• Nikiller

    Prosím o radu, kde si lze v Praze nebo okolí nechat opískovat a přelakovat rám (na fotce).

    Celé by to mělo být pouze v černé, bez jakýchkoliv log nebo nápisů.

    Cenově bych to chtěl někde kolem 1000Kč

    Pokud tedy víte o nějaké levné lakovně případně někom, kdo to dělá třeba v garáži, tak budu vděčný.

    • jIrI___  

      Nejsem si jistý, jestli to vůbec půjde kvůli té zadní stavbě opískovat klasickým způsobem.

      • Nikiller  

        Nad tím jsem taky přemejšlel, ale doufám že existuje způsob, jak to zakrýt. Eventuelně by to šlo třeba i obrousit, místo pískování. Vůbec ale netuším, nemám s tímhle jakékoliv zkušenosti.

        • jIrI___  

          Další věc je ta, že by nemusel pak jít rám nalakovat komaxitem. Lepidlo spojující karbonové šavle se zbytkem rámu by nemuselo přežít tu teplotu.

          • kubad  

            tohle na komax určitě ne!

            • Nikiller  

              komaxit určo ne. Ta zadní stavba by vypalování nepřežila. Taky bych právě potřeboval poradit, jakou zvolit barvu. Doufám že mi v lakovně poradí.

    • p@X  

      Ale karbon necháš bílej ne?

      Fořty se úplně vytratily…

      • Nikiller  

        Jj, ten karbon určitě nechám, ta stříbrná je totiž super. Chtěl bych lakovat jen hliník.

    • Diamond  

      Co na tom chceš pískovat? máš obě ruce zdravé, tak to vezmi smirkem, a to od hrubšího podle potřeby až po brousení pod vodou a máš to za chvíli hotové. co se týká lakování, tak ti to udělá každá normální lakovna při nějaké zakázce společně a budeš tam mít atutolak. Můžeš si to sám stříknout plničem – ve spreji stojí 250kč a pak to přetáhni vodním smirkem. To se dá i na balkoně. Pokud to budeš chtít fakt vymazlit, tak si připrav nějaké nálepky (obchod, grafické studio cca.200kč) a nechej si je v lakovně přelakovat bezbarvým lakem. Kolo bude jako nové. pokud chceš grafické podklady pro scott, tak mám v corelu. PS: karbon hezky vyniká i přelakovaný bezbarv. lakem.

      • Nikiller  

        Ideálně bych to chtěl dělat sám. Nebude ale opískování kvalitnější? Při ručním sundavání laku se totiž bojím toho, že obroušení neudálám všude stejně.

        Jinak kamarád má v garáži uplně novej vercajk na vypískovávání kodů do autoskel, zkusím zjistit, jetli by to nešlo vyřešit i pomocí tohoto. Jen zas nevím co použít za písek atd…

        Každopádně díky za rady

    • Nikiller  

      Tak nakonec to budu dělat já na koleně. Dokázal by mi někdo poradit, co použít k opískování za abrazivo, případně kde v Praze ho koupit?

    • lukasmaster  

      Ahoj, zkusim se zeptat tady, neznáte někdo dobrou lakovnu poblíž KV? Popřípadě někoho kdo dělá Airbrush? Chci lakovat rám.

    • Otto96  

      Potřeboval bych poradit, kde umí v Praze nebo okolí udělat kvalitní komaxit s opískováním, nejlépe i se základem. Viděl jsem výsledek z Technolaku Svémyslice – v laku byly místy drobné hrbolky, jako zapečený prach. Dá se udělat komaxit i bez takovýchto drobných kazů, případně za kolik? Jinak jak byste řešily závity a hl. složení? Nestrhnou sebou nalakované misky i kus laku při vyndavání? Díky

      • Vilém  

        Pod komax jsem jeste zaklad davat nevidel.

        Zavity jsem vzdy resil starejma miskama nebo vystrihlejma koleckama plechu stazenyma svornikem. Stejne tak hlavu.

        • Otto96  

          Možná se mýlím, někdo mi totiž tvrdil, že mu pod komaxit udělali nějaký základ (asi taky komaxitový), nevím zda to vypalovali mezi každou vrstvou, nebo pouze jednou. A ještě jedna věc, nezalije komaxit příliš zdobné vyřezávání mufen?

          • Vilém  

            No, pokud to chces aby pekne vynikly mufny ap., tak to podle me neni uplne to pravy. Vrstva je precijen vetsi nez u mokreho laku.

        • HonzaP9  

          Starý misky jsou asi nejjednodušší volba, ale taky se pak při demontáži může stát, že si s nima člověk „odšroubuje“ i kus laku okolo. Pak jsem si pěkně nadával, že jsem to nejdřív pečlivě neodškrábnul…

      • krabica  

        Základ pod komaxit se běžně nedává, ten se požívá jen na výrobky určené na trvalé umístění venku(zábradlí, lavičky, zastávky…) a je to nějaká tekutá barva.

        Dvě vrstvy komaxitu se dají použít, vypalují se zvlášť, ale smysl to má jen u specialit, jako spodní bílá a na ní transparentní barva(zelená, červená…), má to pak hloubku, nebo spodní třeba černá a na to transparent s glitrem(třpitky).

    • Staifus  

      Oživým tohle vlákno – co by obnášelo přelakovat rám mého Gianta TCX.. Je to hliník a carbon vidle. Byl zvlevněný a stejně Giant nemá (neměl) více variant na výběr, proto jsem to neřešil. Ale pořád mě hlodá myšlenka, mít ho jednobarevné, max pak jen logo Giant… Co to obnáší? Opískovat? Předpokládám, že komaxit to není a je to klasické mokré lakování v lakovně?

      • Lucase  

        Neřešit, jezdit :D

        Giant dělal daleko horší kombinace barev, linek apod.

      • jardalee  

        hlinik se dela chemicky a pak to mokry lakovani ,karbon nevim ale asi podobne ,chce to lakovnu kde lakujou hlinik

      • milan.v  

        Vždyť je to pěkné kolo…

        • jardalee  

          no teda nic extra :) (jinak kolo pekny) nejvetsi problem podle me je ze hodne vyrobcu odpiskalo metalicky/perletovy laky a ruzny kombinace ,pritom na hliniku to je parada

    • Staifus  

      Nejhorši to neni…vyloženě dle mého gusta také ne, ale s kolem spokojený jsem… tak asi jezdit 

    • menphis  

      Zdravím

      Uvažuju že si stříknu své kola a jelikož jich mám 5 tak to musím udělat sám.Postup odrapat flexou drátěním zvonečkem posléze bych to přeletěl 200 smyrglem .zalepení závitů odmastění .Mám řešení použiju akrylátovou barvu 2 –3 vrstvy mezi vrstvamy by se to mělo přebrousit?

      Vrchní ocrana bezbarví akrylát ve 2 vrstvách

      Zajímal by mě váš názor na postup použitý materiál a zajímá mě spotřeba barvy, polepy před vrchní krycí vrstvou ?

      Děkuji za odpověd kritiku rady typy

    • JMT  

      edit, nic, hrozná historie :-)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.