• karelCA55

    Prosím o radu na koupi karbonových kol pro mého syna, který závodí v kategorii kadetů na silničním kole.

    0 0
    • kubad  

      hlavně je potřeba +/- nastřelit cenový limit

      a předpokládám asi galuska?

      0 0
    • Mountain_biker  

      Co třeba tohle? Četl jste to?

      http://www.roadcycling.cz/index.php5…

      0 0
      • Kalic  

        Mě ten článek připadá jako odměna za sponzorování nebo slevu. Jinak asi tyhle kola jsou mimo finanční limit tazatele.

        0 0
      • Canyon325  

        niekde som čítal, že jazdci Vacansoleil na nich odmietali jazdil, lebo sa príliš krútili pri šprinte a nadmerne sa prehrievali ráfy pri brzdení, ale neviem čo je na tom pravdy… inak „ráfky sú ručne vyrobené v NL“ ma pobavilo, tam na ne nalepia max. nálepky :)

        0 0
    • cyklon  

      Mam dvoje, takze muzu jedno varovani a jedno doporuceni.

      Remerx SAW 38 – dve reklamace na zadni vyplet a potom na zadnim kole praskliny u nekolika niplu po cca 400km. Tato reklamace neuznana. Remerx nikdy vic…

      BEMI Michal Benda – zadni kolo na zakazku. Cinsky rafek, vyplet DT Swiss a naboj Novatec. Jezdim bez problemu druhou sezonu a zatim jsem na nej nemusel sahnout.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Co takhle Spinollo. Můžeš si je i půjčit na vyzkoušení. Já jsem s nimi spokojen.

      0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • ehvie  

      Otázka je, aké vysoké majú byť ráfiky? Ak cca 50 mm, tak nič lepšie ako Campagnolo Bora neexistuje ;-)

      Nové Bora One na Bike Palaste sú za 1090e, jazdené Ultra Two sa dajú zohnať aj do 800–900e, možno už budú na trhu aj jazdené One. Na rozdiel od napr. Lightweight sa dajú zohnať náhradné diely a sú komplet servisovateľné.

      Osobne by som ale tak vysoké ráfiky pre dieťa neinštaloval. Pri bočnom vetre, hlavne niekde v zjazde akonáhle vylezie zo zákrytu za domami tak ďieťa môže mať problém udržať stabilitu.

      Skúsenosti s FFWD mám z druhej ruky a nie sú príliš pozitívne.

      0 0
      • Smazaný účet  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Reggie  

        proč ne ty x33, jsou lehčí, nižší profil a levnější. Do limitu se pohodlně vleze.

        Jinak pozor na to, že ty Equinoxy mají vnitřní niple, takže pro centrování je třeba odlepit galusku.

        0 0
        • McBlacky  

          vysoký carbony centruješ jak často? Problém je spíš že ulítne nipl a musíš dát dolů galdu.

          0 0
        • cyklon  

          Equinoxy (RT33) mel znamej a praskly mu bez zjevne priciny 2 draty – a to vazi 63kg.

          Udajne si je lidi preplitaj na DT Swiss.

          0 0
    • karelCA55  

      Nějaký další nápady a rady?

      0 0
      • TJK  

        odkud jsi? kdyby si mel zajem otestat jety kola mam na prodej Spinergy. Liberecky kraj… test a vyzkouseni samozrejmosti.

        0 0
      • Tina  

        Novatec X-PERTI W240 tubular v akci. Nové kola s karbonovými 40mm ráfkami so zárukou za dobrú cenu. Sapim CX Ray dráty, titanové upináky, 1.367g.

        0 0
    • biker.giant  

      No jak vydím tak polovina lidí tady vživotě na vysokých ráfcích neseděla,pro kadeta bych šel do lehkých kol s dobrýma nábama aby nemněl problémy s rozjížděním kol,jako nejlepší volbu bych viděl Schimano Dura-ace c50,jedny z nejlepších kol vůbec a jeté je do 20 tyček snad seženeš.

      0 0
      • biker.giant  

        Shimano* :D

        0 0
        • tromboonen  

          Myslis ty hlinikovy? Nesedel jsem na nich ani na jinych vysokych a nepredstiram, ze tomu rozumim.. ale nezalezi nez na tom jak se toci naby spis na hmotnosti plus tvaru rafku? Teda kdyz uz pristoupime na ty vysoke rafky..

          A kdyz jsme u toho pokud je to ultra vysoky hlinikovy rafek, tak to asi bude hodne tvrde svezeni, co? Ted jsem presedlal na 30 mm vysoke hlinikove „aero“ rafky (Vision Trimax T30) a docela to ze me vytrasa dusi na spatnem asfaltu, i pres extremne pohodlne plaste, ram, sedlovku atd…

          0 0
      • karelCA55  

        Na ty jsem už mrknul ale nové jsou mimo rozpočet a ještě nikde nejsou,

        0 0
      • McBlacky  

        stačili by i RS81 nový se do dvacky vejdou jak 38 tak 50.

        Podle referencí univerzální a trvanlivý kola

        0 0
        • vik  

          Taky si myslím, že RS81 by mohly být nejlepší volbou. Do kopců to asi nebude úplná hitparáda, ale recenze jsou napříč světem hodně dobrý… Občas se prý loupe ta karbonová skořápka, také se těžce shání náhradní špice, kdyby to někdy prasklo, ale jinak jsou uživatelé spokojení. Tuhá kola na české silnice, klasické náby (což je pro někoho strašák :-)), i docela dobrej vzhled.

          0 0
          • McBlacky  

            životnost je hodnocena vysoko a odolnost taky. Já o nich uvažoval ale nakonec vzal mavic, protože je máme na dalších dvou kolech. uvažoval jsem teda o 24 ale to je jen výška kapotáže

            0 0
            • vik  

              Já je měl taky jako jednu z alternativ, ale protože to má být na nového bakeliťáka a chtěl bych to mít na galdách, tak musely ustoupit :-) Ale jednou na nějaký kolo půjdou… Dle všeho mají stejný ráfek jako Dury, jen jiné náby, což je při vědomí skoro třetinového rozdílu v ceně opravdu dobrá volba.

              0 0
    • dookie  

      Chci se zeptat místních znalců, co říkáte na karbonová kola s plášti a dušema? Jestli jsou nebezpečnější než galusky, nebo jsou stejně spolehlivé? Láká mě zkusit kar.kola, ale galusky mě od toho hodně odrazují. Ptám se proto, zda pláště jsou konstručně s karbonem také v pohodě. Díky

      0 0
      • Cavendish  

        Všechno má svoje pro a proti.

        Plášťové ráfky jsou těžší, méně odolné a více trpí na přehřívání v dlouhých sjezdech. To platí především pro latex duše. Při rychlém defektu to může být v kopcích o hubu. Na druhou stranu slušný plášť jako Conti GP4000 SII koupíš za 850Kč, pěkně se svezeš a vydrží hodně km. Pro mě osobně ale na vysoký karbony patří jen a pouze galuska. Takový Conti Sprinter Gatorskin jede, je odolný a stojí kolem 1200Kč. Lepení na pásku Tufo je snadné a defekt opravíš tmelem. Já bych se těch galusek tolik nebál.

        0 0
        • JakeF  

          Na silnici patří kotouče a pak žádný přehřívání řešit nemusíš.

          0 0
          • Cavendish  

            Kotouče patří na bike. Navíc má tazatel dle profilu silnici s klasickými brzdami. Takže tenhle argument postrádá smysl…

            0 0
      • Coural  

        Taky jsem se bál plášťů na karbonech a jezdil jen galusky. 2 roky mám vysoké karbony na bezduše, najeto asi 18 tisíc a určitě je budu kupovat znovu.

        0 0
      • žvejk  

        Pokud chceš pláště na karbon ráfky, volil bych ověřenou značku, kde budeš mít jistotu záruky. Rozhodně né čínu, nebo nějakou obrendovanou Asii… Protože to přehřívání ráfků a tlak pneumatiky je prostě problém. Kotouče to řeší, ale není to pro každého a na vše…

        0 0
      • tomxxx  

        Pro hobiky mi prijdou galdy dost neprakticky. Navic v dnesni dobe jsou bezduse i na silnici hodne kvalitni co se tyka drzeni tlaku. Obecne vyvoj jde smerem k plastum. Ty rafkovy brzdy spolu s karbonem muzou byt problem, ale ja to nikdy nevozil, takze tezko rict jak velkej.

        Ja bych sel urcite do plastu, ale na karbon s rafkovejma brzdama bych se asi vysral.

        0 0
        • Smazaný účet  

          +1. S těma galdama je to takové všelijaké, ale vývoj jde, jak píšeš, k plášťům. Nicméně podle mě to dost způsobují i výrobci, protože sortiment galusek je cca třetinový proti plášťům a to ještě většina z té trošky jsou drahé závodní šlupky s prd životností a latexem uvnitř ( časté dofukování ). A když už něco najdeš, tak to zas není v požadované šířce atd. Přitom kdyby výrobci nabízeli galuskové verze známých evergreenů ze stejné směsi, určitě by dle mě galdy byly dnes populárnější.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.