Liteville,Lapierre,Cannondale,Trek

82 nepřečtených
  • Maras V.

    Zdar,chtěl bych požádat o zkušenosti při výběru kola.

    řeším to už celkem dlouho protože je to hodně peněž a chtěl bych během týdne koupit.

    Mám tu 3 kola, které se mi zamlouvají asi nejvíce.

    Cannondale Jekyll 3 asi za 55, na foxu + talas, obě pevné osy, velmi pevný a tuhý rám alespoň dle testu. jezdil to někdo případně řešil reklamaci? Měl bych ho z 2. ruky, asi rok starý takže bez záruky.

    Lapierre zesty nebo spicy 2012, nové kolo se zárukou, podobná cenová kategorie. Trochu mne odrazuje vyšší cena/výbava. Ale líbí se mi.

    Liteville 301 MK8-mám celkem dobrou nabídku na toto kolo s vidlicí 140mm float, slx nebo xt. Nejel jsem ale na tom a mám obavy, že to bude spíše do XC. Máte s tím někdo zkušenost? Vím že se tu Liteville řešil hodně, ale spíše co do vzhledu než do jízdy :)

    Trek remedy 9, testovací kolo za 50 se zárukou. Osobně trek moc nemusím i když v testech vyšlo velmi dobře. Ale odrazuje mne hlavně fakt že celkem praskají rámy a Bretton jako dovozce má postoj celkem negativní.

    Podělte se o dojmy z jízdy, díky

    0 0
    • deekay  

      jekylla sem vubec nejel

      nicmene Zesty, 301 a Remedy jsou dle me kola srovnatelne kategorie, tzn nejde rict, ze by 301 byla nejak vyrazne do XC.

      I kdyz osobne bych dal spis 150tku vidli,at se trochu polozi hlava.

      Vsechny tri jsou jezdivy AM/Trail, kazdy z nich ma trochu jinej prubeh zadni stavby, takze nebude od veci kdyz napisews svoje preference.

      0 0
      • Kubiczech  

        Na mě Jekyll působil spíš jako plnohodnotné enduro kolo, které omylem dostalo trojplacku a 32kovou vidlici. Nefunguje to nic moc (i přes ten zázračný raketoplán místo tlumiče), ale z kopce to celé neskutečně ožije. Nicméně pokud jezdivé AM/Trail kolo, tak bych se osobně koukl jinam.

        0 0
        • Lister  

          Z těchto důvodů jsem ho nakonec vyřadil.

          Je vidět, že když si člověk jasně určí požadavky a dokáže je pak dobře rozebrat, tak dojde k rozumnému výsledku – asi jsme ty požadavky měly stejné, protože jsem vybíral z úplně stejných kol – Jekkyla jsem chtěl, ale nakonec ho zavrhl právě proto, že už je to asi opravdu spíš drsnější enduro a navíc bych chtěl jedině karbon a i přes cenu nad 100tis bych nebyl spokojený s výbavou.

          Zesty by seděla dobře, ale už nebyla velikost.

          Remedy jsem taky hodně zvažoval a možná to byla přesně tahle testovačka, na kterou jsem měl taky dobrou nabídku.

          No a co vyhrálo asi nemá cenu rozepisovat :-)

          Možná ti pomůže jedno z mých rozhodovacích témat: Remedy vs. Zesty

          0 0
          • Maras V.  

            Lapierre bych vzal 2012. Jsou tam nějaké změny, 11 už stejně není.

            Není ten Liteville moc tvrdý?

            Mě to připadá něco jako epic nebo spark tj. závodník.

            0 0
            • Lister  

              LP má pro sezonu 2012 upravenou geometrii a průběh zadní stavby – horní trubka kratší, sedí se víc vepředu (kolmější sedlová trubka) a odpružení je vice progresivní.

              LV není žádný tvrdý závodník, je to poctivý odolný trailbike, můj je rychlý a přitom pohodlný, ale mám MK10 a podle ohlasů je o něco citlivější než starší verze – MK9 a MK8 jsou až na nepodstatné drobnosti stejná kola.

              0 0
              • deekay  

                jen upresnim, ze Mk10 by naopak mela byt linearnejsi s HV tlumice. nez Mk8/9

                A jeste jedna vec – LV podle jejich sagmeteru doporucuje vozit hodne maly sag, coz pak muze dat ve vysledku pocit hodne tvrdeho odpruzeni.

                Ja na jejich doporuceni kaslu a nastavuju si sag dle sebe, a hlavne na polohu vestoje. (davam to vestoje na cca 25% sag) Ono vyhoda je, ze ani s vetsim sagem se pri jizde v sebe 301ka temer nepohupuje. Pocitove to znat neni vubec a pohledove opravdu jen velmi malinko. Tohle teda plati o Mk9 s OTEVRENYM DTswiss tlumicem(nevim jak mk10 a jak tam promluvi propedal)

                0 0
    • marszy  

      Na téma praklé rámy jsem se bavil s člověkem který má na starost reklamace .Je to pan Kaděrka který ve firmě Bretton pracuje cca 10let.Říkal mi ,že za ten čas co pro Bretton pracuje neprošel kladnou reklamací u Treku jeden prasklý rám!!!Pokud jde o unavovou prasklinu je to bezpředmětné tam se nic neřeší a vymění. To mě místní zase rozsápou:-))Nepraská jen Trek podívej se třeba na Canyon zde vychvalovaný do nebes:-))Nalijme si čistého vína.Jak se někteří zákazníci chovají ke kolu , nerespektují třeba výšku vysunutí sedlovky , nepoužívají momentový klíč atd. a pak se diví a jak to hned do 2dnu není vyreklamováno je ohen na střeše a osladění třeba zde na BF.Poskytnou ti ostatní firmy doživotní záruku na prasknutí rámu pro prvního majitele?

      0 0
      • Lister  

        Doživotní záruka je dost ošemetná záležitost.

        Slušná firma poskytne záruku pro všechny majitele kola :-P

        0 0
        • marszy  

          Podmínky najdete v záručním listu Trek.

          0 0
        • marszy  

          Nám třeba vyreklamoval Bretton 6let starý rám naprosto bez problémů a to zákazník dostal nový tlumič protože ten starý měl jinou spec. . Rám i s tlumičem se vracel.Ukaž mi firmu která po 6letech vyměmní zdarma rám a přidá i nový tlumič?

          0 0
      • Maras V.  

        Trek tedy vyřazuju. Stejně jsem ho tam měl jen kvůli ceně, je totiž za půlku. A asi bych z něho neměl radost.

        Canyon jsem zavrhl z obdobných důvodů. Asi by měli lepší postoj v případě problému, ale taky jsem slyšel že celkem praskají. Teda ne že bych byl závodník, ale bez podobných problémů se obejdu.

        Velmi dobré ohlasy na reklamace jsem slyšel na 69 a spešla. Ale toho nechci, navíc tam nic rozmného ani není.

        Nejvíc mne zaujal ten Canonndale. Z čeho mám ale obavu, že to je přepák. jednočep. + –

        Chci to kolo do Beskyd, případně jeseníků čili do hor.

        0 0
        • marszy  

          Proč vyřazuješ Trek .Asi jsem to špatně napsal .Pán mluvil o tom , že z toho co mu projde rukama a je prasklý rám Trek nebo Gary Fisher za tu dobu co tam pracuje jako reklamační technik neprošel kladnou reklamací jeden !! rám .To co neuznají spadá do sekce zničeno pádem nebo špatým používáním zákazníkem.Otázka zní kdo s těch firem co o nich uvažuješ ti vymění rám po 6letech který bude mít unavovou trhlinu a k tomu ti dají novej tlumič?Nikdo:-))

          0 0
          • mirabike  

            můžu jen potvrdit – mě Trek vyreklamoval prasklý rám po téměř 10ti letech.. (více v mém profilu)

            0 0
          • mirabike  

            můžu jen potvrdit, mě vyreklamoval Trek prasklý rám po téměř 10ti letech.. (více v mém profilu)

            0 0
          • Poustmen  

            Byl jsem v obchodě obhlídnout Trek Scratch Air 8 , sice nedokážu říci, zda je to kolo pro mě (koukám ještě po Remedy ), ale po vyzkoušení se mi hodně zalíbilo-nabídka mi přišla dobrá, a uklidnilo mě i to, že Trek poskytuje doživotní záruku na rám, a prý jim vyměnili i 10 let starý rám, podobnou zkušenost měl kamarád s Garym (5 let zpátky)

            0 0
        • McBlacky  

          do Beskyd je AM kolo tak na rok :) pokud se na něm jezdí trochu víc a ostřeji

          0 0
    • zelwak  

      jezdím remedyho s 36 lyrikem a dvouplackou a je to skvělé kolo, mám ročník 2008 a letos ho budu jezdit už třetím rokem. O prasknutých remedych jsme neslyšel, ale funguje záruka na rám 5 let (myslím), shodou okolností jsem ho kdysi bral taky jako prodej testovačky a záruku mám… Ostatní jsem nejezdil, takže nemůžu soudit, ale popsaného je tady o nich dost, chce to kolo půjčit, projet na trailu, kde to znáš a pak budeš mít jasno, co ti nejlépe sedne. Za 55 seženeš nomáda s lepší výbavou a zárukou…

      http://www.sportfulcentrum.cz/…ich-kol-2011

      0 0
      • Maras V.  

        Potřebuju L, čili ten červený by šel. Ale nechci Lyrik-a.

        Díky za nabídku. Kdyby tak někdo napsal něco na toho Jekylla :/

        0 0
        • Kubiczech  

          Nahoře ti k tomu něco píšu.

          0 0
          • Maras V.  

            Co máš na mysli pod tím, že to moc nefunguje?

            Houpe se to hodně?

            To že to jde trochu do endura by mi nevadilo. Chci kolo do hor pro zábavu na kterém se dá ale ještě vyšlapat vzhůru tj. Beskydy, Jeseníky.

            Díval jsem se i na Enduro od spešla, ale to mi přišlo už jako autobus.

            Jekyll mi připadá něco mezi – betelní kolo se slušnou dynamikou i ovladatelností v tech. pasážích.

            Ale jen to jen dojem, nejel jsem bohužel na něm…

            0 0
            • Kubiczech  

              S houpáním problém nebyl. Přišlo mi to za při jízdě po rovině a do kopce takové tupé, na malé a menší podněty nepříliš reagující. Laborování s tlaky tomu moc nepomáhalo. Prostě na mě působilo hrozně tupě, netečně, nenadchne, neurazí.

              Z kopce je to hned jiné kolo, které mi úžasně padlo do ruky a požralo všechno, co se mu do cesty postavilo. Špatné pocity vystřídala příjemná ovladatelnost, do vzduchu jde lehce.

              Snižování zdvihu jsem si užíval na asfaltu, v terénu je to podle mého nepříliš použitelné, protože to z kola vyčarovalo neuvěřitelně línou mrchu. Při plném zdvihu se to v kopce rádo staví na zadní.

              Tolik z toho, co mi zůstalo v hlavě. Jako enduro kolo proč ne, rychlý a jezdivý AM kolo to není. Jede to zhruba stejně jako můj Monster.

              edit: Podotýkám, že Jekyll byl z hliníku. Nevylučuju, že v plné palbě na karbonovém rámu je to úplně jiné kolo. Ostatně takovou zkušenost jsem měl třeba v porovnání Stumpjumperu alu/karbon.

              0 0
    • kesu  

      Ahoj,

      LV mám ale 901, předtím jsem měl remedyho se 160mm vidlí a na jekyllu jsem taky něco najel.

      Nicméně Trek (bretton) řeší reklamace bez problémů, vím o prasklým remedym a majitel dostal novou zadnií stavbu úplně bez problémů. Prošlo mi rukama i několik jinejch treků a nikde nedělali problémy s reklamacema, stejně jako Scott..

      Nicméně 301 jsem nejel a 601/901 je vedle remedyho zase jiná kategorie. Každopádně, pokud je ten jekyll carbonovej vzal bych jeho. Je to super kolo, dost citlivý a na AM kolo to má super geometrii, je to spíše endurko s malým zdvihem než AM kolo, ve sjezdech je lepší než Remedy. V carbonu s 36tkou bych si na tom předdstavil nejlepší trail/EN kolo co je na trhu. Rovnou ale říkám, že zpracováním (na rámu jsou snad všechny druhy inbusovejch šroubů) je liteville jinde. Hliníkovýho jekylla bych si rozmyslel, základní model váží 14,4kg, na což mám teď 901 s 200mm a teleskopem,.,

      Obecně neuděláš ale chybu s níčím, Remedy vydržel bráchovi rok ježdění v parcích s docela trvdým zacházením a s pružinovým tlumičem to fungovalo moc hezky, já bycho ho ale nebral kvůli žádné progresivitě rámu, já to dostal pokaždý nadoraz na 3 schodech, jinej tlumák (DHX) to sice částečně řeší, ale to to pak posouvá cenově jinam. 301 neznám, ale 901 má na EN ježdění nesmyslně progresivní chod, dostat to nadoraz není se vzduchovým tlumičem možný, s pružinovým je to dost progresivní (pro mě akorát) do parku i na větší skoky, kde fakt tvrdej doraz dám párkrát za sezonu.

      0 0
      • Maras V.  

        Jekyll je v hliníku. Navíc je za 56. Když tam dám 36, tak to bude doplatek aspoň 15. Což je celkem 70 a za kolo z 2 ruky dle mě moc. Za 72 tam byl YETI 575 na XT, FOXu Kashima, nový se zárukou.

        Tak nevím. Scotta mi všude nutí, u to mě od toho odrazuje. Teda neviděl jsem ho, pravda.

        Začínám mít pocit, že bude asi lepší dát okolo 75±, ale poskládat to (301, blur, nomad)

        Co si myslíš ty. Není lepší nad 60 jít raději do stavby?

        0 0
        • kubad  

          jj kolem 80 už bude slušně oházená 301

          0 0
          • Maras V.  

            O víkendu to budu počítat, ale jestli to bude tvrdé jak deska, tak mě z toho . . . . .

            0 0
          • Maras V.  

            O víkendu to budu počítat, ale jestli to bude tvrdé jak deska, tak mě z toho . . . . .

            0 0
        • kesu  

          já bych jetýho jekylla asi nebral. A když tak pouze se zárukou..

          Scott Genius není k jekyllovi partner, vedle něj je genius XC s vysokým zdvihem,Genius je super pohodlný XC ale v žádným případě ne AM/EN bike, na to je to moc vysoká koza.

          Genius LT by mohl být super, ale v týhle kategorii, kde se předpokládá občasnej bikepark bych raději něco se standartním tlumičem..

          Za 70 už bych opravdu raději skládal, akorát nechci vidět, jak se s rámem za 2000eur vejdeš do 70tis :-). Nicméně zkus 601, to kolo velmi slušně jde a z kopce na tom jde postavit téměř regulérní DH..

          0 0
        • scret  

          vzal bych Yetinu… za ty prachy super bike..

          0 0
    • logoman  

      Co toto http://www.yt-industries.com/shop/index.php… Myslim ze docela ultimativni osazeni na enduro. Lip uz to moc nejde … nebo levnejsi http://www.yt-industries.com/shop/index.php…

      pripadne pokud by ti sedela velikost http://www.teamsport.cz/…-model-2010/

      0 0
      • Lister  

        Ceny hodně zajímavé. Akorát mi to přijde jako taková škaredší verze Zesty/Spicy

        0 0
        • Smazaný účet  

          Jestli se někdo vyžívá v kolotočářským designu, tak je to asi jasná volba.

          0 0
          • logoman  

            Prave, ze to je maximum co se da s tou vidli a kolama dosahnout. Musi se osadit na trochu graficky divoceji zpracovanej ram, jinak by moc cuceli z celku. Takhle tam dobre zapadnou. Ode mne ma grafik pochvalu. Pripadne vic AM http://www.yt-industries.com/shop/index.php… ktery tak divoky neni. Osazeni stale ultimatni …

            0 0
          • Maras V.  

            Na to jsem se už díval. Ale přijde mi to hodně velké riziko za hodně peněz. Nevím jak to funguje a nevím co bych ani dělal, kdyby byl nějaký problém. člověče na to asi nemám odvahu.

            0 0
      • jIrI___  

        Ty YT Industries se mi fest líbí. Neokoukaný a nenudný vzhled a osazení je vzhledem k ceně většinou taky parádní.

        0 0
    • cat  

      No mrkni na Knolly Chilcotin. Dovozce u nas dela MaxBike. Asi jedine kolo, ktere bych za stavajici enduro vymenil. (krome karbona:)

      0 0
      • Maras V.  

        čau, díky za tip. ale zastávám stejný názor jako na wicked viz. o 3 lajny výš.

        0 0
      • Maras V.  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • Lister  

        To je hodně zajímavý rám. Pokud jde o znalost téhle značky, tak jsem na tom podobně jako tazatel, ale od pohledu se mi to líbí.

        0 0
        • cat  

          Libi se mi tam nastaveni: stred vysoko/uhel hlavy 67, stred nizko/hlava 66. A je to dlouhy a nizky, v Mku (16,9") delka horni ramove 598 mm. Udajne hodne tuhej ram diky tomu zaveseni.

          Kdyby to nekoho zajimalo:

          video

          diskuze

          0 0
      • goofy  

        Jo Knolly se mi docela dost libi. A kdyz koncil engram, tak byly dokonce za hodne fajn peniz… Nemas nejaky odkaz na soucastneho dovozce? Jako MaxBike mi google vzdycky vyhleda jenom toho vyrobce kol :o)

        0 0
        • cat  

          Taky jsem nic nenasel, ale na Knolly strankach je pro CR oznacen MaxBike.

          0 0
    • WEGO  

      Kdyby Batman jezdil na kole, tak by to bylo to LPčko !

      0 0
      • Maras V.  

        LP jsem chtěl vidět jak to vypadá, ale nikde to není. Proto uvažuju jestli nebude lepší přidat.

        0 0
        • WEGO  

          Já osobně si myslím, že kolo za těch 50+ už je jakékoliv kvalitní (ano, samozřejmě zčeknu jednotlivý komponenty a zhodnotím). Nevím jakou má kolo výbavu, ale je postavený na lišce, čili to bude strojovna.

          PS: ber LP a budu první kdo ti bude závidět :]

          0 0
          • Maras V.  

            To byla taky moje původní představa. Koupit nějakou 11ku okolo 50. Ale jak se v tom začneš štourat, začneš více vybírat a

            0 0
    • Luma  

      Ber Yeti SB-66 to se mi hodně líbí :-)

      0 0
    • Johny5 OSHA  

      Zdravím.

      prosím Vás, nechce se mi rozepisovat nový thread, tak píši sem.

      Mám nabídku na rám Intense Tracer 2 http://www.intensecycles.com/bikes/index.php… , který je ve velikosti L. Mám 176cm a další míry tyto:

      Measurements


      Inseam: 76

      Trunk: 70

      Forearm: 33

      Arm: 67

      Thigh: 57

      Lower Leg: 51

      Sternal Notch: 146

      Total Body Height: 176

      Pán mi nabídl, že by mi na něj něco složil. Netuším však, jestli je to kolo vhodné velikostí. Chtěl jsem kolo zaměřením Am/TRAIL. Dlouho tu na fóru čtu o různých kolech a čím víc čtu, tím víc v tom mám guláš, co vybrat. Intense mě nadchl, jako něco jiného, co nejezdí nikdo v mém okolí. Jezdím s partou …gt marathon, sup F-50, gt force 1. Vážím něco do 90 kg bez výbavy. Samozřejmě jsou finance omezeny, mám rodinu. Chtěl bych kolo, které by mi dělalo radost, dalo se s tim jet celodenní výlet. Normálně bych bral gt force, ale ten už jezdí bratr a tak bych chtěl něco jiného k němu na porovnání. Ten intense byl jetej v jednom testu a teď jej nabízí za něco přes třicet s fox rp23. Vypadal jak novej. Nevím, tápu, ale už bych rád na něčem vyrazil. Listerův neverending story jsem četl, jeho kolo je to co by se mi libilo, nemuselo by byt vse v top vybave, ale vidlice tlumic a brzdy by mely za neco stat. …nakopnete mě někdo? Nemám v okolí nikoho kdo by tomu odborně rozuměl, byl nestranný a tak… stavět?/koupit? co? jak? fakt nevím.

      0 0
      • kubad  

        podle mě je to na 176cm velké, pro tebe spíš M

        0 0
      • Lister  

        Fakt máš při výšce 176cm rozkrok 76cm? To se mi nějak nezdá. V každém případě jsi stejně vysoký jako já a pokud by ti to mělo poct v rozhodování tak bych si L nekoupil.

        0 0
        • Johny5 OSHA  

          Pánové jste zlatí!

          Díval jsem se na geometrii toho rámu a jestli jsem to dobře pochopil tak by mohl být problém v rozměru „STANDOVER“. Asi mám delší tělo řekl bych…že? ;) Tak jsem to přeměřil a máš recht: je to cca 79,5–80cm, to se zvedlým pytlíkem. Chtěl jsem kolo, které mě finančně nezničí a když jsem viděl právě tvůj thread, tak bez toho aby tam byly ceny, tak mě to dost děsilo. Pokud bych měl hovořit o ceně, jakože to říkám nerad, tak myslím že kolem 60-max.70! by šlo něco co bude,to pravé.

          0 0
          • kubad  

            kdybys ještě trošku přihodil tak už by se dala poskládat slušná 301 :D

            0 0
            • Johny5 OSHA  

              To budu muset prodat auto :) . 301 je nádherná, ale ceny se bojim. Nemám páru v cenách, jsem schopen i si to poskládat snad, ale nemám představu co na to a tak. Jestli to řešit jen z dílů od nás nebo se vyplatí objednat z ciziny…nemám žádnou zkušenost, lautr žádnou.

              Jsem v pasti a potřebuju nakopnout.

              0 0
              • kubad  

                kolem 80t už se to dá pěkně složit, když tak se mě ozvi na e-mail

                0 0
              • deekay  

                A vcera sem mluvil s Jardou Trpisovskym z 3riders, co sem LV vozi a prodava svoji cernou Mk8 v Mku, asi 2000km najeto.

                To kdyby ses rozhod pro LV.

                0 0
              • Janouch  

                joo kubad te nakopne tak, že nakonec budeš mít kolo za 120000 :)))) jako já :))

                0 0
            • Johny5 OSHA  

              Chtěl jsem nový kolo, aby to nejakou dobu bylo bez starostí. Tady jsem videl toho zelenýho, kterej je paradní a možná i ta velikost by mi padla. Jenom se mi zdá na jetý, starý kolo dost vysoká cena… :

              http://www.sportfulcentrum.cz/…ich-kol-2011

              0 0
              • Maras V.  

                Ahoj, včera jsem byl přímo v této prodejně. To kolo už toho má hodně za sebou.

                řeším stejný problém jako ty včetně rozpočtu. z čeho vybíráš?

                neuvažoval jsi nad tím lapierre?

                0 0
                • Johny5 OSHA  

                  No jsou to krásný kola, ale vůbec mě nenapadlo o nich přemýšlet. Dřív se tady na ´fóru vyskytovaly nějaký problémy snad s prasklými rámy…údajně konstručně špatně. A vždy mi připadlo, že to není něco extra za ty prachy. Ale krásný jsou

                  0 0
            • scret  

              LV nebrat!:)

              0 0
              • RacerX  

                Presne, je to strasna plechovka ;)

                0 0
                • Johny5 OSHA  

                  Pánové :D ! Srandičky, srandičky.

                  Merida je jistě v tomto ohledu více věrná plechu ;)

                  0 0
                • scret  

                  navic hnusna cerna a jeste k tomu matna:)) nebrat:)

                  0 0
                  • RacerX  

                    A usazuje se na tom prach a navic to nevypada jako ful.

                    Ta barva tam nedrzi, Lister mel take cerny ram, akorat mu to zmoklo a barva je pryc… To jsou ty kysele deste ;)

                    0 0
              • Lister  

                Jednoznačně!

                Každý, kdo přidá do galerie nové LV, dostane ban :-)

                0 0
                • scret  

                  siwe ne.er, jeste galerka ceka na moje:D

                  Snad do tydne bych mohl uz mit sedlovku a predstavec…

                  Jinak vaha nakonec vyleze po propoctech asi az na 12,3kg:(((( s rychlou jehlou o neco min… By me zajimalo, kde se ty gramy berou:(

                  0 0
          • Lister  

            Tak podle tohoto měření máš skoro stejné proporce jako já – nohy 81cm, taky delší rup a podle tvého kola v profilu to odpovídá – sedlovku máš nízko a na krátkém rámu, kterým Merida je, máš nastavený posed tak do dílky jak to jen jde. taky asi máš radší když šlapeš více před sebe a sedíš víc vzadu – pokud to teda není jen nutnost kvůli krátkému rámu?

            V každém případě Intense L ani náhodou a SC by ti taky nemuselo sednout – zrovna dlouhý tedy nejsou.

            0 0
            • Johny5 OSHA  

              Jojo, jak říkáš. Akorát tam mám nyní představec otočený dolů. Jinak je to původní set-up. Jeden bratr měl Supa xp930 a ten mel v 19", on je vyšší a na tom kole se mi taky jezdilo dobře, možná lépe než na mém…neskutečná raketa. Ale je to nějakádoba co jsem ho jel. Teď mám na kole bolesti zad v bederní oblasti a začala mi vadit váha helmy…to jsem nikdy neměl, tento problém. Tak řeším fulla s lepším přístupek k jeho výběru. Meridu jsem takto neřešil, ale byl jsem na tom fyzicky jistě lépe a tak se člověk byl schopen smířit s drobnými nedostatky.

              Hlavní co mě nyní limituje na meridě je malý zdvih. Kolo dostává docela čočku (hlavně vidlice), abych se udržel za klukama co mají fully. člověk by chtěl samozřejmě něco co bude stát za ty prachy a hlavně to bude fungovat a sloužit onomu účelu. Merida už nestíhá, mám strach, že to při nějakém dropu na placku zlomím. A to si myslí, že by byla škoda, takto může sloužit dál manželce, která má přesně opačné proporce ode mě: tzn. krátký trup dlouhé nohy. A jí se na ní jezdí skvěle.

              0 0
            • Johny5 OSHA  

              Netrvám na jednom systému pružení, jen bych chtěl něco funkčního. Když už, tak už. To VPP mě oslovilo, pak hned jsem koukal na ibis…ale ta cena-zbytečný. První co se mi líbilo byl Cnon JEKYLL 3, to jsi ho měl také ve výběru. Co se mi na něm nezdálo byl ten nestandartní tlumák. Jinak nádhera.

              Rám, Tlumič, vidlice, kola, brzdy a pak až to další, tak bych to viděl, rád bych to neřešil, ale finance jsou jen jedny a jsou komponenty, které už jsou za rozumný peníz a funkcí si nezadají s dražšími.

              Tak moc nevím, až jsem z toho nešťasten.

              0 0
              • McBlacky  

                jestli chceš opravdu jezdit něco ostřejšího -z toho co píšeš, že bys Meridu zničil, soudím, že ano – tak si pořid spíš něco co vydrží a hlavně tě nebude až tak mrzet na peněžence. Vyndat všechny peníze z rozpočtu na kolo není dobrý. Jednak tě bude mrzet tomu dávat nažrat a druhak když to poničíš/zničíš bude to velká ztráta.

                0 0
                • Johny5 OSHA  

                  Bazar kolo. Jediné řešení :)

                  0 0
                  • Maras V.  

                    Můj názor:

                    Bazarové kolo je vždy bez záruky (kromě LV).

                    Navíc si myslím, že kolo které dnes stojí na bazaru 60, stálo původně aspoň 90.

                    Ten kdo si koupí kolo za 90, ví proč to kupuje a určitě na tom kole nenajede 500 km za rok a dá mu co proto aby se svezl.

                    A dávat 60 za kolo, bez záruky, co toho má už dost za sebou je hloupost. Proto jsem bazar vyřadil.

                    Raději horší výbava, ale nové. Vím co za ty prachy kupuju.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      máš v tom velkej guláš.

                      kolo co je na bazaru za 60 stálo minimálně 2× tolik, ale klidně i 3× tolik původně. Za půlku ceny použitý kolo fakt neprodáš.

                      pokud nemáš sponzora, tak se naopak k drahým komponentům chováš pokud možno šetrně.

                      0 0
                      • scret  

                        presne tak, navic jsou treba i lidi, ktery maj prachy a kupujou si libustky, kolikrat ani nestaci komponenty poznamenat a uz chteji zas nove…

                        0 0
                • Johny5 OSHA  

                  Děkuji za názor z rozumu.

                  0 0
                  • bluma  

                    Možná se zkus ještě mrknout po Trek Remedy, geometrie je delší a ty rámy jsou nízký a věřím, že tam kde ses bavil o Traceru by ti dokázali nabídnout i toho Treka v do tvého cenového limitu.

                    0 0
    •  

      Na prvním Fisherovi jsem reklamoval asi po dvou letech zadní stavbu nebyl s tím žádný problém po třech týdnech jsem dostal novou a byl klid. S Brettonem nebyl žádný problém.

      Ta doživotní záruka není žádna blbost ale fakt a vztahuje se i na testovací kola, nevztahuje se na druhého majitele to je na stránkách a potvrdil mi to i majitel největšího prodejce Fisheru v Cz.

      Lapierre reklamoval kamarád, praskla mu zadní stvba a taky bez problému, mám pocit že to trvalo čtyři týdny.

      Za mě vem trek super AM.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.