• sobor

    Ahoj.Máte někdo zkušenost s korozí na Fenix5.Jak se staví k reklamaci .Mám je cca rok a myslím si,že by se to nemèlo stát,když jsou určeny k plavání.

    • creater  

      https://www.google.com/search?…

      normální problém určitých serií Fenixů 5, reklamaci zpravidla uznávají.

    • novas752  

      Aby to nebylo vodou ale potem, ten je mnohem agresivnější.

      • Japhy  

        Tohle vypadá podle zkušebností ostatních spíš na něco galvanického při nabíjení, možná tím potem jen přikrmené.

      • sobor  

        No to je hezké,ale měli s tím počítat,že se člověk potí při sportu 

      • Fran-tic  

        tohle není potem, u žádných hodinek s tímhle nemám problém a tady během měsíce byl pin úplně zoxidovaný

    • Japhy  

      Na Fénixy tu je vlákno, bylo zbytečné zakládat nové. Reklamace uznávají v pohodě, tohle vypadá na nějakou nepovedenou sérii, hodně lidí si stěžovalo. Něco jako prasklinky optického senzoru, to jsem před 14 dny úspěšně reklamoval já. Na konektoru nosím zásadně krytku (při sušení po aktivitě sundavám) a nabíjím zásadně jen bezpečně suché, zatím (klep klep) ok.

    • creater  

      není to ani potem, ani vodou, ani krytkou, pod ní to býva většinou ještě horší a někomu nezrezne konektor po celou životnost hodinek a někomu jinému už třeba po měsíci používání, je to vadným materiálem konektoru u určité série hodinek.

    • Ondraj  

      Jen potem to opravdu není. Měl jsem 5, tam se nic takového nedělo a u 5× mi to dělá i u druhých. Zajímalo by mě, jestli u 5 a 5× plus s tím má někdo stejný problém. No a jak to asi vychytali u nových modelů. Pokud ale není problém reklamace, tak to ještě není takový průšvih a někdo může dostat novější model.

      • creater  

        já mám 5, u prvních to zrezlo po měsíci, u druhých nic, není to potem, slanou vodou, krytkou, bez krytky… :-) prostě u jedněch to zrezne bez ohledu na okolnosti a druhých s tím není problém :-)

      • Ice601  

        Já mám 5× plus a bez problému. Žádná zvláštní péče jako otírání kontaktů a tak. Takže myslím že u plusek to mají vyřešeno.

        • creater  

          nemají, paušálně to nemají vyřešeno u žádného modelu pětkové řady, sem tam se prostě objeví vadný konektor bez ohledu na řadu hodinek.

          • Ice601  

            Hádat se nebudu. Jen jsem si toho nikde nevšiml, že by to o pluskách někdo někde psal, ale mohl jsem si nevšimnout :-)

            • creater  

              já také ne :-) já to taky nějak cíleně zrovna na 5X nehledal, při reklamaci mi jen říkali, že je to u všech druhů 5.

    • nooski  

      Možná to dělá ta nic moc fotka, ale celé dýnko je jakési hnusné. Nerez jak cyp, Casio to zvládne u hodinek za tři kila, ale Garmin ne.

    • skaj  

      Kupoval jsem Fenixy 5 v Alze, reklamovano bez problemu dvakrat presne kvuli tehle vade – vymena za novy kus. Pak uz me Garmin prestal bavit a zbavil jsem se jich.

      Je to znamy problem, nejvice zkorodovany je vzdy druhy pin napajeni. Jsou toho plna fora, je to casty problem. Udajne se jim dostava slaboucke napeti na piny a proto koroduji.

      Podle zkusenosti co jsem nacetl nepomaha zadna krytka, spis je to s ni horsi. Ostatne na (kdysi) top outdoorove hodinky bych si ji stejne nedal, to mi prijde naprosto absurdni.

    • sobor  

      Tak reklamace uznána a za mírný doplatek mám vyměněné za 6× 

      • Huawei  

        Kolik byl ten mírný doplatek ?

        A kde jsi je reklamoval ?

        Také mám rez na druhém pinu.

        Hodinky cca půl roku z Alzy.

        • Fran-tic  

          taky mám hodinky z alzy, teďka uběhlo 30 dní od reklamace bez jakékoliv komunikace z jejich strany, takže požaduju vrácení peněz a rozhoduju se. Buď prubnu zase F5 a nebo vemu výprodejové F3, protože to stejně zas skončí reklamací s mým štěstím :)

          • Manas  

            To sem mel u trojek taky a 31 den prisla info ze oprava vymenou. vymenili za petky :)

        • sobor  

          3500kč a byla to 3 reklamace. Kupoval jsem na pulsmetry.cz a velice solidní jednání.

          • Huawei  

            Tak to je něco jiného.

            Ty už jsi 3 x reklamoval rez na pinech ?

            Ja bych reklamoval teprve poprvé.

            • sobor  

              Ne,2× jsem reklamoval výškoměr a jednou rezavej pin.Šéf s pulsmetry.cz byl tak ochotnej a vyměnil mi za doplatek 5tky za 6×Pro.A to nemusel.Reklamace na vrácení peněz se vztahuje jen na 3× stejnou závadu.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.