Nabízím finanční odměnu za pomoc výběru bazarového kola

72 nepřečtených
  • jakubko

    Ahoj, hledám celkem akutně nějaké bazarové horské kolo. K vůli mé finanční situaci bych se chtěl ideálně vejít pouze do 15000 Kč. Jezdím převážně po mírném terénu a cyklostezkách. Velikost kol bych preferoval 29" a rám L. Našel by se tu prosím někdo, kdo by mi byl ochotný pomoct s výběrem? Nechci vybrat něco úplně špatného, protože i 15 000 Kč je při mé aktuální situaci celkem dost peněz. Pokud by mi někdo něco pomohl vybrat, tak bych poslal na účet aspoň symbolicky 500 Kč za ochotu a čas. Sám jsem všechny inzeráty samozřejmě projel, ale vůbec se v tom nevyznám a nechci udělat nějakou chybu a na kolo opravdu celkem spěchám (mám nařízeno od fyzioterapeuta jezdit na kole). Jsem ze Zlína, ale můžu dojet i někam dál (preferoval bych ideálně ale něco do 80–120 km). Díky moc předem.

    0 2
    • adam1  

      Zkus zavolat a domluv se jestli něco mají dle tvých požadavků je to kousek od tebe a do decače si taky zajeď a vem 29" do tvého limitu ,nic jiného asi nevymyslíš?

      Pamatuj že budeš potřebovah přilbu ,boty,brejle ,hadříky :)

      https://www.cyklobazar.cz/…e-nx-edition

      Č.ú.123456/1234­:))))

      0 0

        MTBIKER doporučuje

        Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

        Výprodej Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

        od 15 099 Kč -4% MOC 24 999 Kč

        Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem > 2 ks

        Výprodej Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

        od 11 599 Kč -13% MOC 17 699 Kč

      • gersa  

        27k asi nebude v jeho limitu

        1 0
      • jakubko  

        Děkuji moc. Díval jsem se už předtím i na něco lehce dražšího v Decathlonu, ale nevím no, moc se mi do kola z Decathlonu jít nechce a radši bych volil něco bazarového.. Ale zajedu se tam dnes určitě podívat, měli by mít nějaké skladem.

        0 0
        • 123J  

          Rámy na pohled nic moc, ale mají dobré komponenty.

          0 0
        • XNeo  

          Hele s tvým rozpočtem je bazar loterie. I když vybereš kolo ve finančním limitu, tak nikdy nevíš jaký případný servis bude potřebovat. Ber nový kolo, je v záruce neopotřebované.

          3 0
          • jakubko  

            Ano, naprosto rozumím, děkuji moc. Z toho co mi tu bylo doporučeno a co jsme tak pochopil, tak jediné co dává smysl v mé cenové relaci smysl a je nové je Decathlon (20000–25000 Kč za nové max), na které jsem se byl dívat a prostě se mi moc nelíbí a moc bych do něj jít nechtěl. Takže teď jsem celkem na rozpacích, celkem mě i zaujalo toto použité, které mi bylo doporučeno níže a za tu cenu by asi momentálně splnilo vše, co potřebuji: https://www.cyklobazar.cz/…e-kolo-focus

            Potom mě z nových zaujalo ještě tohle, ale to už je fakt celkem dražší na mě: https://www.joybike.cz/…-ram-mkii-3/?… , když ani nevím, jestli za rok budu furt bydlet v ČR a nebudu muset kolo prodat.

            0 0
            • virtualcop  

              To je fakt těžký a marný…

              Koupíš si kolo na cyklobazaru, nemáš o technickém stavu (jak má správně vypadat) moc ponětí.

              Když by si koupil takhle na slepo, máš asi tak ± 3 možnosti

              • koupíš zachovalé a opečovávané kolo, do kterého nebudou potřeba hned žádné větší investice a můžeš být spokojen, že ušetříš (stává se, ale celkem sporadicky)
              • koupíš středně zachovalé a ježděné kolo (v téhle cenovce se obávám, že to nebude žádná hitparáda a bude třeba poměrně dost investic, aby si kolo dal do 1A stavu, kdy bude po všech směrech spolehlivé a vše dokonale funkční
              • koupíš odjetej vrak (třeba i poškozený na úrovni rámu, odježděných zápletů, pohonů, vidlice…) a budeš do něj muset nasypat defakto znova kupní cenu, aby to za něco stálo (vcelku velká šance, když tomu fakt nerozumíš – takovéhle kola se dost často prodávají právě proto, že jsou po všech směrech „odjetá“ a celková investice do oprav se u nich už prakticky nevyplatí).

              Nad slušným Decathlonem ohrnuješ nos, protože se ti nelíbí (nevím, zda „fyzicky“, nebo jen to, že ti bude nápis Decathlon , Rockrider, Van Rysel…kazit „skill“… Ačkoliv asi všechny výhody to má – záruka, vše nové, žádné investice, nové verze součástek…

              Pokud nebudeš za rok bydlet v ČR, je zánovní (roční) kolo z Decathlonu stále dobře prodejná komodita a vzhledem k vývoji cen a inflaci prodejná možná za víc, než při nákupu…

              1 0
              • jakubko  

                Ano, dává to smysl a máte pravdu. Pokud bych se tedy rozhodl jít do nového, tak s tím rozpočtem do cca 20–25k opravdu žádná alternativa prosím není? Ano, bohužel mě rám ani barva fyzicky nějak nezaujala, o nápis opravdu nejde. Pokud ne, tak to asi vypadá, že zajedu znovu do Decathlonu zítra. Děkuji moc předem.

                0 0
              • Jakobo  

                To je pravda. Casto se tu na BF doporucuji bazarovky pro zacatecnika, ale malokdo si uvedomuje, ze na tom kole musi nechat hodiny prace, nebo zaplati servisu za zprovozneni. Me se jeste nestalo, aby kolo z bazaru bylo ve stavu, ze se jen nasedne. Jsou to nejruznejsi zavady, vetsinou drobne, ale o to je to drazsi – stred, vymena retezu, kazety, nekde je odrbana hlava srubu a nejde povolit (hodiny casu dostat ven), zarostla sedlovka atd. Pro toho, kdo tomu moc nerozumi je bazar dost casto past a fakt to nejhorsi, co muze udelat :-(

                0 0
                • mais  

                  slovy klasika, kdo chce mít pokoj a „jistotu“ kupuje nové, kdo se nebojí projektu a něco umí udělat může i do bazaru – ono proč většina lidí něco prodává – buď už je to pro ně opotřebované, či jim to nějak nevyhovuje – a člověk musíš počítat i se stavem podle toho – u kola, že to bude řetěz, pláště, brzdy, seřídit a i na to mít dopředu vyhrazené prostředky u auta se tvrdívalo (možná i dnes), že u bazarovky je třeba mít připraveno deset procent ceny auta na nezbytné opravy před uvedením do denního provozu – myslím, že to je třeba uvažovat i u bazarového kola

                  0 0
                  • adam320  

                    Ja at koupim kolo nebo auto, tak do toho pak vzdycky nasypu behem roku 100% porizovaci ceny a to si praci delam sam:)

                    0 0
                    • mais  

                      pač si kupuješ projekt a do toho s tím jdeš

                      0 0
                    • theedge  

                      To jsou divny pocty. Tak to asi plati u uplne starych vraku ne? Nepredpokladam ze u bazarovyho auta za cca 300 do toho behem roku nasypes dalsich 300. To stejny s kolem …

                      0 0
                      • Jakobo  

                        Trh bazarovych aut neznam, ale predpokladam, ze vetsina bazarovych aut v CR jsou jete 3 a vic let. Levne auta do 300 000 budou mit nalitane 100 tisic km, tam pak oprava muze byt skutecne „vsechno vymenit“. U drazsich aut nad 300 000 toho bude min, ale zase cena ND vyssi.

                        10 let stare auto s najezdem 50 000 km, garazovane – nejsem velky optimista, era stodvacitek uz davno skoncila.

                        0 1
                        • mais  

                          do deset let starýho auta s prd nájezdem první co preventivně uděláš – olej, rozvody, brzdovka (brzdy), chladicí kapalina, často dneska ještě výměna chladiva a vyčištění klimy, přitom se ještě zjistí, že je v řiti termostat a jsi v tom u kompaktu za hezkých 20 – 35 tis Kč.

                          0 0
                          • Jakobo  

                            10 let stare auto s prd najezdem to byla ta era lestenych a garazovanych skodovek. To je ale dnes uz minulost. V soucasne dobe pokud to bude plecka auto do 300 000 Kc, tak o co bude levnejsi o to vyssi cisla budou na tachometru. Raguju na Adama a souhlasim. Verim, ze je mozne zaplatit za opravy 1× tolik, co stalo v bazaru, aby bylo auto spolehlive.

                            Kdo si pro zmenu v bazaru koupi drahe auto nebo auto s malym najezdem, tak asi bude v dobrem stavu, ale zase budou drahe ND.

                            0 0
                      • adam320  

                        No tak priznam se, ze auta si kupuju vzdy z cenovyho dna toho modelu. Vetsinou vim co me drive nebo pozdeji beztak ceka a radsi to koupim s tim, ze to udelam rovnou.

                        Holt mam v oblibe pro vetsinu populace „nespomehlivy auta“

                        Navic mam rad, kdyz se auto chova tak jak chci coz se ve vetsine pripadu neshoduje s tim co chce vyrobce a tak to podle toho dopada, ale ja si nestezuju:) to bylo spis pro pobaveni

                        U auta za tri kila me hned napada jak menim rozvodovy retezy, preventivne saly na klice, pak se mi nepozdavaji obe turba, k tomu pridam brzdy, termostaty, tlumice. Kdyz uz je agregat venku, tak se preci kouknu na spojku..no dily z Polska nepouzivam:)

                        0 0
                  • jakubko  

                    Ano děkuji, půjdu tedy do nového.

                    0 0
            • Baf13  

              A proč ne levnější Qayron

              https://www.joybike.cz/…-ram-mkii-5/

              Za tu cenu je to hodně slušné kolo a nevypadá vůbec zle

              https://mtbs.cz/…esty-recenze

              0 0
    • jakubko  

      Nebo takhle, vyšší částku bych dohromady asi dal, ale kolo potřebují teď co nejdříve k vůli tomu, že to mám nařízené od fyzioterapeuta (problémy s kolenem k vůli fotbalu, jsem i po operaci). Plánuji se hned po dokončení střední školy stěhovat do zahraničí, takže nechci utratit nějakou vyšší částku a kolo využít jen 1 rok třeba.. ale pokud by šlo třeba o nějaké bazarové, které bych byl schopný dobře prodat třeba i za ten rok, tak by to asi taky šlo.. nechtěj jsem to nějak rozepisovat do příspěvku složitě, tak jsem to napsal asi nevhodně, ale věnuji se při škole podnikání, takže něco ještě trochu dražšího si dovolit můžu, spíše jde o to, že nevím, jestli za rok budu pořád v ČR, tak ať nekoupím něco zbytečně drahého, co bych pak ani dlouhodobě pořádně nevyužil..

      0 0
      • Pikaču  

        Vsechno co koupis muzes zase prodat. Pokud nakoupís úplný šrot ktery by nechtel nikdo ani za odvoz.

        0 0
    • ZDRI  

      S výběrem Ti spousta lidí pomůže i zadarmo.

      Ale chtělo by to ujasnit zadání, co přesně chceš, jinak potenciální množina bude nekonečná…

      • vidlice – pevná nebo odpružená?
      • řazení – chceš dnes preferovaný jednopřevodník, nebo může být 2–3 tác?
      • osy kol – dnes letí pevné, ale s ohledem na cenu asi postačí rychloupínáky, že?
      • osazení – SRAM/Shimano, nebo je Ti to jedno?
      • jaké jsou Tvé parametry výška/váha (s ohledem na dimenzování kola), kolik toho reálně najedeš?
      0 0
    • skaj  

      Nerozumis tomu, nejses zadnej cyklista (abys ocenil kvalitu), nemas na to moc penez, potrebujes to hned, zadne velke najezdy neplanujes a technicky slozite veci take ne, velikost bez vyzkouseni take neodhadnes > kasli na bazar, jdi a kup si kolo v Decathlonu. Neni na nich vubec nic spatneho (v tehle cenove kategorii prave naopak) a za rok ho strelis v pohode.

      7 0
      • ladys  

        Přesně, navíc i v zahraničí se dá jezdit na kole:)

        0 0
        • Lišák  

          toho jsem si tady všiml už několikrát: prodávám kolo, důvod – odjíždím do zahraničí. To si tam hned koupí nový, nebo přestane jezdit?

          0 0
          • keymaker  

            Tak se mu ho treba nevyplati tahat, pokud nekam odlita…

            0 0
          • Smazaný účet  

            Zeptej se ho přímo, nepochybně ukoji tvoji zvedavost a budes tak lépe ulehat ke spravedlivemu spánku.

            1 1
            • Lišák  

              Je až dojemné, že se o mě tak staráš, ale opravdu to není potřeba. Naše vidění světa je natolik odlišné, že je zbytečná jakákoliv interakce.

              2 1
              • Smazaný účet  

                Pomahat bližnímu svému je mým posláním a to bez rozdilu vidění. A snazim se pomoci i těm o kterych by jiní lide řekli, ze přicházím s krizkem po funusu.

                0 1
        • Polopol  

          Dost často ale blbě.

          0 0
        • mais  

          Jasně a i v zahraničí je Decathlon, kde si takové kolo koupíš, aby si nemusel řešit nějakou přepravu atd.

          0 0
    • Esusek  

      Nevím proč chceš na tvé potřeby horské…chápu má jo každý…

      A proč kupovat něco co nevíš jak je…a ani nikdo tady ti neporadí…to že někdo kolo nablejska a nestaral se o něj tě může jednak stát další prachy za servis a dlouhou dobu bez kola…

      Kup si nový se zárukou…

      Třeba tady máš…

      https://www.slapacikolo.cz/…-d100519.htm

      Nebo tam sou i jiný modely…

      Ale na tvé potřeby klidně tohle, budeš rychlejší a nebudeš řešit za pár dnů že tě bolí záda a chceš zvednout řídítka…

      https://www.slapacikolo.cz/…-d100577.htm

      Shimano komponenty, hydraulický brzdy…na tvoje ježdění až, až…

      0 2
    • theedge  

      Vzhledem k tomu ze nejsi cyklista ( jinak by jsi kolo mel ) a beres to jen jako rehabilitacni nastroj krtereho se chces za rok zbavit, tak kup neco novyho klidne z toho Decathlonu. Na ten rok co to chces pouzivat je to fakt jedno.

      Lepsi nez slozite neco vybirat z bazaru a mas to hned.

      1 0
      • keymaker  

        A bude prodavat jeste v zaruce

        0 0
      • Smazaný účet  

        A hlavně za rok nové se zárukou prodá dobře.0

        0 0
      • RapMan  

        přesně takhle jsem radil kolegovi z práce, ať si vybere modrý

        https://www.decathlon.cz/…_/R-p-330066?…

        nebo červený

        https://www.decathlon.cz/…_/R-p-330101?…

        0 0
        • vaclaw  

          Jj, na pohodový ježdění v klidu dostačující, záruka a minimální starosti, asi nemá moc cenu spekulovat.

          0 0
      • jakubko  

        Nechtěl jsem to tady úplně celé nějak zdlouhavě zbytečně a složitě popisovat v příspěvku, ale kolo samozřejmě mám a na kole jsem doposud jezdil (hlavně přes léto poměrně dost často). Problém je ten, že toto kolo (které je už tak 20 let staré a má ještě kola velikosti 26“ a které jsem dostal použité od známého) mám doma, kam jezdím na víkendy za rodinou. O víkendech nebo o prázdninách odjakživa když jsem přijel domů, tak jsem hned s taťkou někam na kolech vyjel. Přes týden ale bydlím jinde k vůli škole a tady žádné kolo nemám a teď bych ho potřeboval k vůli tomu kolenu. Doposud jsem právě chodil na rotoped jen do fitka, ale je mi celkem líto se zavřít někam dovnitř, když je venku pěkně + mě normální ježdění venku mnohem víc baví a rád poznávám nová místa. Letos jsem byl už třeba jezdit i na Mallorce na kole, takže nejsem úplně někdo, kdo by zase na kole nejezdil vůbec, jen jsem se nějak moc nikdy moc nezajímal a tím pádem se moc nevyznám v té technické stránce a nechci něco koupit úplně špatně. Jinak je to už delší doba co jsem po operaci, jen mám s kolenem pořád problém a musím pořád rehabilitovat.

        2 0
    • Esi  

      Na rehabilitaci kolene si kup permanentku do fitka a jezdí tam na rotopedu, je to na rehabilitaci vhodnější a pokud ke kolu nemáš žádný vztah a nehodláš jezdit dlouhodobě tak to vyjde dost levněji.

      2 0
      • Jakobo  

        To je rozumna rada. A ve Zline je zrovna co jsem slysel v snad v arealu lazni dobry trener na spinning, ktery krome toho dela i zavodne triatlon, myslim je i nejak napojeny na Vabrouska. V tomto pripade asi fakt nejlepsi reseni. Koupit si permanentku na rok a chodit tam pod dohledem zkuseneho terapeuta. Temto poloprofi sportovcum nakonec ty interni posilovny a telocvicny vyhovuji nejlepe (pro me hure predstavitelne).

        0 0
        • Esi  

          Na rehabilitaci a posílení po operaci budou stacit tak 3 měsíce. Pro někoho kdo není zvyklý jezdit na kole je kolo na rehabilitaci nevhodné a nějaká jízda v terénu vysloveně nebezpečná. Ten pohyb by měl být plynuly ze začátku s minimální zátěži bez nějakého prudkého došlapu názvem při zastavení

          1 0
      • jakubko  

        Nechtěl jsem to tady úplně celé nějak zdlouhavě zbytečně a složitě popisovat v příspěvku, ale kolo samozřejmě mám a na kole jsem doposud jezdil (hlavně přes léto poměrně dost často). Problém je ten, že toto kolo (které je už tak 20 let staré a má ještě kola velikosti 26“ a které jsem dostal použité od známého) mám doma, kam jezdím na víkendy za rodinou. O víkendech nebo o prázdninách odjakživa když jsem přijel domů, tak jsem hned s taťkou někam na kolech vyjel. Přes týden ale bydlím jinde k vůli škole a tady žádné kolo nemám a teď bych ho potřeboval k vůli tomu kolenu. Doposud jsem právě chodil na rotoped jen do fitka, ale je mi celkem líto se zavřít někam dovnitř, když je venku pěkně + mě normální ježdění venku mnohem víc baví a rád poznávám nová místa. Letos jsem byl už třeba jezdit i na Mallorce na kole, takže nejsem úplně někdo, kdo by zase na kole nejezdil vůbec, jen jsem se nějak moc nikdy moc nezajímal a tím pádem se moc nevyznám v té technické stránce a nechci něco koupit úplně špatně. Jinak je to už delší doba co jsem po operaci, jen mám s kolenem pořád problém a musím pořád rehabilitovat.

        0 0
    • jakubko  

      Tak jsem se byl dívat v tom Decathlonu na: https://www.decathlon.cz/…_/R-p-330066?…

      a nevím no, moc mě nezaujalo a hlavně se mi furt moc nechce riskovat a jít do kola z Decathlonu. Pořád bych radši preferoval něco bazarového, ještě někdo prosím nějaké tipy? Byl bych nesmírně vděčný, protože už bych fakt potřeboval něco koupit. Předem moc díky.

      0 0
      • michomin  

        Já myslím, že za ty peníze je to slušné kolo, navíc má na sobê motivační nápis Chyť mě, když to dokážeš. A doprava zdarma.

        0 0
      • mais  

        netuším proč trváš na bazaru , když máš napnutej rozpočet – tam musíš ještě počítat s tím, že to často bude chtít pláště, řetěz, možná odvzdušnit brzdy, seřídit hazku, nejsi cyklista nehovíš tomu – budeš to možná muset někam odvézt a dát další prachy… za mě jsi přesná cílovka takových kol z dekáče – záruka, koupíš, pojezdíš uvidíš, když tě to nebude bavit nebo nebude potřeba prodáš to ještě za slušnou cenu

        0 0
      • skaj  

        Obecne receno – Decathlon neni risk, ale naopak volba z rozumu. Risk je bazar, pokud tomu rozumis tak jako ty (tedy vubec). Jednoduse receno, z dulezitych komponent je na tom kole z „dilny“ Decathlonu jen ram – zbytek vyrobil nekdo jiny a Decathlon to koupil a osadil (stejne jako naprosta vetsina dalsich vyrobcu). Decathlon jako takovy bude nejspise top10 vyrobce kol v evrope. Nejsem zamestnanec, ani prodejce, kolo jsem tam kdysi koupil jednou – ale tenhle „:strach“ mi prijde uplne nesmyslny.

        4 0
        • cibi  

          AD Decathlon: kdysi jsem slyšel přirovnání: „je to takový Lidl“.

          No nářadí co mám v autě a v dílničce je z Lidlu a bohatě stačí.

          AD Skajem postovaný inzerát- mně se dané kolo líbí.

          Ale – pohodlí závisí od geometrie, takže projet…

          0 0
      • vaclaw  

        Chápu že kolo z dekáče nezní jako moc výhra, ale Decathlon má na kola vcelku solidní vývojový centrum a jak jsi sám psal, že se v kolech moc nevyznáš a proto jsi se zeptal na radu, tak tady ti odpověděli lidí, kteří se neopak vyznají a povětšinou jim pod rukama prošlo už x různých kol a komponent. A ty ti radí jít do toho dekáče. Fakt na těch kolech není v principu nic špatnýho a mají dobrý poměr cena/výkon. A máš to nový a víceméně bez starostí.

        0 0
      • Vilém  

        Nechce se ti riskovat kolo z Dekace, radsi pujdes do bazaru, to je jistota:)

        To je do vtipu.

        3 0
        • jakubko  

          Omlouvám se, ano, samozřejmě můj předchozí komentář nedává smysl a co jsem napsal nedává smysl a je absolutní hloupost. Měl jsem jen jedno kolo z Dekace, ještě nějaké juniorské jak jsem byl mladší a to mě tedy velmi zklamalo, nejednalo se úplně o nejlevnější model, ale je to už více let zpátky, takže jsem posuzoval jen z tohoto a určitě to nebylo vhodné ani správé. Celkově mám Decathlon spojený s věcmi, které příliš kvalitní nejsou, ale chápu, že je to často dáno cenou. Každopádně omlouvám se, s novými koly z Decathlonu zkušenost nemám a co tady čtu, tak to opravdu špatná volba nebude, když to doporučuje tolik lidí. Na kola jsem se byl dívat osobně, konkrétně na tyto 2: XC120XC100

          Vzhledově mě nějak moc nezaujaly, ale to samozřejmě není úplně podstatné. Jiné nové možnosti do 20000–25000 Kč tedy asi nejsou prosím, že? Ještě mě zaujalo celkem tohle, ale to už je přes rozpočet ještě více Qayron

          Pokud jiná možnost do 25 000 Kč není, tak se tedy rozhoduji, že půjdu přes můj původní rozpočet a půjdu do Dekace, nebo vezmu jen teď něco, ať můžu k vůli kolenu jezdit co nejdříve, něco takového co mi bylo doporučeno níže a za tu cenu by to asi splnilo vše potřebné: https://www.cyklobazar.cz/…e-kolo-focus

          0 0
          • vaclaw  

            Ono bohužel vybrat kolo není úplně sranda a dneska platí, že pod 20k není moc co vybírat a do 30k je to pořád dost bída. Ten bazar obecně nevypadá špatně, ale krom toho, že tomu chybí nějaký lepší popis, tak ti tu nikdo nezaručí, v jakým bude stavu. Ten Qayron je za mě na tu cenu pěkný kolo a nebál bych se ho. Výbavou je na tom podobně jako ta XC120 a třeba bys joy.bike ukecal o nějakou dvacku dolů. Jinak na krásu kolo sice nejezdí, ale jezdit na něčem co se ti nelíbí je pruda a spousta lidí tu tráví večery tím, že ladí barvičky ventilků a šroubků v představci, takže pokud to fakt není jenom o tom, že nechceš nápis Rockrider na kole ale esteticky ti nesedne, tak i to je validní argument, proč to nevzít.

            0 1
            • jakubko  

              Děkuji moc, rozhoduji se právě mezi tím Qayron Ram MKII 3 a tím Rock Rider XC 120, nic jiného v této cenové relaci už asi vymyslet nepůjde.

              0 0
              • vaclaw  

                Asi by šlo najít pár podobných kandidátů, ale nenapadá mě nic výhodnějšího. Pokud pro tebe navýšení rozpočtu není zase až takový problém, tak je nový kolo jistější volba. Pokud ale by jsi kvůli tomu rok jedl suchý rohlíky, tak nějaký slušný bazar je taky schůdná cesta. Já sám mám bazarovýho fulla a je naprosto ok, jenom ta cenová úspora nebyla tak výrazná, protože to kolo bylo v top stavu. Navíc počítej, že nějaká koruna padne ještě na výbavu (např. pumpa na vidlici, když bude vzduchová) apod.

                0 0
    • Azmir  

      Uděláš si pěkný výlet do Holomóca, prodejci si postěžuješ jakou si měl dlouhou cestu a on ti ještě litr zlevní :))) https://www.cyklobazar.cz/…e-kolo-focus Za ty prachy a pro tvoje potřeby více než dostatečné kolo. Nic lepšího ted na bazaru není, je třeba to kdyžtak pravidelně hlídat. Aspoň ušetříš, což vypadá, že je pro tebe celkem priorita.

      1 0
      • jakubko  

        Děkuji moc, tohle se mi líbí, Olomouc by pro mě určitě nebyl problém, napsal jsem prodejci, tak uvidím, jestli ho pořád má.

        1 0
      • jakubko  

        Tak je ještě volné, takže přemýšlím, že už to asi nebudu řešit a asi bych ho vzal. Za ty peníze tedy asi co jsem i já tak díval, tak opravdu dobrá koupě, že? A jen kdyžtak ještě prosím, na co se případně nejvíce zaměřit a zkontrolovat na místě? Děkuji.

        0 0
        • Azmir  

          Dle popisu je málo jeté a všechny znaky tomu nasvědčují. Nebudu pesimista jako ostatní, pro které je jednoznačná cesta Decathlon, protože se jinak spálíš a nezkontroloval bych nic. Teda max pro klid duše doklad o koupi. Pro klid duše a těla se můžeš podívat jestli nenajdeš prasklinu na rámu, jestli se kola točí rovně a jestli nejsou podřené vnitřní nohy vidlice. Ty poslední dvě věci by tě ale neměly odradit od koupě, ale posloužit k uhádání lepší ceny ;-) tak hodně zdaru a zas to tak nehroť, uvidíš na místě a většinou podle majitele poznáš. Jestli to bude ulízlý vexlák s polským přízvukem, co ti to bude chtít bez papírů prodat někde na parkovišti, tak to bude něco jiného, než když tě někdo pozve k sobě na barák, dá ti na stůl papíry, řekne ti příběh kola a u toho ti uvaří kafe. Kupuju na bazaru skoro vše od telefonů přes kola a nikdy sem neměl žádný problém. Jo a ještě bych se ho zeptal, jestli nemá pumpičku na vidlici a nedal by ti ji k tomu :)))

          0 0
          • jakubko  

            Děkuji moc, strašně moc si toho vážím, pokud bych se pro něj rozhodl a skutečně ho koupil, tak potom samozřejmě pošlu slibovanou odměnu.

            0 0
        • cibi  

          Dle fotek je kolo „leštěnka“ (v dobrém smyslu)

          co lze „okometricky“ skontrolovat:

          • zkusit jak přehazuje
          • jemně zaviklat přehazkou- vůle.
          • změřit řetěz (měrkou) + ohledně převodníků/ kazety se spolehnout na to že pokud je řetěz OK bude OK i toto)
          • podívat se na stav brzdových destiček
          • vyndat p+z kolo zkusit zda se točí osa hladce (před vyndáním zkusit zda nemají vůli)
          • zkusit se kousek svézt zda kolo netáhne na stranu, přinejhorším aspoň vést kolo za sedačku
          • (proti záloze) se projet jestli Ti sedí geometrie.

          Co tě budou stát příp. problémy:

          (vytahaný řetěz+ kazeta+ převodníky→ investice cca 2+ tis korun) ale lze zaujat i přístup „funguje, dojezdím“ (fuj)

          špatné náboje, cca 1t jeden vč přepletení, ale obvykle to jde zachránit konusy.

          ohledně vidlice neumím poradit.

          0 0
    • jakubko  

      Tak podle vašich rad to vypadá, že navýším trochu budget a nebudu nic riskovat a půjdu do něčeho nového. Zatím se rozhoduji mezi Rockrider XC 120 a Qayron Ram MKII 3. Do čeho byste šli spíše vy osobně? Nebo je tu ještě nějaká alternativa?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.