Ahoj všem,
Máme 3 a kousek roku starou TV Gogen. Byla kupovaná 27.května 2014 s tříletou zárukou a během tý doby 2× na reklamaci a pokaždý vrácená až posladní nebo předposlední den 30ti denní lhůty na vyžízení reklamace, takže by měla bejt záruka prodloužená ještě o ty 2 měsíce, co byla TV na reklamaci – tzn. ještě cca 2 tejdny v záruce.
Teď přestala fungovat aplikace Youtube – viz. foto. Na netu jsem se dočet, že Youtube přešlo z formátu videí Flash na HTML5 a proto na některejch starších zařízeních už videa z Youtube prostě nebude možný přehrát.
Je to důvod k reklamaci? Myslíte, že mě bude v tomhle případě reklamace uznaná? Chápu, že to není závada zařízení a že se tím bude asi Gogen ohánět, ale když to vemu ze svýho pohledu, jako koncovýho uživatele, tak jsem si koupil zařízení s nějakejma funkcema s určitou zárukou a po její dobu by mělo zařízení „bezvadně“ (myšleno bez vad) fungovat – tzn. že by měly fungovat VŠECHNY funkce. A pokud aplikace Youtube přestala fungovat, nemusí mě v podstatě zajímat, jestli je to chybou zařízení, chybou Gogenu, nebo chybou Youtube, ne? Přecijenom Youtube bylo na týhle TV používanější skoro víc než televizní vysílání – syn pohádky, manželka videoklipy, já taky občas videa všeho druhu…
Jakej na to máte názor? Myslíte že mě bude reklamace uznaná, nebo mě s tím pošlou do háje? Nerad bych byl zbytečně zase 30 dní bez TV a pak dostal jenom vyjádření, že to není vada TV, ať si trhnu nohou.