Je mozne ze pri me vaze 72kg nestlacim vidlu vic nez cca 50–60mm? Popr. jak se nastavuje tuhost u teto vidlice?
Je mozne ze pri me vaze 72kg nestlacim vidlu vic nez cca 50–60mm? Popr. jak se nastavuje tuhost u teto vidlice?
Vespod noh šteluješ kompresi a odskok. Pokud ti ani snížení komprese nepomůže, tak by snad mělo pomoci upustit vzduch. Já mám 70 Kg, a chodila mi pěkně. Jakej máš ročník?
Tak tlumic by mel mit na to jak jde vidle do zdvihu na miste minimalni vliv, takze ja bych spis zacal tim vzduchem a stelovani tlumeni bych si nechal az po tom co by mi vyhovoval prubeh pruziny.
Dřív to šlo nebo to začalo dělat až teď?
Nebo ufoukni vzduch jak píše str8czek.
jo o tom stelovani vespod noh vim, zkousel jsem jednou stelovat tu kompresi ale pres zavit uniklo trochu oleje, tak jsem to radsi nechal, protoze jsem s tim nemam vubec zadne zkusenosti. Rocnik je to 08, koupil jsem ji starsi
Vydel bych to na tvrdou pruzinu resil jsem neco obdobneho a objednával u Bartonicka měkčí.
ma 70 kg na takovou váhu ty pružiny tak nějak bývají ne?
a podle tohdle je to vzduchovka. http://www.marzocchi.com/…Prodotti.asp?…
Vypadlo ti tam jaksi jakej modelovej rok
Tuhost žádným seštelováním více či méně nepohladíš. Ona tuhost je třeba i v krutu ;-)
Jinak výměna pružin, změna tlaku vzduchu
Je dost o konstrukci , systému a továrnímu zpracování
více či méně je to na poladění od MilanaSuntourGuru
viz manuál někde to jde štelovat, jinde to je zásah do tlumiče a změna hustoty oleje
viz manuál někde to jde štelovat, jinde to je zásah do tlumiče a změna hustoty oleje
no a pokud uz jsite da zkusil postelovat ten vzduch, pripadne vidli uplne vyfouknout, stlacit a ona stale nejde zatlacit vic tak se priprav na vymenu tlumici patrony… kamosovi se to stalo u 55ky. Vidle sla napred jen 10 cm, pak 8, a postupne se to posouvalo asi az ke 2 cm zdvihu