• nermm

    Dobrý den, potřeboval bych poradit, chtěl bych si pořídit na své kolo kotoučové brzdy, mám Rockmachine Flash vyrobeny v roce 2007 a tak bych chtěl poradit, jaký typ je vhodný co všechno je potřeba a jak se vubec montují brzdy. Děkuji za odpověď

    0 0
    • Martin.K1  

      Hydraulické nebo mechanické, podle mě se to nevyplatí na to kolo dávat a podle fotek to ani nejde, na vidlici vypadá, že je příprava, ale na zadku to tak nevypadá. A pak ta cena předělání by překonala cenu kola 2× možná 3×.

      0 0
    • Vilém  

      Jde to, otazka je kolik hodlas investovat.

      0 0
      • nermm  

        no tak okolo 2–3000

        0 0
        • Vilém  

          Za ty penize to asi tezko das dokupy. I pokud bys koupil nejaky jety kola na kotouce, tak se asi nevejdes. Teda pokud nemaji tvoje kola kotoucove naby, jak to RM semtam delalo.

          0 0
    • BigKarel2  

      Podle fotek by měl mít rám i vidle návarky…takže budeš potřebovat nové náboje, adaptéry třmeny a jesi budeš chtít hydrauliky tak i páky a samo že kotouče :)

      0 0
    • jIrI___  

      Nejdřív si zjisti, jestli máš vzadu návařky na uchycení třmenů. Díval jsem se na netu a jsou 2 druhy Flashe, jeden návařky má, druhý ne. Pokud máš ten první případ, tak si ještě urči cenovou hranici za brzdy. Pokud návařky nemáš, tak s tím nic nenaděláš a buďto necháš véčka nebo pořídíš i nový rám, resp. celé kolo. Existují i adaptéry, které montáž kotoučovek umožní, ale to je podle mě řešení o ničem.

      0 0
      • nermm  

        No mám návařky na přední vydlici i vzadu mě by spíš zajímalo jak je to s nabojema na kolo? No investice tak 3000

        0 0
        • jIrI___  

          Ty 3k myslíš čistě jen za brzdy nebo současně i za nové náboje, resp. kola?

          0 0
          • nermm  

            no zajímalo by mě jak se uchycují ty disky na kola je potřeba nové náboje? ja se moc v tom nevyznám, chtělo by to nějaký obrázek , vím jen že se uchytí k rámu kola čelisti a pak ke kolu disky tím končím

            0 0
          • nermm  

            čistě za brzdy i když by byl rád kdyby se tam toho vešlo víc

            0 0
            • jIrI___  

              Tak to horko těžko. Ty 3000,– je tak na brzdy. Náboje + přepletení, případně jiná délká drátů (=nové dráty), to už leze hodně do peněz. Nějaké základní náboje by mohly stát do tisícovky, namátkou třeba Sram MTH 406 (zároveň si všimni na obrázku příruby na levé straně, na tu se pomocí šesti šroubů připevňují kotouče) nebo nějaké možná i Shimano Deore by se do toho litru mohly vlézt. Přepletení v servisu počítej kolem 700 Kč, pokud by se musely měnit dráty, tak to je další tisícovka. Takže si na třech tisících za vhodná kola a to mi už příjde rozumnější koupit třeba cela nová kola http://www.kupkolo.cz/…10_5797.html . K tomu Deore kotoučovky a kotouče a jsi celkově na 6500 Kč…

              Pokud člověk nemá náboje přichystané na kotouče, tak přechod na kotoučovky není bohužel nikdy levná záležitost.

              0 0
              • Ruprt2  

                do puntíku souhlas

                0 0
                • Automat_1  

                  A co ty „DT swiss“http://www­.kupkolo.cz/pro­dukty/kola-mavic-shimano-fulcrum__70__/Z­apletena-kola-z-DT-Swiss-dilu__205__/MTB-zapletena-kola-DT-Swiss-370-CL-±X455---jarni-akce_90174.html ? Nevím, ptám se, cena je ale pěkná.

                  0 0
    • Jenda  

      zcela uprimne – vyprdni se na to. Investujes do toho tolik ze si ty penize radsi dej stranou, neco prisetri a pak si kup novy kolo i s kotoucovkama. I kdyz jsem velkym zastancem kotoucovek tak v tvym pripade bych te od toho velmi varoval. Radsi si kup poradny brzdovy spalky a uvidis ze i V-cka muzou brzdit velmi pekne. Jinak pokud chces investovat co nejmin doporucuju prohledat bazary – spousta lidi se zbavuje prakticky novejch kol na kotoucovky protoze to nejsou modni zaplety a pod.

      Jinak kdybys chtel Formuly Oro K18 tak mi napis mail, verim ze bysme se dohodli:-)

      0 0
      • nermm  

        A na kolik by přišly?

        0 0
        • Georrge  

          na hodně. Mechaniky jsou docela levný, ale ten komfort ovládání hyder nemaj, a proto když už přechod na kotouče, tak jedině hydry (čistě za mě, plno lidí tu má mechaniky oblíbené). Nějaké slušné hydry stojí samy o sobě dost, možná bych uvažoval nad bazarem. Často se prodávaj v sadách s kotouči a adaptéry, takže ty pak už kupovat nemusíš, ale taková sada stojí cca. 3–4 tisíce. K tomu potřebuješ nové náboje, nevím co máš za kola, ale přepletení by možná bylo dražší než nové kola, takže to máš komplet nové kola s náboji na kotouče což jsou další dva až tři tisíce. Takže spíš pouvažuj nad novým kolem :)

          0 0
          • martin_bakov  

            Mechaniky sou levny a komfort neni o tolik horsi. Vali se mi doma mechaniky BB5 kdybys je chtel tak za 500kc predni + zadni. Ale nevim jestli by ti pasovaly na kolo, mozna bys musel koupit nejaky adaptery.

            0 0
            • blisterexist  

              jezdil jsem oboje, a za mě určitě jen hydry, ten komfort je neskutečný uproti mechanikám, jen jednou až 2× za rok vyměnit kapalinu, občas rozhýbat pístky…:-)

              0 0
              • nox159  

                jen jednou až 2× za rok vyměnit kapalinu – z jakeho duvodu?

                0 0
                • blisterexist  

                  nevím, měnil jsem ji teď po roce, místo červené byla šedá , na dně expanzky černá usazenina, jestli to něčemu vadí nevím(ale asi jo pístům a těsněním), ve funkci asi rozdíl nebude

                  0 0
                  • Vilém  

                    Neni nutno to tak casto menit. Pokud jezdis v nejakejch vetsich srackach, tak neni od veci semtam kouknout do expanzky, pokud neni olej ciry, je spinavy, tak az potom menit. Je v nem bordel, ktery to nataha z venku.

                    0 0
                    • blisterexist  

                      jezdím ve sračkách, letos asi 10 blátivých závodů, spíš víc, právě proto že v expanzce bylo černo tak jsem vyměnil:-)

                      0 0
              • jIrI___  

                Souhlas. BB5 jsem taky jezdil, pak jsem pořídil XT a rozdíl víc než znatelný. Jen k tomu měnění kapaliny 1–2× za rok jsem se ještě nedopracoval.

                0 0
        • Jenda  

          napis mi mail at to neresime takhle na foru.

          0 0
      • Joseph de Sax  

        jo, kdyby vzal ty peníze sebou a jel se mnou na švih, tak se oba z toho setneme a já mu to ještě vymluvím, během cesty.

        0 0
    • xshreck  

      Jaké kotouče za nějaký slušný peníz byste doporučili? Líbí se mi elixíry Rka, nvm jestli nevzít ale něco jiného.

      Chci aby to bylo dobře dávkovatelné, vpředu 180(185)mm a vzadu 160 kotouč, aby to brzdilo i za mokra což se o mojich stávajících moc říct nedalo a hlavně aby něco vydržely.

      0 0
    • maajkee  

      Budu mít na prodej zapletený kola Mavic XM 117, náboje Deore 525 Disc (zadní uplně novej, přední naprosto OK), mohl bych tam nechat kotouče 160 k tomu bych mohl přihodit starší model brzd Magura Luisa (jednopístky) nicméně minimálně jetý.

      A do 3000 bysme se možná vešli.

      0 0
    • BigKarel2  

      Tak za tyhle prachy…nějaký sociálnější nábo třeba od Šimána máš oba okolo 600… M486tky 1700?… + aspoň 350 kotouče?… + práce…přepletení a tak… S nějakejma kloudnějšíma komponentama budeš aspoň okolo 5000k…nebo bazar…třeba teď byly na Aukru SLXy za 1500…

      0 0
    • prochyz  

      Já bych ti nabídl dualy Shimano Deore ST-M535 (černé) i s brzdovými třmeny BR-M535 (přední+zadní)­.Brzdy jsou odvzdušněny a mají nové destičky.Dodám i s kotouči(cen­terlock,180,160mm)­.Cena nekde okolo 1600–1700kč

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.