Maxxis Minion SS, Aggressor, Tomahawk, Griffin

107 nepřečtených
  • nozaki

    Potřeboval bych poradit, co dát na zadní a případně jestli se vyplatí těžší DD verze. Už jsem toho pročetl hodně a furt nejsem rozhodnutý co tam dát. Teď mám Ardenta a rád bych zkusil něco nového v šíři 2.30 (27,5) .Na předním zatím ponechám HR2. Budu rád za každou radu.Chci spíš rychlejší plášť, který bude dobře zvládat terén (kořeny,kameny)­.Minion SS mě láká,ale nevim jak se chová na lehkém blátíčku.Aggressor nevypadá špatně,ale spousta z vás ho rychle prorvala :-) No a Tomahawk a Griffin je pro mě trochu neznámá.

    Anketa: Jaký plášť na zadní?

    5x
    25%
    12x
    60%
    3x
    15%
    0x
    0%
    • scota  

      Tomahawk je 3C směs takže je měkčí než dvousměs Ardent. Na zadním kole tedy spíš na měkčí terrén než na šutry. Proti Ardentu má znatelně lepší grip. Exo protection má podle mých zkušeností velmi dobrou odolnost při trail použití.

      • scota  

        Jo a Tomahawk má mega boční figury, zatímco střed je spíš sřední a má sraženou náběznou hranu stejně jako Ardent.

      • nozaki  

        Já mám teď exo/tr.Ještě jsem neměl plášť v 3C,nebo DD.3C směs bude asi lepší na přední ne?Sice asi parádně drží,ale životnost bude kratší.

        • sYs  

          Vozím HR2 3C EXO předek a Minion SS EXO Silk Worm zadek, srovnání mám jen se Schwalbe Hans Dampf (předek/zadek) a WTB Vigilante (přede/zadek) – všechno bez duší. Kombo HR2 a Minion SS se mi jeví jako úplně nejlepší. Po pevném podkladu (asfaltové přesuny, atd.) to letí a v terénu to není taky marné. Jen se musí počítat s tím, že ten SS moc nebrzdí a v bahně taky nebude úplně nej.

          Vigilante a a Hans mi na zadku přišly jako strašné lepidla.

          • nozaki  

            Dík za radu,mě právě maličko od miniona ss odrazuje to bláto.Při sjezdu by mně to až tak nevadilo,ale v lehce blátivém výjezdu se bojim,že budu v háji.Myslim fakt lehký bláto,ne žádný brutal.Líbi se mně,že by byl super na rychlé přesuny s často suché hradecké lesy.Prostě dilema.Taky přemýšlim,že na předek dám hr2 v 3C a 2.40.

            • MirosPikos  

              Co se rychlosti týká, neporozuji nějaké zhoršení když jsem na zadním přešel z SS na Aggressora. Naopak v terénu je to jednoznačně posun v před. Už od pohledu bylo zřejmé, že SS nemá rád náklony, což mi vadilo že všeho nejvíc. Jinak překvapivě dost vyjel, brzdil hůř.

            • Baba-Ji  

              Pokud chceš na zadek univerzála který na to, jak jede, tak dobře i drží, tak jdi určitě do Aggressora. Snese jak ostřejší ježdění tak tě ani nebude nějak omezovat na XC výletech.

              Nejlíp v dual směsi DC a pokud se nechystáš vysloveně hrotit enduro závody/bikeparky, nebudeš potřebovat DoubleDown ochranu, ale vystačíš si s EXO.

              Já teď na sezónu jezdil Aggressora a byl good, držel víc, než bych čekal při pohledu na jeho figury. Leč máme tady v Mor. krasu pár prudkých trailů a ne že by to Aggressor nedával, ale asi se vrátím k DHR II, který brzdí fakt hodně dobře, což tady přijde vhod. Navíc ten DHR II nejede až o tolik pomalejš než Aggressor.

              Pokud bys chtěl ještě rychlejší plášť, ale jdi do toho Tomahawka, ale ten se prej rychleji sjíždí. A pokud bys chtěl ještě větší formule, pak bych zvažoval ty Miniony SS/Ardenta/Ikona.

              …jinak já mám DHR II ve 3C i na předku (je to spektrem podmínek k použití někde mezi Minionem DHF a HRII). Je trochu univerzálnější a předvídatelnější, než HRII.

              • čel.A  

                A seriznuty DHR2 nebo tak jak si ho koupil? Případně zkoušel to někdo?

                Ma to pak lépe držet v naklonech ala DHF, ale lepší brzdění mu ma zůstat.

                • Baba-Ji  

                  mam vepředu seřezaného DHR, ale chtělo by to přímé srovnání s neseříznutým, které nemám, takže v tomto nemůžu referovat

        • scota  

          Přesně 3C je měkčí takže vhodná na předek. Tomahawk je proti Aggressorovi navíc lehčí.

    • tonik666  

      Na DD se vykasli. Jestli ted dokazes fungovat s ardenem, tak je pro tebe DD zbytecnost. a ma to 200g

      Ja DD mam protoze jsem rozrizl vicekrat EXO boky na Aggressorovi.

      volil bych aggressora mebo miniona ss, v exo/tr, tedy 2c

      • nozaki  

        Ardenta mam ted 2.25 exo/tr a nikdy jsem ho nejebnul.Jsem taky trosku exot,protoze jsem dlouho vozil duse a ted mam bezduse,ale furt si nemuzu zvyknout na nizke tlaky.Vozim cca 1,8 bar.Tu dd verzi aggressora jsem kvuli vaze zamitnul.Stale me nejvic lakal minion ss,ale mame na hradecku asi ctyri blativejsi vyjezdy,ktery bych asi s minionem nedal.Mam na nich obcas problem s ardentem.Na ostatni suche traily a presuny by byl minion ss ideal.Takze se spis priklanim k aggressorovi.Ale trosku me strasi,ze ho par lidi prorvalo.Furt dilema.Ale diky vsem za rady.Ted navic premyslim o dhr na predek :-) jezdim vse mozne na hradecku,trutnov trails a Vysocinu.Koreny a kameny mam rad,ale dostanu se na ne obcas v planu Livigno.Takze jestli mate jeste nekdo vyzkousene kombo na Livigno,tak si necham rad poradit.

        • Baba-Ji  

          pokud neprorvals Ardenta, Aggressor bude taky v klidu ;)

          • suslos  

            +1

            exo jako exo… a běhoun bude u agg ještě odolnější.

        • abel  

          aggressor je odolnější než ardent a víc drží na čemkoliv, mám na obou něco najeto. ti, co ho prorazili, jezděj jinou kudlu a prorazili by i shorty.

          v livignu jsem měl kombinaci aggressor vzadu minion dhf vpředu oba 2,3 exo a pohodička i v mottolinu.

          • smatly3  

            Ahoj,jak na tebe ty pláště působí co se týče rychlosti? Je ten aggressor pomalejší než ardent?

            • čel.A  

              O něco pomalejší je, ale nejedna se o nic zásadnějšího. A navíc ta jistota, brzdění, zaber je o level výše než Ardent.

            • abel  

              čau, v rychlosti moc rozdíl nebude, asi jen kvůli váze (ardent je o něco lehčí). přímý srovnání mám pouze vzadu na banditovi, ardent jsem vozil i na jinejch kolech taky vpředu (všechno dvousměs exo).

              v záběru, brždění apod. ten aggressor už lepší je znatelně. taky mi přijde, že hodně vydrží – mám na něm cca 4000km a vypadá furt ve skvělý kondici.

        • tonik666  

          DHR II dopředu je v pohodě, loni jsem na tom jezdil celou sezónu. DHR II 2.3 3C, který je dost úzký. Teď chci zkusit dopředu DHF 2.5 3C, kvůli větším figurám, aby to líp brzdilo z velkého kopce v bordelu.

          Co se týče nízkého tlaku, tak já se na nízkém tlaku moc komfortně necítím. Dopředu tak 25PSI, dozadu 28PSI, jinak se to žvejká.

          Jak jsem psal, jestli jezdíš ardenta, tak aggressor je dostatečný posun.

        • Atilla  

          Jestli do motolina a chceš jezdit vše tak butyl, nebo DD.

    • nozaki  

      Tak objednán aggressor TR/EXO, když ho prorvu tak si budu nadávat a příště vezmu DD verzi :-) díky za rady nakonec možná spíš na předek Minion DHF, ale to ještě uvidim.S HR2 problém nemám, čístě bych chtěl vyzkoušet DHF ze zvědavosti.

      • MirosPikos  

        Budeš spokojen. Dozadu postačí dvousměs a dopředu dej DHF 3C MaxTerra nebo MaxGrip a máš vystaráno.

      • Mereck  

        Jo, předek DHF. Je to pecka!

      • čel.A  

        Jak už někdo psal výše. Jestli si neprorval Ardenta, tak AGRSR neprorves tuplem. Nepočítám nějakou náhodu…

      • čel.A  

        Případně pro příště. Mezi ARdentem a AGRSRem je vzorkem i vahou Spesl Purgatory, kdy ta ochrana Grid mi přišla lepší než EXO.

        • suslos  

          případně ještě podobný plášť WTB Trailboss a blíže k aggressoru WTB Breakout

      • smatly3  

        Že by jsi vzal 2,3 v Exo a já zkusil 2,5 wt DD ? :) ardenta už jsem několikrát cvaknul a mám rád nízké tlaky… s Ardentem a tlakem 1,4–1,5 je to o ráfek .....

        • maajkee  

          To není o tom, že máš rád nízké tlaky, když máš 50 kilo i s postelí, tak ani jinou možnost nemáš :)

          • smatly3  

            Takže objednáme DD ať s ráfku není tisícihran :-)

            • Atilla  

              Jestli to máš na kolo v profilu, tak vezmi exo, nebo zlepši techniku, popřípadě pořiď jiné kolo:)

            • nozaki  

              V tvém případě bych bral DD verzi.Už kvůli nízkým tlakům a širším ráfkům.

              • Baba-Ji  

                jako vozit na Trancovi DD plaste mne prijde …ponekud podivne, pokud teda nejezdi nekde v sopecnem skle

                • tonik666  

                  Jen pro doplnění – DD pláště existují jednu sezónu a já se pro něj rozhodl pro kvůli enduro závodům a ježdění ve volném kamení, kdy zadek s EXO pláštěm prostě občas nevydržel a buď jsem cvakl boky, nebo řízl boky.

                  Do té doby jsem v klidu jezdil vzahu DHR II 2C, nebo WTB Vigilante, atd. Pokud tedy nebudeš jezdit nějaké traily s větším množstvím volných šutrů, nebo skákat dropy v místech kde můžeš při dopadu prorazit o šutr, tak je DD zbytečných 200g navíc. Plášť s 1050g je na zadku už pěkná zátěž, ale pokud jezdíš tempem bába s nůší (tj. žádné rychle přeuny po asfaltu jak ty uvádíš), a hlavně z kopce, a nechceš řešit neopravitelné defekty a nikdy dávat duši, tak pak ano.

                  Ještě pro doplnění – já budu teď svého rok jetého aggressora DD sundvat a dávat nového, a starý půjde za dvě stovky zde na bazar. Figury stále má, jen se mírně sjetý. Na vyzkoušení ideál, takže klidně dej vědět.

                  • MirosPikos  

                    Četl jsem tuhle diskuzi o DHF 2.5 wt vs 2.6 (wt). Na stránkách Maxxis ale nikde wt 2.6 není. Jen bez wt. Je lehčí jak 2.5 wt a cca o 2mm (malinko víc) širší. Má někdo zkušenost s 2.6? Ještě tedy je to jen MaxTerra. MaxGrip v 2.6 nedělají. Chtěl jsem 2.5 wt terra nebo grip ale teď mám trochu brouka. Místa v boostovým lyriku mám dostatek. Vzadu bych chtěl Aggressor wt 2.5 EXO TR. Obojí na EX511 (i30).

                    • suslos  

                      DHF 2,6 teď přijde kámošovi na Spectralu, tak Ti to můžu vyfotit a přeměřit než to shodíme jestli chceš.

                      Aggressor WT DD 2,5 jsem chtěl na zadek, jenže bůhví kdy, kde a za kolik bude k mání… Takže jsem se nazásobil WTBéčkama v akci za 30–40E

                    • krabica  

                      Podle mně je logicky 2,6 na širší ráfky. 2,5 existuje varianta na obyč ráfky i na širší, která je proto označena WT.

                    • kycis  

                      Nemate nekdo zkusenost jak se vejde DHF 2,5 WT do neboostovyho Piku?

                      • tonik666  

                        Budu ji mit velmi brzo. Doufam ze se tam vejde, jinak budu muset sahnout po 2.3

                        • kycis  

                          Budu ti vdecny, kdyz pak nahrajes fotku, zajima me jestli se tam jeste vleze fender blatnicek, toho bych se nerad vzdal :-)

                          Predem diky!

                          Honza

                      • Baba-Ji  

                        kamos vozil na neboostovem Lyrikovi a uplne napohodu

                      • Acanthophis  

                        Ne-boost lyrik a Shorty 2,5WT naprosto bez problémů :))

                      • suslos  

                        ne-boost 36tka a 2,5 Shorty WT úplně v klidu

                      • Tehu  

                        U Maxxisu se šířky bát nemusíš :D Shorty 2,5WT ne-boost Pike a rezerva až dopr…

                      • File12  

                        Vešel se mi tam 2,5 WTB Convict, tak bych se nebál. Maxxis je obecně užší.

                      • lubosalbi  

                        Do neboost Lyriku v pohodě, Pike bude myslím hodně podobný

                    • TJK  

                      Muzes nahradit Maxxis treba Speslem… ve 2.6 Gripton 2bliss… ta 2.6 by mela mit kolem 65mm sirku

                    • JFtryall  

                      Ber 2.5 MaxxGrip a fakt nebudes litovat. ;-)

                      • tonik666  

                        FYI

                        Maxxis rubber compounds

                        Maxxis Super Tacky = 42a, sticky.

                        Maxxis Dual Compound = centre tread is 62a, shoulder tread is 60a (normal).

                        Maxxis 3C = three layers of different compound rubbers, available in 3 combinations (see below). The base layer is always a very firm, stiff rubber and the two layers on top of this are progressively softer. The idea is to create a grippy tyre that doesn’t squirm around or drag as much as a single compound soft tyre.

                        Maxxis 3C Maxx Terra = 70a base, 50a centre, 42a shoulders.

                        Maxxis 3C Maxx Speed = Maxxis haven’t released the durometer info but we’d guess that it’s 70a base, 60a centre and 50a shoulders.

                        Maxxis 3C Maxx Grip = Again Maxxis don’t release the exact info but we’d guess that it’s 70a base, 42a centre and 40a shoulders

                        • JFtryall  

                          No ja ± tusim, jak se to chova. :-) a mrzi me, ze neni vic kevlarovych DD verzi v STcku treba.

                        • čel.A  

                          Měl bych jeden komentář k tomu Dualu. Když porovnam Ardenta 2,25 a AGRS, tak ty postranní figury jsou jiné, u AGRS jsou měkčí. Není těch 62/60 jen třeba u XC modelu? Řešilo se tady taky to, ze Spesl si nechával vyrábět pláště u Maxxisu, a třeba Purgatory, což je obdoba AGRS ma směs 60/50, takže to tak muže být i u AM/EN plastu Maxxisu. Dávalo by to smysl, pac to asi umí vyrobit. Maxxis ale směs u duálu v ofiko dokumentech neuvádí.

    • maajkee  

      Nesmíš tolik číst ty plky na netu. Prostě něco kup, vyzkoušej a uvidíš. Není nad vlastní zkušenost ;)

    • coltcha  

      Pomohu si vzadu s Aggressorem 2.3 EXO oproti mk2 prototection 2.4? V naklonech se na contikach necítím úplně jistě. Nebude Agressor zase moc pomalej? Občas se nevyhnu přesunům a přijde mi , ze mk2 docela odvalujou. Na předek přijde HR2 2.4 3C EXO TR. Dik

      • čel.A  

        AGRS je dělaný primárně jako zadní plast. Pomalej určitě není, ale je to plast na jezdeni v terénu. Tím jak ma figury blíže u sebe, tak slušně jede. Určitě patří mezi jezdivejsi AN/EN gumy.

      • Stingray  

        podle mě bude AGR o dost rychlejší než MKčko. A rozhodně se tolik nežvejká, takže člověk může jezdit nižší tlaky a líp to drží…

      • nomecz  

        tak hlavně si ujasni kde s tím chceš jezdit, pokud to máš do blata a sněhu tak určo nech MK pokud do sucha tak AGR každá z těch gum je trošku na něco jiného

        • MirosPikos  

          MK je do bahna dobrej jen novej, ale rychle ztrácí. Tedy mě to tak připadlo. Oproti tomu AGRS toliko neztrácí a plus hraje ta menší žvejkavost.

          • nomecz  

            to sice jo ale v měkkým se to zas tak moc nežvejká (záleží samo na tlaku a váze jezdce) a AGR mi přijde že se rychle zalepí a moc se nečistí

            • MirosPikos  

              To je pravda, zanáší se celkem snadno a velmi kvalitně :) To je dáno hustotou figur.

              • nomecz  

                jako takovej kompromis je ještě možnost dát PURGATORY od Spešlu

              • tonik666  

                Jojo, na lepivém se zanese a nečistí. Ale s tím nejde nic dělat, jen vzít jiný plášť, který zase pojede pomalu :)

                Taky na kluzkém nedrží tak dobře, protože má malé boční figury. Odjel jsem na něm loni nějaké závody a občas to byla sranda, hlavně v Polsku kde se jela půlka závodu v odkloněném svahu.

        • coltcha  

          Převážně sucho, tak vemu aggressora.diky

          • čel.A  

            AGR nebo Purgatory, obě super volba.

          • Radus  

            V předu vozím Hr 2 2,4 3c a zadek agresor 2,3 2c za mě super univerzálka . Zatím mě tato kombinace nikde nevypekla .

            • nozaki  

              Budu to mít stejně :-)

            • MnemonicJ  

              taky uvažuju o stejné kombinaci, aktuálně mám vzadu Ardenta, ale zdá se mi, že Aggressor by mohl být lepší. Má někdo přímé srovnání, o kolik hůř to jede? Jezdím vyhlídkově, tak abych ty kola ještě roztočil :) Díky

              • nozaki  

                Hele, tak do 14 dnů ti pošlu rychlé srovnání :-)

                • MnemonicJ  

                  tak paráda, zatím ještě dobrousím starý plášť a následně jsem zvědav na Tvoje srovnání.

                • MnemonicJ  

                  tak než jsem se dočkal srovnání, přidám svůj postřeh. Jezdil jsem vzadu Ardent a teď mám nějakou chvíli Aggressora. Projel jsem na tom nějaký lokální traily u Plzně, byl jsem v Sušici a poslední akce byl Drtikol v Žihli, takže různý podklad od šutrů přes místní šlem až po tuny hrabanky na Drtikolu. Řekl bych, že to proti Ardentu nejede o moc hůř, ale o dost líp to zabírá brzdí a drží. Osobně jsem z tý gumy fakt nadšenej. Moje technika i výkonnost jsou průměrný (možná podprůměrný), nicméně na moje použití je ta guma fakt dobrá.

              • Radus  

                O moc hůř nepojede ale o hodně více drží a hlavně je čitelný a snese trošku toho blátíčka . Před agresorem jsem na zadku vozil hr2 2c to mi na zadku nesedělo ta díra v náklonu než se chyt mi vadila .

                • MnemonicJ  

                  Ok, díky za info. Asi mu ta dám šanci. Vypadá to, že jsou na něj víceméně pozitivní ohlasy. Koukal jsem, že asi o něco málo těžší než DHR, ale díky vzorku asi pojede líp.

    • File12  

      Nenašel jste už někdo dostupný 2,5WT DHF a Aggressora? Chci ho teda na 29" ale nenašel jsem ani na 27,5"

      • Baba-Ji  

        Maxxisy obecne maji byt pocatkem brezna, na SK demabike eshopu, kde je Maxxisu solidni vyber, maji termin dodani 10.3., takze tipuju, ze v CZ shopech to bude ± podobne

        • MirosPikos  

          Ptal jsem se na DEMABIKE a AGRS WT 2.5 nebudou vůbec mít. Jen to, co mají v nabídce. To samé budou zřejmě i české „shopy“. Takže jestli někdo chce AGRS WT, tak Německo. A kdybyste někdo z jihu objednával, tak můžeme udělat hromadnou objednávku. Já bych vzal DHF WT 3C 2.5 v Gripu nebo 2.6 nonWT Terra a dozadu jednoznačně AGRS WT 2.5.

      • Acanthophis  

        27,5'' dostupné (AG) ZDE a (DHF) ZDE

        29'' jsem nesondoval, ale možná ji budou mít taky…

        • MirosPikos  

          +1

          Taky mám v merku, ale na jednom cz shopu by to mohlo vyjít výrazně levněji vzhledem k ceně DHR WT. Akorát zatím nemají v nabídce Aggressor WT 2.5.

        • File12  

          Super. něco tam je. Aggyho bych radši v DD ale nevadí. Bike mi stejně přijde až 4.4, takže je ještě čas :)

        • tonik666  

          bike24.com je má taky a má poštovné jen 6E, zatímco bike-components.de má 10E

      • Dejv0  

        29" WT DHF a Shorty jsem bral na bike-components.de, mají je celkem stabilně. Aggressor ve WT zatím ne, stejně jako HRII.

    • nozaki  

      Nemáte ještě někdo zkušenost s pláštěm Maxxis Forekaster? Tvaří se jako celkem rychlý univerzál použitelný i do mokra.

    • nozaki  

      Tak jsem si nakonec koupil aggressor i minion ss :-) a srovnání? AGRS výrazně lepší než předešlý Ardent.Sic lehce pomalejší, tak se s ním cítím v terénu daleko bezpečněji, drží a líp brzdí.No a protože na Hradecku to je stále přesun k oblíbeným trailům po cestách, tak mně to nedalo a objednal jsem i Minion SS.Z minionu jsem byl úplně nadšený, najednou to prostě letělo.Je to fakt hodně rychlý plášť.Bohužel oproti AGRS hůř brzdí.Takže když na konci dubna přišla technika a enduro závod na TT, tak jsem tam vrátil AGRS.No a zatím jsem ho nesundal :-)

      • coltcha  

        Díky, tohle potvrzení jsem potřeboval. Aggressor mi přijde, že vůbec nejede, budu muset mrknout po SS. Žádný vraždy za mokra nejezdím.

        • MirosPikos  

          Jakej Aggressor ti přijde, že vůbec nejede? 2.3 EXO nebo 2.5 WT EXO? Já si naopak chrochtám blahem, jak AGRS krásně jede, naposledy se mi to potvrdilo na Blinduru, kdy jsme předjížděli na transferech skupiny před námi a přitom si u toho povídali s kolegou. SS možná pojede líp, ale nechtěl bych ho už jinam než na asfalt nebo šolotinu. Ale na to mám jistě oba špatný kola.

          Dneska mi přišel AGRS WT a dopředu DHF 2.6 120 TPI 3C :) Musím se trochu zbrzdit, abych do kopce tolik neletěl :)

          • Atilla  

            Minion SS je plášť se kterým jde sjet všechno. Brát ho na šatolinu a asfalt to je dehonestace

            • MirosPikos  

              To jistě ano, sjet se s ním dá všechno. Já jsem si s ním celkem užil, i jsem byl překvapen, jak dokázal stoupat na blátě, ale větší jistotu mám s AGRS a přitom nepozoruji, že by jel tak moc špatně. U SS mě štvalo divný chování v náklonech. Ten profil gumy měl hranku, kterou jsem nekousl a vzal raději kulatější AGRS a nehodlám měnit. Pokud měnit, tak někam směrem k DHR II. Ale určitě je to o potřebách a stylu.

          • coltcha  

            2.3 EXO. Všude, prostě to moc nevalí. Enduro nejezdím (aspoň si to myslím). Od Minion SS si slibuju, že nepojede hůř (a bude mít lepší grip) než MK2 Protection.

          • nozaki  

            AGRS je trochu pomalejší než Ardent který jsem jezdil asi dva roky.Jinak neni to pomalý plášť.Mám ho ve verzi 2.3 EXO TR.Když jsem s AGRS přešel na chvilku na Miniona SS, tak to byl na zpevněných cestách docela rozdíl.V terénu jsem až takový rozdíl nezaznamenal.Hrana mně nějak nevadila.Jen v brždění je rozdíl.No a samozřejmě bláto a mokro je kapitola sama o sobě.Proto zatím nechávám AGRS, protože mně přijde jako větší univerzál.Ideálně mít dvě vypletená zadní kola a přehazovat je podle toho kam člověk jede.Na předku stále HR2,ale už si brousim zuby na ASSEGAI na příští sezónu.Jen to bude chtít nové ráfky :-)

            • JFtryall  

              Akorat ASS bude pouze v DH verzi zatim, takze dost tezitko.

            • ufoncz  

              Mně teda přijde, že Aggressor 2.3 TR EXO je opravdu na tvrdým výrazně pomalejší než Ardent 2.25 (jakákoli verzi). Proti Ardentu 2.40 s vyšším vzorkem to možná už nebude tak markantní, ale zatímco Ardent 2.25 je celkem blízko Ikonu, Aggressor je už fakt kotva. Grip a brždění v terénu za to pak samozřejmě stojí, o tom žádná.

              • MnemonicJ  

                jezdil jsem Ardenta 2,4 a přes krátkou epizodu s Hans Dampfem jsem přešel na Aggressora. Že by to jelo výrazně hůř se mi vyloženě nezdá, problém je u mě vždycky stejně v motoru :) Ale chová se to o poznání líp. Přijde mi čitelnější, líp brzdí a drží, za mě je to dobrá guma

              • abel  

                tak výrazně pomalejší rozhodně není, rozdíl je minimální.

                všechny ostatní vlastnosti má agr o level lepší.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse