MTB 29 okolo 25 000Kč použitelné jako EXPEDIČNÍ

46 nepřečtených
  • UROBOROS

    Ahoj, potřeboval bych poradit s výběrem kola. Převážně jezdím na neodpruženém horské kole Colnago a na delší výlety (několik dní+ 15–20Kg nákladu) jezdím na starším krosovém kole. Další kolo sháním, protože bych rád jezdil i v Brně, kde studuji. Rád bych toto horské kolo používal i na dlouhé výlety a proto bych na něj potřeboval zadní nosič a něj brašny ( a krosového se zbavit).

    toto jsou moje tipy:

    author

    cannondale

    cube

    nebo koupit kolo s rámem bez navářek na nosič a na sedlovku dát toto objímka v případě toho řešení jsem koukal na canyony.

    moje výška a váha: 173 cm 79 kg

    Vím, že takové kolo bude kompromis, ale bohužel nemám tak velký rozpočet, abych si mohl koupit takové kolo , jaké bych chtěl.

    Díky.

    0 0
    • totalmaster  

      Z těchto kol bych si rozhodně nevybral Authora. Výbavou za ostatními zaostává a celkově jsou kola od Authoru pěkný srač.. A tamty 2 mi přijdou stejné. Liší se jen v přesmykači a vidli, ikdyž ten Canondale má psanou vidli Suntour a na obrázku je Rock Shox. Spíš bych se na ně zkusil posadit a jaký ti bude vyhovovat více.

      0 0
    • pavelxy  

      Dle všeho je ta vidlice na Cannonu jen těžítko.

      0 0
    • Jakobo  

      Proc chces proboha 29" pri tve vysce? Kup nejakou 26" ve vyprodeji, pokud jeste neco sezenes, a jako bonus budes mit tuzsi kola. To se ti bude hodit, pac podle popisu budes mit vsechno narvane na zadnim nosici.

      Pokud ale fakt tahas 20 kg nakladu tak lepsi by byl i predni nosic a v tom pripade nejlepe pevna.

      0 0
      • THORX  

        http://www.bike-forum.cz/…ck-30-stojan že? a 12tis. doma a ještě pomůže člověku v tísni

        0 0
        • šumava  

          Kola leader Fox nebrat. Zkušenost, koupené kolo této značky za 14tis i za 28tis. Krásné na pohled, zpracování laciné.

          0 0
      • UROBOROS