nabídka práce - mechanik - Specialized Concept Store Olomouc

164 nepřečtených
  • Přijmeme mechanika, servisního technika na plný úvazek !!

    Máš rád cyklistiku, zejména její technickou stránku ? Rád brouzdáš po cyklistických webech a zjišťuješ co je nového ? Pokud se ti na kole něco pokazí, rád si vše opravuješ a seřizuješ sám ? Rád se o tom, jak kolo a jeho systémy fungují, bavíš a chvějí se ti ruce, když někomu něco nefunguje ? Pak přemýšlej o tom, že bys rozšířil naše řady ! :)

    Naše požadavky:

    Předchozí praxe na obdobné pozici výraznou výhodou.

    Pečlivost, spolehlivost a dobrý týmový hráč.

    Loajalita a vysoké pracovní nasazení.

    Aktivní cyklista.

    Komunikativní angličtina.

    2× měsíčně práce v sobotu.

    Kladné reference z předchozího zaměstnání.

    Nabízíme:

    Plný úvazek.

    Zázemí stabilní společnosti.

    Profesionálně vybavený servis jízdních kol.

    Solidní platové ohodnocení.

    Dynamické pracovní prostředí.

    Nástup možný ihned :)

    veškeré info na emailu:

    info@bikecentrum.eu

    0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Proč mají ještě někteří zaměstnavatelé potřebu „šuškat“ nástupní plat? To je až tak nízký?

      0 0
      •  

        Nikdo nic „nešušká“ :)

        Plat tedy zahrnuje po zkušební době následující

        1. fixní část
        2. podíl na obratu
        3. osobní ohodnocení

        průměrná mzda pak vychází dle výkonu cca 25tis čistého/měsíčně

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          No vidíš, a hned to vypadá líp.

          Ať je práce jaké chce povahy, pořád je to práce. Člověk tam vyměňuje vlastní čas a námahu za peníze a bez peněz se nedá pořádně jezdit na kole.

          0 0
        • myscho  

          Ja som bol v tom, ze mzda sa zasadne uvadza brutto.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • volyn  

            napriklad delnicke profese brutto mzde vubec nerozzumi a personalisti s nimi mluvi vyhradne o netto mzde. Casto si vubec nedokazou zjistit jednoduche informace kolik plati soc.,zdrav. a dan z prijmu. Omlouvam se tem, o kterych to neplati, ale co jsem videl u nas na sklade, tak to tak je. I Amazon cpe do reklam vyhradne cistou mzdu.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Pedro404  

              K čemu zaměstnancům ta informace, kolik za ty věci platí, je?

              0 0
            • jIrI___  

              +1, u většiny to platí. A nejen u dělnických profesí, lidé prostě chtějí vědět kolik jim přistane na účtu a ne kolik za ně zaplatí zaměstnavatel stá­tu.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • scota  

                Jenže i dva dělníci se stejným hrubým platem můžou dostat na účet každý jinak vysokou výplatu podle toho kolik mají slevu na děti, ženu, dále platby za stravenky a amortizace auta, důchodové pojištění, příplatky za práci v noci a o víkendu apod.

                Pak se podíváš na výplatní pásku a uvidíš kolik platíš ty a zaměstnavatel na zdravotním a sociálním pojištění a daních a otevírá se ti nůž v kapse ;-)

                0 0
              • volyn  

                kdyz te nezajima jak veci funguji tak urcite, pokud te ani nezajima kolik budes mit materske nebo nemocenske kdyz te to postihne, tak proc ne.

                0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Roura74  

        Na spoustu pozic je nástupní plat věcí diskuze. Umíš toho málo, tak tě zaučíme na začátku dostaneš míň. Jsi profík, nepotřebuješ mít dva měsíce za zadkem supervisora, nastoupíš za víc. Vše se řídí trhem.

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Na spoustu pozic jsou v dnešní době zaměstnavatelé rádi že vůbec najdou někoho kdo je ochotný denně chodit.

          0 0
          • milan.v  

            Přesně tak, mám s tím pravidelnou zkušenost … :o/

            0 0
            • bezdratova.sprcha  

              Jasné tak teď zrovna je doba kdy kdo opravdu chce makat, ten maká. V kontrastu s tím tedy je na trhu práce velký podíl uchazečů, kteří mají trošičku jiné představy o tom, co je to práce.

              Znám i osobně pár lidí kteří jsou sice v pohodě, ale jakmile přijde na zaměstnání, po pár měsících mají problém úplně se vším, od barvy toaletního papíru po odstín osvětlení pracovních prostor, a nedej bože jak se zvýší nějaká prémie nebo základní plat, to je neskutečná urážka protože se nezvýšila dostatečně. A když má automat na kávu poruchu, tak je to znamení že celá firma krachuje.

              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • puka  

      Byl bych na 120% vhodný, ale nemám rád Spešly..

      0 0
      • milan.v  

        Znám nekuřáky co pracují v tabákové firmě… ;o)

        0 0
        • gersa  

          Já jsem pacifista pracující v armádě :)

          0 0
      •  

        že bys za prací dojížděl až do Zakyslé ******?

        0 0
      • scalar  

        Chtěl mít hospodu, ale neměl rád lidi :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • oddie  

          To je přesně můj případ :D

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • oddie  

      Co má být to Nabízíme: Dynamické pracovní prostředí.

      Neměl by se něčeho takového zájemce spíš naopak bát?

      0 0
      •  

        Dynamické prostředí je takové, kde je snahou všech zúčastněných nestát na místě, ale snažit se stále jít dopředu, zlepšovat se, vyvíjet se :)

        0 0
        • Jezevec70  

          Zkrátka se nesmíš ani na chvíli zastavit a musíš furt makat. :-))

          0 0
        • JakeF  

          Takže ideálně do 2 měsíců vypadnout z cykloshopu, chápu to dobře?

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  

      For some individuals it is easier to make numbers.

      แทงบอลออนไลน์

      0 0
    •  

      K diskuzi o potřebě komunikovat v angličtině.

      1. komunikace obecně – servisní technik je se zákazníky v kontaktu neustále, není zašitý někde za zdí, kde v umaštěné zástěře, čeká, až mu někdo šoupne opravu pod nos … naopak musí se zákazníkem věc probrat, musí umět napsat smysluplný email … tím toho ve finále velmi často prodá daleko víc, než jen samotnou opravu
      2. máme opravdu dost zákazníků, kteří opravdu mluví anglicky
      3. Specialized má propracovaný systém školení a výukových programů, kdy část je právě formou videoseminářů či technických videí … více než polovina z nich je v angličtině
      4. servisní manuály jsou velmi často jen anglicky
      5. na druhou stranu stačí znalost na úrovni střední školy … nikdo nechce předčítat Shakespeara v originále
      6. když si neví rady, víme si rady my :D
      7. kolega, který u nás končí, tak činí z rodinných důvodů … ne proto že by byl vyhozen, už teď nám chybí :(
      0 0
      • petryk  

        Já bych to asi vzhledem k dosavadním reakcím zamkl. Ale třeba se někdo solidní ozve. Hodně štěstí!

        0 0
      • puka  

        Jak říkám. Bral bych to, ale je to v holomoucu a spešl. ..

        0 0
      • oddie  

        Každopádně klobouček za to trpělivé a pěkné vysvětlování nám všem prudičům. Všechna čest, zvládnuto na jedničku.

        0 0
      • mastihuba  

        +1

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce