• sobor

    Ahoj.Máte někdo zkušenost s korozí na Fenix5.Jak se staví k reklamaci .Mám je cca rok a myslím si,že by se to nemèlo stát,když jsou určeny k plavání.

    0 0
    • creater  

      https://www.google.com/search?…

      normální problém určitých serií Fenixů 5, reklamaci zpravidla uznávají.

      0 0
    • novas752  

      Aby to nebylo vodou ale potem, ten je mnohem agresivnější.

      0 0
      • Japhy  

        Tohle vypadá podle zkušebností ostatních spíš na něco galvanického při nabíjení, možná tím potem jen přikrmené.

        0 0
      • sobor  

        No to je hezké,ale měli s tím počítat,že se člověk potí při sportu 

        0 0
        • krabica  

          Co tu čtu, tak máš prostě vadnou sérii, takže reklamace…

          0 0
      • Fran-tic  

        tohle není potem, u žádných hodinek s tímhle nemám problém a tady během měsíce byl pin úplně zoxidovaný

        0 0
    • Japhy  

      Na Fénixy tu je vlákno, bylo zbytečné zakládat nové. Reklamace uznávají v pohodě, tohle vypadá na nějakou nepovedenou sérii, hodně lidí si stěžovalo. Něco jako prasklinky optického senzoru, to jsem před 14 dny úspěšně reklamoval já. Na konektoru nosím zásadně krytku (při sušení po aktivitě sundavám) a nabíjím zásadně jen bezpečně suché, zatím (klep klep) ok.

      0 0
    • creater  

      není to ani potem, ani vodou, ani krytkou, pod ní to býva většinou ještě horší a někomu nezrezne konektor po celou životnost hodinek a někomu jinému už třeba po měsíci používání, je to vadným materiálem konektoru u určité série hodinek.

      0 0
    • Ondraj  

      Jen potem to opravdu není. Měl jsem 5, tam se nic takového nedělo a u 5× mi to dělá i u druhých. Zajímalo by mě, jestli u 5 a 5× plus s tím má někdo stejný problém. No a jak to asi vychytali u nových modelů. Pokud ale není problém reklamace, tak to ještě není takový průšvih a někdo může dostat novější model.

      0 0
      • creater  

        já mám 5, u prvních to zrezlo po měsíci, u druhých nic, není to potem, slanou vodou, krytkou, bez krytky… :-) prostě u jedněch to zrezne bez ohledu na okolnosti a druhých s tím není problém :-)

        0 0
      • Ice601  

        Já mám 5× plus a bez problému. Žádná zvláštní péče jako otírání kontaktů a tak. Takže myslím že u plusek to mají vyřešeno.

        0 0
        • creater  

          nemají, paušálně to nemají vyřešeno u žádného modelu pětkové řady, sem tam se prostě objeví vadný konektor bez ohledu na řadu hodinek.

          0 0
          • Ice601  

            Hádat se nebudu. Jen jsem si toho nikde nevšiml, že by to o pluskách někdo někde psal, ale mohl jsem si nevšimnout :-)

            0 0
            • creater  

              já také ne :-) já to taky nějak cíleně zrovna na 5X nehledal, při reklamaci mi jen říkali, že je to u všech druhů 5.

              0 0
    • nooski  

      Možná to dělá ta nic moc fotka, ale celé dýnko je jakési hnusné. Nerez jak cyp, Casio to zvládne u hodinek za tři kila, ale Garmin ne.

      0 0
    • skaj  

      Kupoval jsem Fenixy 5 v Alze, reklamovano bez problemu dvakrat presne kvuli tehle vade – vymena za novy kus. Pak uz me Garmin prestal bavit a zbavil jsem se jich.

      Je to znamy problem, nejvice zkorodovany je vzdy druhy pin napajeni. Jsou toho plna fora, je to casty problem. Udajne se jim dostava slaboucke napeti na piny a proto koroduji.

      Podle zkusenosti co jsem nacetl nepomaha zadna krytka, spis je to s ni horsi. Ostatne na (kdysi) top outdoorove hodinky bych si ji stejne nedal, to mi prijde naprosto absurdni.

      0 0
    • sobor  

      Tak reklamace uznána a za mírný doplatek mám vyměněné za 6× 

      0 0
      • Huawei  

        Kolik byl ten mírný doplatek ?

        A kde jsi je reklamoval ?

        Také mám rez na druhém pinu.

        Hodinky cca půl roku z Alzy.

        0 0
        • Fran-tic  

          taky mám hodinky z alzy, teďka uběhlo 30 dní od reklamace bez jakékoliv komunikace z jejich strany, takže požaduju vrácení peněz a rozhoduju se. Buď prubnu zase F5 a nebo vemu výprodejové F3, protože to stejně zas skončí reklamací s mým štěstím :)

          0 0
          • Manas  

            To sem mel u trojek taky a 31 den prisla info ze oprava vymenou. vymenili za petky :)

            0 0
        • sobor  

          3500kč a byla to 3 reklamace. Kupoval jsem na pulsmetry.cz a velice solidní jednání.

          0 0
          • Huawei  

            Tak to je něco jiného.

            Ty už jsi 3 x reklamoval rez na pinech ?

            Ja bych reklamoval teprve poprvé.

            0 0
            • sobor  

              Ne,2× jsem reklamoval výškoměr a jednou rezavej pin.Šéf s pulsmetry.cz byl tak ochotnej a vyměnil mi za doplatek 5tky za 6×Pro.A to nemusel.Reklamace na vrácení peněz se vztahuje jen na 3× stejnou závadu.

              0 0
    • J1RKA  

      ozivym tohle tema, stejnej problem na hodinkach < VENU 2S > nevite jestli seto da nejak opravit, koupim novy nabijeci kablik a pokud to nepomuze tak je nejake reseni, nebo rovnou popelnice

      dekuji

      0 0
      • Tomcat  

        Ta původní fotka neukazuje korozi, ale ulomený pin/kontakt stim nepomůže ani sto kabelů . Ale servis hodinek.

        Kontakty očistit buď tvrdou gumou na gumování, nebo přípravky na kontakty třeba z GEM elektroniks, nebo Conrada. Bacha nejsou zrovna na citlivou pleť…

        Musim zaťukat zatím to funguje.

        0 0
        • J1RKA  

          no on semuze jakoze ulomit, ale v tom kabliku asi prestal pruzit ten kolik, a u hodinek je takovej opalenej, slezlo z nej to < zlato > oprava to bude asi za nesmysl a pocitam mesic, nebo se pletu?

          diky za reakci

          0 0
          • Tomcat  

            Kontakty nejsou zlatý, to není PC před +30ti lety. To opálený může být koroze, kdy to černá. Proud tam neni takový aby bylo to skutečně opálený.

            Baterku dokážu vyměnit sám . Poškozený konektor jdou do elektro odpadu a kupuju 7 solar saphire .

            Pozáruční servis jsem nezkoušel nemůžu soudit.

            0 0
            • J1RKA  

              koukni na fotku, ale proste mito tak prislo, a jo, trefils, delal jsem pred 30i lety pocitace :D

              0 0
              • Tomcat  

                au… to bude koroze.

                Upřímně bych radil vyhlížet nový hodinky. Jinak typ , teoreticky šperkař by dokázal na to skutečný zlato „připájet“ a prodloužil by životnost o pár měsíců. Ale korozi to úplně nezastaví.

                0 0
                • J1RKA  

                  tak uvidime, zlatnici mam kamaradku, muzu se zeptat, kazdopadne pritelka chce, nutne potrebuje < 7 solar saphire > takze ji asi vyslu do toho elektroodpadu :DD

                  0 0
                • J1RKA  

                  tak mohuzel tudy cesta nevede, stribrem to opravit, znamena teplotu nad 960°C a zlato prej jeste vic, napsal jsem do Garminu

                  ===

                  Vyrobeno, aby vydrželo.

                  Tři jednoduchá slova, která popisují naše výrobky, naši společnost, naši kulturu a naši budoucnost. …

                  ===

                  tohle maji na webu, tak se snad chytnou za nos

                  1 0
                  • Tomcat  

                    pravda pokud to prohřeje tak zničí plast, kterého je tam dost.

                    0 0
                    • J1RKA  

                      garmin se k tomu postavil celem, ted jenom aby se stim vyrovnala Kosatka :DDD

                      0 0
                      • lubosalbi  

                        Jak se k tomu Garmin postavil? Taky tu mám jedny F5 se zčernalým pinem

                        0 0
                        • J1RKA  

                          Sleva na nakup novejch, ale tyhle jsou tesne po 2 letech

                          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.