• macebo

    Zdar,

    Narazil jsem na tuhle českou montáž značku a mají celkem zajímavý poměr ceny/osazení na karbon rámech. Je mi jasný, že rámy budou nějaká čína, ale pokud je ram prověřený, proč by nesloužil.

    Nazory?

    https://www.dust-bike.cz/

    0 0
    • Smazaný účet  

      Takových koumáků bude víc, např Quint…

      1 0
    • sserpx  

      Uz par let na trhu jsou. V Ostrave maji bike servis. Chodim si tam servisovat kolo asi 2 roky.

      Kolega z prace, ktery tu bohuzel nema ucet si v cervenci kupoval gravela na Shimano 105 a je nadseny. To me nahlodalo, protoze uz delsi dobu jsem pokukoval po silnicnim kole. Problem byl, ze silnice nemaji v nabidce a nebyl jsem si jisty, jestli chci gravel a v nem 28 plaste.

      Nakonec jsem se az ted na zimu rozhoupal, ze gravela vemu. Zasel jsem tam osobne a zjistil jsem, ze silnice pripravuji. Na web pry pujdou po foceni.

      Jirka (majitel) mi hned ukazoval jak ramy, tak i karbonove rafky. Ani nebyl problem si trochu zavymyslet ohledne nekterych komponent (36 rohatka u naboju DT Swiss, uzka riditka s kratkym reachem, wattmetr, plaste).

      Takze za me cajk.

      1 0
    • Pitrisecek  

      Mohu jen doporucit. Na kole Dust jezdi jeden mensi kluk Cesky pohar, a co vim, tak bez jedineho problemu 

      0 0
    • Pavell  

      Zajimave ceny. Ultegra u nejdrazsiho gravelu je oproti GRX 810 sade kvalitnejsi, nebo je to jen marketing ?

      0 0
      • singingrock  

        Ultegra stoji více v nákupních cenách. Výsledná cena je tedy dražší. Obě sady by měly být na stejné urovni kvality. Pokud pomineme detaily v provedení komponentů.

        0 0
    • singingrock  

      Ahoj,

      jmenuji se Jirka Drastich a jsem majitel značky DUST. Rámy máme od ověřeného dodavatele z Číny. Na rámy dáváme záruku 3 roky.

      V Ostravě děláme servis kol, JD Bike servis. Jsme taky oficiálním distributorem značky Nextie v České republice.

      8 0
    • 1505jan  

      NEKVALITNÍ ČÍNSKÝ RÁM, AROGANTNÍ PRODEJCE.

      U tohoto prodejce Dust bike jsem koupil karbonové horské kolo, kdy se už v 1. roce začalo ozývat praskání v rámu. Po servisu za 5 tis. Kč u tohoto prodejce mi bylo řečeno, že dal kolo do pořádku. Po krátké době se práskání opět objevilo, znovu jsem tedy kontaktoval prodejce a ten mi po dalším servisu oznámil, že je karbonový rám ve středu uložení ložisek prasklý, což už bylo po záruční době. Dle prodejce Dust bike je to zjevná výrobní vada a jeho navrhovaným řešením je nový karbonový rám za cca 30. tis Kč, což jsem odmítl. S prodejcem byla velmi špatná komunikace, bez jakékoliv snahy o případném nalezení kompromisu, nebo opravy rámu. Celkově jeho chování bylo neochotné, arogantní. Otevírací doba uvedená na prodejně nefunguje. S prodejcem byla dlouhá a složitá domluva na servis kola, nefunkční kolo jsem dostal zpět až po 3 týdnech a několika urgencích. Příště už jen ověřené prodejce.

      1 1
      • mr.antik  

        30tis za tenhle rám?

        0 0
        • Baroninakolech  

          Klasika. Koupit někde u BXT za 8k i s DPH a clem a pak to přeprodat v Česku za 30 ;-)

          2 0
          • Kuba78  

            pokud by na to drzel servis a zaruku dva roky a pocital s nejakou zmetkovitosti tech ramu, drzel nejaky spare parts a resil reklamace prasklych ramu vymenou za nove, tak to zase nemusi byt tak strasna cena. nezapomen taky na dane apod.

            pokud jen preprodava a reklamace neresi jak se zde diskutuje, tak samozrejme to neni dobry..

            1 1
            • Baroninakolech  

              Na druhou stranu, těch 8k je cena včetně daně, cla a poštovného při nákupu jednoho kusu na AliExpressu včetně jeho doručení do ČR. Pokud by nakupoval víc kusů přímo od výrobce třeba přes Alibabu, dostane se na cenu podstatně nižší.

              1 0
              • kubad  

                na druhou stranu jen hádáš, protože ten rám vypadá jak z Ali

                0 0
              • Kuba78  

                A kolik myslis takovych kol malovyrobce (pravdepodobne jednomuzna firma) udela? Nemyslim ze by to byly takovy kvanta, aby mu cinska strana zlevnila na pulku.

                Proste ten clovek nejak nastavil obchodni model, komu se to libi koupi, komu se to nelibi nekoupi.. a pokud by resil servis a vymeny tak ta cena mi neprijde neprimerena. Pokud jen preprodava a neresi, jak je tu naznaceno (nevime zda je to jeden priklad nebo je jich vice) tak drive nebo pozdeji na to dojede. U malovyrobce je povest velmi citliva zalezitost.. ze, mile erbe..

                0 0
      • gersa  

        1 rok záruka?

        To jsi kupoval na IČO?

        1 2
      • Kouba_2005  

        je to zjevná výrobní vada a jeho navrhovaným řešením je nový karbonový rám za cca 30. tis Kč

        Když je to tedy i dle jeho slov zjevná výrobní vada, tak by ti měl dát nový rám grátis, ne? Nějaký komunikační zkušenosti s DUST Bike mám a pocity z toho mám jako ty.

        1 0
        • 1505jan  

          Kdybych to praskání v rámu už jednou nereklamoval a ozval se až po záruce, pak ok. Majitel Dust bike se mi pořad snažil namluvit, že to praskání je v sedlovce a pak řidítka, přitom se to vždy ozývalo ze středu při záběru. Každopádně jednání z jeho strany bylo, ,,buď si kup nový rám, nebo nemám čas".

          1 0
          • kandik psi zub  

            pravnik? pripada mi to celkem jednoduchy mu zatopit podle toho co pises

            edit: moment, ono to vyslo plne najevo ( priznane) az po zaruce, tak to asi tak jednoduchy nebude

            0 0
            • rasto  

              mno, je to průšvih… evidentně 1505jan obelhali. to se ale bude dokazovat velice těžko :-(

              0 0
              • Tomcat  

                Hlavně jak se registroval aby nám to sdělil místo toho aby třeba řešil náhradu s ČOI.

                1 0
            • kubad  

              Těžko s tím něco udělá, rám nechat opravit a příště se takovým značkám vyhnout

              1 0
      • singingrock  

        Chtel bych jen doplnit, ze pan kupoval testovaci pouzite kolo. Tyto ramy davno nepouzivam, byt problemy s nimi nebyly.

        Na prvni servis prijel az pote, co si s kolem jeho servisak nevedel rady. Ano, stal 5 tisic, menila se kazeta, retez, prijel se zamastenyma brzdama. Kolo bylo předáno zpet v poradku.

        Kdyz pan prijel ted, zjistil jsem, ze ma praskle stredove pouzdro. Ram je po zaruce a navrhnul jsem mu prestavbu na hlinikovy ram, ktera byla smetena ze stolu.

        Nikde jsem neuvedl, ze ram ma zjevnou vyrobni vadu, proste jde o nestastnou nahodu.

        Obcas je dobre k B doplnit i A.

        Dekuji

        4 1
        • mirorek2  

          taks to měl chňápnout, odvézt do opavy a zaplatit pár šušňů, za dobrou pověst a reklamu k nezaplacení

          0 0
          • Gwaihir  

            Většina lidí píše jen o špatné zkušenosti, dobrou si často nechají pro sebe.

            0 0
          • Azmir  

            Nebo si to tam po záruce měl zákazník odvést sám a ne prodejce ještě nepravdivě pomlouvat…

            0 0
            • mirorek2  

              těžko říct, když tvrdí, že mu to křupalo už při oprávněné reklamaci…

              někdo kecá

              0 0
              • singingrock  
                1. Kolo pan privezl na servis se spoustou zavad a take s tim, ze krupe.
                2. Kolo bylo radne odservisovano, nikde nic nekrupalo.

                Zkontroloval jsem vsechno. Pokud by byla mufna praskla, urcite bych kolo nenechal odjet.

                1 2
              • scalar  

                Mně to nějak nesedí časově. Křupat to začalo v prvním roce, pak servis. V krátké době se závada opakovala, kolo znovu na servis/reklamaci a už to bylo po tříleté záruce.

                0 0
                • singingrock  

                  Kolo bylo koupeno 18.3.2021

                  1. Servis 28.10.2022
                  2. Listopad 2023

                  Dal uz prosim resit nebudu. Mrzi me to, ale moje rozhodnuti je konecne.

                  Zaruku jsem dal 2 roky na testovaci a tedy pouzite kolo.

                  0 0
                  • scalar  

                    No pak je ale rám ještě v té tříleté záruce.

                    0 0
                    • singingrock  

                      Zaruka skoncila 3.2023.

                      Na nynejsi ramy davam 3 roky zaruku.

                      Na testovacku jsem dal 2 roky a to jsem nemusel. Kolo bylo pouzivane.

                      0 3
    • blackboy007  

      Tady je jedna z recenzí co jsem našel na netu: 2 recenze

      EKVALITNÍ ČÍNSKÝ RÁM, AROGANTNÍ PRODEJCE.

      U tohoto prodejce Dust bike jsem zakoupil karbonové horské kolo, kdy se už v 1. roce začalo ozývat praskání v rámu. Po servisu za 5 tis. Kč u tohoto prodejce mi bylo řečeno, že dal kolo do pořádku. Po krátké době se práskání opět objevilo, znovu jsem tedy kontaktoval prodejce a ten mi po dalším servisu oznámil, že je karbonový rám ve středu uložení ložisek prasklý, což už bylo po záruční době. Dle prodejce Dust bike je to zjevná výrobní vada a jeho navrhovaným řešením je nový karbonový rám za cca 30. tis Kč, což jsem odmítl. S prodejcem byla velmi špatná komunikace, bez jakékoliv snahy o případném nalezení kompromisu, nebo opravy rámu. Celkově jeho chování bylo neochotné, arogantní. Otevírací doba uvedená na prodejně nefunguje. S prodejcem byla dlouhá a složitá domluva na servis kola, nefunkční kolo jsem dostal zpět až po 3 týdnech a několika urgencích. Příště raději už jen ověřené prodejce.

      Rychlost, kvalitní servis a především ochota. Od JD bike jsem si nechal postavit i kolo a jsem velmi spokojen. Doporučuji.

      0 0
      • Tomcat  

        To je zvláštní jak to je copy & paste text, tedy bez té reklam v závěru.

        No kdyby to náhodou chtěl někdo smazat , tak je copie kterou sem rád vrátím .

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.