:-) že by to tu ještě nebylo?
:-) že by to tu ještě nebylo?
Já myslel, že půjde do radioshacku – aspoň jsem to někde zaslechl…
Teď bude muset začít brutálně sypat.
:-)))
Tak ted na chvili vazne, asi si nesledoval porovnani casu na stejnych kopcich tri ctyri roky zpet a ted? Jezdej o tri minuty pomalejc s lepsim materialem, sype se vyrazne min. I kdyz nemuzu vedet jestli vubec ne :(
proboha jakej výrazně lepší materiál už x let maj na tour všechny kola od 6,8 do 7,1 kilo a vždy jsou na top sadách a kolech…
Třeba myslel tim materiálem bobule :-)
mno o tom by nám měl napsat víc asi vikicek ;o]
A ti chytřejší dokonce pochopili, že investovat horentní sumy do dopingu je kravina a navíc vysoce riziková. Stačí na ebayi koupit za pár dolarů elektromotor, šoupnout si ho do náhradního kola, vyhrát nějakou tu klasiku a zbytek roku jezdit „tužku“ a všem se smát :-)))
:-D
Aneb, jak napsat 1000+1 variací na ten samej fór :)
Kéž by to zůstalo na úrovni fóru. Když tehdá Cassani přišel s tím, že Rassmussen dopuje, tak se taky všichni smáli.
Viděl jsem, jak před časovkou na TdF vážili kola. A pak jim dal o kolik? O parník?
přesně tak.
Jestli myslis tu posledni, tak jim dal hlavne o ten protivitr co se zvednul. O parnik jim to dal Mensov, jen to nebylo videt- minutu a pul vsem z top ten..
Protože startoval v okamžiku, kdy ještě foukal příznivý vítr…
Btw, ty zjistíš zvážením kola, že je v něm přimontovaný elektromotorek?
že se kola liší +/- nějakej gram a najednou je tam jeden kus o půldruhýho kila těžší? to by poznal každej.
no karliner chtěl říct něco jiného.
A to, že jde udělat kolo i o kilo nebo kilo a půl lehčí než ty ostatní.
Ale jednak za určitou cenu a pak je min. váha. kterou nesmí podlézt.
Kterýsi rok, kvůli tomu museli Armstrongovi přidávat na kolo závaží.
Když jsou ty kola prakticky stejně vybavený, jak by tu váhu o tolik srazili? Nějaký na míru šitý dutý komponenty (mimochodem od stejnýho výrobce, co dodává i jiným top závodníkům-konkurenci)?
Případ Armstronga asi nebyl o 1,5 kg, že by mu tam pak šněrovali pytlík brambor. Dostal se asi pár géček pod limit, tak mu vycpali sedlovku plastelínou, co já vím?!
Zvolous tuhle testoval Silnicku Specialized, nevim typ ale rikal cosi o 5.6kg. Limit UCI je 6.8kg
:)
nejlehčí silnice spešlu: S-Works Tarmac SL3 Super Light
má přes 6kg
SL3 Super Light limitovana verze, ZIPP kola, titan kam se podivas, mag brzdy.
Prej 5.7kg komplet. Ale jak sem koupil tak prodavam :-)
to bude tenhle
No, to asi bude deja-vu, vypada to tak. :-)
tak to jsem si rozšíril obzory :)
ofiko se u nás ale nenabízí.
Jj, většinou to jsou minimální rozdíly. Řeší to tak, že montují olověná závaží pod košíky nebo pod sedlo…
jo tak s tím nelze nesouhlasit :-)
Ty závaží se přidávají pořád a nejenom Armstrongovi.
to jsem nevěděl.
Ale věřím tomu.
např. i ve formuli, se řeší hmotnostní limit, přitom oni dokážou postavit auto o několik desítek kilo lehčí než je limit, a pak to vyvažují, ale další komponenta (KERS, větší nádrž apod.) při stejném limitu znamená větší problém auto vyvážit.
V současnosti není problém postavit kolo 1,5kg pod limit.
UCI se ohání bezpečností, ale spíš je to jen rozmar.
Rozmar? Pak tam dávají místo plášťů kondomy a diví se, že jim to praská, když ve sjezdu najedou na vosu nebo přejedou pár kostek.
Ono to má smysl.
Když budou stavět kola kolem 5 kg, tak už se příliš musí počítat s váhou závodníka. Když pak nějakej Cavendish začne kolem škubat při spurtu, tak z toho může udělat párátka.
Je pravda, že co se týče bezpečnosti, spoléhat se na rozum závodníků nebo týmových managerů asi moc nejde, přesto si myslím, že váhový limit (na celé kolo), navíc já nevím kolik let starý, je nesmysl, zvláště ve světle vývoje a technologií posledních 10–15 let. Spíš bych obrátil pozornost na skutečnou bezpečnost – chceš používat kolo k závodům, musíš mít bezpečnostní certifikát z akreditované laboratoře (a je mi jedno, si ho necháš udělat sám nebo to za tebe udělá výrobce kol).
presne tak. naprosty souhlas.
a akreditaci udeli Pepa z UCI Jardovi, protoze Jarda je kamarad a obcas Pepovi prispeje na nakup noveho domu.
letos se dovažovalo taky klikni na „next foto“
tak to je hustý…
no ale ke Karlinerovi. On je už dříve narozený a jedna z věcí, kterou se podobně postižení jedinci vyznačují, je neudržet myšlenku a pak neschopnost myšlenku opustit. :-)
No a Karliner si vzal do hlavy, že Spartacus má v kole motor.
A tuto myšlenku ne a ne opustit :-)
Jo, to je z nějaké hry Divadla Járy Cimrmana :-)
no vidíš, ještě to není tak zlé.
Takže to s tou stařeckou demencí nebude tak horké :-)
Švestka :)
To zařízení má kilo a půl?
Měl jsem dojem, že se jedná o několik stovek gramů, ale necháme spekulací, pravdu se dozvíme v okamžiku vydání Cancellarových pamětí.
Jedná se o několik stovek gramů (cca 3/4 kila, určitě by šlo pár gramů ještě ušetřit), ovšem bez baterek. A ta baterka to hodně váhově zvedne.
Nee, dáš dvě tužkofky a je to…
jo, ale to se spekuluje o bidonech apod.
oci zalepene bahnem a motam kaspara, to si clovek ani nevzpomene ze cyklistika je jen jedna :-)
Pokud Astana bude stabilní stájí (finančně, vedením..) tak určitě nebude chtít vyklidit pozice a Roman zvolil dobře a bude mít na TdF protvé tým (nyní jel v podstatě sám).
spojení „kazašská“ a „stabilní“ mi nějak nejde dohromady…
a co Astana, ropa, plyn, prachy…
a co když se nějakej oligarcha ráno probudí a zjistí, že místo placení cyklistů je lepší koupit nějakej anglickej fotbalovej klub nebo ho to prostě přestane bavit atd…
Proc spekulujete? Vždyt už to fungeje jak dlouho, tak proč by teď nemělo?
No, vzpomeň si jak to fungovalo třeba před rokem, kdy peníze a sponzory musel při Giru shánět Lance Armstrong, aby Astana vůbec dostala povolení startovat na Tour…
Pracoval jsem v Kazachstanu skoro rok. Malokde je vic penez, nez tam a do budoucna se to jen bude zlepsovat. K tomu vyrazny nacionalismus nejen Nazarbajeva a snaha KZ zviditelnit vsemi moznymi zpusoby… o penize bych se moc nebal. A tehdy byl hlavni problem v tom, ze Vinokurov byl z kola ven a Kazachum se moc nelibilo, ze by je meli v jejich „narodnim“ tymu representovat nejaci sami amici a rusaci, tak delali s prachama ofuky…
Navíc není náhodou Vinokurov nejoblíbenější sportovec Kazachů?
OK. A co scénář – Vino za rok skončí a co potom?
potom to Astana zabalí
Právě proto se směju spojení „kazašská“ a „stabilní“ :-)))
CR bude pripojena ke Kazachstanu? Stejne si obcas pripadam ze na ten vychod mame nejak bliz nez do evropy:-)
No dela nam to fandeni Roman cim dal tezsi… A takovy pekny mistecko se uvolnilo u Cervela po Sastrem…
Ale se treba zas od stary lisky Vinokurova nauci nejake nove kousky (a ted fakt nemyslim sypani), a bude jezdit vic ke koukani.
Taky me reprezetace proud Kazach nation jde krapet proti srsti. Zajímavá diskuze – http://forum.cyclingnews.com/showthread.php…
Ano velmi zajimave, nazory bez cervenomodrobilych bryli. Nekdy dost usmevne.
V první chvíli jsem se leknul, jestli bude ten přestup RK ku prospěchu: Vinokurov bude lídr a RK taky? Po přečtení článku myslím, že taková změna bude dobrá, Astana bude silnější, a bude snad Romanovi při závodech víc pomáhat než Liquigas.
každopádně bude muset přidat, jinak bude nosit Vinovi vodu.
Nebo ho Astana bude mít na kratší závody jako leadera a na GT bude leader Vino. Pokryjou tak kvalitně více závodů
Vino už podle mě nemá na to aby jel na celkový pořadí v 3týdením etapáku… Na to budou mít Romana…
Vino nemuze jet 3 GT jako lidr. Je vubec s podivem ze dokazal zajet relativne slusne Giro i Tour (asi jako jediny) nemluve o jarnich klasikach.
Docela by mě zajímalo pozadí tohodle obchodu. Liquigas podle mě vyhodnotil, že Roman není budoucí vítěz Gira ani TdF (strašně rád bych se mýlil) a v odchodu mu moc nebránil.
To si myslím taky. Kreuziger bude asi dobrý a ceněný superdomestik pro GT typu Hornera, Klödena atd. a za odměnu lídr na pouťáky. O vítězstvích na GT si může nechat zdát, bohužel…
to je cira spekulace, je jeste mladej
uvidime kam se jeho organizmus posune, hlavu ma dobrou
Já ti nevím, podle mne právě hlavu dobrou (ve smyslu, že není vítěznej typ) nemá.
to bych neřek, už toho vyhrál dost. naopak dokáže odhadnout, v jakém závodě aktuálně na vítězství má. navíc ideální věk na vítězství v GT je kolem 30, tak na to má ještě spoustu času
Z toho mám právě strach – že dokáže odhadnout, kdy na vítězství nemá a vystoupí si místo toho, aby zabojoval.
to je otázka, spousta těch, co si na Tour nevystoupili, dostala pak na jednom kopci 5 nebo 10 minut, Roman 2…ale nechi hodnotit, co je lepší, každopádně Roman je ještě hodně mladej na nějaký odepisování a škatulkování
Čas ještě podle mne má tak 2 sezóny max. Během těch by se měl výrazněji prosadit (podium na GT), jestli se mu to nepovede, manageři ho odepíšou. Nepodceňoval bych ani to, že je z marketingově málo zajímavé země, což může rozhodovat v případě podobné výkonnosti…
podle mě má docela vystaráno. Kolik lidí jezdí top 10 na GT? A kolik je stájí? Vžycky se někde uchytí když ne jako jednička tak jako dvojka. A to je pořád super
Jo, já mu to taky přeju, aby se prosadil nebo aspoň dostal šanci, protože spousta cyklistů ji ani nedostala a zároveň aby ho nechytli.
Nech už toho s tím chytáním :-)
______________________________________
(-; ?yniliŽ z lzeviřp sis rýnevus kapýkaJ
Myslím že hodně lidí bude měnit dresy a v bazaru bude zvlášť kategorie prodej dresy Liquigas :-)
nojo, ale barvy astany sou hnusný.
mě by se zrovna ta zelená ke kolu hodila :)
:-)
To je nějakej fejk ne?
jj
Jj, to je Contador :-)
resp. byl
hodně dobrý…