• bela

    Nazdar potreboval by som poradiť aké má jazdné vlastnosti Larsen TT 2,35. Životnosť, pohodlie, záber, brzdenie.

    0 0
    • RUMcajs  

      Maxxis Larsen TT 2,0" kevlar (nasazen vzadu) – 610 Kč

      První dojmy:

      • je lehký (můj první kevlarák)
      • nepůjde asi hustit na 6 bar, je vyšší a asi by se roztrhnul
      • na asfaltu je na tom o trochu hůř než wormdrive, ale lépe než stejně nahuštěný Kraken
      • silný v záběru na tvrdém povrchu, nebo tam, kde je měkká vrstva do 1cm
      • na půdě s vlhkým listím se špunty při brždění ucpou a smýká se – neorá
      • na čedičových kamenech klouže, ale neustřeluje tak jako Wormdrive
      • na mokré trávě lehce klouže stejně jako na kamenech, nebrzdí.
      • při brždění při traverzu se smýká, chybí drsnější boční výstupky

      celkem: lepší záběr než brždění, chybí mu velké boční výstupky jako má Wormdrive

      Dojmy po měsíci ježdění:

      • velmi dobře se sundavá a nandavá bez nářadí (patka se vytahala)
      • velmi dobře zabírá v na půdě za sucha a vlhka, dobře se čistí, prokluzuje až v 2cm bahna a víc
      • lépe zabírá, než brzdí
      • patří k vyšším pláš?ům a tak je odolnější proti průrazu (ani jeden průraz za měsíc)
      • rozdíl mezi 4 a víc bar je u val. odporu minimální, dá se jezdit „měkčí“ bez výrazné ztráty rychlosti na asfaltu, naopak v terénu jede lépe s nižším tlakem (neboří se)
      • dobrá odolnost proti defektům (v terénu žádný o trny, šotolinu atd.), jen 1 píchnutí o střep za měsíc/500Km

      Shrnutí: XC pláš? bez agresivního vzorku s dobrými samočistícími vlastnostmi a záběrem, horší brzdní vlastnosti jdou nahradit technikou a drsnějším předním pláštěm

      0 0
    • hmi  

      zivotnost mala, pohodli velmi dobry, grip celkem dobrej ale jen na suchu…

      0 0
    • Ruprecht  

      k té malé životnosti: než jsem pořídil silničku tak jsem s ním jezdil i po asfaltu a tehdy ubýval přímo před očima :-(. Teď s ním jezdím jenom v terénu a je to ok – prohazuju přední za zadní tak, aby byly oba opotřebeny stejně a zatím najeto odhadem 2000 a ještě něco málo vydrží… defekt zatím jen jeden. Není vhodný do trávy a do většího bahna jinak celkem univerzál. Někdo tady psal, že se sjíždí do placky – osobně to nepozoruju. Jo a nejde o rozměr 2,35 ale 2,1.

      0 0
      • navikin  

        Mně se do placky sjížděl – ale to je dané určitě i tlakem v plášti. Larsen MiMo byl mnohem lepší (výdrž i odpory), byly to jedny z nejlepších univerzálů co jsem jezdil. Ale nebylo to 2,35":<))

        0 0
      • bam  

        Souhlas, na silnici moc nevydrzi. Me se do placky sjizdi. Na tvrdym podkladu (hlina) drzi dobre a je rychlej. Ze zacatku jsem se bal to hodne polozit v zatacce, ale zakusuje se pekne. Do mokra, blata, pisku to urcite neni. Dohanim to prednim plastem, ale stejne az ho sjedu tak se vratim k Michelin Mud :)

        0 0
    •  

      Zdravíme Ječňáka!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.