil na moje náklady a ty prasklý Magicy putovaly do sběru. Když jsem se ho na problém ptal na eurobiku, začal mi vykládat, že žádnej remerx nikdy neprask a že jsem si to vymyslel.

              U remerxu jsou dobrý produkty, ale něčemu „lehkýmu“ z jejich produkce totál nevěřím, už bylo hodně spálenin…

              Muck

              • bochov  

                Podivejte se jake zapletena kola používa třeba Author nebo PELLS REMERX tam není nikde vidět takže to mluví za vše,

              • ddan  

                Zbytečné řešit…

                Jinak mám svoji firmu s deseti zaměstnanci, tak vím co to je a reagoval jsem, že jejich produkty jezdím a oficiálně kupuju – sice mám bydlištěm za rohem, osobní přístup, ale i tak mám stále možnost volby ;)

    • sevava  

      nechci tady resit,jestli nekdo v Remerxu dela nebo ne…potrbuji jen poradit jaká vypletena kola pro cyklokros a s podmikou galuskoveho rafku,kde by se mi zamlouval Remerx RTX a k tomu nejaky naboj pro kotoucovou brzdu(roztec 100/135 mm..nejsem zadnej honic gramu a vazim 78kg…tak prosim o nejake rady a poznatky…dekuji

      • kubad  

        ráfky OK ty drží , náboje bych dal DT 350

      • Jakobo  

        Pokud ma zadni stavba 135 mm, tak nechapu, proc remerx (pri tech problemech co maji, nemluvim o obyc rafcich), kdyz si muzes vybrat vyzkousene bezproblemove naby, s konusy nebo na prumyslech, podle libosti.

        • ThOOmi  

          A proto mu David doporucil DT 350…

          • Jakobo  

            Ja jsem spis narazel na tu roztec, doted jsem mel zato, ze na croskach ma ram take 130 mm. U tech DT 350 fakt nevim, zda se delaji ve 130 mm ani to hledat nebudu.

            • ThOOmi  

              Ano, roztec muze byt 130, ale uz jsem videl i 135. Navic muze mut custom ram, kde si nechal udelat roztec 135 pro lepsi kompatibilitu… Jinak s kotoucovymi naboji na 130 uz neni zas az takovy problem…

    • Smejči  

      Ahoj, věděl by prosím někdo, jak demontovat ořech z náboje remerx (odkaz na typ náboje http://remerx.cz/…ky-rx-2211_2)? Je to třeba jako u jiných nábojů, že ho povolím imbusem zevnitř? Děkuji.

      • Vilém  

        Ma to 4 loziska, takze orach bude na ose pouze nasunut.

        Takze musis sundat pravou koncovku a pak stahnout orech. Jak je koncovka jistena, to netusim, ale da se predpokladat, ze maji na konci osy zavity, na kterych jsou nasroubovane koncovky. Tomu napovidaji drazky pro plochy klic, ktere jsou videt na leve koncovce.

      • hovanec  

        U Vikingů se strčí imbus do osy a klíčem povolí matice. Jka je to tady nevím, ale soudím, že to bude to samé. Pak jen sundáš ořech z osy.

    • p@X  

      Někdo náhodou zkušenosti s touhle nábou? http://www.remerx.cz/…paprsky-rx_2

      Je to hodně špatný? :)

      DT 350 přece jen stojí skoro 4× tolik a navíc je údajně špatně dostupný momentálně…

      • scota  

        Mám ji na kolech TOP Disk v provedení na 6 děr (RX 2212), najel jsem pár desítek km a zatím drží a ořech pěkně cvrká :-)

    • Roxteedy  

      Muzu ozivit? Nejaky aktualni zkusenosti s nabama REMERX?

      • moby97  

        Aktuální zkušenost se zadním nábojem Remerx: po měsíci asi přidřené ložisko. Hučí a ozývá se občas cvakání.

        • Roxteedy  

          můžeš pls napsat víc? Jaký kolo, kolik vážíš, cca styl ježdění. A taky výsledek. Co s tím bylo, jak si to vyřešil, atd. Díky.

          • moby97  

            Remerx Top disc 29" na CL, vážím 78kg, jezdím normálně spíš rekreačně, občas singletrial v Jedovnicích. Reklamace uznána a vyměněno celé zadní kolo. Bylo to po cca měsíci ježdění.

      • MartinS  

        Remerx Magic přední po 20 měsících, ježděno 11 letým dítětem. Zadní praskl stejně, ale už po roce. Reklamace ale bez komplikací uznána, kolo přepleteno. Vypadá to na špatný materiál.

        • Vilém  

          Ty rozpadajici se draty jsou taky dobry. Nj, je v tom asi moc horciku, ten takto oxiduje.

        • Roxteedy  

          jo, to nejsi první co vidím. A po reklamaci ten novej už OK? Já mám normální zahnutý dráty, vozím to od jara, zatěžuju to jak 4 tvoje děti :) A zatím – ťuk, ťuk… v richtiku. Ale zajímá mně to… Nedovedu si představit, že by se mi tohle v sezoně stalo. Prostě bych koupil celý nový kolo… Myslim zadní :)

          • MartinS  

            Zadní je po reklamaci OK, u předního reklamace probíhá. Vzhledem k tomu, že máme ještě jednu sadu kol, tak mně to až tak netrápí. Akorát nevím jak by ty kola vypadali pokud by je měl dospělý člověk, když se to stalo u dítěte, které má ani ne 40 kg.

        • Motyll  

          Trochu me desis. Chci RIO 26" pro mladyho (8 let)…

          • MartinS  

            Snad to byla náhoda, nebo vadná série. Ruplo to vždy při běžné jízde v lese.

      • Carpathia  

        Po dvou letech a mesici pouzivani naboju Remerx Light jsem protocil ( strhl) zavit, kterym je do zadniho naboje nasroubovan vnitrni ozub, do ktereho zaskakuji praporky orechu. Asi prilisna sila v nohach ;-)

        • moby97  

          Slyšel jsem o protočeným ořechu . A náboj byl prý novej.

          • Carpathia  

            To je asi slabsi misto tohoto starsiho reseni od novatecu. Do duraloveho tela naboje je jemnym zavitem nasroubovan cca 10 mm siroky ocelovy krouzek s vnitrnim ozubem, do ktereho zapadaji praporky orechu.

            Na mem novejsim novatecu 882 mam uz krouzek do tela naboje napevno zalisovan pres docela masivni „tisicihran“.

    • bikloozer  

      Jeden postřeh o náboji Remerx pro 11s kazetu: ořech má podle mně špatný rozměr, některé 11s kazety nejdou úplně dotáhnout. Měřil jsem to s Shimanem XT 8000 a je o cca půl mm delší. Vesměs všechny kazety 11s (třeba všechny Sunrace) jdou na 10s ořech, tak nevím proč ho v Remerxu tak „natáhli“. Podložka na 10s kazetu, která u toho je, má 1,5mm. Myslím, že mezi 10s a 11s není rozdíl 1,5mm. Třeba DT Swiss nedělá žádný 11s ořech a vše pasuje. No, asi soudruzi v Remerxu ví něco víc než v DT Swiss :-)

      • Vilém  

        Treba je stejny pro 11sp silnicni.

      • moby97  

        mohu potvrdit, že jsem měl problém s utažením 11s kazety Sunrace, vyřešili mně to v servisu podložkou. Tvářila se utažená, ale při záběru se ozývaly zvuky.

        • scalar  

          Dřív bývaly u Sunrace kazet tenké podložky přímo v balení, teď jen u některých typů.

      • Kubiczech  

        Já měl k Remerxum podložku, stejně jako třeba u Hope.

        • bikloozer  

          jo, Remerx ji tam má, ale je na 9s kazetu

          • Carpathia  

            U MTB orechu funguje 9/10/11sp kazeta bez podlozky. Rozdil je pouze u silnicnich naboju, kde je orech pro 11sp nepatrne delsi a pod 9/10sp kazetu musis dat podlozku.

            • bikloozer  

              tak to se asi bavíme o jiným ořechu. Je to červený ořech s nápisem 11s, který je dle výrobce Remerx určen pro 11s kazetu, pro 9s a 10s je dodávána s nábojem podložka cca 1,5mm. 9s tam bez podložky neutáhneš

              • Vilém  

                Tak potom je to pro silnicnich 11sp, u MTB je sirka stale stejna.

    • heyjoe84  

      Zdarec, mám zapletená kola Remerx Hurry. Mají za sebou jednu bídnou sezonu. Slyšel jsem nějakou neplechu od zadního kola. Tak hledám, kde je problém a všiml jsem si, že ořech klechtá v podélném směru osy. Teď to nemám před sebou, ale dá minimálně 1mm.

      Kde by mohl být problém …?

      • Vilém  

        V loziscich?

        • heyjoe84  

          Ještě tedy podotýkám, že jak celý náboj, tak i ořech se točí hezky. Takže ložiska budou ok. Spíš s tím, co je „drží na svém místě“ bude nějaký problém. Ale já nevím, jak je to tam řešené, rozborka/sborka ořechu mě zatím míjela.

          • jardalee  

            No ne ze bych tomu rozuměl ale maj tam nakej hlinikovej ořech tak jestli se nevymackali ty drážky u kazety ,nevím totiž co je podelne :)

            • Vilém  

              Predstavuju si to, ze ve smeru osy, tzn do stran.

              Ze by se rozemlely nejaky distancky, to se mi zda nepravdepodobny, takze loziska mne napadaji prvni. Proste to chce rozhodit a bude jasno.

              • scota  

                Podle mého názoru není možné na nábojích Remerx vymezit vůli např. červíkem. Koncovky jsou na ose pouze našroubované a měli by být zajištěné tmelem, ale občas to při montáži neudělají, zkrátka na to dlabou. Měl jsem stejný problém na Remerx Top disk po cca 1 roce. Kola byla kvůli tomu v reklamaci více než 14 dnů, ačkoliv to mohli vyřešit za půl dne.

                • Vilém  

                  Pokud jsou sroubovane, tak bych kontroloval jako prvni, to by mohlo byt ono.

                • heyjoe84  

                  Skutečně byly povolené jen koncovky :-o Nába i ložiska jsou jinak naprosto ok. To mě tedy nenapadlo, že to mají řešené jen takto. Takže teď bych tedy měl sehnat lepidlo do závitu, abych nemusel kontrolovat náboj při každém sundání kola, což…?

                  • heyjoe84  

                    Asi je mi takové konstrukční řešení trochu proti srsti, na druhou stranu případný servis je velmi easy :)

              • heyjoe84  

                O nábách Remerx tu už bylo ledacos napsáno (a ne mnoho pozitivního), tak zkouším jen takový rychlodotaz, jestli to třeba není nějaká jejich známá bolest :) Zkusím rozdělat (jestli to budu umět a budu mít čím) a uvidíme :)

            • heyjoe84  

              podélně tzn axiálně :)

    • scota  

      Prosím o radu jak demontovat zadní náboj Remerx 2212 / RU. Podařilo se mi pouze 17 klíčem povolit koncovku na levé straně, ale potřebuji povolit tu na pravé straně u ořechu. Nenašel jsem žádné místo abych osu přidržel imbus klíčem, nebo podobně. Je tam 10 mm osa.

    • Maka123  

      Vnitřní šestihran na imbus.

      • scota  

        vypadá to že vnitřní šestihran např. 10 nebo 11 není přítomen

        • Carpathia  

          V díře osky, kterou prochází rychloupínák je šestihran na inbus. Myslím že 6. Jak by tam mohla být desítka nebo jedenáctka, když samotná osa má 10 mm?

          • scota  

            Vnitřní díra v ose je 10 mm, ale bohužel tam není šestihran.

            • Carpathia  

              Aha, ale psal jsi RU. S 10 mm osou je to úplně jednoduché. Prostě ji ze strany od kotouče zlehka vyklepneš gumovou paličkou. Je tam jenom nasunutá v ložiskách.

              • scota  

                Máš pravdu předsedo, stačilo dát větší ránu ;-) Na ose je potom zevnitř u ořechu osazení na plochý klíč č. 17.

                Nicméně problém je v tom že distanční váleček je cca 0,25 mm kratší než by měl být a proto je tam vůle.

    • Markony  

      Taky přidám svojí zkušenost s ROCKY disc , objednáno pro 6 děr na jejích stránkách píšou cituji Al cassette body je vybaveno dvěma kovovými unašeči ale to neplatí pro provedení 6 děr a navíc po 3 týdnech zadní náboj začal vrzat jak cyp .

      • Maka123  

        Mám je cca. 1500km a žádný problém, jenom jsem je hned po koupi rozebral a domazal.

    • Markony  

      Tip jak rozdělat náboj v kolech ROCKY disc?

    • Carpathia  

      Rocky disc je název ráfku. Podle něj Ti asi nikdo moc neporadí. Podívej se,jestli nenajdeš na náboji nějaké označení nebo číslo, případně sem nahraj fotku náboje.

    • Markony  

      Tyhle : http://www.remerx.cz/…trolock-26_1 muj náboj je bez polepu a čísla žadná .

      • Vilém  

        Tak „tyhle“ asi tezko, kdyz pises ze mas 12/142. Ma to na koncovkach taky drazky pro konusovy klic?

    • Markony  

      Jo to jsem rozšrouboval , vyjmul gumovou krytku a nic lehký poklep přes silon a nic . Zkoušel jsm z obou stran

    • bikloozer  

      Všem doporučuji náboje Remerx nebrat! Kdo neměl problém a fungují mu, tak má pouze štěstí. Ve výrobě a i ve vývoji na to opravdu serou. Pokud pod koncovkami není loctite, tak se povolují a potom se může ohnout osa(9mm) a nebo prasknout, vyskočit praporek ořechu, přidřít ložisko, … nebo skřípe dotažená koncovka (12mm). Náboj v podstatě nejde pořádně rozebrat, ložiska jsou vlepený, nekvalitní,… Mně se kousl ořech, reklamace, pak skřípal, reklamace, po chvíli přidřený ložisko a nakonec praskla osa. Skončil v popelnici. Zadní náboj Remerx nebrat! Doporučuji Bitex, je to úplně o něčem jiným. Remerx je pro lidi, co jezdí rekreačně po cyklostezkách tak do 500 km/rok. Třeba náboje Deore jsou určitě lepší, i když mají kónusy.

      Vše platí pro zadní náboj, na předním není moc co pokazit.

      • mr.garisson  

        Já měl Vikingy 26" asi 2 roky a cca10 tis. Krom několika prasklejch drátů ty náby byly cajk. Asi fakt štěstí.

      • makaltom  

        přidávám se k mr.garisson

        Měl jsem Vikingy z druhé ruky. Sám jsem na nich najel cca 10 000 km a až na 5 drátu zezadu a 2 zpředu jsem nic neměnil. Krásná, lehká a tuhá kola. Jen ty aludráty praskaly.

        • Mereck  

          Tak já se taky přidám. Na HT vozím předek (rok) i zadek (cca. 6 měsíců) Remerx Hurry (15×100 / RU) komplet jak přišel od výrobce (nába, dráty, ráfek) a zatím ok. Na fullu jsem měl vepředu taky Hurry a v klidu, ale potřeboval jsem vyměnit náboj kvůli přechodu na 15×100, takže tam už teď zůstal jen Hurry ráfek.

        • beranek666  

          Vikingy a 10 tisíc? Možná u dětí bych věřil. Nejhorší kola co jsem poznal, co do kvality.

          • makaltom  

            nejsem žádná těžká váha, 65 kg. Jak jsem psal jen ty dráty praskaly. Ořech byl taky měkký, ale já jsem hodně velkej střelec, a zasekal jsem tam i XTčkovou kazetu.

            Diskuse byla o nábojích a s těma žádné problémy nebyly.

            Mám na kolech ještě Remerx Brave a na CCX galuskové RTX – na ráfku dle mého není moc co zkazit. Drží perfektně. Rozhodně více než Mavic Reflex, který je 4 až 5× dražší.

      • Roxteedy  

        Jezdím REMERX Rocky, lepší kola jsem nikdy neměl. Vážím 150kg a jediný mně unesou. Zrovna včera jsem vyměnil zadní kolo. Najeto cca 7tis km bez šáhnutí. Rupnul mi jeden drát u niple, a to při mý hmotnosti bohužel znamená nový výplet. Předpokládal jsem, že co nevidět půjdou ložiska (ikdyž ani náznak únavy), tak jsem vzal celý kolo. Při mý váze to prostě trpí. A potřebuju jezdit po cestách, nikoli po servisech. Stojí od výrobce 1700 vč. pošty. Na netu jsem viděl i o pár stovek levněji.

        Zaujalo mně, že jsem prohodil kolo a vůbec nemusel štelovat brzdu. U předchozích MAVIC (výrazně dražších) jsem po každám vyndání a nandání kola musel štelovat brzdu. Nejspíš provozem ohlá osa.

        Kamarád jezdí taky jedině Remerx, nájezd cca 10k km za rok.

        Nedáme na ně dopustit.

        • Maka123  

          Když jsem měl 140kg jezdil jsem na REMERX Rocky a bez problémů.

    • odwar  

      Tak to vypadá, že mám štěstí na kus. Mám kola Remerx Hurry náboje Remerx light. Mám je dvě sezóny cca. 4000 km a zatím jsem na ně nemusel šáhnout.

    • Tom-T45  

      Ořech náboje Remerx z kola Fast Disc po 600 km, kupoval jsem letos v únoru. Reklamace zamítnuta, protože jsem „použil kazetu bez hliníkového centrálního unašeče“ – přiznávám, měl jsem tam levnou nýtovanou 10 sp. deore, a „protože kazeta nebyla dotažena“ – to nevím, dotahoval jsem jako na ostatních kolech, kde žádný problém nebyl. Pokusil jsem se ještě argumentovat, že ořech měl mít, dle katalogu a údajů na webu, dva ocelové klínky, které by zabraňovaly vymačkání, ale bylo mi vysvětleno, že to prostě změnili. Reklamační technik mi nabídl nový ocelový ořech za „speciální cenu“ 640 Kč, což mi vzhledem k ceně celého kola 1500 Kč moc speciální nepřišlo. Upřímně, u ne zrovna lehkých turistických kol, kde výrobce udává zatížení až 130 kg a vyzdvihuje odolnost a nízké nároky na údržbu, bych čekal odolnější materiál. Nakonec jsem do ořechu nastrkal rozklepané jehly a až ho zničím, tak si pořídím něco normálního.

      • tsunami  

        Když jsem remerx vozil na trekovém kole po silnici, tak jsem byl spokojený. Ale nemusel jsem to rozdělávat. Na horském kole jsem měl ořech stejně dojebaný, kazetu jsem musel rozebrat po kouskách. Nakonec jsem ten remerx náboj po roce provozu vyhodil – ořech se kousnul tak že jsem měl z kola furtošlap. Měl jsem celá kola, s ráfky jsem spokojen, ale náboj tam šel Novatec.

      • beranek666  

        To fakt vypadá na povolenou kazetu. Podle omackani u nejmenšího pastorku. Nicméně náboje remerx jsou sunt, to je známá věc.

        • Markony  

          Ne mam to samé zjišťoval sem jak je to s oceli na ořechu a bylo mi řečeno že se děla jen pro modely ROCKY disc a jam mam 6 děr a ty jsou bez vystuhy .

          • Roxteedy  

            Mam rocky disc CL a take bez vyztuhy.

            Kazeta XT 10sp s unasecem a bez problemu…

      • gerrard  

        A co vlastne reklamovals? Nejakou nefunkcnost nebo to, zes ho odrbal?

        • Cavendish  

          Připadá mě to tak. Reklamaci asi mířil na ty kousance v ořechu. Tady je ale Remerx v právu. U ořechů to mají tučně s vykřičníkem řečeno. Ale pravidlo o unašeči platí pro všechny hliníkové ořechy.

        • Tom-T45  

          Reklamoval jsem na můj vkus příliš odrbaný ořech. Po 600 km jsem skoro nebyl schopen sundat kazetu dolů. Ořech taky neměl ty ocelové klínky, ačkoli podle katalogu a webu je mít měl, což byl asi taky jeden z důvodů nadměrného opotřebení.

          Ty kola jsou podle katalogu určena pro zatížení do 130 kg a v katalogu se u nich píše něco o „dlouhé životnosti a minimálních nárocích na údržbu“. Z tohoto pohledu bylo, podle mě, provedení ořechu zvoleno poněkud nešťastně.

          • Vilém  

            Nj,ale ona je to vlastnost vsech duralovych orechu, ne jen toho od remerxu.

            • Tom-T45  

              To ano, ale pořád tam nebyly ty ocelové klínky, které tam měly být a které by tomu asi pomohly. A vyjádření reklamačního technika, že „ten katalog se dělá 2 roky dopředu, my jsme to mezitím změnili“ mi přišlo přinejmenším zvláštní. Něco jako kdyby sis v hospodě objednal hovězí biftek a přinesli Ti vepřový řízek, protože to mezitím změnili.

              • Mereck  

                Bohužel, ty klínky – tedy jejich absenci – jsi tedy měl reklamovat rovnou při obdržení zboží. Ten řízek taky vrátíš rovnou a ne až když ho sníš.

                To neber jako útok, jen pro přesnost.

                • Tom-T45  

                  Jsem BFU, nikoli materiálový inženýr. Teď jsem už to samozřejmě vím, protože jsem si to nastudoval, předtím mě nenapadlo zkoumat, jestli výrobce náhodou neudělal něco jinak.

                  • Mereck  

                    Já z tvých předešlých postů chápal, že jsi o těch klíncích věděl už před nákupem. Asi blbě čtu. Sorry.

      • bikloozer  

        Ani centrální unašeč ti nepomůže. Stejně jsou nejmenší pastorky volně a ať utahuješ jak chceš, tak se kousnou. Měl jsem tam Sunrace MX8 a nešla sundat, protože se kousl třetí nejmenší pastorek. Kdyby se v Remerxu zamysleli, tak udělají něco jako má Bitex ANTI-BITE ořech. Ale Remerx jde jinou cestou. Prostě Remerx náboje doporučuji nebrat. Pardon, přední je ok, tam není co pokazit :-)

        • Cavendish  

          Ložiska a urvaný příruby :D

          • bikloozer  

            Nechtěl jsem být tak negativní :-) Asi byl dodavatel ložisek levný a aby to nebylo lehký s výměnou, tak jsou vlepená.

    • Markony  

      Z mého pohledu nic použil jsem kazety bez ALU unašeče ale je zarážející že to nikde nepišeou objednáš a dojde něco jiného .

      • Cavendish  

        ?

        • Tom-T45  

          Existuje vůbec nějaká normální kazeta, která má všechny pastorky na centrálním unašeči? U 10sp. XT jsou poslední 4 pastorky volné, oddělené jen tenkými distančními kroužky, takže bych je do toho ořechu stejně zasekal a možná by to vypadalo ještě hůř než u té mé nýtované kazety, kde byly volné jen poslední 2.

          • Cavendish  

            Ne :) Koupit XT, namazat ořech a fest utáhnout. Jediná rada jak žít s ALU ořechem. Na silnici mám ALU campagnolo ořech a tam se to kvůli výšce zubů nezakusuje vůbec.

          • novas752  

            Třeba XD kazety

            • Tom-T45  

              Dobrá rada nad zlato.

              • budíček  

                Postřeh z dnešní posezóní údržby, sundal jsem kazetu Shimano XT, z ořechu Remerx, na kolech Remerx najeto od dubna do září cca. 5 hodin týdně, ořech vykousanej a popraskané „něco“, co je v ořechu zalisováno, v místě, kde není hliníkový unašeč. Sice je doporučeno pro ořechy Remerx hliníkový unašeč, ale k čemu mi bude kazeta s hliníkovým unašečem, když všechny pastorky na hliníkovým unašeči nejsou a kazeta ořech zničí, ať už s unašečem nebo bez. Zlatý ocelový ořechy.

        • orm  

          Ctu tam, ze doporucuji, ale nectu tam, ze vyzaduji :-).

          • Cavendish  

            Njn, jenže to jim stačí :) Proto od Remerxu používám jen redukované nerez dráty a ráfek RTX. To jim funguje…jinak radši nic

    • Markony  

      To jsem taky řešil s DT 350 koupil jsem ocel ořech a mam klid , ja ty svoje sundal cca po 300 Km a kousance tam byly .

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse