• Peslezedirou

    Ahoj, nedá mi to abych se podělil o velice příjemnou zkušenost. V pátek jsem ohnul patku přehazovačky, zkusil jsem objet nejbližší bike shopy, nikde nic. Po cestě jsem měl ještě Krab cycles, zkusil jsem štěstí a vyrazil do Kraba. Bylo za deset minut šest, přesně čas kdy by měl člověk vyrazit z práce na prodloužený víkend. Ptám se jestli nemají náhodou patku na apače, samozřejmě neměli. Prodavač se šel před krám podívat na bike. Tak chvilku počkej, vrátil se s montážním stojanem a udělátkem na rovnání patek, kolo dal do stojanu, sundal šaltr, skoro deset minut patku rovnal. Tak teď ti to snad bude řadit, ale možná bude potřeba nová patka. Ptám se co jsem dlužný, prodavač mávnul rukou, tohle nebyl placený servis, nech to bejt. Docela jsem čuměl, opravdu mě přístup v tomhle krámě mile překvapil, zvlášt když jsem dorazil před zavíračkou a ještě v pátek.

    0 0
    • assassin  

      hehe, myslim ze to byla dobra investice do reklamy na B-f:))) nejlepsi reklama je dobra prace, takze krab boduje:)

      0 0
    • enjoy  

      tak ja si u nich koupil brejle.chtel jsem po nich jeste objednat nahradni sadu skel.a vydlabli se na me:-)

      0 0
    • Fenous  

      Presne stejna zkusenost s Cykloexpertu: prisel pred obchod, srovnal patku, na otazku co jsem dluznej odpoved to je dobry… A mam taky Apache…:-)

      0 0
    • Meesha  

      KRAB je proste NEJVIC! …ale to my uz vime… ;-)

      0 0
      • zac  

        jj, kvalitni levnej (nekdy opravdu zadarmo) servis, clovek zkoukne jeste nejaky pecko zasmeje se, pokeca a odjizdi fakt s dobrym pocitem, ze az bude mit priste problem s kolem tak vi kam ma jet… :)

        0 0
    • speedy gonzales  

      hehe bavi me z jakych malickosti maji prazaci radost…to je pak ten zivot hned lepsi.

      jinde v republice je to docela normalni ze vam pomuzou i nezistne ;-)

      jooo v praze, tam je blaze

      0 0
      • Nimrod  

        jo? to ti celkem závidim… mě pomáhaj akorát u švece, protože tam ty chlapy krom majitele znám

        0 0
      • Luka  

        nojo, hlavne v nedeli odpoledne, to je po republice otevrenych servisu...... :)) Krab ma u me taky plus. Dycky kdyz je potreba, tak je votevrenej :)

        0 0
    • Smazaný účet  

      zneužiju existující vlákno

      nevíte jaká je aktuální úroveň servisu? Moratka (MTB) neviděla servis asi 3 roky a abych rozebíral střed a kontroloval kdeco, to se mi nechce…tak že bych jim to tam odvlekl :-)

      0 0
      • l-e-t-o  

        dělá tam StrejdaS, tak se obrať na něj. Řešil jsem s ním na jaře výměnu pressfit středového složení a vše v pohodě i za doboru cenu.

        0 0
        • Smazaný účet  

          tak to je v pohodě…přece jenom se mi nechce mazlíka svěřit nějakýmu studentíkovi aby se na tom učil povolovat šrouby :-)

          0 0
      • Peslezedirou  

        Jestli tam stále pracuje Strajda S, tak je úroveň servisu pořád skvělá :-)

        0 0
      • tomxxx  

        Jejich pristup mi prijde furt stejnej, hodne ochotny a mily, ale servis sem nezkousel, delam si kolo sam.

        0 0
        • Smazaný účet  

          já teď když mám doma chvilku, tak spíš šroubuju nábytek, na kolo není čas…a rád bych ho měl ve stavu „vzít a jet…“

          0 0
      • McBlacky  

        dělá tam Strejdák takže když to dáš k němu mělo by to být cajk ne

        0 0
      • Stingray  

        Servis dobrej, jen si to nechaj dost zaplatit. Myslím, že už i tu patku by Psovi za dáčo nenarovnali, maj tam frmol, že nevědí kam skočit..

        0 0
        • Smazaný účet  

          jsem zvyklej na ceny z Bicycle Cafe :-) Jel bych tam, ale co jsem se přestěhoval je mám dost z ruky…

          0 0
        • kudlanka32  

          Servis možná dobrej, ale ochota šla dolu a ceny nahoru, ani těsnění do vidice mi nechtěli prodat. Bez toho servisu :(

          0 0
          • Petr L2  

            No ja po nich chtěl mě na podzim víčko se šroubem na sloupek vidle co je od fabriky na Camberu. Neměli ho, ale odmontovali ho z kola co měli vystavené s tím, že si v klidu objednají nový. Tak myslím, že jim ochota a pohoda stále nechybí.

            0 0
            • kudlanka32  

              To zni jak pohadka na dobrou noc…me ochotne sdelili, ze maji jak samostatne tesneni, tak i celou sadu. A taky ze mi nic z toho neprodaji, pokud si nenecham udelat servis vidlice…uprime nic vic cloveka nenasere.

              Aby nebyla mylka, na kramu jsem se citil vzdy dobre, i servis byl kvalitne udelany, ale uz to neni moje prvni volba…

              0 0
              • Johnnyxjr  

                To jak tady popisuje Petr jsem zažil u Kokeše v Rideku před lety jsem se zrakvil na mtb a rupla mi brzdová páčka K to poladil stejně jak bylo uvedeno výše

                0 0
          • vanderpoel  

            no, k te aktualni ochote: byl jsem tam loni nekde uprostred leta, tzn v plne sezone. v sobotu brzo rano. sjizdeli se tam jak svabi na pivo a tvarili se u toho, ze bych jim nejradsi nakopal do riti. no ale kdyz uz jsem tam byl, tak jsem pockal. jeblo mi totiz neco v pacce od prehazovacky, tak jsem ji chtel vymenit. servisak rikal ze to budu mit hotove nejdriv nekde pristi tyden ve ctvrtek. tak jsem podekoval a s pomyslenim „tak co jineho tady taky cekat“ jsem se otocil a odchazel. nez jsem dosel ke kolu, tak borec jeste vybeh, ze to aspon omrkne. jednak se teda ukazalo, ze jen prasklo lanko a jednak to kolo popad a sel to vymenovat. nauctoval si asi tak 12,50 Kc za lanko. nechal jsem tam kilo, protoze mi zachranil vyjizdku plus mi ten muj stary prazsky krap jeste lehce pristeloval, a behem asi tri minut kompletne zmenil nazor na tento podnik. akorat teda doted moc nechapu, proc maji v logu nejake ty vanocni stromky.

            0 0
            • mr.antik  

              stromky = les

              0 0
              • vanderpoel  

                Tak ano, to mi doslo, jde spis o to ze se jmenuji krab, ale v logu maji stromky. Ale, ano, je to jejich vec, tak at maji v logu treba ufo. Ovsem i to by bylo ponekud divne.

                0 0
          • Luke96  

            Já jsem teda bůhvíjak spokojenej nebyl.

            Kromě toho, že jsem si pro kolo přijel v domluveném termínu a řekli mi, že to není hotový, že se ještě nevrátil tlumič od Švece a nikdo se neobtěžoval zvednout telefon, i když bylo jasně domluvený, že kdyby něco tak zavolaj.

            Řetěz mi místo 1051 dali 1031. Brzdy, kde měli vyměnit kotouče za větší a předělat adaptéry škrtaly, takže jsem je musel sundat, vyndat nějaký prapodivný kousky plechu (který někdo asi použil k vypodložkování) a seřídit si je sám.

            Asi jsem měl smůlu, nebo jsem moc cimprlich, jinak ochotný to byli, to jo :D

            0 0
            • tonik666  

              Prapodivny kousky plechu jsou specialni podlozky ke kotoucum od shimana.

              nezbytny asi nejsou ale chodej pribaleny u kotoucu a v navodu taky jsou:)

              0 0
              • Luke96  

                Tak to určitě ne :D

                A to nebylo pod kotouči, ale mezi třmenem a adapterem. Kousek hliníkovyho plechu nejasného tvaru a původu. Nejspíš se snažil umístit třmen do správné pozice vůči kotouči. Což se bohužel jaksi nepodařilo…

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Já tam teda taky nechodím. Servisovali tam vidlici manželky, najeto max 500 (ale chtěl jsem roční servis) a 2× reklamace, vypadnul štítek. Napotřetí už jsem to tam nevozil a udělal doma pořádně, tj. Koupil novou sadu a předkládal. Tím u mě skončili.

                  0 0
    • Martin  

      za mě musím přidat Krab Cycles taky velkou pochvalu, již jsem si pomalu odvykal kupovat věci na kolo v Česku, ale Krab je jednou z příjemných výjimek

      0 0
    • milan.v  

      Já tam byl po předchozí špatné zkušenosti jinde na doporučení kamarádů a byl jsem spokojený – dělali mi komplet přehození komponentů z původního hliníkového Stumpjumperu na nový karbonový, příště přijdu zase, cena mi přišla adekvátní.

      Moji kamarádi tam servisují poměrně dost let a už jsou jejich stálými zákazníky, nakupují u nich, mají už výhody a jsou také maximálně spokojení.

      Možná by mohli slevy z nákupů také započítávat přímo do nákupu jako se děje jinde a ne ji nasčítávat na servis, ale to je na nich a jejich strategii …

      Napsal jsem to, abych vyvážil debatu, myslím si totiž, že nic není černo-bílé …

      0 0
      • Breakpain  

        Ta sleva je na servis / nakup. Akorat se da aplikovat az na ten dalsi :) …

        0 0
    • MichalBr  

      Sakra to já za srovnání patky nechal v cykloservisu 350,– :-D … dopr

      0 0
    • Cavendish  

      Sorry, ale já musím. Musím vznést pochvalu na Krab Cycle. Chtěl jsem si uplést druhá pár kol na silnici, abych ke galuskám mohl vozit i plášťovky. Objednal jsem náboje, ty přijdou po novém roce. Ráfky už mám doma a zbývalo sehnat dráty. Koukám ke Krabovi a objednávám 52× Sapim Race a Polyax. Objednávka vytvořena 20.12.2018 v 14:15. Vyexpedována 20.12.2018 v 18:45. A dodána dnes ráno 21.12. v 8:45. Jsem naprosto v šoku z té rychlosti. Já už bych se na to před vánoci vy*ral, ale Krab evidentně nemá problém dojít večer s mini zásilkou na podatelnu GLS. Klobouček, kéž by tak fungovali všichni!

      0 0
      • Martin  

        ano Krab funguje výtečně, na tom se tu shodneme

        promiň dotaz trochu mimo, ale na co potřebuješ ke galuskám plášťovky?

        já měl vždycky za to, že to je řešení pro lidi, kteří vozí pláště, pokud chtějí využít některých výhod galusek

        0 0
        • Cavendish  

          Čistě ze zvědavosti, možnosti kombinovat a mít i náhradní kola. Mám silnici a CX. Jeden pár kol navíc, kam můžu dát ,,galusky" ale i pláště na CX k zahození není :)

          0 0
      • Bender382  

        To, ze to hned zabalili, je chvalihodne, ale jinak celkem normalka ne? GLS jezdi svozy odpoledne a bezne po ČR dorucuje do druheho dne.

        0 0
        • Martin  

          no, je pravda, že jsme tu zvyklí na takový bordel, že nám pak vlastně normální jednání připadá jako něco nadstandardního

          já jsem si třeba nedávno objednal běžecké boty z UK, objednával jsem v pondělí ráno a týž týden ve středu po poledni dorazilo DPD s botami

          0 0
          • Morchella  

            Teď jsi si trošičku, malinko… zapřeháněl, že jo? :-)

            0 0
            • Kouba_2005  

              Já bych tomu i věřil. Objednávali jsme z anglickýho Amazonu a bylo to tu taky za dva dny. Z německýho paradoxně do ČR vybrané zboží nedoručovali.

              0 0
              • Morchella  

                Sorry, já to špatně pochopil. Já jsem nečetl „týž týden“, ale „týž den“ :-) Jinak z UK a s DPD jsem to měl několikrát taky doma během dvou dnů.

                0 0
                • coltcha  

                  Dneska mi přišlo sedlo z cyclestore.co.uk po 25 hod. od objednávky.

                  0 0
                • Luke96  

                  Se nedivím, já to poprvé četl stejně :D Trochu neobvyklé spojení..

                  0 0
                • Martin  

                  jo, jasně, týž týden, v pondělí objednáno, ve středu dodáno

                  0 0
            • Martin  

              přísahám, nepřeháním, dobře si to pamatuju i z toho důvodu, že to pondělí ráno jsem dělal dvě objednávky, jednu na boty Salming ve Startfitness v UK, druhou na termolahev v eshopu v Mělníku

              boty z UK jsem měl ve středu odpoledne, láhev z Mělníka za 14 dní po několika urgencích a nasrání

              0 0
        • Cavendish  

          No, mě teda takhle rychle PPL,GLS,GEIS ani DPD balík nedoručilo :) Navíc s tím museli frčet 150km daleko. Ráno jsem byl ještě v trenkách, když řidič zvonil :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.