• Alex12

    Zdravím vše, dostalo se mi do ruky toto kolo. Myslíte že to je originál? Není to přestavěný favorit? Díky předem za názory.

    Cena kola byla 5 000.

    0 0
    • kubad  

      ty budeš specialista na focení to se pozná :D

      Favorit to určitě není, víc z těch parodii na fotky těžko poznat

      3 0
    • va-bo  

      Myslím, že u Favorita bylo výrobní číslo rámu jinde.

      0 0
    • Vilém  

      Favorit to neni. peugeot by to mohl byt. Cenu nehodnotim, co uz ted.

      0 0
    • milan.v  

      Drahé, to ti ale vysvětlí místní odborníci…

      0 0
    • mech1  

      Favorit určitě ne, Peugeot téměř jistě taky ne. Takových rámů bylo po roce 1990 hodně. Ty nálepky se prodávaly ve velkém a všemožné značky.

      0 0
      • Alex12  

        A myslíš že to je tento případ?

        0 0
        • Jakobo  

          Jo. Origo naleply od vyrobce se takhle neodlepovaly. Nekolik kol Peugeot jsem videl. Mivaly ruznobarevne prouzky a sachovnici do ztracena.

          Podivej se na znacku hlavoveho slozeni, to by mohlo napovedet zemi puvodu. Take stredova trubka, zda je to ital nebo BSA by mohlo spis vyloucit, odkud kolo neni. A zmer prumer sedlovky. Ackoliv znovu, je to v zasade jedno.

          0 0
        • mech1  

          Ano.

          0 0
    • PLATYPUS3  

      Ahoj, na krytky brzdových pák kokpit sprej a hadra, na důlky a nápis štěteček. Přehazka se dává do základní polohy na nejmenší, jenom osvěta.

      0 1
    • Tomcat  

      Naprosto tragicky vyfocené. Ne Favo to není. Typuji osumdesátky až první polovina devadesítek nižší třída. Podle toho rezu kvalitní ocel to asi nebude .

      Určující je a bude jen rám, zbytek není autentický.

      Pokud je to skutečně ten starší Peugeot ikdy proti F12 to sice bylo super ale i tak „plečka na pivo“

      0 0
      • Alex12  

        Ano, lak je špatný.

        0 0
        • Tomcat  

          Nejde oto že lak je špatný ,ale i jak ty místa bez laku korodují. Hovorově označované chrommolibdenové trubky tak moc podle mě nekorodují a ten rám bude z něčeho co se označuje HITEN . Tedy bude to první polovina devadesátek a praktická stranka bude to těžké a měkké.

          0 0
    • Jakobo  

      Na tom kole me zaujal pouze ten predstavec. Ram je vareny TIGem (a svary nic moc), je tam sada Exage, to vse ukazuje spis na zacatek 90. let. Jaka znacka je v zasade jedno, nic ceskeho to nebude (k nam TIG pronikal velmi pomalu a pozde, jeste koncem 90. let brucely ve fabrikach KSka a venku jecely triodyny).

      Je to retro kolo se vsim, co k tomu patri – uzke plaste, sytice, anteny… Pokud na kole chces jezdit, pak je v zasade jedno, zda je ram z takove nebo onake oceli, znacky a jakou sadou je osazene. Naopak, levnejsi bytelne trubky budou lepe odolavat korozi, stejne tak Exage sady byly mimoradne spolehlive, sam mam Exage ne jednom kole. Stejne, pokud zacnes vice jezdit, tak do pul roku vystrizlivys a kolo posles dal, jsem si temer jist.

      Trzni hodnotu ma kolo pramalou a necekam, ze ceny techto plecek (neber ve zlem) nekdy vyleti na desitky tisic.

      0 0
    • Alex12  

      Díky všem za názory. Omlouvám se za fotky, ale momentálně kolo mám na šroubky rozmontované, takže více fotek nemám.

      0 1
    • Alex12  

      Takže myslíte že to nemá cenu přesazovat na ráfky mavic atd.

      0 1
      • kubad  

        nemá cenu s tím vůbec nic dělat , ale pokud chceš klidně můžeš

        4 0
        • Tomcat  

          Jinak nevyšší hodnota je osobní, po dědovi, po tátovi, zamaturitu, prvni plat, první velký kolo atd…. …ale tržní hodnota je minimální.

          2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Využij do 23.11. na mtbiker.cz