• Marek007

    Jakou nejširší galusku dostanu na ráfek Giant PR-2 Disc , vnější šíře 23MM, vnitřní 17 MM?

    A obecně ke galuskám – bezdušové se jezdí s nižší tlakem než dušové? ptám se , že plno uživatelů píše, že po přechodu na bezduše pociťují lepší komfort jízdy. díky mara

    0 0
    • gersa  

      Takovou jaká ti projde vidlicí kola a jakou vůbec seženeš. Galusky se aktuálně dostaly do okrajového segmentu a už je skoro nikdo nejezdí

      Edit – např Kupkolo má v nabídce max šíři 28mm

      0 0
    • Vrci  

      Galusky mají vždy duši, jednou výjimkou bylo a asi i je tufo, které ji vulkanizovalo na vnitřní stranu. Přechodem na bezduše je myšlen přechod na TLR pláště.

      0 0
    • iceduck  

      Galusku nebo plast? Rafek co uvadis je totiz na plast, tam bych galusku lepit nechtel.

      Plast – jak pise gersa, kam te pusti vidlice, Problem muze byt zvykani sirokeho plaste pri nizkych tlacich. K bezdusim je tu jinak nekolik vlaken.

      0 0
    • Tomcat  

      Nepleťte si galusky a bezdušové plaště to není totéž

      Galusky se naopak vozily na hrozně vysoké tlaky i proti obyčejným plášťům s duší .

      • galuska (tubular)

      Konstrukce: Plášť a duše jsou sešity dohromady do jednoho celku. Celá galuska se pak lepí na speciální ráfek.

      Tlak: Vozí se velmi vysoké tlaky, běžně 8–12 barů

      • plášť s duší (clincher)

      Plášť nasazený do ráfku + samostatná duše uvnitř.

      silniční kolem 6–8 barů, MTB často 2–4 bary.

      • bezdušový plášť (tubeless)

      Konstrukce: Speciální plášť + ráfek schopný těsnění + těsnící mléko. Žádná duše uvnitř.

      flak nižší než u duší – silnice 4–6 barů, MTB často pod 2 bary.

      Existuje ještě i „plaštovka“ což je galuska na ráfek pro klasický plášt s patkou. Omezení je tím co ta patka\bok ráfku udrží. Tedy tlaky jako u galusky nehrozí.

      0 0
      • kubad  

        to s těma tlakama u galusek je hrozná pitchovina – očividně s nikdy nejezdil, ale dnes je to v podstatě technologická mrtvola, tak to beru jen pro zasmání

        0 0
        • Vrci  

          U těch galusek, jak kde. Na cyklokros to bylo samozřejmě míň, na silnici bylo 110 –130 PSI i u lehkých vrchařů běžné. A sprinteři na dráze jezdili a nejspíš stále jezdí 8–14.

          0 0
          • kubad  

            Jo Tufa fakt hodne aby to jelo. Kvalitní Veooflex, Dugas mnohem nižší tlaky i min jak pláště. Samo podle váhy 80–100 psu. Bavíme se o době 23mm s 25 pak ještě min.

            Na CX hoodne malo :) dráhu bych sem netahal. Tam jde o rychlost a čím vyšší tlak tím to tam lip jede.

            0 0
      • nooski  

        Jo, 6 barů na silnici a pod 2 bary na CX. To jsou vysoké tlaky. Vysoké tlaky se dávaly na dráhu nebo do některých silničních Tufo.

        0 0
    • Jason Voorhees  

      Galuska je jakoby roura s ventilkem. A stojí dva tisíce.

      0 2

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.