• bozd

    Jaké máte zkušenosti s tímto eshopem.Já negativní!Objednal jsem zboží,řetěz C9 nebyl skladem,poslali mi mail ,že když počkám nebudu platit poštovné.Zásilka došla nekompletní a samo s poštovným.

    Na maily neodpovídají,a telefonování s p.Lukášem Povondrou je více než tristní.Varuji a říkám NEVER MORE!!!

    0 0
    • piskot  

      já na Kolokrám říkám never problem…

      0 0
      • K2  

        Dost jsem tam nakupoval a žádný problém jsem neměl (cca před rokem).

        0 0
    • Stanislav__1  

      Cenna informace. Ted alespon vsichni vime, s cim muzeme pri nakupu na Kolokramu pocitat.

      0 0
    • Vilém  

      Rek bych, ze zadna novinka, staci mrknout do historie.

      0 0
      • rasto  

        mno, nezda se mi, ze zde zaznely negativa na kolokram. (je ale pravda, ze na b-f netravim cely svuj cas, mozna mi neco uniklo).

        co se me tyce, spokojenost s kolokramem.

        0 0
    • scalar  

      No, u mne už taky udělali pár chyb, ale vždy je napravili. Bohužel, nemáš z čeho vybírat, kvalita českých e-shopů s cyklo materiálem je celkově velmi slabá, vyzkoušel jsem jich víc než 10, většinu vícekrát a ani s jedním jsem nebyl vždy plně spokojen…

      0 0
      • scalar  

        Jen tak pro doplnění. Zrovna mi visí dva dny objednávky na kolokolo.cz a bikesport.cz. U obou obchodů stejná situace – potřebuji potvrdit dostupnost zboží a termín dodání – na e-maily s touto žádostí nereagují…

        0 0
        • Jenda  

          a proc nezvednes telefon a nezavolas?:-)

          jinak po dlouhem laborovani jsem zacal brat veci jen z jednoho eshopu – ne vzdy je nejlevnejsi ale diky tomu ze uz vim jak komunikuji a komu mam rovnou volat kdyz se nekde neco zasekne tak je to pro me jednodussi nez vzdycky patrat v pameti jestli tenhle shop postupuje takhle nebo onakhle.

          jo a uz beru vsechno na dobirku – zjistil jsem ze pak se vic snazi:-)

          0 0
          • frederick  

            Proč bych sakra já, jako zákazník měl utrácet prachy za to, že něco po tom e-shopu chci! To se má snažit prodejce a volat! Probuďte se…

            0 0
            • vinca  

              Protože máš dvě možnosti – psát mejly , a pak si stěžovat na BF , že se nic neděje. Nebo zavolat a vše vyřídit . Kterou možnost si vybereš záleží jen na tvé inteligenci.

              0 0
              • Lucky-x  

                Jo a pak tam voláš a oni ti slibují hned to pošleme a stejně se na tebe vykašlou… tak voláš znovu, někdo jiný slibuje … pak zase už nasranej voláš kdy to teda hodlají poslat a tak to teda pošlou. Žádnej rozdíl v mejlování a telefonování jsem nezaznamenal. Serou na tebe tak jako tak. KOLOKRAM už NE!

                0 0
                • Poustmen  

                  když jsem kupoval na kasa.cz, tak mi druhý den po obědnávce volali, jeslti vážně chci , to co chci, a dalsi den mi volali, ze maji bohuzel jinou barenvou variantu kola, jeslti to vadí. Nevadilo, ba anopak, a pak mi ještě volali, jeslti zásilka dorazila a je vše v pořádku Tak takhle si to pánové a dámy představuji. a to je 7 let zpátky.

                  0 0
                  • FrantisekH  

                    vidíš a mě by tohle otravování lezlo na nervy.. když něco chci tak si to objednam, a objendávam si to, protože to chci, nemaj to co chci ok chápu ale nabízí něco jinýho tak s patričnou slevou popř. dárkem, a to že mi to dorazilo si dákážou zjistit od přepravce..

                    0 0
                    • Poustmen  

                      no právě, každej to má nastavený jinak, a proto někdo někde bude spokojený, a jiný ne. tak je to ale se vším

                      0 0
                      • FrantisekH  

                        Souhlasim, rozhodně každý má volbu nakupovat tam kde mu to vyhovuje, a když se mi to nelíbí tak tam znovu nenakoupim a nebudu kritizovat pořád a pořád do kola jedna a to samé i když vim, že to není vada ale vlastnosti

                        0 0
                    • Necris  

                      Takže oni kupříkladu nemají kolo v barevném provedení, které zákazník chce… Tak dají dárek a najednou barevné provedení nevadí ?

                      0 0
                • ppavel4  

                  Nakupuji již několik let výhradně v kolokranu, nakoupil jsem již za více jak 30 000 Kč a nikdy jsem neměl problém. Pokud něco, tak zavolají a pro zákazníka udělají vše, co je v jejich silách. Co mi řekli, to vždy dodrželi.

                  0 0
            • Zdenda CUBE  

              Otázkou je, jestli budeš reagovat s tříletým zpožděním jako na tento příspěvek, tak budeš nakupovat hodně dlouho ;-)

              0 0
        • přišlapávač  

          email neni vhodny nastroj na vyrizovani urgentnich veci ;-)

          0 0
        • scalar  

          pokud posílám objednávku z e-shopu, očekávám, že obchod komunikuje e-mailem. Jinak v tom vidím problém.

          0 0
          • Mr.Duck  

            A když něc potřebuju okamžitě vyřídit, tak zavolám, jiank v tom nevidim řešení. Viš kolik tam těch mailů budou mít? I kdyby to nebyly extrémní počty, tak to bude mnohonásobně víc než telefonů, a rychlost odpovědi tomu bude odpovídat, nehledě na to že telefon je rychlejší i když by neměli mail ani jeden.

            0 0
            • Honza729  

              Mail ma jednu super vlastnost: Nemuze ho odesilatel zaprit. Telefonat ano. To je ma zkusenost s eshopy.

              0 0
              • beranek666  

                ale může ho ignorovat a to je zase má zkušenost s kýmkoli :)

                0 0
                • Honza729  

                  Tak to pak mas ale dost silny argument. Pokud mas nastavenu dorucenku, tak jeste vetsi. Uz jsem to takhle pouzil a byla to vzdy velmi ucinna paka.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    No máš sice argument, ale je ti k ničemu, když to nechceš honit někam na úřady nebo podobný hovadiny. To si rači zavolám..

                    0 0
                  • Ruprt2  

                    a tobě ty doručenky fakt chodí zpět?

                    Já jsem ještě nikdy nikomu nic nepotvrdil ani při firemním styku. Možná, že při nějaké práci v bance apod. bych to dělal.

                    Ale jestli máš pocit, že tě doručenka před něčím uchrání, tak se pleteš.

                    0 0
                    • Blade  

                      Existuje nejen doručenka o přečtení, kterou příjemce musí odeslat, ale i doručenka o doručení mailu, která chodí automaticky.

                      0 0
                      • karliner  

                        Doručenka o doručení mailu neznamená, že adresát si mail skutečně přečetl a doručenka o přečtení (zobrazení) mailu neznamená, že jeho znění adresát pochopil…

                        Při nějakém eventuálním dohadování později pak emailová doručenka (ať ta anebo ta) neznamená vůbec nic.

                        0 0
                        • Blade  

                          Ty říkáš „neznamená vůbec nic.“

                          Honza říká „Uz jsem to takhle pouzil a byla to vzdy velmi ucinna paka.“

                          Takže pokud to může pomoci stejně jako bubák čoi, proč tuto možnost nevyužít.

                          0 0
                        • Honza729  

                          Jiste, po pravni strance je to jen car papiru, ale o tom jsem preci nepsal. Ja psal o tom, ze pokud druhe strane ukazu, ze email dostal a precetl si ho, zafungovalo mi to jako donucovaci paka k akci. A o to mi jde.

                          0 0
                      • Necris  

                        Sice je ten příspěvek starý jako všechny moje sousedky dohromady, ale potvrzení o přečtení e-mailu neodesílám naprosto schválně, alibismus je alibismus. Nehledě na to, že už to dneska umožňuje každý klient … ;)

                        0 0
        • Necris  

          Protože mají skladové zásoby nula – nejsou peníze. Obchod bez zboží jaksi postrádá smysl. Česká klasika.

          0 0
    • rb  

      Za sebe: s kolokramem žádný problém…

      0 0
    • roud  

      nikdy sem s nima nemel problem naopak kdyz sem umyslne objednal neco co nemeli skladem vzdy se mi ozvali a vec mi bezproblemu sehnali takze ode me maj 1*

      0 0
      • Pavel100  

        Nepřeháněj;-) … pořád lepší chování a celkový přístup než u „sráče“

        0 0
    • RomanH  

      Kazdej e-shop se obcas sekne. Na Kolokramu jsem mel taky par objednavek, vetsinou bez problemu.

      0 0
    • přišlapávač  

      Nemuzu rict jediny krivy slovo :-) za me jednicka s peti hvezdickama

      0 0
      • jecnak  

        U me totez. Dobre zkusenosti mam ale i s Kupkolem. Spis spatne s Bagbike.

        0 0
        • karliner  

          Zajímavé. Já bych zase bagbiku dal 1+.

          0 0
          • Honzyn  

            Ja nakupuji hlavne na kupkole.Jde tam usmlouvat cenu,pokud maji GNC.V objednavce se myslim nikdy nespletli.Bag­bike?1+Misto objednanych Time XS mi dosly Time XS carbon o litr drazsi!Ale kdysi mi na mou objednavku nereagovali,ob­jednal jsem jinde a po 3 tydnech se mi z Bagbiku omlovali,ze meli dovolenou a jestli to jeste chci:-)

            0 0
          • vladaza  

            ano!, několikrát jsem bag. využil, jeden den objednal a druhý den zásilku dovezla PPLka, spokojenost

            0 0
          • Marccoo  

            Bagbike 1+

            0 0
        • K2  

          U Kupkola jsem teď reklamoval ořech na zapletených Shimano XT a cca do 14 dnů posílají opravené zpátky (doufám, že bude v pohodě)

          O všem jsem byl průběžně informován přes eshop

          0 0
      • faba  

        Taky žádný problém a všechno v pohodě. Ani si nevzpomínám, že bych měl problém někde jinde, ale celkem ty obchody střídám.

        0 0
    • Ricci  

      U mna Kolokram zatial bez problemov…

      0 0
      • papaya22  

        no ja nakupuji u kolokramu docela casto a vzdy bez problemu- dle meho jeden z dobrych e-shopu

        0 0
    • beranek666  

      co se týče reklamací, tak už tak vstřícní nejsou jako když něco prodávají. zásadně jim reklamace trvá déle než třicet dnů a ani poté se neobtěžují vracet peníze, nebo vyměnit zboží, jak jim zákon káže.. jenže.. co nadělám, že?

      0 0
      • raceman  

        čoi?

        0 0
        • beranek666  

          co si pomůžu?

          0 0
          • Chiron  

            Možná dost. Já takhle taky reklamoval něco na eshopu, ne cyklo. Po měsíci ignorace a výmluv mi došla trpělivost a do telefonu sem se při dohadování s prodejcem jenom zmínil o čoice a SOS. A do 4 dnů sem měl nové zboží doma s tím, že reklamaci si už u výrobce dořeší sami.

            0 0
            • Hornet  

              To mozem potvrdit aj ja, takmer rovnaka skusenost s jednym vyrobcom cyklooblecenia. Uplne katastrofalna komunikacia, na mail odpovedali, len ked som ho nechal potvrdit, vyhovarali sa jeden na druheho a ked som sa zmienil o čoi-ke, tak sa to dalo konecne do pohybu a vratili peniaze. Ale nas*****y som bol ozaj dost a tu čoi-ku by som na nich poslal.

              0 0
      • marapara  

        Podobnou špatnou zkušenost nemám přímo já, ale kamarád, co tam kupoval rám NoSaint Angel. Po pár měsících mu v něm začalo lupat a postupným vylučováním různých částí došel až k rámu. Na Kolokrámu se s nima domluvil a poslal to tam, za týden měl rám zpět, neprojevilo se, reklamace zamítnuta. Nastrojil rám a cvakal stejně dál. Pak se jednou nasral, vzal wdčko a vystříkal ho celé na všechny spoje uvnitř rámu a světe div se, cvakat přestalo. Prostě milý rám byl špatně provařený, takže někde uvnitř rámu docházelo v tření trubek za svárem a tím i k tomu cvakání.

        Pokud by byli co k čemu, tak mu poslali nový rám a tohle se dořešili s výrobcem.

        Já jsem od nich bral tuším 2× a v pohodě, zboží vždycky dorazilo v pořádku. Nereklamoval jsem u nich nic. Reklamoval jsem jen 2× na kupkole a vždycky to dopadlo dobře. Poprvé vidlici, praskalo mi v ní, reklamace sice trvala měsíc a půl, ale dostal jsem novou vidlici a podruhé světla sigmy evo a evox, také jsem dostal nové.

        0 0
        • pavelr  

          Já jsem reklamoval u kupkola k sigmě evo nipack, světlo samovolně poblikávalo, zhasínalo. Poslali mi jiný zdroj a ten měl poškozený jeden článek, protože neutáhl najednou 2 světla. Ten mi bohužel zůstal. O pár měsíců později jsem si koupil aurory a od té doby mi sigmy leží v šuplíku.

          0 0
          • marapara  

            Mně se zase přerušila rozdvojka. Prostě jedno světlo málokdy šlo zapnout, musel jsem pohýbat s kablíkem tak, aby se spojil. Pak už to vygradovalo tak, že to v podstatě nešlo rožnout a musel jsem svítit jen jedním světlem, které bylo napojenéí přímo z nipacku.

            Sigmy jsem vozil 2.5 roku, letošní zima zřejmě byla poslední. Ale ještě v zimě, když jsem jezdil za tmy do práce, jsem používal Evo. Teď již mám objednanou Auroru a Trustfirku, takže Sigmy zřejmě přestanu používat. Buďto je za rozumnou cen prodám nebo je bude používat přítelka na cestu do práce a z práce na kole.

            0 0
            • pavelr  

              Přemýšlel jsem, že bych EVO(X) vozil na přilbě a Nipack v batohu. Ale zatím jsem si jen koupil prodlužovací kabel z DX a tím to usnulo. Mám pocit, že mě Nipack stejně opouští.

              0 0
    • Horyna  

      Já mám s kolokrámen dobrý zkušenosti. To samý z kolokolo a kupkolem. To je těžký, za tu „dobu“ co tady jsem bych řekl že tu zaznělo na každej eshop několik negativních a několik pozitivních zušeností. Pak si vyber.

      0 0
    • Marskatin  

      Já mám zkušenost dobrou. Dva nákupy, oba byly do dvou dnů doma zcela bez problémů.

      0 0
    • xshreck  

      Dneska jsem se byl podívat přímo na prodejně kolokramu :-) moc pěkný baráček. Slušní mladí lidé … ochotní. No problem :-) akorát jsme to asi 30 minut hledali :D

      0 0
    • TJK  

      Parkrat nakup naprosto vpohode, informace po mailu taktez, v ramci toho kolik asi lidi jim pise celkem rychle a ochotne jednani… celkove vpohode.

      0 0
      • Radunak  

        prosím Vás nevíte jestli na Kolokramu.cz posílají e-mail kde informují o odeslání zásilky jako tomu bývá v jiných e-shopech??potvrzu­jící e-mail mi dorazil,ale jinak nic objednaval jsem před 2 dny..docela jsem s tím spěchal a asi se to tam nehejbe

        0 0
        • PiR  

          Ahoj, volal jsem tam, a objednávky jsou lehce zpožděné vlivem ForBike.. email o expedici chodí co vím..

          0 0
        • newbie  

          jj, objednával jsem něco před pár týdny a expediční mail posílali – i když až asi po dvou třech dnech, přestože to měli na skladě. teď v neděli jsem zase něco bral a zatím nic… asi kvůli for bikes

          0 0
    • petrek  

      Kolokrám bez problémů.

      0 0
    • whom  

      Za mě zatím Kupkolo, Bikesport i Kolokrám v pohodě. Ovšem pravda je, že do Liberce i Šenova si pro větší objednávku zajedu. Je to asi o konkrétních případech. Jsme jen lidi a děláme chyby. Všichni.

      0 0
    • fanino  

      S „Kolokrámem“ mám stejně zoufalou zkušenost. Neochota, zmatek, dlouhé termíny dodání. U mě zatím nejlepší bike e-shop „Kupkolo“.

      0 0
    • Lucky-x  

      Vcelku nerad se musím podělit o novou zkušenost s eshopem kolokram. Další nákupy rozhodně NEDOPORUČUJI!

      Nenakupoval jsem poprvé, ale poprvé jsem jim vložil důvěru a zaplatil předem. Po zaplacení jsem nedostal žádnou odezvu, v eshopu žádná informace o objednávce nebyla (kromě toho že jsem objednávku udělal) Tak jsem tam 7dní po objednání a 5dní po tom co jim peníze přisli na účet volal co se bude dít(pondělí). Pán mi sliboval že objednávku ihned vyřídí, že je připravená. Nic se nedělo tak jsem tam v úterý psal, ve čtvrtek jsem dostal odpověď že to ihned odešlou. Neodeslali. Tak jsem tam v pátek volal a že to nestihli či co… nyní je zboží u pošty tak se jen modlím aby tam bylo vše tak jak jsem objednal. Pokud zásilka dojde tak to bude 14dní od objednávky. TRAGEDIE

      Už nikdy víc nebudu platit předem. Max. dobírka a to ještě s tím že na zboží nebudu spěchat.

      Pokud můžete nakupte jinde. Tohle nemá smysl. Naprosto kašlou na zákazníky!

      0 0
      • siafu  

        tak nevypadá, že by se jim dařilo nějak špatně :)

        0 0
        • Lucky-x  

          Přeju jim úspěch, protože ten úspěch bývá hodně často vykoupen něčím co nevidíme, ale sami bychom to nepodstoupili ani za ty peníze co mají…

          0 0
        • karliner  

          Asi majitel přestal dopovat a ušetřené peníze vráží do aut :-)))

          0 0
    • Jetson  

      Na kolokram.cz jsem objednal poprvé. Vše co jsem chtěl bylo údajně skladem. Zatím se od 2.5.2012 dostali v pátek od stavu objednávka přijata, do stavu vyřizuje se.

      Naopak kupkolo.cz zatím vše vždy obratem došlo. Asi to s eshopováním myslí vážně.

      0 0
      • frederick  

        no hele kupkolo, je na tom někdy daleko hůř, jak kolokrám…Borci ještě mi řekněte, že vy v práci taky všechno stíháte…hovno leda

        0 0
        • Lucky-x  

          Hele to že něco nestíhají není problém, problém je to že na tebe kašlou. To by dalo takovou práci napsat hromadně email že nestíhají? Že objednávky budou vyřizovány delší dobu? Ale to co předvádí není fér.

          S kupkolo jsem zatím probém neměl a to i s platbami předem.

          0 0
          • frederick  

            to někdo musí posílat ještě mail o tom, že nestíhají? prostě stav je, že se vyřizuje, tak počkam

            0 0
            • jIrI___  

              Tak v eshopu, kterému něco trvá nezvykle dlouho a nejsou schopni sami od sebe dát vědět, bych příště nic nekoupil.

              0 0
              • MirosPikos  

                Tak nějak bych to taky řešil. Proto nakupuju na mé oblíbené trojici, kde obvykle všechno seženu (kupkolo.cz, koloshop.cz nebo bikesport.cz). Pokud mluvím o nakupování v českých eshopech.

                0 0
            • Jetson  

              Když nestíhám, neprovozuji eshop. Když nestíhám, naberu lidi. Když nestíhám pověsím na homepage, že dodání věcí skladem trvá 7–14 dní. Je toho hodně, co se dá udělat, ale v CZ eshopech se to nenosí. Tady mají všichni všechno skladem … v Číně.

              0 0
              • Marty9  

                Já kupoval asi před rokem v kolokrámě myčku na řetěz ,v té době měli na skladě dva druhy ,já zvolil tu dražší ,ale přišla mi ta ´´levnější´´ za cenu té dražší.. už od té doby dávám přednost jiným shopům, ale když nikde jinde než v kolokrámě to co chci nemají bohužel to koupim u nich za jejich předražené ceny.. Stalo se mi to 1 tak jsem to nějak neřešil a ta myčka funguje dodnes.

                0 0
                • VLAN  

                  Počkat, co mají v kolokrámě tak vyjímečného? :)

                  0 0
              • Hnoj  

                Nj, on v ČR je každej chytrej jak rádio a ví všechno, jak byse mělo dělat nejlépe.

                Když ti eshopy v čr nevyhovují, udělej si vlastní a ukaž nám všem, jak se to má dělat. Pokud to budeš dělat fakt dobře, do roka ostatní krachnou :-D

                0 0
                • FrantisekH  

                  Pracuju v internetovym obchodnictví přes osm let a přeju každýmu forovýmu plkalovi aby si to sám vyzkoušel..

                  0 0
                  • frederick  

                    1+ mě je totiž uplně jasný, že to není vůbec jednoduchý!

                    0 0
                    • FrantisekH  

                      Jednání některých prodejců není někdy moc košer, ale kam se to hrabe na jednání B2B…

                      0 0
                • Jetson  

                  Nevím proč bych si dělal vlastní eshop. Naučil jsem se nakupovat tenisovou výbavu v USA, elektroniku v Hong Kongu, a tak je otázkou času, kdy začnu objednávat cyklo výbavu třeba v DE. V případě jakéhokliv problému mi přišlo zboží nové a ani jsem nemusel posílat to původní.

                  Reaguješ jako zatrpklý provozovatel eshopu, od kterého nevděční češi nechtějí nakupovat za 400% ceny zahraničních eshopů s 3 násobnou dodácí lhůtou.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Pán je koukám psycholog-samouk :D

                    0 0
                  • Hnoj  

                    Jak říkám, všichni jsou tu chytří jak rádio. Reaguju, jak uznám za vhodný. Nakupuj, kde to seznáš nejlepším a pro tebe nejvýhodnějším…

                    0 0
                  • FrantisekH  

                    takovyhle frajery mam nejradsi…tebe je tu skoda…zalezet na me tak ti nabidnu cenu cenu i levnejsi ale s petiprocentni marzi se kterou pracuje 70% eshopu to pujde tezko…

                    0 0
                    • Jetson  

                      Proč mne má tohle jako zákazníka zajímat? Ale bylo to tu hlavně o solidnosti CZ eshopů a ta je bohužel až na pár vyjímek totálně o ničem. Znovu zopakuji. Všichni maj všechno skladem. A potom objednáš na jednom a ejhle. Sorry už není, on totiž výrobce už taky nemá. Ostaním už rovnou píšeš, „Výrobce nemá, Vy jo?“ 5 neodpoví na email vůbec (další důvod, proč by někteří neměli provozovat eshop), 4 připustí, že jestli nemá výrobce/dovozce, oni nedodají, ale nabídnou něco jiného za dvojnásobek, že by mi to dali se slevou 10%, popřípadě mi tvrdí, že jiná velikost rámu je pro mne ta pravá. A pak překvapí někdo, kdo opravdu nabízí to, co má. Bohužel to jsou vyjímky.

                      0 0
                      • JakeF  

                        Mě by fakt zajímalo, o jakým typu dílů tady mluvíš… Protože mimo ČR se většinou o moc levnějš sehnat nedá, kromě velkejch výprodejů. Co mě napadá, že by mohli mít na českejch shopech dražší a míň dostupný, budou dražší věci, jako Tune, Schmolke apod a z Německa by se je vyplatilo dotáhnout. Ale to jsou zas věci, u kterejch sotva čekat, že je budou u nás držet ve větším množství eshopy skladem…

                        0 0
                      • FrantisekH  

                        vsak nakupuj v cizine taky urcitej sortiment nakupuju v cizine..jen se nauc rozlisovat eshopy a pfeposilace…coz ty jako zkusenej zakaznik urcite poznas…a hlavne k tem cenam nezapomen ze na zbozi mimo eu tezko uplatnis zaruku a platis clo a dph…

                        0 0
                • Jetson  

                  Jo a ještě. Když maj tam kde venku nakupuji skladem, tak maj skladem, když napíšou za 4 dny, tak odesílají za 4 dny. A když neví, tak napíšou nevíme, asi v půlce června…

                  0 0
            • Lucky-x  

              ANO, protože tam mají že zboží odesílají do 24hodin a ne do 14dní!!!

              0 0
    • Smazaný účet  

      no vidíte, a já s nima mám paradoxně ty nejlepší zkušenosti :)

      0 0
    • chose-cb  

      nesmíš tam kupovat kraviny ale nechat si postavit kolo aspoň za 180.OOOkč a to ti ho privezou az domu i s mašličkou:)

      0 0
      • Martinson  

        Kolokrám nebrat, po deseti dnech: už to posíláme, pak zase my to vlastně nemáme. Byly to věci na kámošovo kolo, byl jsem kvůli nim za idiota.

        Nenapadlo mě, že ještě může nějakej e-shop fungovat takhle blbě. Vymazal jsem si je ze seznamu e-shopů.

        0 0
        • přišlapávač  

          tak to jsi jim to teda nandal, ted aby se bali o preziti :-))))

          0 0
          • jIrI___  

            Z tohodle vlákna sleduju, že určitě nebude sám, kdo takhle postupoval. Ale podle toho Porsche soudím, že zakázek mají víc než dost :D

            0 0
            • přišlapávač  

              Při tom počtu zákazníků, který se kolem cyklistiky motá to není žádný div. Vždycky se najdou tací, kteří nejsou spokojení. Troufám si tvrdit, že neexistuje ani jeden obchod, kde by bylo spokojených 100% uživatelů. A jak je ještě zvykem resp. pravidlem- nejvíce jsou vidět Ti, kteří spokojení nejsou. Ta drtivá většina, která spokojená je, sem buď nenapíše nebo nemá nejspíš ani účet na BF ;-)

              0 0
              • fousac  

                před nedávnem sem narazil na jakejsi průzkum a výsledek byl, že „viditelnost“ na internetu (v diskuzích) nespokojených ku spokojeným zákazníků je 11:2

                0 0
        • chose-cb  

          tak me zatim vse doslo ale je pravda ze kolikrat sem tam koupil nake veci co meli skladem avsak me prisli s par dny spozdenim.

          0 0
    • Carlos.f  

      Mě přijde, že tam mají dost omezený sortiment. Celkově je jejich nabídka nezajímavá.

      0 0
    • Kubiczech  

      Já mám s Kolokrámem jen pozitivní zkušenosti, žádná bota od nich nikdy nepřišla (kdo první zavtipkuje?).

      0 0
      • FrantisekH  

        teď už asi nikdo když jsi to tak pěkně rozhodil

        0 0
        • bochov  

          Ja teda z cyklistických E-schopu používam jen Axit bike a Kupkolo a nemam žádne problemy Kolokramu jsem nikdy nepříšel na chut.Je to jina cenova dimenze a na předražené italske kola nemam finance.

          0 0
    • R4YNE8  

      Dvě objednávky všechno přišlo jak mělo. Kamarád též neměl problém ;-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.