• HellRider29

    Ahoj, po včerejším celodením ježdění na lipně jsem si všiml, že vidlice vydává ošklivé podivné klepání. Dělá to pouze při vysunutí kluzáků zcela nahoru, tudíž pouze při skocích, či velkého odlečení vidlice. Nevíte prosím čím by to mohlo být? Napadá mě, buď klepání pružiny, nebo něco s tlumením. Jestli už tu podobné téma je, tak se omlouvám, nicméně nic takového co by řešilo můj problém jsem nenašel. Předem děkuji za odpovědi

    0 0
    • Tomcat  

      a chod vidlice se nejal změnil?

      0 0
    • Tomcat  

      a chod vidlice se nejal změnil?

      0 0
      • HellRider29  

        Chod je pořád stejný, možná se maliličko změnil moment odtržení, ale vážně jen nepatrně

        0 0
    • HellRider29  

      Tak při nastavení nejlpomalejšího odskoku je to ještě znatelnější, akorát že to nedělá při vysunutí kluzáků zcela nahoru, ale okamžitě v momentě kdy zapružím a následně se začne vidlice vracet

      0 0
    • jecnak  

      Mne to dela tlumeni u R7 pri pritazeni komprese – nabeh locku. Mam sice jinou vidli, ale pokud tam mas nejake nastaveni komprese, zkus ho vytocit do minima a zkusit. Pry je to „vlastnost“ tohothle typu tlumeni, cvaka jakasi planzetka.

      0 0
      • HellRider29  

        To jsem zkoušel, ale nic, je to pořád stejný. A jestli je to vlastnost tohohle typu tlumení, tak to nemá vliv na funkčnost?

        0 0
        • jecnak  

          Mam R7 MRD Absolute, jestli ma i tva vidle stejny system tlumeni netusim. A ano u me vidlice to vliv na fci nema.

          0 0
          • HellRider29  

            Tak uvidím no, necháme se překvapit. Každopádně díky za odpověd

            0 0
            • goofy  

              Travis urcite absolute nemel. Bud TPC+ nebo Intrisic.. Vetsinou to bylo: zdvih 150mm TPC+ verze 180mm to druhe.

              0 0
    • milan1  

      Klepání planžetky je jiný problém, bylo by znát na drobných nerovnostech a by bylo by to opravdu klepání, ty popisuješ něco jiného, klepnutí při odlehčení kola.

      Příčin může být několik a to musíš najít ty. Dostáváš se evidentně na doraz při odlehčení, buď u tlumiče a nebo na straně pružiny, mohla třeba prasknout negativní pružinka ( i typ ocelová pružina má malou negativku)

      Nebo je přílišné předpětí pružiny a extra tvrdá pružina uvnitř. Prostě hledat je třeba kde a co klepe na konci zdvihu. Tohle klepnutí na konci zdvihu jde na rozdíl od jakéhokoliv dynamického klepání v jízdě najít po rozebrání celkem lehce. To musíš ale objevit už sám.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.