Hoši jedem další kolo. Fotečku jsem si dovolil z vlastní zahrádky, kdybyste se neurazili :D
Odkaz na IV hýr: IV
Hoši jedem další kolo. Fotečku jsem si dovolil z vlastní zahrádky, kdybyste se neurazili :D
Odkaz na IV hýr: IV
Fotka hezká.
Nebylo by foto celku?
Tak to jo.
Krásná práce.
nádhera
Jedna z garáže, aby nám to tu nestagnovalo… :)
Omrzel tě trail bike, že to ladíš do XC? Jinak Delta parádní, s odstupem času se mi začíná líbit i 2 generace. Jestli se tedy nepletu?
No zkouším, jestli by se z toho nedal udělat univerzální bike. Jinak jo, 2. generace. Taky se mi nikdy nějak extra nelíbila, ale přišel jsem jí časem na chuť.
Hledání svatého grálu? Univerzální bike neexistuje :-) Ale tento fakt nám umožňuje doma jednoduše zdůvodnit, proč těch kol máme více.
Hledání grálu od Smeltzer Bikes
Nejlepší na pluskách je ten pocit lehkosti po návratu na klasické 29" :)
No a 27,5" v normálnim rozměru se tocej ještě lehčejc
Hele bohužel ten pocit se na dostavil. Mám tam RR 2,35 a 2,25 a 30mm ráfky a valivej odpor je kupodivu dost velkej. Na 19mm Remerxech jedou ty 2,25 jak silnička :D tak tam asi jebnu 25mm ráfky…
Čéče až tam vyřeším velkej valivej odpor, tak jsem asi našel. :) Posed příjemnej a až jednou za rok pojedu na traily, za 5 minut přehodím představec a vyřízeno. Jen se modlím, aby mi to vydrželo tu dětskou sedačku :)
CO říkáte na toto:
Zdá se mi to nebo má vymleté hlávko a místy korozi? Možná je to jen bordel, raději se ptám.
Co ti na tom hlavku prijde vymlete? Korozi myslis kde?
Ta horní miska mi přišla sem tam vymlácená, ale možná je to fakt obojí jenom bordel (bahno z cest – u mufny na horní trubce).
Ta výztuha je na dolní trubce. A je to prach, blbě jsem to otřel.
Hlávko je na průmyslových ložiskách, tam se nemá co vymlátit.
Nechtěl jsem rejpat. Díval jsem se na ty fotky moc dlouho, tak jsem se spíš zeptal, jak to vidí ostatní. Ok
Já bych ho bral, ale potřeboval bych větší.
A mojeho Deedara někdo nechcete? Jsem ho slevnil… :-)))
Nelíbí se mi geo.
Jojo, tohle jde. Líbí se mi přiznaná ocel pod lakem ;-)
Co znamená „přiznaná ocel“?
Že to má nastříkané pouze bezbarvým lakem a pod ním je jen surová ocel.
Jasný, já si z nějakýho důvodu myslel, že to píšeš k tomu barevně lakovanýmu Nordestu, tak mi to bylo divný.
Voe přirozená barva oceli je bleděmodrá!
Tak ne asi :-)
Nene. To možná nad ránem s kocovinou bych si myslel, že tam kus rámu chybí :D
hmm, seres me:)) To jsem si myslel, ze mam werka jako pracanta a nepotrebuju nic resit…:)
Jen takova technicka… umel bys udelat 29 softaila?:) delaj se vubec jeste nejaky kratky tlumaky?
No lákalo by mě to… :)
predstava by byla takova, ze 29 softail s moznosti montaze i 27,5+… Pevna osa, vedeni asi spis venkem. A tlumak by mi stacil klidne to, co mam na KHS, tzn elastomer…
Já bych to ještě povýšil. Custom elastomer s kulickovym lineárním vedením což by mohlo odstranit měkkost softtailu do boku která bude fest zvýrazněna 29 kolama proti 26.
hmm, ale kde to sehnat? tezko to Jarous asi vyrobi…
Nakreslit, nechat vyrobit na CNC :)
a budu na cene titanovyho ramu:))))
To budeš tak jako tak s tímhle výmyslem
Použit jako dárce organu nějakou odpruženou sedlovku? Cane Creek Thudbuster?
A nestačilo by ti udělat tenké sedlové vzpěry bez zbytečného vyztužení a s výraznějším tvarováním popř. sedlové vzpěry z karbonu popř. uchycení sedlových vzpěr přes nějaký elastomerový blok? Furt to bude jednodušší než vymýšlet blbosti s tlumičem, kde může být fůra problémových míst.
to by urcite stacilo… :)
Nebo karbonova pruzina, ala lauf co by to drzela i doboku… to by slo a lidi co by to dokazali udelat z karbonu na BF jsou taky :) Ale to by fakt bylo jen odpruzeni bez tlumeni, cehoz rozhodne nejsem zastancem.
ty dva, tri centaky to nepotrebuje az tak tlumit…
a to je prave omyl…
co varinta jako ma duratec, to by se dalo okopcit
já chtěl kdysi od jardy v podstatě okopírovat black sheep st, jen na 26" a s rovnýma trubkama
kola nevadi ale ty rovny trubky… tohle je osklivy… jak kdyz sere pes
to je vec názoru ;-) nicméně tady mi šlo o netradiční uložení tlumiče na st
uff:)
Nikde tam nevidím žádný ložiska – to celá zadní stavba pruží na tý „placce“ za středem do který jsou uchycený chainstays? Nebo je ten tlumič nabušenej tak aby se to moc nehejbalo?
je to softail takze prizi ta titanova planzeta svym ohybem.. takze ano vidis dobre, cepy tam nejsou
To vypadá jak ten novej Trek Supercaliber… jen toto je hezčí ;-)
Supercaliber!
tenhle kousek je imho akt to nej co si pustil do sveta!
Taky jsem to železo po čase vytáhl. Společně objevujeme Brdy kolem Příbrami.
Kde máš Mattoca?
Nakonec jsem ji nechal ležet v garáži a na stejné místo nakonec putoval i Auron. Teď zkouším setup s Floatem 34 vpředu a tak trochu doufám, že mě s nižším zdvihem to kolo zase začne bavit.
Co chystáš ty?
Tebe to kolo nebaví? Mě to přijde jako celkem zábavný koncept.
Jinak škoda, že sem tě už nestih v Cholticích, chtěl jsem mrknout ta tvůj ocelový gravel.
Nebaví mě tolik, abych na něm jezdil víc, a přijde mi to škoda. Tak aspoň lavíruju nad tím, jestli se toho zbavit, nebo si to nechat.
Já vás v Cholticích zaregistroval chvilku před startem a kolem toho vyhlášení už ne. Jste se nějak zdrželi na trati nebo jsem jen slepej? (:
My dorazili k velkemu nadseni zbylych ucastniku hodinu po vyhlaseni :D
Kamos co se na nas prijel podivat na masine a vzdy nas v nejake vesnici potkal a kecali jsme, tak nedaval bacha vzal na polnacce rigol a polozil to…potrhal si trochu koleno, takze jsme rovnaly ruzne drzaky na motorce, sroubovali zped odpadle dily a pak vysadili na stroj jezdce a vyslali k domovu :)))
A kdyz jsme pak jeli kolem pivovaru a zjistili ze to uz stejne v limitu nestihneme..... :D
To jste to pojali docela netradičně, ale zastávku u pivovaru úplně chápu. My jsme pivovar míjeli s tím, že budeme na kroskách stoupat Lovětínskou roklí…no, měl jsem taky sto chutí zabrzdit a nestihnout limit. (:
Ahoj vsem, tak po roku opat jedna zachrana starsieho oceloveho ramu a postavenie retro bikeu (zrejme posledny, viac ma to uz nebavi). Fotky na webe.
Ta objímková průchodka lanka to je libůstka…
Krása! Jsem na tech strankach brouzdal pokud neprohlédl úplně všechno :)
jako vždycky skvělý
Ahoj Peter,
pěkně jsi to poladil.
To je ta sedlovka ode mě? :-)
Bohuzial nie. Kona potrebuje 26,8, ta tvoja bola 26,6, skusal som aj s vlozkou, ale neslo to a nechcel som poskriabat novu sedlovku. Nakoniec som zohnal NOS Deore XT v spravnom rozmere a tvoja sedlovka zostala v regale. Dakujem za reakciu, vazim si to. Je to moj posledny retro bike a podaril sa. Nazivo sa kazdemu paci, hlavne laikom. Uz som na nom aj povozil a ide pekne. Az na tu sirku riaditok :)
Nějak nám to tady spí… :)
Pamatuji si správně, že jsi měl ten nápis vypálený a pájel jsi ho na trubku? Nikde to nevidím. A proč se to jmenuje Metta?
Jinak kolo, které se mi v poslední době líbilo asi nejvíce je tento kousek od Roba.
Pěkný to je, ale takový balóny s blaťákama bez mezery, to je za mokra mimo asfec nepoužitelné.
Romane je to značka, na které spolupracuji s pár chlapci okolo Bike Gallery… Ten nápis byl na jiném rámu…
Pekoš design? :) Povedlo se. Taky moc pěkná zelená. A jaký bude teda to logo na hlavové?
Tom's logic.
Parádní!
Díky :-).
Tož přidám tématicky k tvému.
Díky :-).
Tak si zase jednou šroubuju něco pro sebe…
To vypadá krásně.
Postni taky geo a specifikaci, prosím.
Bude pak v „Mých bajkách“
jednoznacne si dalsi kolo nexham udelat u tebe :)
Tak to už se nech zapsat na guest list :)
Jen pro zajimavost, jake mas ted cekaci doby?
Začíná se to blížit půl roku…
Solidni, ale z tveho pohledu dobre. Je lepsi mit co delat nez naopak :-).
Jj, tak nějak jsem si to nastavil, že chci dělat kvalitu, ne kvantitu. :)
Kolik rámů uděláš cca. za měsíc? Aby to bylo na uživení, tak bych to viděl na minimálně 4–5 rámu…(?)
luxus, to zpracování… :-)
Nadhera
Mám pořád chuť na NS Bikes Eccentric Cromo, nebo nějaký ocelák od Chromagu. :-)
Pomalá příprava na zimu
Toto kolo se mi prostě líbí…
jo tak presne tohle je dle mejo gusta!
jsme spolu už skoro rok, to to letí
10310Km, 98km nastoupaných, 388hodin v sedle
a pokud na mě bude hodný jako doposud, zestrárneme spolu
10 000 km?! To už jsi dvakrát překročil životnost rámu :D Prosím tě prohlídni to občas, jestli se pod lakem neděje něco podezřelého :)
a sakra, jsem nikde v kupní smlouvě nečetl, že to je pro pozéry :-)
jako je pravda, že včera ve sjezdu při rozbalování tyčinky se mi kolem 60km/h rozvibrovala řidítka, ale ustáli jsme to bez problémů :-) jinak drží pořád skvěle, kontroluju každý čtvrtrok při mytí :-)
Ty vibrace, to je ocel no, mě to dělala ta první 29 :/
Jsem četl každý čtvrtrok :D Tak často zhruba meju kolo já. Tedy cca po každé vyjížďce :)
mě to dělaly obě Kony, 29 i furtka, i když tu furtku podezírám spíš z kadence přes 110 :-D
dřív jsem měl kola s matným lakem a to jsem leštil pořád. Tenhle lesk se udržuje přeci jen lépe a tak nemusím až tak často
mimochodem, nezapoměls na mě s tím kódem barvy, viď ;-)
Měla by to být Ocena blue 9471/F5S/T8T8, ale ještě to raději ověřím. Cenu a termín jsem poptal…
super, díky moc
mam diru v asfaltu, kde kdyz vlitnu bez drzeni riditek na titanovym mtb, rozklepu to najistotu. :-) ta tva kona mi to zatim neudelala. budu zkouset. :-P
ta 29? Skončila u tebe jo? ukaž ;-)
aha. jsem myslel pedovaginu… ;-)
ono je potreba rict ze paddyna byla kus materialu, ta nedostatkem tuhosti fakt netrpela! :)
hehe, to je pravda, ani pohodlím :-)
nema to pred sebou, ale ty rozklepany rodla davam za vinu malo tuhe hlave v torzi. a hlavovou trubku mivaji silnicni ramy zpravidla delsi nez mtb.
Ale podivejme…:-)
Narazil jsem na to celkem náhodou, ale Jarda má článek na idnesu.
Škoda že to není delší a není podrobněji rozebrána výroba, ale to by spíš bylo do technetu. Článek ve Velu byl super.
No tak jsem si vzal pytlík na zvracení a přečetl tu diskuzi pod článkem. No… :D
Ten rozhovor byl taková akce kulový blesk a podle toho to i vypadá… Ale tak co no, aspoň se něco děje :)
Koukám, samej znalec v té diskuzi.
Bud rad, ze to vyslo v Kobliha Times a ne na Novinkach, to by byly mnohem vetsi sracky od tamnich diskutujicich „odborniku“.
Jako chvíli jsem jako velký fanoušek AB váhal, jestli vůbec do rozhovoru pro MF jít, ale tak jsem si řekl, že ne všichni zaměstnanci Mafry budou jeho přikyvovateli a obdivovateli takže proč ne :)
S tim pytlikem jsi udelal dobre. Zrovna jsem to chtel napsat, ze diskuse je takova jako obvykle byva :-).
tak ja si to rad precetl… je to vzdycky takova sbirka vseho mozneho, vseznaklku, cechacstvi, ciste debility a sem tam se objevi neco inteligentniho ale malo kdy je to lepsi nez „jednooky mezi slepymi kralem“ :-D
:D
Ta diskuje je výborná, evidentně je to tam samej znalec oboru.
tak jsem blázen jsem se dozvěděl :-)
No a hlavně profesionál, jak jsem zmínil v textu :D Nicméně nemeškej a vyměň to za svařovaný rám, neboť ty slepný páječkou nic nevydržej :D
to snad nebylo mě, já tam maximálně vyhrál víno v tombole, to se moc profesionálem nedá nazvat :-D
naopak bych rekl, ze to je dobra sonda do podvedomi „prostych“ lidi o ocelovych ramech. kdyby ses sel ptat kolemjdoucich na ulici, dopadlo by to podle me uplne stejne. ;-) vzdyt bezny clovek uvidi ocelove kolo akorat z hi-ten oceli a vosumnacti kvalty v supermarketu. ;-)
No tu diskuzi pod článkem jsem nezmiňoval, měl jsem chuť tam něco napsat, ale to bych se musel napřed registrovat – a stejně by to nebylo pochopeno.
Kdyby to mohlo být obsáhlejší a dostalo se to alespoň na technet. Tam by ani v té diskuzi nebyly takové zvratky…
Ale udělal mi ten článek radost.
Osobně jsem rád za každou možnost, jak to řemeslo propagovat…
http://waltworks.com/framesandbikes/ jen tak…
ahoj, vyrobil som si nalepky Reynolds na moj ram, a kedze ich mam viac (standardne si necham tlacit viac kopii), ponukam, ak by sa niekomu hodili. Velkost nalepky 32×35mm, vhodne na sedlovu trubku ramu, tmavozelena, az cierna farba (transparentny podklad). Nalepka je vyrobena dig. tlacou, bez vrchnej ochrannej laminatovej vrstvy (nalepka ide pod lak) na ultratenkej folii. Moja skusenost je lepsie pod lak, ale aj na vrchnom laku nieco vydrzi.
Ak by mal niekto zaujem, tak ponukam za postovne.
Ak by ste niekto chcel vyrobit podobnu nalepku, ale iny typ Reynolds, mozem to skusit a vyrobit.
Tak v pondělí to jde na focení a pak snad už konečně na nějaký trailík
Cool! Jakej průměr maj ty sedlový vzpěry? Patky máš od Paragonu?
Jj, paragon. Tuším že 14 mm…
Díky za info. Tady kdyžtak alternativa z Evropy :) Za 4 dny to bylo doma, váha těch menších patek i s jejich Alu osou docela mocná teda (±230g), ale udělaný je to pěkně.
Jj,od těch beru na grevly…
tominos povoluje sedlovku max 5 cm z rámu, je to splněno?-)
Vypadá to že jo.
Jsem zvedavej na profi foto, protoze takhle vyskladane je todle snad jedine kolo od tebe, co se mi moc nelibi :(
Takovy na pohled kratky a vysoky stafle.
Sedlovka půjde ještě dolu. Takhle to sjelo ze stojanu :) Nicméně není to XC raketa, kratší to je…
Na první pohled to má zvláštní geometrii. Dáš nám sem nějaká čísla? Doufám, že budou nafocené i detaily…
To dělá ta sedlovka :)
Vypada to skvele!!
Libi se mi ten napis, takovej trochu Marin z pocatku 90 let. Super!
To si první člověk, co to lajkuje :D
Tak jsem si říkal, že by se mi něco jen tak na ježdění na pivko taky líbilo a povedlo se.
Tak je to tam. Není moc času se tomu víc pověnovat a hned jak bude, tak to zadělám blátem, takže pak už by to fotit nešlo :)
Boží :) Doufám, že budeš vařit i za pár let. Rád bych něco na silnici.
Vařím jen jídlo. Takže v klidu s tím asi nepřestanu ;)
Ok,doufám, že budeš pájet i za pár let. Rád bych něco na silnici :D
Dnes představenej novej RocketMAX od Coticu. 29", 160mm zdvihu, dlooooouhý kolo. Malá série by se měla vyrobit konečně dokonce v Británii (normálně je Cotic Taiwan).
Moc pěkný, to bych vyměnil za SC ;-)
ty kraso ten rozvor a dlouha zadni stavba,jako 29 je super když je kratsi(odzkouseno dnes na b trailech) a ne tenhle autobus,jako je to hezky ale ja bych to teda nechtel
Tohle už je fakt hodně i na závodní enduro.. a do bikeparku to má zas malej zdvih.. ale jinak je to krásný
neni… je potreba se na takovym kole svezt a ne porad koukat na milimetry do tabulek
Hlava 63 – budu muset zjara zas přezbrojit, bo Transka začne bejt zašlej veterán :-)
No koukám jak blázen, to je slušnej overkill
abych se v zimě v doma nenudil koupil jsem si tohle staré trekové kolo…po redesignu bude sloužit na ježdění po městě.
Tak jsem to dneska doskládal. Za kvalitu fotek se omlouvám. Venku byla ještě tma…časem budou lepší. Chybí tam ještě polepy…
Dobrá změna. Polepy budou jaké, Bianchi?
Bianchi – to bych si nedovolil.:) Vůbec mě to nenapadlo, ale tohle je RAL 6027 a asi je dost podobná té jejich.
Promiň, teď se na to dívám… Psal jsem na mobilu a za to Bianchi jsem hodil pochopitelně smajlíka. Od toho smajlíka dále se to už nenahrálo na server.
V pokračování textu jsem se Tě ptal, zda to sedlo je nový Brooks Cambium Allweather…
A také jsem Tě ještě chválil, protože to kolo vypadá velice sympaticky…
Ó díky. Pochvala zvlášť od tebe potěší. Sedlo je Brooks Cambium C17 All Weather. Asi jsem od něj čekal zpracováním trošku něco víc.
Jinak kolo je postaveno úsporně s použitím téměř všeho – taky ty komponenty byly jako nové. Ani prach na nich nebyl. Pán na tom zapomněl jezdit. No úsporně, až na ty řidítka Salsa, duály, a sedlo Brooks.
Funguje to úžasně, původní koncept byl že tam nacpu co nejširší pláště kvůli pohodlí. Bohužel se tam širší nevešli. Mrzí mě trošku design – myslel jsem že to posunu asi ještě o kousek dál. Naopak jsem se obával jestli dávat na tento rám berany není úplná blbost ale je to úplně v pohodě. Řazení 2×8 taky funguje z převodem 3×7 úplně bezchybně.:D
Ten Brooks na fotkách vypadá, jako kdyby byl celý „gumový“. Běžné Cambium je zespodu gumové a zhora je v tom zavulkanizovaná bavlněná tkanina. Díky té tkanině na tom zadek dobře drží, na koženém Brooksu to daleko více klouže. Nevím jak je to na tomto typu, předpokládal bych něco mezi. Ta tkanina na Cambiu je nejméně odolná část, jízdou se postupně „leští“. Bahno se z toho musí dostávat kartáčem s mýdlovou vodou, není to jako u jiných sedel otřít a pohoda. Gumová část vypadá nerozbitně, ale ten povrch dost odchází. Vzhledově to potom není nic moc, na funkci to nebude mít vliv (kromě toho, že to asi bude více klouzat, tak daleko v leštění ale zatím nejsem). U toho All weather by odolnost mohla být vyšší a časem by se ten povrch nemusel tak leštit. Uvažoval bych o něm na MTB, CX nebo zimáka místo běžného Cambia, čili tam kde je leštění tkaniny podpořeno bordelem. V podstatě to potvrzuje značku Brooks: dobře se na nich sedí, ale jsou to sedla která potřebují péči…
Jak běhá 3×7 na řazení 2×8 jde mimo mé chápání…
Co je to za omotávku? Vypadá to na nějakou kůži, ale není asi moc pružná…
Jinak k tomu kolu – některá kola, i když stojí raketu, tak se mi prostě nelíbí. Toto se prostě povedlo, za pár kaček pěkné kolo, na kterém by mě bavilo jezdit. Vůbec bych do toho kola neřekl, že tam byly původně rovné řidítka. A asi bych to ani neprasil nějakými nápisy, nechal bych to tak jak to je…
Co tam máš za kantíky? Uvažuji že si spíchni nějakou nerezovou CX do mufen a srdce by chtělo kantíky, rozum velí mini-V. Ale asi dám spíš na to srdce…
Ten Brooks mi taky jako gumový přidá i v reálu. Řazení běhá úplně super – jen u převodníků si musíš vybrat které dva budeš používat.:) Horší je to ale s brzdama – teď si zpětně vybavuji, že jsem nějak tuši,l že silniční duály si nerozumí s kantíkama. Vypadá to teda že řidítka Salsa a duály dám na bazar a dám tam něco na způsob rovných s řazením LX 3×7.
Spíš máš blbý cantíky nebo blbě vyladěný, dle fotek máš imho strašně dlouhý ty lanka…
Myslíš že by to mělo fungovat? Zkusim si s tím tedy ještě pohrát.
Co asi donedávna měli všichni v cyklokrosu? Zkusil bych mnohem tupější úhel těch lanek, ale s tímhle typem cantíků toho asi moc nesvedeš…
To predni lanko mas fakt hodne dlouhy.Cim kratsi,tim vic to brzdi. Ale i tak kantiky mi se silnicnima pakama prisly jako nebrzdici, at tam byly sebelepsi spalky. Mini vecka by byly podstatne ucinejsi.
No pánové, ale ty LX co mám na kole v profilu brzdí úplně parádně. Nastavení a montáž taky bez problémů. Tyhle, do té doby než jsem kolo odstrojil, brzdily taky super. Takže jestli není problém v kompatibilitě tak to musí jít seřídit.
Ještě tu byl dotaz na pohon a brzdy – pohon Je Shimano 500CX Exage, brzdy 200CX. Celá sada vypadá moc hezky, jen ty páky s řazením byly takové poplastované obludy.
Tam máš úhel lanek správně a 2× delší špalky…
Jo a omotávka je taky Brooks, gumová. Ale je moc tlustá a blbě se s ní pracuje.
Ten zadni blatnik ti moc parady neudela :-).
Proč myslíš?
Protoze ten blatnik konci moc nahore, tj. ze zadniho kola ti to stejne bude strikat na zada. Aby ti to nestrikalo na zada, tak blatnik musi koncit alepon na vrcholu krivky kola nebo jak to napsat :-).
Zkusím to nějak poštelovat. Seřídit to aby to nikde nekšrtalo byla celkem fuška. Při tom jsem si uvědomil, proč jsem si v roce 1985 odmontoval z kola RMX blatníky.
Jak jsi tam chytil ten štítek Scott? Mám ten samý, rám přestříkaný a přemýšlím, na co ho tam helfnout.
Jinak hezký kousek. Jak psali výše – docela mě také zaujaly ty cantilevry. Pak dej echo, jak to brzdí ;)
Vyrobci pouzivaji oboustrannou lepici pasku.
Ještě bych se chtěl zeptat k té cedulce Scott. Restauroval jsi ji nějak? Nebo takhle sehnal/měl?
Já ji mám úpnlě sedřenou. Černá je na písmenech jen místy a barvy jsou dost bledé. Přemýšlím, jestli to nějak opravovat nebo naopak nechat se zubem času.
Takovouhle jsem ji měl. Bohužel při sundávání jsem ji celou pozvohýbal takže to nění žádnej velkej hit.
Tak nic. Možná to tak nechám, že to bude jako schválně. Také jsem ji ohnul, jenomže umělec, který měl rám v parádě předemnou, ji přilepil chemoprenem s nějakou přísadou, protože to šlo dost špatně dolů a lepidlo bylo jak struska.
Nalepil jsi to pak oboustrankou?
Tak já se taky pochlubím svým novým oceláčkem :-) Bližší popis u mne na profilu.. ;-)
Pěkný to máš. Dělá ještě on-one rámy? Jsem koukal po nějakým levným 29 oceláku a nic jsem nenašel.
Díky :-) On-One rámy dělá, hlavně celopéra, pevňáky má v nabídce DeeDara, ale to je jen 27,5". Pak Tituse na 29", ale holt titan je jiná cenová.. :-)
Pietro už zase vaří? To bude nasraných lidí:-)
Nedavno mne nekdo psal do zprav, ze pry koupili znacku a jestli bych nevymazal negativni zpravy zde na BF. Podle me to nebyl nechytrejsi napad koupit Pietro s jeho historii, ale pokud budou delat svoji praci dobre, tak jim drzim palce.
Ano je to úplně někdo jiný…
Trošku nechápu, proč raději nezačít s čistým stolem
treba cekali ze se zavedenou znackou budou mit uz urcity rozsah na trhu a az dodatecne zjistili „negativa“ … osobne bych se snazil o vlastni brand taky
Ale jejich práce zle nevypadá…
Nektere fotky co maji na FB budou jeste prace puvodniho Pietra. Nova mne prijde akorat ta fixka se zabrousenyma svarama. Ta vypada dobre.
Zajímavé. Za kolik bych asi prodal svoje jméno?! Nějaké nabídky? Potřebuji trochu poladit auto… :) Vyvolávací cena… :D
Taky se musim pochlubit :-)
Super!
štěrkolet :)
Nevrlouš na kolovandrování.
Uuu, pěkně, pěkně… pouze bych ocenil řídítka trochu níže, ale jinak povedené. Dej to do biků s popisem..
Právě jsem ho sestavil tak proto ty řidítka tak vysoko Hledám pozici. Už jsou o něco níž. Uvidím časem jak ho projedu co a jak.
Pecka
.
Sakra, člověk hned dostane chuť si postavit něco novýho :-)
1 na blbnutí po práci, 2 když se chci pustit to větších akcí.
Tož to fajné ocelolety! :-) Koukám milovník bb7! :-)
BB7 jsou nej. :-))) Jednoduché, výkonné bez starostí.
Přidal jsem do galerky k profilu moji renovaci hospodského bajku, pro zajímavost.. ;-)
https://www.bike-forum.cz/…5-2016-vel-m
Ocel na prodej.
Takto to dopadne, když jeden naseká rámy a pak si odjede někam do Afgánistánu a další to potom musí po něm upravovat…
Z V-brzd jsou kotoučovky na ISO standard, upravené vedení hadice, doplněny (a srovnány) návarky na košíky. Původně se mi do toho moc nechtělo, ale nakonec děkuji Martinovi za příjemně strávenou sobotu, výborně jsme pokecali. A jsem také rád, že broušení už si udělá sám :-)
Hledám tlačítko pro lajk :) …moc pěkné
LOL :D
Finýto dolazenej, čerstvě nafocenej DeeDar! :-) Galérka na mém profilu ;-)
NS Bikes vypustili do sveta 2019 model Eccentrici cromo. Pro letosek prodlouzili reach. Asi si udelam radost.:)
Neví někdo co to doma mam za rám,
Dárek od známýho.
Podle vymazlených předních patek na vidlici to nebude asi něco obyčejnýho.
Hlavový složení je tam Shimano Japan-to se taky do levných kol nedávalo.
Má cenu se s tim nějak mordovat a třeba to odbarvit-ošetřit houbičkou na brutal finisch a hodit do bezbarvýho laku?
Cicli B byla/je stará italská firma.
Tenhle kousek ale nic extra nebude. Asi nějaký HI-TEN železo. Na zimáka, nebo přibližovadlo úplně super.
Zajímavý je, že podle stavu těch koncovek – patek, to nebude ani moc volítaný. Nebo to jezdilo bez defektů a výměn plášťů..
Ani neni tolik vyrezlej když sem koukal všude možně do děr.
Ja by som nechal pôvodnú farbu, pekný rám s patinou :)
Hoj ve spolek. Má cenu na toto házet berany a dělat z toho gravela? Je to starej superprior croosovej. Jestli je to vůbec geo podobný. bych to zkusit jestli mě to vůbec osloví :-):-)než něco kupovat když to mám doma
Zadní stavba dlouhá, horní trubka dlouhá, hlava zvedlá, brzdy se sil. pákama asi fungovat nebudou…
p@X tím chtěl říct, že je to blbost :)
Jo tušil sem to :-(;-)
nechat jak je, s rovnýma řidítkama ideál na blbnutí, já jezdím na crossu s pevnou a 28 plášti silnici – není to aero jako berany ale s 56cm klackem v klidu, véčka brzdí dobře. Škoda, že ta vidle je tak vysoká, to by chtělo –17představec
Jako pracovní to bude dobrý. Dám blataky a nosič a povozí i dceru v sedačce
Otrok pracovní je hotov. Je to z věcí co se váleli po sklepě a hlavně z oceli :-):-). Tak snad pár let vydrží
Na co je na takovém kole teleskop? Kvůli nasedání? jinak to vypadá pěkně, teda až na ten úhel sedla…
Teleskop je už jen pohodlí. Mám je na ostatních a ten se tu válel :-). Sedlo je akorát ,asi blbé úhel fota :-):-)