• Hartmut

    Pratele,

    vcera jsem mel lehkou kolizi s autem a kouknete, co to udelalo s prednim kolem klasickeho holandskeho mestskeho bicyklu. Mohli byste mi prosim rict, jestli ma cenu to nejak rovnat nebo ne? Centrovaci klic mam :-)

    0 0
    • novas752  

      Tohle centrovanim nesrovnas, na vyhoz.

      0 0
      • Hartmut  

        ok ,diky!

        0 0
      • Espen  

        Tys to zkoušel?

        0 0
        • novas752  

          Nezkousel, ale ohly je to fest a do uplny roviny to narovnat zpatky nepujde.

          Navic novej takovej rafek neni nijak drahej.

          0 0
          • Esi  

            to jo ale na městském přibližovadle by to vadit nemuselo zase tolik to házet nebude :-)

            0 0
            • Čipera  

              tohle nesrovnáš

              0 0
              • Esi  

                pokud to není prasklé tak za zkoušku to stojí vyhodit to může vždycky, na druhou stranu nové přední kolo tohoto typu bude stát pár korun tak že si to musíš zhodnotit sám jestli ti to stojí za to se s tím patlat s nejistým výsledkem a nebo to rovnou zaplést znova s novým ráfkem

                0 0
                • Rogosek  

                  Mimo…pokud to srovnáš vycentrováním, téměř okamžitě to zase popraská. Když se ti nějak povede srovnat ráfek, odejde to až za chvíli. U kola, který nový stojí 500,– asi bez významu

                  0 0
                • Čipera  

                  Nestojí to ani za zkoušku ani za ten čas co to bude stát. Na 100% vim že to srovnat nepůjde a i když to tak nějak srovná má to na tejden než se mu to někde znova zkroutí a než si pak někde rzbít pusu za to to prostě nestojí.

                  0 0
          • Espen  

            Jsi strašně radikální všeobecně. A tím můžeš dost lidem co tomu méně rozumí plést hlavu. Píšeš že na výhoz a tazatel si řekne, že kolo je K. O. Přitom, kdyby to zkusil trochu silou srovnat, nechal nějak docentrovat, mohl by dál po městě vesele jezdit.

            0 0
            • novas752  

              Srovnat silou to moc nepujde – nikdy to neohne opacne ve stejnych mistech. Navic to bude oslabene – tam, zpatky, tam, zpatky… krup.

              Kdyz to docentruje, tak bude mit dost nerovnomerne napnutej vyplet a muze to snadno uhnout na druhou stranu.

              0 0
              • Espen  

                Jaaaj. A když to srovná, tak mu MŮŽE auto narazit do zadního kola a bude opět tam kde byl :-D.

                A nebo to taky MŮŽE na to ježdění po městě být O. K.

                0 0
            • Čipera  

              To nedocentruješ ani náhodou nechápu o co se tu snažíš. Možná ráfek trochu porovnáš, ale pak už se budou přetahovat dráty a bude to mít ten efekt že začnou praskat. Pak blbě sjede obrubák něbo přejede nějakej kámen a rozcentruje se mu to. A nedej bože aby se mu to pak nekde v zatáčce srolovalo uplně. ten ráfek je prostě na vyhození nevím o čem chceš diskutovat. A naopak novas co se týče kol dost ví.

              0 0
            • oddie  

              Na to, aby to skutečně srovnal, by to stejně musel rozplést a rovnat samotný ráfek, a to už pak jaksi nemá moc efekt, když to bude znovu zaplejtat.

              0 0
              • kubad  

                přesně tak, při nízké ceně ráfku je nesmysl a riziko to opravovat a rovnat

                0 0
                • Breakpain  

                  I při vysoké … když se to pak při jízdě znova zkroutí a proletíš se, tak to IMHO zato nestojí ;)

                  0 0
                  • oddie  

                    Ono se to samo nezkroutí, spíš to pořádně nesrovná a bude mít nerovnoměrně napnuté dráty, a stejně to bude šmajdat.

                    V běžném případě nemá se tím zabývat, pokud si to sám nevyplete, tak ani novým ráfkem ne, když koupí za pár stovek celé vypletené přední kolo (tohle je taky nějaký lowcost), ale párkrát už jsem takovou opravu řešil – na expedici, kde nebylo kde koupit náhradní, jsem to holt rozplést, rovnat a zaplést zpátky musel, aby bylo na čem odjet.

                    0 0
    • Coural  

      Pošlapat a zkusit docentrovat. Na městský kolo by to mohlo stačit.

      0 0
      • Esi  

        přesně tak, házet to trochu bude pořád ale na rychlosti 15km/h to bude nejspíš ok pokud ten ráfek není někde prasklý, tak že sundat plášť a zkontrolovat místo kde je ten ráfek spojený

        0 0
        • kyl  

          A při prvním zatočení se to kolo zkroutí zpět.Ani bych nepřemýšlel tohle rovnat.Nejspíš budou i načaté i díry pro niple,výplet bude nestejnoměrně napnutý.Možná se to bude tvářit jako srovnané ale zkroutíš to i v rukách.

          Vyhodit.

          0 0
    • Rockodendronus  

      Jestli není prasklý, narovnej to silou. Když to nepůjde silou, zkus to ještě větší silou. Podle fotek i odrazky ve výpletu to kolo ledaco snese. Na typ ježdění, jaký s ním nepochybně praktikuješ, to bude rovné dost. :-)

      0 0
    • lunochod  

      Hlavně že to neodneslo zdraví, nějaký kolo je mě ukradený.

      0 0
    • jecnak  

      Dal bych za par set novy rafek a obyc draty. Jestli je naba v pohode, tak ji nech. Bonus bude, ze ti to bude lip brzdit, nez na ocelovem rafku. Rovnani bych se vyhnul, ta plechova naba by hodne nestejnomerne napeti dratu nemusela dlouhodobe prezit.

      0 0
    • McBlacky  

      potom co jsem viděl rovnaný kolo jak se za jízdy z kopce zpátky srolovalo tak, že neprošlo vidlí, tak bych ti nedoporučil šetřit těch pár stovek.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.