• Rolei

    Chtěl bych vyzkoušet pláště kenda karma kevlar a rád bych je předtím viděl, nevíte náhodou jestli je někde v Praze mají? Díky.

    0 0
    • Tukos  

      Nechci tě zrazovat od karem, v cykločasopisech o nich píšou v superlativerch, ale já je měl v drátové verzi a už nikdy více, tolik defektů jsem nikdy nezažil a jízdní vlastnosti jsou dobré možná na asfaltu. Navíc se mi zadní plášť dost rychle ojel a dokonce se na něm udělala boule v běhounu. Kámoš si je nedávno koupil a dělal na závodech dvakrát defekt. Přední kolo navíc rádo ustřelovalo. Jediné co na nich bylo dobré, je to, že dobře vypadaly.

      0 0
      • Tomcat_1  

        Kevlar a drat by mely mit rozdilny smesi (L3R). Takze by se kevlar nemel tak rychle sjizdet. Taky se to chystam vyzkouset. Co se defektu tyce, je to proste dan za tenkou (lehkou) stenu. Akorat mam malinko problem sehnat tu 120TPI L3R verzi…

        0 0
        • Jirik123  

          nevim jakou smes ma kevlar, ale drat co jsem kupoval pred mesicem ma smes L3R. po 500km na zadnim skoro zadne opotrebeni, rychly na asfaltu a slusnej grip v terenu. ale kde je prodavaj v praze netusim :-(

          0 0
      • honza.biker  

        Mozna jsi mel nakou jinou verzi, ale ja jsem mel dratovou a je to snad nejtvrdsi smes co jsem jezdil – v porovnani s jinymi plastemi ae akoro nesjizdi, ale taky spatne drzi na korenech, kamenech atd..

        0 0
      • Luma  

        teda nevím co jsi fakt jezdil,ale já jezdím k plné spokojenosti Karmy v drátu už asi 2500km a zatím jednou jsem je cvaknul,ale to byla chyba mojí techniky a co se týče vydrže -tak zatím vydržely nejdele z pláštů co jsem jezdil,je pravda,že na vlhkých kamenech a kořenech kloužou-které pláště né????Bydlím ve FM teda Beskydy a to je samý kámen a lepší gumy jsem fakt nejezdil(maxis larsen tt,ranchero,pa­naracer speedblaster,spe­cialized fast trak)

        0 0
    • Rolei  

      No vypadá to že je objednám z cyklošvec. Ještě jeden dotaz: Jaký je rozdíl mezi TPI 60 a TPI 120? TPI 120 je hustší směs takže dýl vydrží ale bude tvrdší tedy hůř držet?

      0 0
      • zac  

        opacne :)

        0 0
      • Jirik123  

        TPI nema se smesi nic spolecnyho, jedna se o hustotu vlaken v kordu plaste. neco se psalo treba tu www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

        0 0
        • Rolei  

          Díky. Trochu jsem taky hledal a sheldonbrown.com k tomu říká: TPI – Threads Per Inch of cloth. This is a common spec for tires. The higher the TPI number, the thinner and more flexible the tire fabric is. Thin-wall (high TPI) tires tend to be lighter and have lower rolling resistance, but they're more easily damaged by road hazards.

          0 0
          • Tomcat_1  

            Vetsinou to tak je :-) Na druhou stranu – vyssi TPI (jezdil jsem i 180) muze znamenat i ochranu proti prurazu jako takovymu. Samozerejme, rozrezani, trn,…to je jinej defekt.

            0 0
      • Gorgov  

        jenže oni je nemaj nikde:)

        0 0
        • Trance  

          Hele, zhus centralbike.cz Kdyz nebudou, daji se objednat, beru je taky tam odtud. Shopik je ve Stodulkach. Jinak Karmy jezdim jak drat, tak kevlar a oboje je super. Kevlar vozim na zavody,1.95 a vcera na Drasalovi si vedly suprove.Nebyt jich, jsem na trati jeste ted :-))))))))))

          0 0
          • Martas  

            Včera jsem si je koupil v drátu (330,–ks)na Drásalovi,tak jsem zvědav.

            0 0
            • Jenda  

              objednal jsem si ty dratovy pres koloshop, vysel jeden asi na 300 :-) jinak podle me super guma, neni to samozrejme zadnej superdrapak ale dobre drzi a malo se sjizdi, treba continental explorer drzi lip ale je trochu pomalejsi, nizsi a hlavne vzadu zmizi asi po 800 km

              0 0
              • Tomcat_1  

                Mne prijde ze Contiky obecne maj mekkou smes :-( Ale drzej, to jo.

                0 0
          • maaareee  

            Jj, karma dobrá volba, dobrý tip :-)

            0 0
        • Tomcat_1  

          Nemaj, no.

          0 0
      • Rolei  

        Nojo, ale jednak je to drát a ten nechci a pak jsem měl takovou naivní představu, že si ten plášť před koupí prohlédnu naživo a tak…proto ta Praha…

        0 0
    • Ladap  

      Zajdi někam kde prodávají GTčka, jsou na Zaskarovi. Ani ten drát není těžkej, váží 550g ,ale já teď taky půjdu do kevlarových. U nich je z tvrdší směsy prostředek a okraje z měkčí – teda aspoň co tvrdí výrobce. Zajímalo by mě jestli drát a kevlar ve 2" mají stejný rozměry, nevíte někdo?

      0 0
      • Jenda  

        jo jo – teda jako vim to a maji:-)

        0 0
      • Pido  

        V kevlaru má menší objem a o dost.Měl jsem drát 2.0 a pak sem si koupil kevlar taky 2.0 a byl jsem docela vykulín co je to za slabou šprcku.

        0 0
    • Luma  

      Nevíte někdo náhodou kolik je široká Karma v rozměru 26 krát 2,2,nebo může mi to někdo změřit.2,0 v drátu mi vyšli na 51mm bez vzorku chtěl bych vědět o kolik jsou širší.

      0 0
      • Ladap  

        Asi si jí bude muset jeden z nás koupit, jinak to nezjistíme :(

        0 0
        • Luma  

          chtěl jsem vědět jestli jí nacpu do vidlice mám Skareba.Dopředu 2,2 a dozadu 2,0

          0 0
          • Ladap  

            Tak jsem nelenil a poslal jsem dotaz na cyklosvec.cz a dostal jsem tuto odpověď. –

            "Dobrý den,

            v tuto chvíli mám plášť Kenda Karma obutý na ráfku pouze v šíři 2,2 Kevlar, takže posílám první vlaštovku: šíře přes boky pláště 50 mm šíře přes nejširší výstupky pláště 52 mm výška od ráfku k nejvyššímu výstupku 50 mm

            Ostatní Karmy mám na ráfcích v jiném podskladě a na závodech, jakmile dorazí zpět k nám, změřím je a rozměry Vám pošlu."

            Popravdě řečeno jsem ani nečekal že mi někdo odpoví. O to příjemněji jsem byl překvapen přístupem pana Karfíka. Až budu mít ostatní rozměry tak je samozřejmě dám do recenzí.

            0 0
          • Ladap  

            Tak už to mám komplet:

            Kenda Karma Kevlar 2,0 šíře přes boky 47,5 mm šíře přes nejširší výstupky 48,5 mm výše od ráfku k nejvyššímu výstupku 48mm

            Kenda Karma drát 2,0 šíře přes boky 51 mm šíře přes nejširší výstupky 52 mm výše od ráfku k nejvyššímu výstupku 51 mm

            kenda Karma kevlar 2,2 šíře přes boky pláště 50 mm šíře přes nejširší výstupky pláště 52 mm výška od ráfku k nejvyššímu výstupku 50 mm

            0 0
            • Luma  

              tak díky,takže 2,2 jsou vlastně skoro stejně široké jak 2,0 v drátu

              0 0
            • Jenda  

              tak to je mazec dratova 2.0 sirsi jak 2.2 v kevlaru:-) ale stejne je to zajimavy protoze mam na prednim novou dratovou 2.0 a vzadu starou kevlaorou stejny rozmer a i skutecne stejny rozmer maji (aspon na prvni pohled – to snad pujdu zitra premerit) pak ovsem pokud clovek nejak extra nehoni gramy tak ta dratova 2.0 za cca 300 (na koloshopu) s 580 g neni vubec spatna

              0 0
              • Luma  

                v kevlaru je prý jiná směs-lépe drží ale zase tolik na nich nenajedeš

                0 0
                • Jenda  

                  no kazdopadne ten drat taky drzi celkem dobre, sice jako continentaly to neni ale zase zadni se nesjede za 1000 km jak explorer

                  0 0
                • Ladap  

                  Ta měkčí směs je jen po okrajích, takže by to na životnost nemuselo mít vliv.

                  0 0
    • Lasse  

      Čau, nevíte někdo kde by se daly Karmy sehnat v kameným obchodě v Praze? Moc by mi to pomohlo. Díky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.