maxxis, conti, mitas, michellin,....? 29 AM

94 nepřečtených
  • Meny33

    Ahoj mam na vas dotaz a byl bych rad, kdybyste se se mnou podelili o zkusenosti. Hledam trail plaste na svuj 29" bike, sirka rafku 30mm, idealne tak 2,4 dopredu (mozna 2,5?) a 2,35 nebo 2,3 dozadu. Koukal jsem, ze se letos nove vyrabi rekon v dany sirce, kterej bych hodil nejspis dozadu a dopredu naprd dhr II, dhf, nebo jsem koukal jeste na micheliny wild am a force am, continental baron/kaiser/mk, popripade novy mitasky? Ma s tim nekdo nejake zkusenosti, jak to jede a jak se to chova pri brzdeni, realne sirky plastu vs oznaceni danych firem a jak je to se smesi? V sezone jezdim prevazne sucho – traily a bike parky v cr. Doted sem jezdil HR II vpredu, ale v klopenkach moc jistoty nebylo a vzadu crossmark II, kde sem byl celkem spokojenej. Rad bych taky zustal + – v danym vahovym rozmezi, kdy predek ma 920g a zadek 780g, ale nejsem zadnej zavodni jezdec a vzhledem k tomu, ze bych chtel sirsi obuti, tak naky gramy navic resit nebudu, kdyz to nebude hodne pres caru. Popripade nejake dalsi doporuceni? Diky za odpovedi.

    • MirosPikos  

      Čistě teoreticky. Koukal si na Kendy Hellkat a Nevegal2? To by vyhovovalo i tvým váhovým předpokladům, řekl bych. Verze EN-DTC 2.4.

      • Meny33  

        Musim se přiznat ze na kendyny jsem nekoukal. Ty s nima máš nějakou zkusenost? Jak to jezdi/jak se to chova? Jinak prohlížel jsem si je tedka a vypadaj vcelku dobre, jak je to teda s realnou šířkou, valivosti, TB, smesi, vystuhama atd? Vahove vypadaj v ty verzi emc kolem 950g obe varianty a v zakladu 870g, coz je dobra volba, kdyz to teda bude realna 2.4…

      • Lubka6  

        Tuhle jsem byl u Švece a měli tam nazutý Nevegal2, Hellkat a Helldiver, všechno 2.4. Ty pláště jsou fakt pěkný, ale jsou taky opticky dost úzký. Přišli mi užší než Tomahawk 2.3 nebo Forekaster 2.35. DHF 2.5 je úplně jinej balón.

        • MirosPikos  

          Na jakým to bylo ráfku?

          • Lubka6  

            Takhle jsem to úplně nezkoumal, ale okometricky tak 25–30mm měl.

            • MirosPikos  

              Já ho viděl na kamarádovo 27 nebo 29 mm a nevypadal vůbec zle. Tedy ten Hellkat. Nevegal nevím, ale bude to podobné. Hlavně ty boční figury byly poctivý a prej je to dost znát. Předtím měl DHF a AGRS vzadu. A přechod na Hellkat byl jako přechod z nějakých papírových Schwábů na Maxxis.

          • Lubka6  

            Třeba tady ho na 30.5 ráfku naměřili hodně úzký

            https://blisterreview.com/…l-2-pro-tire

        • MirosPikos  

          Teď koukám, že dělají i 2.6 :) To jsem nevěděl…bejval bych je zkusil. No nic…

        • MirosPikos  

          Jinak tady se jim zdála šířka 2.4 nějaká malá. A tak se zeptali přímo Kendy a ty jim to potvrdili. Další dodávky už odpovídali rozměru 2.4 více. Tak třeba to byl ten případ u Švece.

          The Hellkats were not without fault. Despite the large rim size, I felt the volume was undersized to tackle the world’s most difficult downhill tracks. When I spoke with Kenda regarding this, they assured me the issue was realized and corrected in subsequent molds. All new Kenda Hellkats will be shipping at a true to size 2.4 volume.

          • Lubka6  

            Tak to bude asi ono, bylo to fakt uzoučký

          • MirosPikos  

            Tak ještě jiná informace :) Ta odolnější verze PRO RSR AGC je „undersized“ a má 57 mm cca. Odlehčená verze DTC má mít skutečně těch 61 :) A teď babo raď.

    • scota  

      Dopředu můžeš zkusit Tomahawk a dozadu asi Ardent, nebo Aggressor.

      • Meny33  

        Jj na ardent jsem koukal taky, ten vypadá super, u aggressora se mi nelibi ze u 2.30 sirky ma 900g, což na pripadnou zadni gumu u AM je celkem dost…ale s tim předkem si nejsem jistej, protoze bych si predstavoval trochu jinej vzorek nez tomahawk, kterej uz se ani nevyrábí, kdyz koukam na ofiko stranky maxxisu

      • Lubka6  

        Horší na předek už může být jedině Minion SS. Čtvercový plášť, který moc nebrzdí a nevede na předek fakt nepatří. Měl jsem ho na Koně vzadu i ve předu a ze předu letěl hned a místo něj šel DHF

        • MirosPikos  

          Vzadu letěl pryč posléze :)

          • Lubka6  

            Jo, tam už ho taky nemám. Vůbec jsem ten plášť nepochopil

            • MirosPikos  

              Taky jsem ho nepochopil a nechal tátovi :) ten profil jsem nedával.

              • suslos  

                kamarád letos odjel na zadním kole 2 a 3tí má teď na cestě a je to nej plášt co kdy jezdil dle jeho slov :-) (to že nebrzdí moc je jasný) ale on jezdí všude bokem a spíš se s tím baví

                • MirosPikos  

                  Vím že je na něj i chvála. Mě prostě nesedí. Asi nerad jezdím bokem ::

    • coltcha  

      Já vozím DHF 3C Maxterra vepředu a Miniona SS vzadu a celkem spokojenost (letos ale moc nezachcalo). Obojí 2,3. Jezdím ± to co ty, jen do bikeparku se podívám jednou dvakrát do roka. Váhou to vychází ± stejně, co potřebuješ. Na jaře chci zkusit dopředu DHR II (taky trojsměs). Pár lidí v okolí to jezdí a prý funguje srovnatelně. Oproti DHF je ale o 100g lehčí.

      https://www.maxxis.com/…40-minion-ss

      https://www.maxxis.com/…0-minion-dhf

      • Meny33  

        Právě, taky jsem chtel zkusit dhr II vpredu a treba ten rekon 29 nebo ardent dozadu ale chtěl sem se zeptat nejdriv na zkusenosti a postrehy od ostatnich popřípadně jestli ma nekdo zkusenosti s jinejma znackama, co se osvědčily nebo jestli proste zlaty maxxisky..... Plus me hodne zajimalo, jestli nema nekdo zkusenost s vicero znackama v porovnani s maxxisem, michellin, conti mebo zminenej mitas, ale to zatim nevypada bohuzel…

    • chyna.cz  

      Ja teď zkouším pláště od bontrageru(trek) a muaim uznat, ze parada. Xr3 na zadku paradne jede, brzdi a nevazi ranec, tak se mrkni jeste na ne. Hlqvne nq zadku 29mm rafku je 2.35 hezkej balonek a ne koatka jak teeba 2.3 maxiss plaste

      • petrun  

        Bontrager XR3 Expert TLR kevlar (předek 29×2,40", zadek 29×2,30") mám na zimáku a chrochtám si blahem. Jedou jak z praku na to jaký jsou to balóny, moc neváží a jsou docela levný. I na ujetém ledo-sněhu se chovají skvěle.

        • Meny33  

          Dobre, mrknu na to, diky za dobrej tip

          • petrun  

            Jinak ten 2,4" na ráfku s vnitřní šířkou 23mm má při 1,8 atmosféry šířku 58,3 mm.

        • ceo  

          XR3 rozhodně překvapí. Mají vizuálně nízký vzorek, který ale nečekaně drží. V terénu fakt jedou, nad očekávání drží a brzdí. S jednou výjimkou – hrubý asfalt/šotolina. Nevím proč ale na HRUBÉM asfaltu/šotolině se nějak koušou a naopak zoufale nechtějí jet.

          Údajně se mnohem líp chovají ve verzi Team Issue, která má 120TPI, takže bude poddajnější a je taky lehčí.

          Super kombo bude XR4/XR3 v TI

          Já je tedy vyměnil za S Butcher/ Ground Control. Větší drapáky, jede to podobně, pocitově mnohem agresivnější a jistější kombo a ALE Control v náklonu neudrží to, co XR3 a oproti recenzím mizí před očima. Velké překvapení se pak konalo na Stravě, kde časy s kombem od S jsou jen malinko lepší než co jsem zajel na trailu s XR3 když jsem ho jel poprvé a na oči. Od té doby mám brouka v hlavě a přemýšlím nad reálnosti pocitů. U S mám asi trochu problém s nalezením tlaků kdy se buď žvýkají, nebo nedrží. 22mm ráfek…

          Po těchto zkušenostech chci dál jít na XR4/XR3 v TI

          • petrun  

            Taky mně příjemně překvapily. Mám z záloze pneu z hroty ale pro první zkušenosti s XR3 na ledovce je letos asi ani nepoužiju. Ta směs je opravdu dobrá.

            Další velké plus je tvarová stálost. RaR s littleskin boky se žvejkal a bortil už při 2 atmosférách. Pod 2 atmosféry se na něm už vůbec nedalo jet. U XR3 můžu jít na 1,6 atmosféry a nic takového nepozoruji. Už při nasazování bylo vidět, že je na bocích víc hmoty.

          • gemini  

            Jak píšu níže, zvažuju taky XR3 na svýho trailbika – mám uvažovat jen o Team Issue verzi, nebo je použitelná i verze Expert?

            • petrun  

              Bral jsem na zimáka Expert protože byl v akci které prostě nešlo odolat a jsem spokojen maximálně. Nemám žádné výhrady. Na celopéro bych ale zainvestoval a zkusil vyšší verzi. Už jen pro pocit a cenovou vyváženost celku.

            • ceo  

              Ber TI

          • sis  

            Hledám něco právě ke S butcher a, mimo jiné, ta xr3 by se mi líbila (akorát na 27,5). Na jakém ráfku to vozíš?

            • ceo  

              Rozepíšu to, aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu..

              Ráfky mají 21mm vnitřní šířku, záplety jsou 29" a dost měkké.

              XR3 2,3" Expert byly na kole originál. Prvně jsem řadil tak na úroveň Ardent Race, ale je to plnohodnotná konkurence NN nebo Ardenta. Hodně překvapily gripem a jak jsem s psal, s výjimkou hrubého asfaltu a šotoliny, bez připomínek. Objevil jsem v dešti technický EN trail, kde o v bahně držely. Malinko mi chyběl grip na brždění na předním kole.

              Když jsem se na ty technické EN traily vracel, dal jsem dopředu S Ground Control 2,3" v Control verzi. Měl jsem je doma , kde na HT a tužších kolech byly slušné. Vyšší figury měly zajistit lepší grip. jezdil jsem teda kombo GC/XR3. Byla to úplná blnost. Grip na brždění sice byl lepší, ale jinak přední kolo kapitulovalo hlavně na odkloněném sypkém svahu daleko dřív než zadní.

              Na další jízdy jsem přezul na S Butcher 2,3" v Control vepředu a na zadek dal GC.

              XR3 má tužší casing, nižší figury. TO je plášť pro jezdce, co preferuje přesnost,kontrolu před rychlostí. Spíš AM než EN plášť.

              Butcher je víc na EN-motokros styl – naser to tam až ráfky cinkají. Vysoké a měkké figury si najdou grip, ale kontrolu a přesnost ovládání jako tužší a XR3 nedávají.

              Za mě je blbost ty 2 kombinovat, chovají se hodně odlišně, dohromady to nebude hrát.

              Za mě je Butcher Control nesmyslný plášť. Je to naser-to-tam plášť, ale díky měkčímu casingu to stejně nejde udělat. Grid verze je těžší, ale má měkčí směs a tužší casing.

              Butcher v Controlu by mohl fungovat na HT s tuhými záplety a nižším zdvihem vidlice (120–130 HT enduro?)

              XR3 asi nebude úplně OK na HT ( tužší casing), i když určitě je komfortnější než IKON.

              Dopředu bych pokud člověk jezdí i těžší věci dal XR4. Kdyby chtěl někdo víc „naser-to tam“ přední plášť, tak Bontrager má SE4 a v 650b SE5, na kterých jezdí EWS.

              GC je takový univerzál, univerzálně v ničem nevyniká.

              S odstupem času chápu, co JFTryall psal – pláště buď kilové na hovadění nebo něco lehkého co jede. Takové ty 850–1000 kg nejsou ani dost tuhé na prasení, ani nejedou. Obzvlášť kombinace měkkého casingu a vydokých firgur je úplně na houby – žvejkačka.

              • sis  

                Díky za obsáhlou odpověď. Butcher mám ve verzi grid, na podzim jsem ho moc neužil, ale jeví se ok. Třeba seženu nějaké vhodné kombo dozadu.

                • čel.A  

                  K Butcheru dozadu Purgatory Grid. Jede to, drží to.

                  • LM  

                    Na suché léto je dozadu super semislick Slaughter. Letí to, v zatáčkách to drží, brzdí to lépe než jsem čekal a i v písku se to chová předvídatelně :-).

          • kejda  

            XR4mají docela slušné recenze na zahraničních fórech. Zajímavá alternatva na předek a váha pěkná. Napiš pak, jaký jsou boky.

            • Ice601  

              XR4 mám ve verzi Team issue… Co potřebuješ s bokama…

              • kejda  

                Kolik tpi, 120? Jsou docela lehké, jenom asi 780 gramů, tak by mě zajímalo, jak odolné mají boky proti propíchnutí oproti konkurenci v podobné váhové kategorii. Samozřejmě je blbost srovnávat to s kilovým a více pláštěm, jako třeba Maxxis. Díky.

                • chyna.cz  

                  Se4 a xr3 oboje TI maj stejny boky, ta se4 ma zesilenej profil uprostřed behunu.

                  Boky rek bych bud stejny, mebo trochu mekci jak maxis, ale pocitove na stejnym tlaku se borti méně.

                • Ice601  

                  Já ho mám ve verzi 29" x 2,4 a má zvážených 840g. Pocitově mě ty boky přišly o něco silnější – pevnější než NN Snake Skin. Jízdně zatím moc nevím mám na něm cca 40km na předku… Ale jinak zatím pocit dobrý. Nazouvání jako bezduše bez problémů. Přijde mi to jako poctivý plášť.

                  • kejda  

                    Dobrá informace, hledám na předek novou gumu v přijatelné váze a s dobrými vlastnostmi v šířce 2,4, běžce je XR4 zajímavá taky.

                    • Ice601  

                      Navíc teda je to balón, vypadá dobře, má 60mm. Zatím co před tím jsem měl Forecastera a ten měl mizerných 56mm po nazutí… Což se mi teda vůbec nelíbilo… Byla to hrozná užovka.

                      • Lubka6  

                        Forekaster předpokládám 2.35. Na jakým jsi ho měl ráfku? Já jsem naměřil na ráfku i31 rovných 60mm. Ale jeho šířka se řeší na více místech, tak jestli se taky nejedná o různé šarže

                        • Ice601  

                          Starší ztr arch ten má tuším vnitřní 23mm. Na 60mm bych to nedostal ani kdyby tam bylo 100 psi. :-)… Navíc nemá ani takový objem… Oproti Schwalbe nebo teď tomu Bontrager

                      • kejda  

                        Šířka ideál, teď mám na ráfku 35 mm vnitřní 61 mmpřes boky a 63 mm přes figury. Balóny mám rád :)

                        • Atilla  

                          2.4 na i35mm nebude nic ideálního, ale pokud ti jde jen o objem proč ne.

                          • kejda  

                            Teď je rok jezdím a dobrý. Na 100 kg tlak 20 psi a ani náznak nějakého žvejkání. 2,6 by byly asii ještě lepší.

                            • Atilla  

                              A co profil pláště? Co jsem zkoušel na i35mm, tak vše co není WT má boční špunty vzhůru. Na i30mm už jde něco z 2,4 použít.

                              • kejda  

                                No, mám dozadu nachystaný DHRII ve 2.4 WT.

                                Tak nějak jsem předpokládal, že vše, co je od 2.4 výše je už WT, tedy i ty XR4. Ale asi tomu tak není, že?

                                • Baba-Ji  

                                  tady se z toho WT dela raketove inzenyrstvi, fakt :D

                                  WT jako zkratka je vec jen u Maxxisu, vznikla proto, ze se v jednu dobu setkali 2.4 a 2.5 jak stareho znaceni, tak nove 2.4 a 2.5, optimalizovane uz pro pouziti na sirsich rafcich. Proto se napr. u 2.6 zkratka vubec neuvadi, protoze tady se clovek nesplete.

                                  Zadna jina znacka to neresi …proste se predpoklada, ze plaste cca 2.4 a vic se budou vozit uz na sirsich rafcich

                                  • wilda81  

                                    Ze se po tech letech jeste divis.

                                  • kejda  

                                    U té tvé poslední věty to sedí. Jak jsem napsal, předpokládám že vše od 2.4 nahoru se počítá na širší ráfky.

                                    Jen jsem reagoval na atillovo vyjádření ohledně postavení figur na takovém plášti na širokém ráfku, kde se mi zdálo, že boční figury nebudou mít grip v náklonu, jelikož jsou více postavené nahoru než do boku. Teď mám Ibexy 2.4 a nezdá se mi, že by špunty byly nějak nahoru…

                                  • Atilla  

                                    Jenže žádná značka nepřekopala komplet výrobní linky aby se připravila na extra široké ráfky typu i35mm. Třeba nová DH kenda co mám je na i35mm nepoužitelná,onza ibex to samé, atd atd atd

                                    Takže bych s tím byl opatrný. Navíc nevidím, že by jsi na kole takové ráfky vůbec měl, takže nejspíše jen hádáš to jak ten plášť vypadá.

                                    • petrun  

                                      Co dělají takové brutální šířky z pevností ráfků? Právě jsem zvětšil vnitřní šířky z 18 mm na 25 mm při stejné výšce a podobné hmotnosti. Teď čekám kdy a kde se mi to zlomí :-D

                      • Jirim27  

                        A nemate nekdo XR4 29×2.6?? Jedna se mne o to jestli to uz neni moc velky balon? Chtel by to zkusit vpredu a vzadu 2.4.

      • coltcha  

        To Xr3 asi nevozíš na Reignu viď? Uvazuju o něčem lehčím na zadek za Miniona SS, ale chtěl bych zachovat grip, který má v náklonu (pro mě dostatečný) a jinak suprově valí. Nějak nevím, jestli to jsou (funkčně) podobný gumy nebo jsem vedle. Jo a co k tomu vozíš na předku?

        • chyna.cz  

          Jj na reignu. Oproti minionu ss si myslim, ze je lepai ve vsech ohledech

          • coltcha  

            Hmm to zní zajímavě. Asi vyzkouším. Jen mě mate, že Trek velikost 2.35 vůbec nenabízí ale na bike24 je ho mají (za docela zajímavou cenu) Teda předpokládám, že se bavíme i Team issue verzi.

    • LRRTM1  

      Mě docela mile překvapily Micheliny co mám na Ňůkovi. Rozhodně zatím nejsou horší než Honza pára, co jsem vozil dřív. Ale pořádně je vyzkoušený nemám. Do teď jen pár desítek kilometrů ve sněhu a mokru. A kus po asfaltu. Jen váha je asi větší, než bys rád.

      • Meny33  

        A co tam přesně mas za typ? Mrknu na to, je to dalsi varianta ty Micheliny, protože ty kenda jsou horko tezko k nalezeni na eu shopech

      • juraj.9  

        Mam v hledacku Michelin Wild AM 2.35,chci je dat na predek i zadek,nema nekdo zkusenost?Pros­tudoval jsem hodne info.na cizich forech+testy a nevypadaj vubec spatne.Vaha u 29 super cca 800g,sirka na 27mm rafku cca 59mm a vzorek taky od pohledu ok.Vyrobce doporucuje kombinace wild am+force am(predek,zadek) ale ten force uz vypada moc XC.Chci to na fulla 140/130,ted vozim DHF,Ardent.Je zajimavy ze Micheliny tady nikdo nevozi.

    • Meny33  

      Nevíte nekdo, kde bych mohl sehnat ty kenda plaste? Hellkat 29×2,4 a nevegal to samy? Diky za rady

    • vili  

      kvízová otázka na těžší borce: jaký 29" plášť na trailové ježdění na zadní kolo pro 100 kg jezdce? Postupně jsem přešel od racing raplha, přes nobby nic 2,25 DD trailstar na maxxis aggresor 2,3 EXO. S tím jsem spokojený hodně, jen se rosí boky, což souvisí s tím zásadním problémem proč to řeším – jakmile se do toho v klopence chci opřít, tak se tomu prostě bortí boky a vyzouvám to. A to i občas při tlaku třeba 2,8 baru. Ráfek mám 23 mm vnitřně. Asi by pomohl širší ráfek, ale to zatím není na pořadu dne. Předpokládám, že bych si mohl pomoct agressorem s DD, ale ta váha už je docela macek. Je nějaká další varianta, kterou má někdo vyzkoušenou? Díky

      • MirosPikos  

        Bortíš i při takovým nelidským tlaku? To zírám. Nemáš váhu moc na zadním? Co zkusit ten výše zmíněný kus gumy od Michelinu? Tam si nedokážu představit, že by mohly boky prosakovat.

        • vili  

          Hele tezko rict, techniku nemam asi zadnou, nevim. Ale proste kdyz si to chci uzit a opru se do toho jak na lyzich do kratkyho oblouku tak uz to je v riti. Zkusil sem tech 2,8 a lepsi, ale ne 100% a jinak tvrdy jak beton. Jeste teda mozna blbe ukazuje pumpa, ale spis asi ne.

      • petrun  

        Dal bych širší ráfky.

      • lubosalbi  

        Spíš co máš vůbec za ráfky? Jezdíš bezduše? Pokud jo, jsou pro bezduše vhodné?

      • kejda  

        Odpověděl sis sám, úzké ráfky.

        • gemini  

          Mám 30 ráfky, o trochu víc kilo a stejnej problém s Ikonem 2,25 – pláště se i po půl roce neustéle rosí a po 5 dnech ztratí tlak takřka na nulu – dolívání mlíka nic neřeší…Asi ho dojezdím s duší a pak se poohlídnu po jiné značce – mám Treka, tak asi Bontrager XR3…

          • LRRTM1  

            Tedy nevím, zrovna váhu baletky taky nemám, ale Nobby Nic ani Hans Dampf v SS mi nikdy mlíko nepropouštěly…

          • kejda  

            To je divný. Prolíná ti mlíko? Mně to občas dělaly Schwalbe, stačilo trochu přefouknout a udělaly na bocích takové šráfky a začaly se rosit…

            • gemini  

              Používám NoTubes tmel a prolíná jakási čirá tekutina jakoby se oddělovala nějaká složka tmelu a ta prolíná skrze boky pláště a v některých místech i u některých figur vzorku…

              • kejda  

                Tak to bude mlíko, u mně to má také podobnou barvu, píchlý to mám asi na deseti místech minimálně…

    • chyna.cz  

      Delaj mi to vsechny plaste po delsi dobe, pouziva mliko notubes. Dalsi mozboat jak zabranit vyzouvani jsou vlozky do gumy typu mirelon, pushcore,pepovo nudle a podobne.

    • AleZ80  

      Obávám se, že 30 mm ráfek už bude pro 2,3" pláště od Maxxisu moc široký.

      Co se týká Ardenta, tak nesmí zapršet jinak se ihned zanese blátem a je nepoužitelný. Ale jezdil jsem ho ve 2,25" šířce. Ve 2,4" je snad vzorek otevřenější a mohl by se lépe čistit.

      • MirosPikos  

        Si jel moc pomalu a nechtěl se čistit :)

        • juraj.9  

          Mam Ardenta 2.25 na rafku 29mm,tmel no tubes a za 10 mesicu zadny unik ani roseni. Ale jinak by tomu plasti vic sedel rafek cca 25mm

          • vili  

            Sorry, ale imho otazka roseni je o tom kolik vazis, jak a co jezdis a jaky foukas tlaky. Kdyz nekdo bude vazit 70 kg, foukat 2 bary a jezdit po lese tak mu nikdy maxxisy exo rosit nebudou…proste je to individualni. Dokud sem nejezdil klopenky tak ani s myma kilama sem s tim nemel problem. Navic mne nevadi to roseni, ale to ze to vyzouvam

          • AleZ80  

            Já to nemyslel z důvodu úniku vzduchu/tmelu, ale z důvodu tvaru pláště. Ten Ardent 2,25" bude na tom 30 mm ráfku moc roztažený („hranatý“).

    • TheJD  

      Sice jsou to 27.5, ale nejakou vypovidaci hodnotu to urcite mit bude.

      Michelin Wild Enduro front a rear. Oba 60 mm mimo spunty na 30 mm E13 rafcich. Pres spunty predni 61.7 a zadni 60.5.

      Jinak plaste jsou vyborne. Suprove drzi i brzdi za ruznych podminek i mokra, jako bylo napr. letos na Enduroserii na Male Moravce. S odvalovanim uz to je horsi, ale to se da ocekavat u vsech plastu, ktere vazi vic nez 1 kg kus. Btw zadni ma extra zesileni proti prorazeni, takze vazi o cca 100 g vic, nez predni.

      Co se smesi tyce, tak nejvetsi rozdil je v tom, ze magi-x ma tvrdsi vnitrni kostru, takze se spunty tolik neborti. Je tedy vhodnejsi pro tezsi a agresivnejsi jezdce. Obe smesi jsou pekne lepive a magi-x by mela byt o neco lepivejsi, ale ja rozdil nepoznam. Znovu bych asi koupil gum-x3d i dopredu.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.