• MartinaBu

    Ahoj tak další dotaz.

    Merim 159cm váha přiměřená vzrůstu 56kg

    Moje kolo http://www.4ever.cz/…5/fever-27–5

    Najezdím cca 4000km ročně a 5–6 hobby závodů. Jinak jezdim tak 70% les 30% cyklostezky.

    Shanim nové kolo do 35tis možná bych i 10 přidala

    Tohle mi nabídli u nás, staré si vezmou a já cca 37 tis doplatim http://www.bike-sport-shop.cz/…ue-2015.html

    Líbí se mi i tohle

    https://www.canyon.com/…-cf-5–9.html

    I když si nejsem jistá jestli při své výkonnosti nutně potřebují karbon.

    Přemýšlím i o fullu ale protože ráda zavodim nevím jestli by to bylo to pravé.

    Díky moc za rady. Nechci zase koupit něco co bude na h… a budu to muset měnit nebo předělávat.

    0 0
    • scota  

      Ty odkazy jsou špatné.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Jak padlo vedle. Zkus pouvazovat o fullu…nevim jake mas zavodni ambice. Fulla nejlip pujcit a projet…precejenom penez je to dost a tak je dobre o tom trochu podumat.) Full je v lese jednoznacne prinosem.

      Asi bych se koukal na storjecky okolo 140mm zdvihu…neni treba se toho bat, jak ti to bude mene drncat, budes se mene bat korenu a pod…

      0 0
      • MartinaBu  

        Závodní ambice no… Když to jde jdu do toho, když to nejde tak si to aspoň užiju.

        Co už v mém věku za závodní ambice ;-)

        Každopádně ten adrenalin při závodě je prostě super

        0 0
      • kantis  

        Mám full se 120mm zdvihem a na XC je to moc! A 40 – 45 tisíc na full opravdu neni moc! Jestli full tak na těch 100mm, ale já osobně bych se na to vybodl a koupil pěkný a rychlý HT! Jestli se mejlim tak mě opravte.

        0 0
        • MartinaBu  

          Hlavně chci něco co bude za ty peníze stát za to. Láká mě full, ale pokud by za ty peníze měl být "ošizeny " raději pořádný HT. Proto jsem založila tohle téma. Nerozumím tomu tolik a potřebuji radu.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Mýlíš se.

          0 0
        • Jenda  

          šeredně se mýlíš :-)

          láska k závodění vyprchá, láska k ježdění zůstane. Adrenalin se líp dostaví na technickejch trailech jak v davu na závodě, full 130+ jasná volba.

          0 0
        •  

          máš recht, ta tyhle prachy pořádnej lehkej full nesežene, pěkný rychlý karbonový dobře vybavený ht to jistí

          0 0
    • Lenka.05  

      Jak jsem už postovala vedle…co něco takového

      Pro tebe asi XS…ostatně, je tam kalkulátor velikostí

      Edit: vidím že už o něm uvažuješ :) Mít na bika 45tis a jezdit to, co píšeš, jdu do fulla.

      0 0
      • MartinaBu  

        Ten vypadá moc dobře určitě o něm uvažuji, no uvidíme. :-)

        0 0
        • scalar  

          Když tam dáš pedály, tak jsi na 13 kg, to budou mít na závodech soupeřky radost :-)

          0 0
          • Lenka.05  

            Já myslím, že o nějaké místo sem nebo tam zakladatelce na závodech až tak nejde…třeba se pletu a potřebuje karbonovou střelu. To si samozřejmě musí rozmyslet sama. Nebo si na závody může brát ten speciál na kterém jezdí teď :)

            0 0
            • MartinaBu  

              Ten speciál co mám teď bude mít tak 15kg odhadem jestli ne víc :-D

              A závody už jsem komentovala víš ;-)

              0 0
              • scalar  

                Tak si představ, kam by Tě posunulo kolo s 10 – 11kg.

                0 0
            • scalar  

              Na našich hobby závodech je kolo jako Nerve dost zbytečné. A v ženské kategorii je většinou na hobby závodech (myslím menší, ne KPŽ) taková konkurence, že o nějeké to místo jde, když jde o bednu.

              0 0
    • MartinaBu  

      Tak ještě jednou o závodech letos bych chtěla zkusit tohle

      http://m.karpatymtbtour.eu/…dar-pretekov

      Vloni jsem objela jen tohle díky operaci vazu v koleni

      http://roznovskabrazda.wgz.cz/rubriky/uvod

      A většinou jsem byla jednou z mála závodnic jednou dokonce jediná v kategorii :-)

      0 0
    • MartinaBu  

      A co říkáte na tohle ?

      http://www.giant-bicycles.com/…22918/85543/

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hrůza děs osazení za ty peníze. Nebrat!

        0 0
      • Erknold  

        Nejlevnější brzdy 355 na kole za 37k. Vtipné. Obdobně kolo najdeš v Decathlonu za 21k. Což bude tak jeho cena. Je otázka, zda za 35 by se nechalo postavit kolo na pevném lehkém hliníkovém rámu s rebou, lehkýma odolnýma kolama na bezduše s nějakou kombinací slx\xt. Asi jo.

        Naštěstí je mým cílem cesta a ne výhra :-)

        0 0
    • yaris1  

      Mě se líbí tohle, snad ty brzdy by chtěli vyměnit za nějaké shimana? Ale za ty peníze karbonový rám a váha 11,6 kg nezní špatně.

      http://www.feltbikes.cz/…l-!,517.html

      v mountainbike­action 7–8/2015 ho recenzují a dopadl celkem dobře, dokonce i ty brzdy po zajeti chválili :-)

      0 0
    • Jenda  

      Hlavně si ujasni co a jak tě baví, v jakém terénu jezdíš. Pokud tě fakt láká závodění tak za ty peníze pořiď nějakýho lehkýho pevňáka, rozhodně to bude na závody lepčí jak za stejný peníze full. Pokud tě ale láká i zkoušet víc něco v terénu a posouvat si hranice i v technickym ježdění pak jednoznačně full se zdvihama aspon 130. I klasickej trailbike 140/140 je poměrně svižný kolo, to proč bývá pomalejší oproti HT jsou zejména gumy který jsou na těhlech kolech přece jenom určený k něčemu jinýmu než kalupu na šotolině. Hmotnost je samozřejmě taky znát ale podle mě je to jeden z nejpřeceňova­nějších parametrů.

      0 0
      • Lenka.05  

        Ideální by bylo, aby si Martina půjčila nějakého slušného fulla na víkend. Pak bude mít asi jasno, jestli chce zůstat u HT nebo ji nadchne full. My tu můžeme radit jak chceme :)

        0 0
    • AleZ80  

      S tvou výškou by mohla být dostačující 26" kola a za těch 45 už by se mohl dát sehnat pěkně vybavený 26-kový full.

      Modní 27,5-palcový trend znamená vyšší cenu a za těch 45 těžko koupíš fulla, na kterém nebude nic na výměnu a nejspíš ani nebude mít teleskop, po kterém, v případě přechodu na fulla, určitě zatoužíš.

      0 0
      • Jenda  

        to je blbost, 27,5 se bohužel staly standardem a pokud jí rám pár let vydrží, a pod lehkou ženskou je reálný klidně 10 let, tak začne narážet na problém sehnat slušný gumy, ráfky a pod.

        0 0
        • mr.nikdo  

          Problem shanet 27,5'' gumy anebo 26'' gumy?

          0 0
        • AleZ80  

          Za pár let se 26ky vrátí s marketingovou masáží ohledně jejich fantastické mrštnosti.

          0 0
          • Petr L2  

            O tom vůbec nepochybuj. ovšem bude to kategorie " junior" a v omáčce okolo budou kecy jako geometrie a velikost přizpůsobená specifické kategorii juniorů se zachováním funkce jako u kol pro dospělé :-)

            0 0
            • AleZ80  

              A budou dražší než 27,5ky :)

              0 0
              • Petr L2  

                Tak pochopitelně, marketingový potenciál specifických produktů pro ženy nebude táhnout věčně, pro seniory máme e-biky, děti už jsou dávno pořešené a tohle se tak logicky nabízí tak nějak samo.

                Minimální náklady na vývoj, produktová základna nekonečná, stačí se věnovat designu.

                0 0
    • MartinaBu  

      Takže po nočním dumani jsem usoudila, že zůstanu u HT. Ve sjezdech se do risku nepoustim a pochybují že by to full změnil. Teď už jen vybrat jaký? A nejsem si jistá jestli to nutně musí být levný karbon. Neudělá lepší službu dobře osazeny ocelak? Jen vím že určitě ne 26" kola.

      Všem rádcům co se snaží poradit moc děkuji ;-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ocelak a nebo hliník? To je sakra rozdíl, protože ocel bude vždycky těžší než hliník.

        0 0
      • AleZ80  

        Teď jsi do toho přidala ještě kategorii oceláků :) To jsou většinou rámy s „terénnější“ geometrií určené pro vidlice se zdvihem 120 – 160 mm. Většinou jsou to krásná a ne hojně rozšířená kola a rámy jsou pohodlnější než hliníkové.

        Jinak tedy něco o rozdílech mezi alu-HT a carbon-HT:

        Výhodou karbonového rámu je jeho pružnost (je pohodlnější) a nižší váha.

        Výhodou hliníkového rámu je podstatně nižší cena a za stejné peníze je kolo pak podstatně lépe vybavené (a váhový rozdíl se tímto vyrovná, resp. nakonec muže být kolo na hliníkovém rámu lehčí).

        0 0
      • Jenda  

        jenom poznámka – fůla využiješ zejména na rozbitejch rovinkách a mírnejch sjezdech kde můžeš vsedě šlapat nebo jet podstatně rychleji zatímco na HT se trápíš ve stoje. Z technickýho kopce je to skoro jedno, jasně, na fulu je to výrazně větší zábava ale i HT sjede lecos a zas o tolik to pomalejší není.

        0 0
      • Lenka.05  

        Oceláčci jsou super (taky jednoho mám, viz profil), ale jako lehkou střelu na závody bych ho nebrala :)

        0 0
      • MartinaBu  

        Pardon pardon no jo ženská, myslela jsem hliník vs. karbon

        0 0
      • mr.nikdo  

        Dam Ti dobrou radu – pujc si nejake fully a pak je zavrhni. Mimo toho, jak psal Jenda, Ti dokazi pomoci i v rozbitych vyjezdech.

        Po nejake dobe prechodu Full a HT – na Fullu se jezdi lehce jinak, jakoze pohodoveji. Na HT mam vzdycky chut se znicit na tyden.

        Ale pri presednuti z Fulla na HT vzdycky trpim.

        0 0
      • alinceb  

        Manželka je poměrně bojavá a hlavně se bojí o ruce, takže ve sjezdech nikdy nebyla rychlík, ale full jí hodně pomohl. Sama to říká a je to i vidět…

        0 0
        • kocers  

          Můžu potvrdit to samé u mojí ženy. Původně se fullu bránila jak čert kříži (měla trekové, tak přechod na HT prý musí stačit) a teď už bych u ní s jiným než celoodpruženým kolem neuspěl.

          0 0
        • Tehu  

          jo jo to same u pritelkyne, kdyz mela XC fulla nebylo to nic moc, ted ma endurko a jezdi jak „dabel“ :-) ze pry to valcuje samo a ma z toho pocit ze se to jen tak nekde nepichne a mene se boji… :-D verim ze HT vs nejakej trail full bude stejnej posun. Ono preci jen chlapy uvazuji jinak a malo ktera holka ma podobny mysleni…

          0 0
    • MartinaBu  

      A tohle ?

      https://www.canyon.com/…7-9-wmn.html

      Vlezla bych se téměř do své původní částky a je lehký.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Dobrá volba, jen bych si dával pozor při placení platební kartou. Poslední dobou s tím mají dost problém.

        0 0
      •  

        pěkný ale chtělo by to už karbon za ry prachy i za cenu malinko horší výbavy, taky jsem řešil lépe vybavená hlína a hůře vybavený karbon a skončil jsem u karbonu Lector 3

        0 0
        • MartinaBu  

          no jo, ale tenhle hliník je lehčí než karbon nahoře v odkazu ? A myslím že komponenty jsou stejné ?

          0 0
        • Jenda  

          a co jí přinese karbon navíc proti kvalitní hlíně, pozná to? Hmotnostně si při stejný ceně pravděpodobně pohorší. Tohle kolo je v podstatě bez kompromisu, tim že je to 11s nebude mnoho následujících let řešit kompatibilitu. Jediný co bych vytknul je 3 převodník, zase to půjde i se stávajícíma klikama levno předělat na 2 a rozsah převodů bude optimální.

          0 0
      • AleZ80  

        Hardtail za 40 s X1900 výplety – to bude asi daň za jedenáctkovou sadu.

        0 0
        • MartinaBu  

          Můžeš to prosím rozvést abych to pochopila i já ?

          0 0
          • mr.nikdo  

            Sice mas 1×11 prevody, ale mas tezka kola. Takze aby ses potom posunula dale, budes muset vymenit kola.

            Cim lehci kola, tim lepe se jede.

            0 0
            • AleZ80  

              Navíc u těchto základních výpletů prý nejsou nic moc ani náboje.

              Každopádně nechápu, proč tam tu jedenáctku jako dali. Předělávat XC HT na jednoplacku mi přijde jako nesmysl a k dvoj nebo trojpřevodníku není 11 pastorků potřeba.

              0 0
              • mr.nikdo  

                Protoze trendy…

                Taky ty 1900 jsou spis tak 1990 g – co vim, tak celkem ty cisla realnym vaham neodpovidaly u DT.

                0 0
              • MartinaBu  

                :-/

                Tak nevím snad si kolo nechat složit ?

                0 0
                • AleZ80  

                  Nejdřív bych zkusil kouknout na výprodeje loňských modelů Giant, Ghost, Cube, Scott… a na rb-bike.cz

                  0 0
                • Jenda  

                  Jako ty kola nejsou nic extra lehkýho, na druhou stranu když se podíváš u konkurence tak ve stejný cenový hladině to není o nic lepší a ono deklarovyných 1770 g zas tak strašný neni. Druhá věc je, že DT náby i klasický praporkový bývaly velmi kvalitní, sám mám na Onyxech který jsou ± konstrukčně stejný najeto kolem 40 tis km a akorát jsem jednou měnil ložiska a jednou ročně máznu ořech. Takže když pak zatoužíš po lehčích kolech můžeš použít náby a jen vyměníš dráty za zeslabovaný a dáš lehčí ráfky. Je to investice pár tisíc kterou můžeš udělat až se ti zachce nebo rozlámeš stávající ráfky.

                  K tomu 11 sp shimanu – ted je to trendy, na 2017 už to bude i v slx řadě a lze předpokládat že to prodifunduje postupně níž a níž jako se to vždy stalo. Takže máš pak stále relativně moderní osazení a neřešíš úbytek komponent. Jak jsem už psal, tohle kolo lze s minimálníma nákladama (300 – 1000 kč?) přestavět na 2×11 se v podstatě stejným rozsahem jako má běžné 3×10,

                  0 0
                  • MartinaBu  

                    Díky říkala jsem si, že kola můžu časem vyměnit, když budu chtít, oproti tomu co mám doma bude tohle i tak formule

                    0 0
          • sibicz  

            Že tam jsou za ty peníze poměrně těžký kola, a že to bude nejspíš daň za drahej jedenáctkovej pohon

            0 0
    • sibicz  

      http://www.radon-bikes.de/…race-275-70/ Co tohle? Za ty peníze 2×11, Reba a když se kola předělaj na bezduše, jseš lehce nad jedenácti kilama. To mi nepřijde vubec zlý

      0 0
      • mr.nikdo  

        A velikost ji chces doporucit na 159 cm jakou?

        16''?

        To je rozmerove na me, ktery mam 170 cm – jak delkou, tak vyskou ramu.

        0 0
    • DADMTB  

      Ahoj, hele nechci tady dělat uplně chytrýho a znalýho všeho, ale pro nás menší :-) (ano i já nevyrostl) možná něco od Focus http://www.forride.cz/index.php?…

      Sám Ravena 29" mám a velice mi sedlo a nemáš to na vyzkoušení daleko, zkusil jsem i toto konkrétní a bylo v pohodě.

      Určitě se dá s prodejcem domluvit i změny komponentů.

      0 0
      • DADMTB  

        No je fakt, že dělají ještě XS (40cm) což asi by bylo to co potřebuješ, no jako vyzkoušet, nic jinýho nezbývá. Jinak full takhle malej, to bude oříšek to tak 26". http://www.bradsky.cz/…-p-7916.html – ale to je 17"…jako pro mne dobrý, ale teď nekupuji, tak je to vždy, když mám, tak je k mání, když kupuji není nic, nebo za strašný ceny.

        0 0
        • figur  

          Na tuto radu asi zakladatelka vlákna celou dobu čekala. Proto taky napsala:

          „Takže po nočním dumani jsem usoudila, že zůstanu u HT. Ve sjezdech se do risku nepoustim a pochybují že by to full změnil. Teď už jen vybrat jaký? A nejsem si jistá jestli to nutně musí být levný karbon. Neudělá lepší službu dobře osazeny ocelak? Jen vím že určitě ne 26“ kola."

          A myslím, že při výběru postupuje docela dobře.

          0 0
          • DADMTB  

            Tak pokud platí její bydliště tak na vyzkoušení toho 27,5 Ravena vel. S to nemá daleko, tak jsem to myslel. Ji to nevnucuji, ono tyto kola bývají vždy nějaký kompromis, asi ne vždy bude výbava uplně nej, no a upřímně raději koupím něco co můžu vyzkoušet a ne jen papírově vybrat. A co se týká karbon, nebo ocel, hliník…já raději ten karbon, prostě nějak mi příjde, že vibrace pohlcuje lépe a na mé starší tělo je to lepší, prostě po 120km nejsem tak vykostěnej jak tomu bylo dříve…

            0 0
            • figur  

              O nic nejde. Jen jsem reagoval na tvou úvahu o fullu na 26", což obojí dotyčná výše vyloučila.

              0 0
      • Jenda  

        opět se nabízí otázka – co jí přinese základní karbon s ± deore osazením proti kvalitní hlíně která je komplet na XT a má o dvě třídy lepší vidlici? Snad jen nárůst hmotnosti o 1 kg? :-)

        0 0
        • DADMTB  

          Ano je to otázkou, myslím, že jakékoliv nové kolo bude lepší než to co má (sama to píše), raději si zkusím než koupím. Já dal za kolo víc a stejně si kupuju další záplety, sedlovku, řídítka, možná i tu vidlici atp..vozím 3převodník a určitě netrpím Taky se to dá vyměnit přímo v prodejně, domluva je možná všude, podle mne.

          Ok, třeba Canyon super kola, ale nemožnost vyzkoušení a komplikace s objednáváním, placením někam…to zase odradilo mne.

          0 0
        • figur  

          A to nemluvíme o pevných osách, který na tom Focusu nevidím.

          0 0
          • DADMTB  

            Proboha lidi, z toho děláte raketovou vědu…chudák holka:-)…

            0 0
            • Jenda  

              ono nejde o to dělat z toho raketovou vědu, spíš jde o to, že pokud bude mít to kolo více let (což vzheldem k tomu co tu popisovala je dost pravděpodobný) tak je rozumný mít ho s co nejmodernějšími standarty aby po čase nenarážela na nekompatibilitu. Tedy pevný osy určitě ano, převody radši 11 než 10, kola 27,5.

              0 0
              • DADMTB  

                tak to jsem sám osobně úplně mimo…29", „levnej karbon Focus Raven“ vel S, sedlovka „levnější“ karbon, řídítka dražší WCS, rychloupínáky!!! – REBA na RU(bože sprostý slovo) no hlavně trojpřevodník(42,32,24) a 10kazeta, jo ještě obyč. Tektro brzdy(160mm kotouče) – to vše na 165cm/64–66kg dle toho jak se najím:-)…poslední vážení kola bylo cca 10,9 – 11,3kg (různý záplety) no a pak navěsím bidon a někdy i dva tak +1,5kg.....

                nájezd v r. 2015 – 10tis (5× řetěz, 1×kazeta, velkej převodník, pláště dle potřeby)… a žiju.

                0 0
                • Jenda  

                  Mě je úplně jedno co jezdíš a jak jezdíš. Jenom mi v dnešní době přijde pitomost kupovat něco bez pevnejch os který se staly standartem a pokud je na výběr tak 11sp radši než 10sp, protože se to taky pomalu ale jistě stává standart. Nic víc za tím nehledej. Přínos karbonu na HT vidím až ve chvíli kdy už máš osazení na úrovni SLX /XT, dobrý kola a dobrou vidli. Až pak má smysl podle mě investovat do karbonovýho rámu, na tom podle mě poznáš zlepšení oproti dobrý hlíně míň, než na tom výše zmíněném. Já ani se svými skoro 90 kg rozdíl v tuhosti u pevňáku nepoznám a nárůst pohodlí bych u HT fakt neřešil, od toho jsou fully :-)

                  0 0
                  • DADMTB  

                    ale jo …já jsem nemyslel, že si ho má koupit, spíš vyzkoušet velikost…vím, že v prodejnách XS, S nenajde, jsme prostě mimo velikostní standart a na sklad to nikdo nebere a objednávat kolo podle „nějaký“ tabulky to přesně mne odradilo. Pokud platí bydliště v jejím profilu tak do to nemá daleko, to jsem tím myslel.

                    0 0
                • figur  

                  U kola za cca 40 kKč jsou dnes pevný osy skoro povinný…To, že ty to máš jinak, neznamená, že to je dobře. Zjevně máš zkušenost jen s RU, a tak nemáš srovnání. Já na HT 26" s RU najel přes 30 000km. Teď jezdím HT 29" s pevnýma osama, zatím cca 7 kkm. A ten rozdíl je znát. Nejen v tuhosti, ale taky třeba v komfortu při defektu. Žádný lovení polohy kola, aby neškrtal kotouč. Prostě to tam vetneš a jedeš dál. Stejně tak bych nechtěl u novýho kola za 40 kKč brzdy Tektro. Snadná servisovatelnost Shiman a jejich spolehlivost je tady už skoro provařená.

                  Zakladatelka vlákna chce za svý peníze max. užitnou hodnotu a z toho našeho dohadování bude mít jen užitek, takže to neber osobně. Nevím, jak dlouho máš své kolo (vypadá to, že doporučuješ, to, co máš sám). Vypadá to, že jsi se svým kolem spokojený a jistě ti to každý přeje. Ale zkus připustit, že se dá koupit i jinak a líp.

                  0 0
                  • DADMTB  

                    mám ho od 2012. Jinak mám ještě full a zbyla mi jedna 26" na zimu, protože je to totálně neprodejný a raději ji uplně zničím. Full Haibike (2014 – původně pro mladýho, ale roste více, tak už má jiný kolo) je na pevných osách a hliník taky 29" 2×10 obojí mám na XT/SLX, prostě srovnání mám. Full (asi 13,8kg) beru na fakt rozbitý věci…jen stále víc beru HT i přes to že je to už mimo standart.

                    0 0
    • alinceb  

      Já bych to viděl takhle:

      Rám Ghost Miss ASX + tlumák Fox RP23 (klidně bazar) + SR Epicon TT = cca. 25k za rámový set. Za zbývajících 15–20k by neměl být problém to ustrojit i s relativně lehkýma kolama…

      0 0
    • MartinaBu  

      Všem moc díky za komentáře a rady dnes jsem objednala toto https://www.canyon.com/…7-9-wmn.html

      0 0
    • MartinaBu  

      Všem moc díky za komentáře a rady dnes jsem objednala toto https://www.canyon.com/…7-9-wmn.html

      0 0
      • Al Stra  

        tak reakce se pánové…

        0 0
        • Erknold  

          Já prostě musím trvat na výměně gripů :-)

          0 0
          • MartinaBu  

            A jaké by sis tam představoval ? Mě se černá líbí. Jedině, že by jsi byl na fosforově žlutou :-D

            0 0
            • Erknold  

              já jsem se lekl, žes vybrala černou variantu s fialovými gripy :)

              0 0
              • MartinaBu  

                JJ a k tomu si nechám ušít fialová pruhovaný dres :-D

                Ne modrá mě okouzlila hned na úvodní straně a ta černá s fialovými gripy to fakt ne ;-)

                0 0
            •  

              Gripy bych dal jedině značku ESI, pro holku nejspíš Chunky (bez Extra). Jak moc máš dlouhé prsty?

              0 0
      • AleZ80  

        Ale jo, ty výplety nebudou vyloženě špatné (proti těm co máš nyní budou super) a zbytek je OK. Tak ať dělá radost!

        0 0
        • MartinaBu  

          Díky :-) určitě bude

          0 0
          • Adam1985  

            Toš na Karpaťáku se hlas u záchranky – ať to můžu pochválit!:-) Myslím ale až v cíli – ne někde na trati s potřebou našich služeb! Přeju hodně šťastných karpatských km!

            0 0
      • Petr L2  

        Tak hlavně pak napiš jak se ti jezdí :-)

        0 0
      • Lenka.05  

        Krasavec. Jakou barvu a velikost?

        0 0
        • MartinaBu  

          Modré vel. S

          Toho XS jsem s bála v porovnání s rozměry stávajícího kola a S bylo něco mezi.

          0 0
          • Lenka.05  

            No já mám jen o maličko víc jak ty a když jsem se tam dívala po biku (full teda) tak jsem si vůbec nebyla jistá velikostí.

            Dej pak vědět, jak kolo sedne. Barva luxus.

            0 0
            • MartinaBu  

              No já taky dumala nad velikostí. Podle toho jejich konfigurátoru bych měla mít XS, ale raděj jsem porovnala i rozměry rámu vzhledem ke stávajícímu kolu. U toho XS tam byly rozdíly i 30cm, proto raději S, které je taky menší ale ne o tolik, takže doufám že bude vel. ok. ;-)

              Ta barva mě okouzlila hned jak jsem ji uviděla :-)

              0 0
              • Kotak  

                Objednával jsem kolo ženě v září , došlo sice až 18. prosince, ale i tak spokojenost. Výsledek je na fotce (GRAND CANYON AL SL 6.9). Žena měří 163 cm, rozkrok 73 cm. Kvůli velikost jsem i volal do Canyonu a rovnou doporučili S. Oproti tvému modelu to je však 29, koukal jsem, že ty máš 27,5. Hned jsme vyměnili gripy a sedlo je tam jenom dočasně na ladění posedu. Až budou na jaře testovačky sedel od Spešlu, tak budeme vybírat.

                0 0
                • MartinaBu  

                  Tak to je super, mám také rozkrok 73cm, jsem ráda že to bude sedět, trochu jsem měla strach.

                  Gripy..no uvidím pojezdím a když budou na nic tak je vyměním. Sedlo to bude problém, po dlouhém hledání jsem vloni konečně našla pro mě to „pravé“ SELLE ITALIA sedlo MAX FLITE Gel Flow, ale je bílé. Takže uvidím jestli ho tam dám nebo mi sedne to jejich.

                  A jak je manželka spokojená?

                  0 0
                  • Al Stra  

                    eventuelně se dá to kolo zkrátit kratším pšedstavcem

                    0 0
                    • bradek  

                      Představec tam je už teď 6 cm, ale může dát užší řídítka, dávají tam 68, když dá 64, zkrátí posed cca o 2 cm. Já mám 64 na 29ce HT a měřím 182 cm.

                      0 0
                • AleZ80  

                  Poměr velikosti kol k velikosti rámu vypadá hodně zvláštně. V tomto případě by teleskop asi ani neměl smysl.

                  0 0
                • Kouba_2005  

                  .

                  0 0
            •  

              Holky, ten konfigurátor na webu Canyonu je TOTÁLNÍ ZMETEK, a to o něm (před vámi) mluvím ještě slušně ..

              Kvůli němu mi teď leží doma jedno holčičí kolo na prodej.

              0 0
              • Jenda  

                no jen prostě doporučuje nesmyslně malý kola, no :-) ale zase geometrie je napsaná tak nač konfigurátor ;-)

                0 0
                • Lenka.05  

                  No, já jsem podle jejich konfigurátoru přesně na hranici XS a S, stačí tam změnit nějaký rozměr třeba o 1cm a už mi to hodí jinou velikost :) Ty XS jsou fakt pro malý holky, jsou hrozně krátký. Zase to S má horizontální délku rámu přes 57cm, což je třeba pro mně (162cm, rozkrok 74cm) jen tak tak při 7cm představci s nulovým úhlem. Koukala jsem, že Canyon dává na malé velikosti 6cm představec, tak to bude myslím v pohodě. Pokud se podaří doladit předozadní posed (já třeba potřebuju sedlo docela dozadu, mám delší stehenní kosti) tak by to mělo sednout dobře.

                  U XS je standup výška rámu 73.4cm a u S je to už 75.4cm, což je u nás malejch bab už trochu problém :)

                  0 0
                  • MartinaBu  

                    No tak to budu mít tak na knap ;-)

                    0 0
                  • Jenda  

                    ve chvíli kdy člověk váhá je podle mě lepší koupit větší a dát kratší představec než naopak (za předpokladu že jezdec se obkročmo na to kolo vejde)

                    0 0
              • raw 4  

                A o jaky kolo se jedná? Díky. ..

                0 0
                •  

                  Grand Canyon AL ve velikosti M, loňský rám s vidlicí a výbavou dle letošní specifikace modelu GC AL SL 6.9. Vidlice, řazení, kazeta, kola a brzdy jsou nové. Barva černá s bílým nápisem Canyon.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.