Michelin Pro3 Race nebo Conti GP4000?

60 nepřečtených
  • bagr84

    Rozhoduju se ktere plaste poridit na silnicku (sirka 23 mm).

    Jde predevsim o treninkovy jezdeni. Neco na cem se da dojet i na mokru, slusna vydrz a defektuodolnost. Kdyby plaste byly navic rychlejsi a za prijatelnou cenu, neprotestoval bych :)

    Co jsem tak prolezal historii a forum u konkurence, padly me do oka Conti GP4000 a Micheliny P3R.

    Plaste od Continentalu momentalne jezdim (Ultrasporty, drat), ale vadi mi celkem nizka zivotnost (5000 km, plaste maj vyjety plosky cca centimetr, defekty az nezvykle casto posledni dobou).

    Pro3 Race vypadaji dobre, ale vsude popisujou hlavne verzi 2 takze nevim co od mladsiho brasky cekat.

    Co byste doporucili? Jinejm plastum se taky nebranim.

    0 0
    • bagr84  

      To tu nikdo nevozi zmineny slupky? achjo…

      0 0
    • nooski  

      Continental GP4000 vydrží brutálně dlouho, sice se udělají plošky, ale je to držák. Ani si nevzpomínám na defekty a to ty pláště zažily i pár cyklokrosových vložek.

      0 0
      • Hrabex1  

        znas plaste, na kterych se prosky nedelaji?

        Kazdy plast driv nebo pozdeji sjedes.

        0 0
        • michals1  

          Ta ploska se tam dela, protoze gp 4000 mají gumy na behounu více, než je obvyklé.

          0 0
    • Martin  

      P3R vozím druhej rok vzadu, najeto cca 5000 km. i když občas zavítám na cestu pokrytou štěrkem, říznout se mi ho nepovedlo, defekt zatím žádnej, sjetí nemůžu posoudit, ale nezdá se mi moc sjetej. já jsem spokojenej.

      před ním jsem měl krátce P2R, ale ten se mi po snad 500 km povedlo dost škaredě říznout, tak jsem ho raději preventivně vyměnil

      0 0
      • bagr84  

        Jak moc je sjetej P3 uprostred po takove dobe? Muzu vedet kolik vazis a na kolik foukas? :)

        Jinak diky vsem za reakce. Ty Ultremy jsem zavrhl pote co jsem se docetl ze na cesky silnice moc nejsou, navic prej dost sebevrazedny na mokru (JPP).

        0 0
        • Martin  

          zkusil jsem to nafotit :-)

          když jsem ten plášť začal jezdit, měl jsem asi 115 kilo, nyní mám cca 95

          pro srovnání jsem vyfotil i přední plášť. snad ta fotka bude vypovídající

          slovní popis – plášť je uprostřed placatej, ale odhaduju,že materiálu je tam dost.

          0 0
          • bagr84  

            Pekny, dik.

            0 0
          • Martin  

            zadní P3R je po smrti :-)

            stačilo jedno nouzový brždění při sjezdu z Pradědu na Ovčárnu, kdy si jedna ****** neuhlídala psa, a plášť je v jednom místě probržděnej. viz foto. takže materiálu tam zas tak moc není

            takže životnost u mě cca 5500 km.

            P3R už znova kupovat nebudu, jedou sice skvěle, ale cena je na můj vkus vysoká. ted zkusím Lithion

            0 0
            • teepeex  

              kolego, nejsem zas tak uplna ziletka:) ale ten plast, uz tenkrate, jak jsi ho fotil placatej, to mel uz davno za sebou

              0 0
            • dancing dog  

              nechci vyvolávat spory, ale z Pradědu na Ovčárnu to není na nějaký sjezdy vzhledem k Václaváku, kterej tam je…stačí dvacka / hod. a tragedie není překvapení…

              0 0
              • Martin  

                já vím, nejsem žádnej bezhlavej střelec jako ty ho*ada, co tam jezdí bez brždění, jezdím tam opatrně, max 30. i tak to nestačilo

                0 0
        • Jery01  

          řeknu ti to takhle,zkušenosti ani s jednim nemám,ale co jezdíme na čp silnice,tak nejvíc tam vidim právě ty ultrema :) jinak většinou galusky,plášťov­ky..asi na tom něco bude :D

          0 0
        • PKQ  

          proč nejsou na český silnice? a jel jsem na ultremech dost km v dešti a nic extra hroznýho to není…

          0 0
          • bagr84  

            nekde jsem cetl ze jejich nejvetsi prednost je rychlost na hodne hladkym asfaltu kterej se u nas moc nevyskytuje. Je mozny ze si to ale pletu s jinejma schwalbe plastama (speedium?).

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Speedium jsou Michelin a je to taková průměr úroveň

              0 0
            • Pebe  

              jejich přednost je rychlost všude :-)

              a oproti první verzi bez „R“ v názvu se o hodně zlepšila jejich odolnost proti defektům, od listopadu loňského roku, a tedy i přes celou písko-kamínkovou zimu jsem měl jenom dva defekty. Mám na nich něco přes 5000km počítám a rozhodně jsem je letos nešetřil. Jenom je pravda, že jsou na povrchu od kamínků prořezané a nevypadá to moc důveryhodně, no zatím drží. Ale s těma malýma průřezama na tom třeba Pro3race nebyly o moc líp…

              Osobně si myslím, že ze čtveřice Pro3race-Ultremo R1-GP400-Vittoria Diamante neuděláš chybu ani s jedním

              0 0
              • bagr84  

                Contiky objednany, dik za radu :) Ovlivnila me i zkusenost z bajku.

                0 0
    • michals1  

      Na přední kolo bych 200g těžký plášť nedával. Tam vydrží dost dlouho i lehčí modely.

      0 0
      • bagr84  

        Treba napriklad? :)

        0 0
        • michals1  

          Nějakou dobu používám pláště Maxxis Xenith Equipe Legere a osvědčily se. Životnost neznám, zatím se mi žádný nepodařilo sjet. Defekty zatím taky žádné. Oproti specifikaci jsou i o něco lehčí.

          Na ráfcích mám tlakový limit 10bar, a proto si zase nemůžu z tolika modelů vybírat.

          http://www.maxxis.com/…-Legere.aspx

          0 0
          • bagr84  

            Otazka je, jestli tohle uz neni zbytecnej extrem. Precejen mi jde spis o defektu odolnost nez o gramareni. Kdyz tak ctu tu specifikaci, mam z toho strach.

            0 0
            • michals1  

              Připadají mi spolehlivé. Defekty zatím žádné.

              Nasadil jsem je na 1 pár kol teprve po zimě, a proto nemám dlouhodobou zkušenost.

              0 0
              • bagr84  

                Kolik mas zhruba najezdeno?

                0 0
                • michals1  

                  Netroufám si to odhadovat. Cyclocomputer nepoužívám a střídám více kol.

                  Úplně málo to však nebude a pláště nevypadají, že by se viditelně sjížděly. Bezpečně mi vydrží mnohem víc jak 5000km.

                  0 0
                  • bagr84  

                    Ok, dik.

                    Popravde je mym favoritem zatim GP4000s, ohlasy na ne na zahranicnich diskuzich jsou vic nez dobry.

                    0 0
                    • Zdenda CUBE  

                      Ty Contíky „S“ ti vřele doporučuji, jsou to držáky, odolné proti defektu a jedou skvěle. Z těch co tady padly v návrzích, jednoznačně Cont.4000s, a nebo Miche.PRO 3 Mám také ještě Schvalbe Ultrema, ale moc nevydrží, dost rychle se proti těm dvěma sjíždí.

                      0 0
    • raceman  

      nechapu, proc na treninkove jezdeni resis plaste v cene 700 a vyse za kus… pak to nekde riznes, a budes akorat nadavat…

      0 0
    • bagr84  

      Vcera jsem obul GP4000s (za pomoci montpaky, ale slo to rychle), dal si testovacich 20 km a prvni dojem dobrej :)

      Krasne jedou, nizsi hmotnost je znat pri akceleraci a v kopcich. Komfort stejnej jako u UltraSportu.

      Na vetsi naklony nebo mokro nedoslo, ale pokud na tom budu minimalne jako US, nebudu mit namitek :)

      Diky za rady a diky Hnojovi.

      0 0
    • Internaut  

      Ja vozim uz Continental GP4000 a jsem naprosto spokojeny.

      0 0
    • HKou  

      Hlásím, že jsem právě vyzkoušel ty P3 v 35km sjezdu v dešti (asfalt a beton-panely) a konstatuji, že držej dobře. Nijak jsem to nepřeháněl, chtěl jsem se dostat ve zdraví domů, ale špatnej pocit z nich nemám.

      0 0
    • bikermx  

      jiny plaste nez conti grand prix 4000s ybch nedaval,ja je vozim a sice sou tezsi,ale bez defektu,na mokru taky super

      0 0
    • stix  

      Dřiv jsem jezdil Conti Ultrasport drát, po 6000 km dopadly viz fotka, teď jsem nazul GP 4000 S a jsem zvědavej..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.