• Zlatka

    Jedu si takto večer z háku dom po staré stádovce a nahoře nad Zbiby za celnicí se objevil neprůjezdný pravý pruh, prostě zmizel pod 30–50cm navátého sněhu z pole a tak jsem musela jet v levém pruhu (což by nemělo vadit bo je to dvouproudovka ne..), který byl ještě vidět dle stop aut.

    Náhle se za mnou vynoří nějaké individuum co si poprvé v životě testoval klakson, troubil a troubil, stáhnul okénko a řval na mne co tam jako dělám, ať s tím vehiklem táhnu doprava. A že ta rezerva na zádech mne navíc brzdí. (měla jsem na zádech aksia)

    Ukázala jsem na něj fakováka a to jsem neměla dělat, ten osel se na mne začal tlačit a za ním se zjevil další osel co zase troubil na něj, no než jsem ujela tyto dva km, pot se mne tekl proudem, bo jsem se musela vymačknout jak citrón, aby to trochu jelo na 2.3 nevegalech a když už jsem mohla uhnout trochu doprava tak mne prostě líznul o pár centimetrů, šlápnul na to, že mne nahodil zadníma bordelem a troubil pořád jako debil. Ten za ním to bral dnešní naštěstí sportovněji, asi nikam nespěchal. Tak toto je můj zážitek, který jsem dnes měla a při tom stavu venku je dost možné, že si jej ještě zopáknu. :)

    Smím jet při tomto stavu vozovky v levém jízdním pruhu?

    A libovolně dlouho, než uznám, že ten pravý je pro mne bezpečný?

    Nebo na tuto silnici, tento úsek s kolem vůbec nesmím? :D(

    Anketa: Smím jet při tomto stavu vozovky v levém jízdním pruhu?

    NE
    23x
    88%
    ANO
    3x
    12%
    0 0
    • mr.antik  

      vůbec bych neřešil co se smí nesmí, slušnost je uhnout

      0 0
      • mr.antik  

        samozřejmě to platí pro civilizované země. A to mluvím jak o pomalých autech(traktorech, karavanch atd.) tak o provozubrzdících cyklistech.

        0 0
      • se-se  

        pokud je kam uhnout

        0 0
        • mr.antik  

          klidně zastavim a šlápnu si do sněhu než abych 2 kiláky brzdil auto svoji 20kmh rychlostí a hlídal co udělá

          0 0
          • se-se  

            asi to fakt záleží na situaci – pokud jede jedno auto za druhým, tak asi nejde uhýbat, pokud tím místem prostě musíš projet.

            0 0
          • kmfdm  

            +1

            0 0
            • Zlatka  

              Jenže to bys to tam takto mohl dělat každých 50m, byl jenom zázrak, že se za mnou ocitli pouze dva. Což jsem nemohla předpokládat, v jinou dobu by za mne jela šňůra a předjížděli by mne zprava. :)

              0 0
              • JakeF  

                Takže kvůli tomu, že jsi očekávala, že za tebou bude šňůra aut, jsi nemohla jednou zastavit a ty dva chudáky pustit?

                0 0
          • jIrI___  

            Se divím, že ti tu ještě někdo nenapsal, že v zahraničí je úplně normální, že se za tebou auto vleče X km :)

            0 0
            • soc  

              V zahranici je uplne normalni, ze se za tebou auto vlece x km.

              Ale samozrejme najdes dost lidi, pro ktere je x=0.01km az az…

              0 0
            • JakeF  

              V zahraničí je všechno lepší, politici nekradou, Zlatky neblokujou a řidiči dokonce počkaj, než si odskočíš na malou, aby za tebou potom mohli spořádaně pokračovat…

              0 0
            • ZuzicK  

              Docela ale jo! :-) Norsko, Svycarsko urcite, ostatni zeme nehodnotim, protoze jsem tam netravila delsi dobu. Rozhodne nejsou tak nevrli jako u nas v mnozstvi pripadu, ale hovada samozrejme najdes vsude.

              V zahranici ale taky plati, ze pomalejsi auto/cyklista pusti (kdyz je misto) rychlejsi pokud nelze predjet nebo by to bylo riskantni. Toho se u nas nedockas.

              0 0
              • oddie  

                Coby pomalejší pouštím ty rychlejší naprosto běžně, když to situace umožňuje. To „toho se u nás nedočkáš“ posuzuješ podle sebe?

                0 0
                • ZuzicK  

                  Podle sebe soudim tebe? Ne, v tomle pripade fakt ne, nekdy bych si dala az facku jak jsem slusna a ohleduplna :-)

                  0 0
                • Medunka  

                  že by se ozvala potrefená husa?

                  0 0
          • notobi  

            1+

            0 0
    • Smazaný účet  

      § 4 Povinnosti účastníka provozu na pozemních komunikacích

      Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen

      1. …své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a

      dopravně technickému stavu pozemní komunikace,1) povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu,

      0 0
      • se-se  

        tpo je nejgumovější paragraf celýho zákona a bohužel se jím dá vysvětlit vše a nic zároveň

        0 0
    • JakeF  

      Kam se pohneš, tam si děláš další kamarády…

      0 0
      • pepek  

        Ale když to teď napíše na stránku AutoMatu, tak bude za hrdinu, všichni s ní budou chtít kamarádit a prohlásí ji za svatou Zlatku.

        0 0
        • Zlatka  

          Proboha co bych já dělala s automatem. Kamarádit s nimi, no nevím, nikoho z nich neznám a to by mi muselo najisto již šibnout a to se nestává zrovna často.

          0 0
          • mr.antik  

            no, třeba zrovna včera.

            0 0
          • Tomahomo  

            Ale konečně bys měla chlapa, pouvažuj nad tím… ;o)

            0 0
            • Zlatka  

              Dej už s tím pokoj, jsi trapný, chlapa mám, závidíš co?

              0 0
              • Tomahomo  

                V tom případě si najdi takového který tě uspokojí. Aneb jak zpívají Eláni:

                Ak ťa v noci budia strašidelné sny

                Ak ťa nudia ľudia a ak si obézny

                Ver že za to môže len jediná vec

                A tou je a tou je a tou je zanedbaný sex

                Ak máš horké sliny a ak ti škrípe hlas

                Ak máš syndróm viny dnu či ischias

                Vedz že za tým väzí len jediná vec

                A tou je a tou je a tou je zanedbaný sex

                Ak ti klesá IQ a ak ti stúpa tlak

                Spamätaj sa rýchle a všetko nechaj tak

                Neváhaj a začni riešiť vážnu vec

                A tou je a tou je a tou je zanedbaný sex

                Ak ťa v noci budia strašidelné sny

                Ak ťa nudia ľudia a ak si obézny

                A na všetkom bielom vidíš čierny fľak

                Tak odomkni si telo a maj sa trochu rád

                Ak si ako väzeň v sebe zavretý

                Ak sa ti táto pieseň lepí na päty

                Ver že za to môže len jediná vec

                A tou je a tou je a tou je zanedbaný sex

                Uvidíš svět veselejší, nebudeš dělat fakáče, nebudeš zakládat hádací vlákna, nebudeš permanentně naštvaná…

                Myslím to s tebou dobře, zlatíčko :o) :-*

                0 0
                • Zlatka  

                  No kdyby jsi mi napsal básničku, tak věřím, že to myslíš se mnou upřímně, ale tys to jen skopčil, takže túdlenúdle, najdi si jinou co ti na to skočí.

                  0 0
            • JSt  

              automat uz doma ma. ;-)

              0 0
    • kolda  

      chápu to správně, že jsi brzdila 2km provoz v levém pruhu (dle tvého popisu na 4 proudovce, aby se to nepletlo) ??

      0 0
      • Zlatka  

        1km určitě

        0 0
        • kolda  

          sorry, ale tady je jakýkoliv komentář zbytečný.

          0 0
          • Zlatka  

            Proč jako, se mi nechtělo zastavit, protože to klouzalo, bylo by to nebezpečnější než dupat a jet co nejrychlejí mít tento úsek za sebou. Vždyť přece i cyklista má nějaká práva na silnici nebo se má jen podřizovat rychlejším a větším?

            0 0
            • Smazaný účet  

              tak treba nemas pravo omezovat ostatni…

              Zdravy rozum ale rika co?…Zdravy rozum rika, ze auto je tezsi, vetsi a ma vyssi vykon a tak neni radno se mu stavet do cesty. Muj zdravy rozum by mi rekl „val ke kraji ty curaku nez te tu rozsrackujou“…

              0 0
            • kolda  

              a co takle používat místo fakáče rozum a dodržovat určitou míru tolerance a slušnosti??

              0 0
              • JakeF  

                :D Ty jsi tu asi dlouho nebyl, co? :D

                0 0
            • kolond  

              Protože to klouzalo, tak si nechám za zadkem jet auto. Budu se pak cítit velmi bezpečně …

              I v létě na suché cestě občas uhnu kamionu až za krajnici (když není dostatečně široká), aby mě předjel.

              0 0
              • JSt  

                v lete na suche silnici neni problem uhnout kamkoliv. v zime vyjedes z idealni stopy, uchcije ti to a lehnes pod akorat predjizdejici auto. ;-)

                0 0
                • kolond  

                  Ano, pokud se vymačkávám jak citron, tak bych s sebou pravděpodobně při vyjetí ze stopy švihnul a ámen.

                  První řešení je mít rozum a za dané situace nevyjíždět. Pohádky o dopoledním sluníčku a odpolední kalamitě neberu. Internet máme téměř všichni, takže zjistit si jaké počasí se dá očekávat v průběhu několika hodin není problém.

                  Nebo zpomalím na minimum (zastavím) a uhnu z cesty. V takovém počasí se nedá jezdit na průměr, či najíždět desítky km. Takže nějaké zdržení pár minut není problém.

                  0 0
      • JakeF  

        A ten idiot na ní troubil, chápeš to? No dobře udělala, že ho vyfakovala…

        0 0
        • kolda  

          škoda, že blbost nenadnáší, mohla to přeletět.

          0 0
    • se-se  

      u nás je podobná situace na Štětským mostě – vedle cyklisty projede těsně osobní auto. Když jedu autem, tak cyklisty nepředjíždím, pokud sami neuhnou. Jenže i tak je to vyloženě nebezpečný – levým kolem třu levý obrubník, pryvý zrcátko tak 40 cm od cyklisty. Někteří cyklisti i zastaví ale nebezpečí to jen zmenší ale neodstraní. Když jedu na kole tak jedu prostředkem – jsem o hodně širší než jiní a tak se auto vedle mě nevejde. Občas někdo houká – to pak pro stě prstem udělám slušné ale rozhodné gesto „ne, ne a ne – jeď za mnou a dost“ a jednou i najížděl – nenechal jsem se vyvést z míry a choval jsem se stejně. Chovám se slušně, ale neústupně – nenechám se přeci srazit.

      0 0
      • karliner  

        Jestli si jel na svém kole, tak ten, co si na tebe dovolil najet musel jet minimálně bagrem s radlicí :-)

        0 0
        • White2146  

          +1 :D :D Ješte ted se válim smíchy pod stolem :D :D

          0 0
          • se-se  

            závidíš a smíchem to jen maskuješ

            0 0
        • se-se  

          no dovol – je to úplně běžný kolo, jen je maličko širší, trošku těžší a má nějaký ten přístroj navíc. Fakt nevím, proč tu všichni mýho Pepu tak démonizujete. Dneska jsem mu dokonce vyrobil průhlednej zadní blatník, aby měl dynamičtější vzhled.

          0 0
    • MirosPikos  

      Co na to říct? Asi bych se uhnul. Zachoval bych se ohleduplně, chápavě, slušně a navíc bych se vyhnul nebezpečí, že mě takovej nějakej labilní magor štrejchne a já spadnu hlavou pod kolo tomu druhému. Ale toho labilního magora si probudila svým chováním ty. Je třeba mít nějaký rozumný úsudek a podle toho se chovat, je to přeci jen tvůj život, kterej žiješ jednom jednou…

      0 0
    • Smazaný účet  

      heh…

      0 0
    • Kubiczech  

      Trošku neohleduplné na obou stranách. Cpát se ale v tomhle počasí na víceproudovou silnici moc nechápu. Moc to nechápu ani normálně, ale to je jedno.

      0 0
      • JakeF  

        Cpát se v tomhle počasí na silnici je samo o sobě dost riziko kdekoliv, cpát se na čtyřproudovou i za hezkýho počasí je taky dost nerozum, ale zkombinovat tohle obojí, to snad může člověka napadnout jen jako způsob pokusu o sebevraždu…

        0 0
        • se-se  

          nojo, ale co když ráno jedeš za sluníčka a odpoledne ve vánici – viz třeba tato neděle. Fakt je, že v těhle místech prostě jinudy jet směr centrum vůbec nelze

          0 0
          • kolda  

            no tak vždy se lze vrátit např. mHD, přeci se kvůli tomu, že jsem přijel ráno za sluníčka, večer ve vánici nezabiju??

            0 0
            • Vito_OL  

              s kolem do mhd?

              0 0
              • Azmir  

                Nevím jak třeba v praze, ale v ostravě zcela běžně, pokud samozřejmě autobus není úplně narvaný a samozřejmě musíš zaplatit za jízdenku což je samozřejmě nevýhoda.

                0 0
                • karliner  

                  V Praze s kolem do metra, vlaku a přívozu kdykoliv, do tramvaje jen někdy a jen někde a do autobusu vůbec.

                  0 0
                • hony007  

                  Zas tak samozřejmě bych to neviděl. V Brně můžeš s kolem do MHD a pokud máš šalinkartu, tak i bez dodatečnýho lístku.

                  0 0
                  • Azmir  

                    Upřímně nějaké přepravní podmínky ostravského MHD jsem nestudoval, ale myslím že u nás se bere kolo jako zavazadlo a i s šalinkartou musíš platit, ale ruku za ohně za to nedám, pokud v brně se nemusí, tak to je super.

                    0 0
                    • karliner  

                      Člověče, jestli ono to Brno není tip na přestěhování, MHD tam vozí kola zadara, úspory by šly nahoru a…

                      0 0
                      • JSt  

                        my tady takhle jezdime za endurem.

                        0 0
                      • Azmir  

                        Člověče, jestli občas není lepší nic nepsat? :)

                        0 0
                        • Tomahomo  

                          Karliner má názor na všechno, a zásadně ten jediný správný, čili bych si jeho slova vzal k srdci, a mlčel! :o)))

                          0 0
                          • Zlatka  

                            Tvl ty jsi leštič a co chlapa už máš??

                            0 0
                        • karliner  

                          Jeden se ti snaží poradit a ty se hned urážíš :-)))

                          0 0
                    • Vito_OL  

                      tak takový vymoženosti olomoucká MHD neumožňuje

                      0 0
        • Martin  

          +1

          0 0
      • Flegmatik  

        Tak na téhle silnice je to bez sněhu celkem v pohodě, byť má 4 pruhy, tak je tam asi 2 metry široká krajnice, takže na kole se tam dá jezdit víceméně bezpečně, že nikomu člověk nevadí.

        Za sněhu už je to horší, právě proto, že tam nejsou žádné protivětrné zábrany (kde dneska vůbec jsou) a z polí se tam nafoukávají velké jazyky.

        Řidič byl v tomhle případě dost cholerik, mohl chvíli počkat. On by v pravém pruhu plného sněhu rozhodně taky s tou plechovkou nejel.

        0 0
    • pstasek  

      Po tomhle výstupu má zase D-Fens a jemu podobní o čem psát. Cyklisti i řidiči by měli používat zdravej rozum. Vyjet v tomhle počasí na kole na silnici a zvlášť na čtyřproudovku je prostě magořina, i když to zákon přímo nezakazuje. Gratuluju, zachovala ses přesně, jako bezmozek a dalších pár, doteď třeba normálních řidičů, mají důvod příště cyklisty nenávidět za bezohlednost.

      0 0
      • Flegmatik  

        To je fakt, řidiči aut by měli zůstat doma. V zimě způsobují snad 99 % dopravních nehod. Nechápu tu jejich bezohlednost :)

        0 0
        • mr.antik  

          Takže předpokládám, že když jezdíš autem, tak tě uspokojuje jezdit 20kmh protože některý debil neumí používat mozek a myslí si že je král silnic.

          0 0
          • Flegmatik  

            Mě uspokojují zcela jiné věci :-)

            Ale tak furt tu mluvíte o toleranci, a pak jenom že Zlatka jednou za rok chytí na silnici sněhový jazyky, tak hned se do ní pustíte :-) Když vidím v zimě zpoza tepla interiéru auta cyklistu, tak ho spíše lituju a chápu ho, že vyloženě dobrovolně na tom kole v té kose nejede. Taky se mohlo stát, že tam bude ve škarpě auto s autobusem a ten maník co tak troubil, by tam zůstal stát x desítek minut, jako se to běžně na silnicích a dálnicích v zimě stává. Ale za to nemohou cyklisti. Zase trochu objektivity, když už…

            0 0
            • jIrI___  

              +1

              0 0
            • mr.antik  

              bereš to moc zeširoka, já řešim tuhle konkrétní situaci a objektivně si myslim, že je lepší a bezpečnější to vyřešit za 5 vteřin než ze sebe dělat kokota několik minut.

              0 0
              • Flegmatik  

                No tak to je otázka, jak byste to řešili vy? Jestli ona jela ve vyjetých kolejích, auto za ní taky, tak kdyby najednou Zlatka zastavila, aby z kola slezla a uhnula mu vpravo do nánosu sněhu, tak to nalepený auto má v sobě. Co teda měla dělat? Měla se tam v tom sněhu kilometr brodit, aby nezbrzdila dvě auta nebo to nejrychleji projet? Do linkového autobusu ji kolo sotva v zimě vezmou.

                0 0
                • mr.antik  

                  Já bych normálně zajel do toho hlubokého sněhu, tam se zastavil, počkal až auta přejedou a pokračoval dál.

                  Chápu že pro spoustu cyklistů je těch 5–10 vteřin námahy a zpomalení neakceptovatelné.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    navíc na silnici se dá jet i v celkem sněhu. Takže bys nejspíš ani nemusel zastavit

                    0 0
                    • Flegmatik  

                      Tak jako dá se, samozřejmě, ale být namrzlý (což asi v tomto případě nebyl) a nesmí ho být moc (píše 30–50 cm)…

                      0 0
                  • jecnak  

                    +1

                    0 0
                  • Medunka  

                    Taky tento týden jezdím na kole a musím za sebe říci, že líp se drží stabilita na nevyjetých kolejích ve sněhu než ve vyjetých kolejích, které sou občas už zmrzlé, ale jezdím hlavně po cyklostezkách a lesních pěšinkách.

                    Takže já bych klidně jela tím vysokým sněhem.

                    0 0
                    • Tomahomo  

                      +1 Daleko líp se jede „panenským“ sněhem, než rozšlapaným a rozježděným.

                      0 0
                    • Flegmatik  

                      V půl metru čerstvýho sněhu?

                      0 0
                      • Tomahomo  

                        Ono je u Prahy půl metru sněhu? Pokud je nafoukaný, tak rozhodně postupně.

                        Aneb jak zpívá Jarek: „A v Praze kalamita, jak na Sibiři,

                        tři centimetry sněhu a u Muzea čtyři.“

                        0 0
                    • Jimm22  

                      no jistě, jet ve zmrzlejch kolejích so skoro nedá, taky jedu raději ve sněhu. I přejet ty koleje je občas problém.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        tj ale ve sněhových v pohodě, když nejsou na ledu

                        0 0
                • pstasek  

                  Copak nemá internet, mobil, televizi, noviny? Nemá přístup k předpovědi počasí, která hlásí padání hoven? Nemůže nechat kolo doma a do rachoty jednou jet veřejnou dopravou jako každý jiný normální člověk? Stejná bezohlednost, jako když v tomhle vyjede někdo na letních gumách.

                  0 0
    • Vilém  

      Chudacku.

      0 0
    • ememem1  

      rozumiem tomu spravne – par km si blokovala v danych podmienkach premavku na viacprudovej komunikacii jazdou v lavom pruhu? (odhliadnuc od toho ze jazdenim v aktualnych podmienkach po ceste (aj ked to neni zakazane) si koledujes o pruser a mozes ho sposobit aj inemu.) a este sa rozulujes ze trubili? a ukazala si mu fakovaka? debilovi a a oslovi? bud rada ze nemas monokel a bike v priekope. a tie otazky na konci myslis naozaj vazne?

      si naozaj tak totalne absolutne neskutocne blba alebo to iba hras?

      mimochodom netusim po akej ceste si to isla ale podla popisu bych ani cent za to tam s bikom vobec nemas co robit.

      0 0
      • Blade  

        +1

        0 0
      • pendergast  

        Argumentuješ síce nezrozumiteľne, ale zato mylne ;)

        0 0
      • Zlatka  

        Proč z Tebe vždy vypadnou takové (jak to nazvat nejlépe) sraczky?

        //Monokel jsi pokaždé obdržel, když jsi si na někoho ústa otevřel? Mne ještě nikdo nemlátil, asi to bude tím, že nikoho nenapadám a že si na mne naštěstí nedovolí, neb chlapi ženské nebijou, to ale u Vás v čobolácku zřejmě neplatí a proto to klidně napíšeš. :p

        0 0
        • minikin  

          Tak tak… A na uplnom vychode cobolacka sa dokonca hovori: NEPRIJEBEŠ, NEVYSVETLÍŠ !

          0 0
          • ememem1  

            a este dalej sa hovori ze ked babe prijebes a nevies ze za co tak si z toho nic nerob bo ona to vie.

            0 0
    • Kouba_2005  

      špatně zařazeno, povídky jsou jinde

      Jinak já jsem vcelku klidný řidič, jelikož cyklisty chápu, takže bych netroubil a ani nevětral otevřeným okýnkem kvůli někomu, kdo má i tak dost práce už jen se samotnou jízdou. Otázkou je, jestli vzhledem k maximální konstrukční rychlosti máš na dvouproudovce co pohledávat. Neznám ale podrobnosti, osobně bych hned uhnul, nenechám se přejet.

      0 0
      • Flegmatik  

        Ježiši, co tu s tou silnicí máte? O jaké konstrukční rychlosti mluvíš? :-) Ta silnice je normální vícepruhová silnice II. třídy. Je tam 50 km/h v obci, pak kousek 90 km/h, pak zase 70 km/h a 50 km/h. Proč by na ní sakra na kole nemohla? Co to tu blábolíte?

        0 0
        • Kouba_2005  

          Tak každý si představuje zřejmě dvouproudovku jinak :-) My tu třeba máme jen jednu a to je klasická rychlostní komunikace, kam nic pod tuším 80km/h nesmí (nebo jak je to v silničním zákoně). Někteří jedinci by ale neměli na jakoukoliv silnici :-)

          0 0
          • Flegmatik  

            Nejde o představy a domněnky, jde o fakta. Ty bys snad automaticky na každé vícepruhové silnici podle svých představ jezdil max. 130 km/h?

            0 0
            • Kouba_2005  

              Já jezdím všude na kolik se cítím, kromě obcí, a je mi fuk, kolit to má pruhů :-) S rychlostí mám trošičku problém.

              0 0
        • ememem1  

          clovece ja neviem kto tu blaboli ale snad poznas vyhlasku(ak jazdis s bikom po ceste mal by si lebo z hladiska zakona si vtedy rovnaky vodic jak keby si siel na aute) a vies na aku komunikaciu s bikom mozes a na aku nie.

          0 0
          • Flegmatik  

            Zákon znám, nic o zákazu jízdy na kole na silnicích II. třídy není. Nebo co mi chceš říct?

            0 0
            • ememem1  

              z toho co pisala v uvode nebolo vobec zrejme ze sa jedn ao cestu 2 triedy, skor naopak. ak je to tak tak potom je to samozrejme ok.

              0 0
        • zichis  

          V levým pruhu víceproudovky (a to ani v obci) nesmí jet náklaďák přes 3,5t nebo délky 7 m, ani zvláštní motorové vozidlo, a ani motocykl s maximálkou 45 km/h. viz §12

          0 0
          • Vito_OL  

            v tomto případě ale platí:

            § 4 Povinnosti účastníka provozu na pozemních komunikacích

            Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen

            …své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a

            dopravně technickému stavu pozemní komunikace,1) povětrnostním podmínkám,

            situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému

            zdravotnímu stavu,

            0 0
          • Flegmatik  

            No už vidím, jak když je pravý pruh plný sněhu/bordelu/če­hokoliv na někoho uplatňuješ tenhle paragraf…

            0 0
    • Hynas  

      …opravdu se divím, že na vlákno „tohoto typu“ vůbec někdo racionálně reaguje.

      0 0
      • Zlatka  

        Opravdu se divím, že máš vůbec potřebu se k vláknu „tohoto typu“ vůbec iracionálně vyjadřovat.

        0 0
        • Kouba_2005  

          A já se zas opravdu upřímně divím, že tu ještě nejsou zablokovaný příspěvky, jak tomu bývá zvykem.

          0 0
          • karliner  

            Ono to přijde, o to strach nemám :-)))

            0 0
    • skier  

      Hrůza,strašné…v ta­kovém případě hned volám Impulzovým. Můžeš být ráda, že nezastavil a jednu Ti nefláknul.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Jinak tomu rozumim dobre, ze mas miniony 2.3" pro jizdu po asfaltu?:)

      0 0
      • Zlatka  

        To jsou „zimní“ gumy, nebo ty jedzíš v zimě na Ralphu?

        0 0
    • Ron_Burgundy  

      Pokud byla jenom trochu možnost zastavit a pustit je, udělal bych to. 2km brzdit auta je omezování, pro ně je to věčnost.

      Příhod s řidičema mám taky spoustu. Některý jenom jedou jak prasata, bezohledně. Horší jsou ale agresoři. Zrovna včera jsem vyjížděl na zimáku. Perfektně osvětlenej, silnice prosolená, jen mokrá. Pilot fábie měl asi potřebu mi sdělit, že jsem debil, když jezdím na kole v zimě. Bohužel, místo aby na mě zařval, zablikal, nebo se pochlapil a vystoupil, tak přejel vedle mě a začal na mě najíždět a troubit jak na svatbě. Přitom chlap kolem padesátky, už by mohl mít trochu rozum.

      0 0
    • oddie  

      Přesně takhle se dělá medvědí služba ostatním cyklistům.

      0 0
    • Tomahomo  

      A co chlapa, máš už? ;o)

      0 0
      • oddie  

        Jak vidíš, lepí se jich na ni spousta :D

        0 0
    • Rychlej turista  

      Tady je to celkem jasné …jsem musela jet v levém pruhu (což by nemělo vadit bo je to dvouproudovka ne..), který byl ještě vidět dle stop aut.

      Teoreticky jsi jela správně, protože jsi jela při pravém okraji vozovky, za kterou se v zimních podmínkách považuje to, kde se jezdí – při čenichovce se určí střed vozovky tak, že se změří obě krajní viditelné stopy a jejich střed určí šířku obou jízdních pruhů. Kdo přesahuje, má smůlu :-)

      0 0
    • McBlacky  

      jezdit v aktuálních podmínkách na kole po silnici je podle mě minimálně velmi neuvážlivé.

      Za fakáč v některých zemích dostaneš i pokutu a je to rozhodně jednoznačná urážka.

      Další vývoj situace byl adekvátní těmto skutečnostem

      0 0
      • Martin  

        s tím souhlasím. potkat na zabřečkované nebo zasněžené frekventované silnici cyklistu je docela nepříjemný zážitek. kór, když ho není kloudně jak objet. lidi by měli uvažovat hlavou.

        0 0
        • jIrI___  

          Vytroubit ho ******!

          0 0
          • Martin  

            co vytroubit, polít vodou :D

            0 0
        • JSt  

          v tom je ten zasadni problem. ten v aute je uplne stejne v pici jako ten na kole – boji se vybocit ze smeru, ze pude. ale cyklista je pro nej blbec a on je bezproblemu. :-D

          0 0
          • Martin  

            to, že se ty v autě bojíš vybočit, že pudeš, neznamená, že to je obecné pravidlo. auto má 4 kola, takže mu nehrozí, že by lehlo na bok tak snadno jako cyklista ;) pořád je to cyklista, který je v piči víc než auto ;)

            jako neřeknu někde na okresce, kde lišky dávají dobrou noc… ale v městě na frekventované cestě je cyklista na sněhu opravdu dost nešikovný nápad.

            0 0
            • JSt  

              pokud se neboji vybocit, muze te vklidu objet. ;-)

              vyjet na snehu je stejne hloupy napad jak na kole, tak v aute. vzdycky ses mnohem bliz pruseru nez za sucha. ;-)

              0 0
              • Martin  

                ty se chceš hádat, to já poznám :)

                0 0
                • JSt  

                  timto jako uznavas, ze mam pravdu? :-P

                  0 0
                  • Martin  

                    ne, moudřejší ustoupí. proti tvé demagogii a potřebě umlátit oponenta jakoukoliv metodou nehodlám dál vystupovat.

                    0 0
    • Bafoon  

      Jsem cyklista, jsem řidič – nechápu magory co za těhle podmínek jezdí po silnicích na kole. Ohrožují sebe, ohrožují ostatní.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Třeba jsou cyklisté, ale ne už řidiči a nějak se přepravovat musí a kolo je pro ně ideální volba.

        0 0
        • Bafoon  

          za těchto podmínek to bude asi jen těžko ideální :-) magoři, viz oddie

          0 0
          • Kouba_2005  

            Dobře, tak ne ideální, ale třeba jediná možná varianta. Vidím to u nás. Jedinej autobus jede ráno o půl šestý a když někdo nemá auto nebo papíry, tak jinou možnost než jet na kole něbo pěšky prostě nemá.

            0 0
            • Bafoon  

              U nás to vidím taky, ale prostě s tebou nemůžu souhlasit. Možnosti jsou, případně se dají vytvořit. Budu-li vycházet jen z těch tvých dvou, pak budu VŽDY raději volit pěškobus než hazardovat na kole.

              0 0
              • Kouba_2005  

                … a někdo zase raději jezdí na kole než chodí pěšky :-) Já bych třeba volil kolo, kdybych musel. Naštěstí jsem motorizován, ač mě v těchto dnech každodenní vyprošťování auta z parkoviště neskutečně štve.

                0 0
                • Bafoon  

                  pěší přesuny bytostně nesnáším :-) A to vyprošťování auta vlastně taky, namrzlé stěrače, zatuhlý auto,… jó zima :-D

                  0 0
                  • oddie  

                    Já chodím pěšky rád a většinou, a když už musím v zimě jednou za týden vysápat auto, prostě půl hodinky předem pustím nezávislé topení :)

                    0 0
                  • Kouba_2005  

                    Namrzlý stěrače a zatuhlý auto, to už je v podstatě normální provozní stav, kdy si můžu říct „zvítězil jsem nad hmotou“ :-) Každou zimu několikrát musím použít taktiku vyprošťování takovou, že nastartuju, zařadím za 1, vylezu z auta, rozhoupu ho a jakmile se rozjede, tak ho doháním a naskakuji :-) Ujede to metr, prohrábne to a zase stojí, takže znovu ven a tlačit. Zatím mi neujelo, ale pro okolní spolubydlící v králíkárnách to musí být zážitek :-) Naložený Transporter na téměř 3 tuny se zahrabe i v 10cm sněhu. Čtyřkolku mi dát nechtějí :-(

                    0 0
                    • JSt  

                      podle tveho popisu to urcite nedelas. ;-)

                      0 0
                      • Kouba_2005  

                        Dělám to přesně tak, jak píšu.

                        0 0
                        • JSt  

                          jakoze roztlacis auto se zarazenou jednickou, jo?

                          0 0
                          • Kouba_2005  

                            Přesně tak. Záleží kterým směrem je volno. Buď jednička nebo zpátečka. Protáčí se vždycky jen jedno kolo. Ono na volnoběh to jede pomalinku, ale stačí hrbol, kola se lehce natočí a už si to upaluje nepředpokládaným směrem :-)

                            0 0
                    • Vilém  

                      A to tam mas rucni plyn?

                      Podobne to praktikoval kdysi kamarad, ktery mel prehistorickeho fiata, kde rucni plyn byl.

                      0 0
                      • Kouba_2005  

                        Nepotřebuješ ruční plyn. Tohle snad umí už každý elektronický vstřikování, že se ti snaží vždycky držet volnoběh na stejných otáčkách. Bez sešlápnutýho pedálu akcelerace by se ti mělo auto rozjet samo, když si pohraješ se spojkou. I na vyšší rychlostní stupně to funguje, otáčky ale určitě nejsou optimální, což je i slyšet :-)

                        0 0
                        • Vilém  

                          To je predpokladam diesel, ne? U benzinaka to taky jde, ale ze by to utahlo auto pri vyzduchavani, to nevim.

                          0 0
                          • Kouba_2005  

                            jj, 2,0TDi Common rail. S benzínem jsem to nezkoušel.

                            0 0
                        • McBlacky  

                          funguje to jen u studenýho motoru podle mě a ne u všech aut. U naftáku líp než u benálu myslím. Zahřátej motor když nedáš plyn tak pak chcípne všechno.

                          0 0
                          • Kouba_2005  

                            Tak to fakt nevím, to bych musel zkusit.

                            0 0
                            • McBlacky  

                              já to tady nezkouším vždy a všude, ale u zahřátýho to zkus a uvidíš

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Ve stodvacitce se tahle vyjizdeli se zaveje s vytazenym syticem a trochu pritazenou ruckou (pro zvyseni svornosti diferaku)

                                0 0
                          • jakub_kencl  

                            Nechcípne, funguje… mám benzín.

                            0 0
                    • Bafoon  

                      to by stálo za video – matroš pro vlákno o to vás nelze ochudit :-D

                      0 0
                      • Kouba_2005  

                        To rozhodně, zejména kdybych se natáhnul a auto mi ujelo :)

                        0 0
              • Rychlej turista  

                V tomto případě je naprosto jedno, jestli jedeš na kole nebo jdeš pěšky – o tom, zda tě auto sejme nebo nesejme, vždy (pokud jdeš nebo jedeš předvídatelně) rozhoduje řidič, ne ty. Jediný rozdíl je v tom, že pěšky se ti snadněji uskakuje bokem a na kole zase máš větší šanci před autem ujet, pokud se na tebe řítí smykem. Vzhledem k plášťům, na nichž jezdím a rychlosti, které dosahuji, si dovolím tvrdit, že mám kolo pod daleko větší kontrolou, než nezkušení řidiči auta.

                Taky se v zimě snažím jezdit mimo hlavní, bohužel se tomu zcela nevyhnu a do kolbenky musím jet 3 km po ní.

                0 0
                • JSt  

                  myslim, ze v ramci odpoutani se od systemu bys mel jezdit skarpou a nevyuzivat jeho vydobytky jako je silnice. po silnici jezdit maximalne v nemecku cestou do sparu!

                  0 0
                  • karliner  

                    Naopak. Co nejvíc po silnicích jezdit a používat je, aby Kalousek pak musel vytáhout z kešeně na opravy a tím přispívat k destabilizaci systému.

                    0 0
                • Bafoon  

                  Jedno to není.

                  Jinak si myslím, že diskuze o větší kontrole toho či onoho v těhle sračkách na silnici je ve své podstatě nesmyslná.

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    Mám pocit, že RT jezdí gumy s hřebama. Jestli se s tím jezdí třeba jako s řetězy na autě, tak věřím, že kontrolu nad kolem má dostatečnou. Jinak s hodnocením diskuze souhlas :-)

                    0 0
              • Azmir  

                Už tě vidím jak jdeš do třeba 20km vzdálené vesnice či města pěšky a pokud bys takhle chodil každý pracovní den v zimě tam a zpátky bych tě chtěl vidět, jestli bys na to kolo raději nesedl.

                0 0
                • Bafoon  

                  Tak si to přečti ještě jednou, očividně jsi to nedočetl :-)

                  0 0
      • oddie  

        Posledně jsem potkal opravdu extrémní slepici na kraji Prahy, ul. Do Horoměřic – spojka mezi Padesátníkem a Horoměřicemi. Nepříjemně úzká silnička s hodně velkým provozem, krajnice je na samém kraji náspu, protijedoucí kamiony tam při míjení jedou každý po té své krajnici, takže občas nějaký i do toho pole zahučí, a i s osobákem není příjemné je míjet. Naprosto nechápu magory, co tam vůbec lezou na horském kole i za hezkého počasí, když z jedné strany jde jet lesem krásnou cestou přes Juliánu a z druhé strany přes kraj Šárky, Nebušice a sanatorium do Horoměřic po polní cestě, ale vydat se tam za tmy, čerstvě napadlého sněhu a hustého sněžení už byl opravdu vrchol demence.

        0 0
      • McBlacky  

        přesně, jednak tím co psal Doom – když chci objet cyklistu, musím vybočit z často vyjetých kolejí do hlubokého – pokud je velký rozdíl výšky sněhu a namrznutí podkladu, i zkušený řidič může dostat lehce smyk a pak kolaře smete aniž by chtěl. ale také tím, že kolař najede na led pod sněhem a jde k zemi. Pak je scénářů hned několik a málo z nich je hezkých.

        na kole jezdím v zimě na sněhu rád, ale nikdy ne tam kde jezdí auta.

        0 0
        • Martin  

          „na kole jezdím v zimě na sněhu rád, ale nikdy ne tam kde jezdí auta.“ – souhlas. když už jdu bajčit, snažím se zoptimalizovat si trasu tak, abych se do toho terénu dostal za co nejmenšího použití silnic.

          0 0
          • McBlacky  

            u nás je to těžší, ale radši cestou na stezku terorizuju chodce než auta :)

            0 0
        • JSt  

          to je to, o cem jsem psal vyse. ridic nema auto uplne stejne pod kontrolou jako cyklista kolo. proto bych byl potichu. ;-)

          0 0
          • McBlacky  

            jak to myslíš, samozřejmě, že ho musí mít pod kontrolou. Ale když ho někdo (třeba pádem) donutí ke krizové reakci, je to pak situace od situace. Stejné jako když ti spadne pod kolo pěšák nebo vlítne ti tam pes.

            0 0
            • JSt  

              ono se nikdy nic nezhmotni primo pred tebou. pokud resis takovy problem, znamena to, ze jsi pred tim neco podcenil – coz se samozrejme muze stat kazdemu…

              0 0
              • oddie  

                Cyklista celý v tmavém na černém kole bez jediné odrazky, natož blikačky, se sice nezhmotní přímo před tebou, ale k tomu přímo má ve tmě zatraceně blízko, zvláště na kluzčím povrchu.

                0 0
              • McBlacky  

                bohužel cyklista na silnici kde je sníh a led ti spadne pod auto ani ne v sekundě a naprosto nečekaně, neboť to nečeká ani on sám.

                Na tohle sice můžeš být teoreticky připravený, ale chci tě vidět, jak tě bude bavit u každého takového případu brzdit na rychlost cyklista +5–10km/h a i tak když ti při objíždění spadne těsně před auto, tak to nabereš ať chceš nebo ne.

                pokud bys měl počítat se vším a pořád (s kolizí každého protijedoucího vozidla to řešíš jak?), tak nikam nedojedeš v zimě.

                0 0
                • JSt  

                  nikde netvrdim, ze musis pocitat se vsim. ale tvrdim, ze by si kazdy mel uvedomit, ze pokud se dostane do nejakeho pruseru, ma na tom take urcity svuj podil viny at chce nebo nechce.

                  0 0
    • Frostty  

      mmmmm nááájs :D

      0 0
      • Martin  

        oppan zlatka stajl :D

        0 0
        • soc  

          PSY featuring Zlatka? ojojojoj

          0 0
    • konarider1  

      No ženský po přechodu jsou schopné nejruznějších kravin :-D

      0 0
    • TeryPV  

      Já myslím, že zde netřeba komentáře :D Ale myslím, že se všichni pobavili :)

      0 0
    • saddik  

      Nojo, dva tvrdolíni se potkali…

      Jet v tom pruhu mi přijde za daných podmínek v případě nutnosti(!) OK (znova už bych tam teda ale nejezdil), ale neuhnout pár autům za sebou je bezohledné. Tvrzení, že je nebezpečné uhnout, beru jako blbost, vždycky to jde, když se tam dá jet.

      Na druhou stranu někomu rovnou začít nadávat (řidič) je prostě taky blbě, zbytečně to situaci vyhrocuje. Normální lidi by to vyřešili krátkým houknutím, pokud by cyklista auto nezaznamenal, a následným uhnutím.

      Když už chci někomu něco říct (hlavně ve městě na fixce dost často, lidi se chovaj jako hodně tupý ovce), tak se mi většinou daří tlumit emoce a místo zamýšleného „Dědku, čum kam lezeš“ nebo „Do pi*i, tady je silnice a ne pěší zóna, ty slepice“ říkám „Pane, tady jste na silnici.“ nebo „Slečno, na silnici musíte aspoň trochu koukat.“ V závažnějších případech (nedání přednosti autem, jednou mě ještě vytroubil, kkt jeden) zatím nebyla příležitost si o tom promluvit.

      0 0
      • McBlacky  

        na fixie :)

        0 0
        • saddik  

          Ano, ale nechápu přesně, co tím myslíš.

          0 0
          • McBlacky  

            nechci rozvíjet flame, ale oba víme, že nemáš na silnici co dělat.

            To sice nesouvisí přímo s tím, že tebe někdo ohrožuje, ale nemůžeš pak kárat ostatní za nedodržování pravidel.

            0 0
            • JSt  

              co ti zakazuje mit pevny prevod, neboli fixu?

              0 0
              • Martin  

                nedostatečná výbava? absence dvou nezávislých brzd? myslím, že málokdo má na fixce přední brzdu.

                0 0
                • JSt  

                  zas se te snazim utlouct nesmysly, ale jeste jednou…

                  co ti zakazuje mit pevny prevod? o brzdach nepadlo ani slovo.

                  ale ted se divam, ze blacky psal v souvislosti primo se sadikovou festkou v profilu. to jsem se potom ptal nadbytecne. O;-)

                  0 0
                  • Martin  

                    mrkni do zákona na povinnou výbavu a pak se ptej znova ;)

                    0 0
                    • JSt  

                      priznam se, ze se mne ted nechce cela vyhlaska cist, tak se te zeptam naprimo. je tam nekde explicitne napsane, ze nemuzes do dopravniho provozu s furtoslapem? ja si myslim, ze nikoliv.

                      0 0
                      • karliner  

                        Ty máš dneska hádavou, to já poznám..

                        0 0
                        • JSt  

                          jojo. prichazi to ve vlnach. :-D

                          0 0
                      • Martin  

                        má fixka dvě nezávislé brzdy?

                        jinak viz pan K.

                        0 0
                        • JSt  

                          jaky si to udelas, takovy to mas. http://farm4.static.flickr.com/…9457c7_o.jpg

                          nebavime se o brzdach, ale o tom, jestli je zakazany furtoslap. brzdy sem vubec netahej. ;-)

                          0 0
                          • karliner  

                            Tak tohle kolo samozřejmě na silnici nemá co dělat..

                            0 0
                            • JSt  

                              to nikde netvrdim. jen odpovidam na otazku, jestli ma festka dve na sobe nezavisle brzdy.

                              0 0
                              • karliner  

                                Jenže festka se dvěma na sobě nezávislými brzdami je něco jako kolo s vyrovnávacími kolečky. Nebo nealkoholické pivo. Nebo káva bez kofeinu. Nebo sex s kondomem. Prostě k ničemu.

                                0 0
            • saddik  

              Souhlasím, že nemá cenu se v tom šťourat do přílišné hloubky, je to samozřejmě zajímavý aspekt, ale mandát upozornit ostatní na jejich vyloženě nebezpečné chování mi to IMHO nebere.

              Jak píše JSt, pevný převod není pokud vím sám o sobě problém, já konkrétně ale jezdím i brakeless, což se samozřejmě nesmí.

              Argumentoval bych jednak tím, že velké procento cyklistů má stroj nějakým způsobem nezpůsobilý k provozu (chybějící odrazky, měkké či zakulacené ukončení brzdových a řadicích pák, pokud to ještě platí apod.), což mě sice neopravňuje k ilegalitě, ale na druhou stranu by se pak nemohl ozvat skoro nikdo, protože více či méně másla na hlavě má v tomto ohledu skoro každý. A zadruhé, což je asi nejpodstatnější, jízda na kole s nedostatečnou výbavou je potenciálně nebezpečná v závislosti na situaci, zatímco vlézt bez rozhlížení do silnice, když tam něco jede, je nebezpečné vždy, ať brzdy mám nebo ne.

              Nechci říkat, kdo porušuje zákon víc a kdo míň, ani tvrdit, že když mám rozum a jsem ohleduplný, můžu porušovat, co chci, a je to v pořádku, ale zatím všechny konflikty neměly s mými chybějícími brzdami nic společného, zatímco chováním druhé strany vznikla nebezpečná situace. Nejsem žádný mravokárce, a pokud mě někdo neohrozí, tak za ním samovolně nejdu, abych ho školil, co dělá špatně, nemám problém s tím, aby lidi chodili mimo přechod nebo jezdili bez brzd, ale musí mít rozum, myslet a koukat, a když to nedělají, tak aspoň uznat chybu a říct promiň, toť vše.

              V poslední řadě, když někoho upozorním, že se na silnici chová nebezpečně, může on klidně upozornit mě, ať si tam dám brzdu.

              0 0
      • pstasek  

        Asi tak… jednou si to takhle jedu po městě na biku cca kolem 30km/h a ze zaparkované kolony aut mi kousek před přední kolo vlítla ženská, aniž by se podívala, jestli něco nejede. Hamstnul jsem za brzdy, ale srážka byla nevyhnutelná. Narazil jsem do ní helmou a oba jsme se smotali na zem. I když jsem měl pár peprných slov na jazyku, konverzace probíhala přibližně následovně:

        • Já: Jste v pořádku?
        • Ona: Vypadá to, že ano.
        • Já: Příště by nebylo od věci se před vkročením do silnicerozhlédnout.
        • Ona: Možná, kdybyste nejel tak rychle.
        • Já: Kdybych nejel na kole, ale autem, asi by to dopadlo hůř. Nashledanou.

        Prakticky nic se nestalo, nebylo zapotřebí cokoliv dál řešit. Vždy se dá situace vyřešit bez afektu.

        0 0
        • saddik  

          Tak, i když obdivuju Tvůj klid, tohle bych asi už nezkous, pokud to nebyla nějaká exponovaná zóna nebo nepřehledný úsek, tak by mě kárání za rychlou jízdu za 30 v obci nejspíš vytočilo k nepříčetnosti.

          0 0
          • pstasek  

            Nějaké moralizování nemělo cenu. Měl jsem se hádat? Stejně by si mlela svoje. Pokud si to posléze uvědomila a příště se rozhlédne, jedině dobře a pokud ne, není to moje věc. Něco jiného by bylo, kdybych se zranil, nebo si něco poškodil, pak bych se domáhal náhrady škody.

            0 0
            • saddik  

              Samozřejmě ano, vůbec neříkám, že ses hádat měl, jen říkám, že já bych to s klidem asi nezvládl.

              Sice to úplně nesouvisí, ale problém v této situaci je ten, že újmu na majetku či zdraví můžeš odhalit až posléze, kdy už bude s dohledáváním druhé strany problém.. :-(

              0 0
              • pstasek  

                Jasně, to bohužel bývá. Našel jsem pak škrábanec na vidli, ale škrábanec sem, škrábanec tam… to se prostě stává. Ona mi do cesty určitě nevlezla naschvál a že je prostě jen hloupá, zamyšlená, zamilovaná, nebo já nevím co jí za zlé mít nemůžu. Kdo někdy neudělal botu, ať hodí kamenem. Třeba někdo zase bude na oplátku shovívavý ke mě :-)

                0 0
        • McBlacky  

          souvislou stojící kolonu smíš objíždět pouze zprava ne?

          to já jen kdybys příště nabral třeba policistu, abys měl připravené argumenty

          0 0
          • jecnak  

            V tomhle pripade slo o podelne zaparkovana auta. Zaparkovana kolona je zas termin jak noha :-)

            0 0
          • pstasek  

            To byla auta parkující po směru v jednosměrce. Vjezd do náměstí. Jel jsem po své, pravé straně jízdního pruhu. Zprava bych tu kolonu objížděl podloubím. Myslím, že to mohl být klidně ředitel zeměkoule a byl bych v právu :-)

            0 0
            • McBlacky  

              sry já si nevšimnul, že jsi psal zaparkované. To pak ano.

              0 0
    • cabbage  

      http://www.youtube.com/watch…

      ..a shitload of traffic backed up behind me.

      0 0
    • Payia  

      Kdyz se na to podivam s odstupem a objektivne, tak je treba uznat, ze cyklista by mel byt vseobecne nadrazen motorovym vozidlum. Narozdil od nich totiz nezasira zivotni prostredi, nikoho neobtezuje hlukem a je podstatne mene nebezpecny svemu okoli + cyklista podporuje svou kondici a proto mene zatezuje i system zdravotni pece. Podle meho soudu by legislativa mela spis lidi nutit k jizde na kole nebo v MHD nez je podporovat v jizde autem – tudiz by cyklista mel mit (i z moralniho hlediska) ve vyse popsane situaci absolutni prednost.

      Zejmena ve mestech bych klidne povolil jizdu cyklistu vedle sebe a byl bych i pro zakaz predjizdeni cyklistu mimo dvou a viceproude silnice v jednom smeru. K tomu kapku zvednout parkovne na ulicich (rekneme 500kc/den) a pak by si to spousta lidi rozmyslela – jet za bikerem do prace dyl nez sockou a jeste sypat prachy za benal a parking. A hned by mesta byly lepsi misto k zivotu ;)

      0 0
      • Vilém  

        Krasne naivni idealy, ale co by z toho ten stat mel?

        0 0
        • hony007  

          Generální stávku.

          0 0
        • ememem1  

          neviem ci su krasne a naivne ale drbnute jak furik kazdopadne su.

          0 0
        • Payia  

          Tak stat jsou lidi a mel by byt pro lidi. Ty by z toho meli lepsi vzduch, klid, cistsi ulice, min rozmlaceny cesty a min mrtvejch na prechodech.

          0 0
          • JakeF  

            Jo, jenže většina lidí chce jezdit autem, ne přijet do práce zplavený z kola, zmoklý z deště a muset vstávat o hodinu dřív, aby to stihli… Zvlášť pokud třeba někdo nemaká ve fabrice a v práci by měl bejt taky trochu oblečenej.

            0 0
          • karliner  

            Myslím, že třeba v Praze by úbytek mrtvol při dopravních nehodách bohatě vyrovnal nárůst infaktů u cyklistů šplhajících večer do některého z pražských kopců.

            0 0
            • Payia  

              tak jasne, ale az by vsechny ty trosky zdechly, tak uz by to bylo bezztratove :D

              0 0
              • JakeF  

                To sypání fakt leze na mozek…

                0 0
                • Payia  

                  Ja ti taky rikal at to nedelas, ale tys musel mit vlastni rozum.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Nemusíš mi připomínat, co ti na to říkal trenér ;-).

                    0 0
      • jIrI___  

        To jsi ale vypotil nesmysl, viď ;)

        0 0
        • Martin  

          tzv. pájovina – nic nového pod sluncem

          0 0
      • mr.antik  

        jj a pak by jako ty autobusy jezdli 15kmh a všichni by byli happy a tím ještě víc lidí by jezdilo na kole, protože by to bylo rychlejší. Pošta a transport zboží by přes republiku trval tejden a všeho by zdražil, všichni by vstávali o dvě hodiny dřív, fakt ideál.

        0 0
        • zichis  

          Tak hlavněže teď se nezdaržuje, ani intervaly mezi šalinama nenatahujou :-D

          0 0
        • McBlacky  

          to je právě ten paradox, že nezdražil nejspíš. Spíš by se redukoval počet nabízeného zboží (což by nebylo od věci) a taky by se tolik nevyhazovalo jídlo, protože by se spíš prodalo.

          0 0
          • mr.antik  

            Takový kamión do škodovky se takhle mezi libercem a boleslaví otočí třeba 10×, takhle bys jich potřeboval třeba desetkrát víc, včetně řidičů.

            Ale zase by vlastně neměli co vozit, protože po osobních autech by klesla poptávka na minimum :-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              takže by ti lidi ze Škodovky neměli práci a protože současný hospodářství stojí na automobilovém průmyslu, byli by nezaměstnaní, čímž by zatížili státní rozpočet…

              0 0
            • Payia  

              No hlavne by ti treba jidlo nevozili z Polska a Ukrajiny, ale z pole co mas za barakem, coz by bylo dalsi plus. Pred 200 lety zadna doprava dnesniho typu neexistovala a taky to slo. Ted mas navic zeleznice a X dalsich variant, ale to nema smysl rozebirat – ani to nebyl ucel puvodniho prispevku.

              0 0
              • karliner  

                Nesouhlasim, řepku jíst nechci. To radši dovoz z Polska nebo Ukrajiny.

                0 0
                • McBlacky  

                  tak to je důsledek. Dřív se na všech polích dotovaná řepka zdaleka nepěstovala.

                  0 0
            • McBlacky  

              jak si to nastavili, tak to mají. Když musí prodávat auta po celé Evropě a chtějí být s gruppe největší výrobci aut na světě…

              veř mi, že pro domácí poptávku by úplně stačil jeden kamion třikrát týdně.

              navíc co to má za smysl svojí produkcí nyní zválcovat výrobce řekněme ve Francii a za pár let se nechat zničit výrobci z Číny, kteří to budou montovat na Ukrajině. Sám uznáš, že to není udržitelný model v globálním pojetí

              0 0
              • mr.antik  

                Zrovna ta strategie největšího výrobce je právě založená na výrobě v Asii a Rusku. V evropě se toho už moc nezmůže.

                Já už třeba taky omezuju jízdy autem.

                0 0
                • McBlacky  

                  to já vím, že chtějí nahnat jinde než v Evropě, ale i v Evropě chce mít Škoda veliký podíl a na to jsem narážel

                  0 0
                  • karliner  

                    Ale v tý Evropě jsou zapykaný, když mr.antík omezuje jízdy autem :-)))

                    0 0
              • ZuzicK  

                hehe, kamion 3× tydne tezko s jejich JIT pristupem..

                0 0
                • McBlacky  

                  tak chápu, že doba kdy se drželo na skladě na měsíc výroby je pryč, ale tohle hrocení bez skladů taky není optimální. Aby se pak vozily díly helikoptérou do Německa, nebo montovaly vědomě vadný klimošky, a další legrácky, jen aby jela výroba…

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    A bude hůř. Nyní se už pár let nacházíme ve stádiu kanibalizace systému a až sežere sám sebe, končíme. Příroda pak opět nastolí rovnováhu. Ať už s lidmi nebo bez nich.

                    0 0
                    • Martin  

                      ideálně bez lidí, aby šanci dostal jiný druh zvířátek :)

                      0 0
                  • ZuzicK  

                    Tak ale co je optimalniho? Pro ne jsou mensi naklady jet na JIT, pokud by to meli predelat na sklady, tak zaprvy kolem mb nebude zadny pole ani les a dopravu centralne zvysis.. vzhledem k nakladum by to mohli zabalit a prestehovat se do Ciny nebo Indie komplet. To at radej montujou vadny klimosky.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      optimální je vyrábět tech krámů méně a kvalitněji.

                      před 30 lety jsi si kupovala auto na 10 let, před 10 na pět let. Dneska ti cpou, že máš kupovat auto každé tři roky. A při jejich plánovaném růstu budeme za deset let kupovat co rok nové auto?

                      Možná budeme muset, když dneska motor nevydrží ani 200tkm nájezdu bez zásadní opravy (a spíš to jde ještě víc do ******, přestože se to ví, tlak je na cenu a jednochudé výrobní postupy) a elektroniky tam dáme radši co nejvíc, to by bylo aby se něco neposralo a nejela nám výroba dílů…

                      0 0
                      • pepek  

                        Aha. Takže když bude škodofka vyrábět kvalitně a jen pro českou kotlinu etwa: 50000 aut/rok (zakážeme dovoz, jinak to nepude), tak si jistě všichni rádi koupí fabku za mega. To je takový socialistický přístup. A za 10 let ta fabka bude zase furt stejná, bo jinak se to nebude rentovat.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          ale vůbec, buď to nechápeš a nebo chceš jenom prudit.

                          0 0
                          • pepek  

                            Chápu dobře, že bys chtěl vyrábět auta izolovaně, kvalitně a v malém počtu? A to všechno levně?

                            0 0
                            • McBlacky  

                              Měl jsi to pochopit tak, že bych radši, aby se omezila nadprodukce a s tím související aktivity vyvolávající uměle poptávku, která je z druhé strany tlačena zkracujícím se životním cyklem produktu.

                              Za pár let uvidíš, že se auto začne propagovat jako věc na rok/dva k tomu se utáhnou normy (v EU a USA, jinde to maj u piči) na ještě absurdnější úroveň. Už současné řešení devítistupňových převodovek a desítka v přípravě je opravdu konstrukčně dotažený :( když se počítá s životností 150tkm. K tomu paskvily typu trojvál, kde největší výzva je to odladit, aby to vůbec fungovalo jako motor, filtry pevných částic kde ve spojení s CR motorem je to pro zdraví škodlivější než starší systém s nižším tlakem (a to je v návrzích další až řádové zvyšování tlaků) apod.

                              Tohle jsi ty inovace za který bojuješ?

                              K čemu ti je, že je auto levný, když stojí čím dál tím víc za hovno? To fakt dáš radši 200tkč za šunku u který ti plánujou 3 roky a 100tkm než 400tkč za auto který bude daleko lepší, akorát teda nebude mít každé dva roky nový model nebo FL? Nebo potřebuješ mít v nabídce 8 motorů, ze kterých si stejně vybíráš jen podle šrajtofle to nejmenší zlo?

                              0 0
                              • pepek  

                                Tak na to si ale stěžuj v Bruselu, ne u VW.

                                0 0
                      • ZuzicK  

                        Nabidka je odrazem poptavky. Drahy auto, i kdyby na 10 let si dneska nikdo nekoupi.

                        0 0
                        • JSt  

                          presne tak. na deset let se kupuji spis ta levnejsi auta. ;-)

                          0 0
                        • McBlacky  

                          tak v tomhle se šeredně pleteš.

                          Poptávka je v dnešní době taková jakou si ji marketingem vytvoříš.

                          0 0
      • jecnak  

        Nejsi pribuzny Zlatky?

        0 0
      • zichis  

        Co, abych ty nervní prasečící vysírky ožralý viděl na kolech? Jdi do hajzlu. ****** jim, zmetkům, a né kolo!

        Ať chcípnou na mor v těch svejch plechovkách.

        0 0
        • pepek  

          Copak? Nezvládl jsi autoškolu?

          0 0
    • Jimm22  

      No nevím, ale neuhnout autu který na mě troubí a jet jak king v levým pruhu dva kiláky abych si tím jako něco dokázal?

      To teda moc nechápu, když je cesta úzká a není kam tak auto prostě ten kousek musí jet za mnou, ale když je široká jak prase tak to mi teda hlava nebere :)

      Prostě zajedu na kraj, slezu a počkám než přejede. Několikrát jsem takhle na kole pouštěl auto a stalo se že šofér i poděkoval :)

      Ale je to o mentalitě člověka, pokud se takhle chováš na kole, tak v autě to nebude asi moc jiný a budeš nejspíš taky arogantní agresivní slépka kterou je lepší nepotkat.

      0 0
      • pavlik6022  

        1+

        0 0
      • Zlatka  

        :DD ano, ano je to jistě o mentalitě.

        0 0
        • Jimm22  

          No jestli ti přijde normální na někoho kdo tě chce předjet a zatroubí na tebe ukázat fakáča a pak ho 2km schválně brzdit, tak mně teda ne.

          Sice tě neznám, ale moc normální asi nebudeš :)

          0 0
      • xshreck  

        kdyby na mě troubil jak debil, tak ho už z principu nepustím :D:D:D

        Ale ano, taky bych se snažil uhnout. Ono to v tom sněhu není moc příjemný (u mě teda na crossu, když jezdím na slicku do školy)

        0 0
    • Georrge  

      bud rada ze si te vubec vsiml a neprejel te :)

      v tehle podminkach na ctyrproudovce? proc proboha?

      a opravdu byl pravy pruh nesjizdny? Hergot dyt s tema gumama bys to mohla valit i polem… nerikam ze tam mas jet furt, ale uhnout se tam urcite dalo.

      v protismeru byla neustale kolona aut? Ze te jako nemohl objet? Ctyrproudovky jsou siroke jak prase, mi nerikej ze se nenaslo misto na to, aby te objel… a ze by zrovna takove hovado hralo na dvojitou plnou :)))

      a taky provokovat nekoho kdo uz je evidentne vyprovokovany dost a mohl by mi neco udelat, to je taky pekne na hlavu… rika se ze nejhorsi je srazka s blbcem, ale jeste horsi je srazka dvou blbcu…

      takze sice jsi mela podle zakona prednost a on by mel jet za tebou dokud nebude dost mista na to aby te bezpecne predjel, ale proc provokovat takoveho idiota a jeste na neho ukazovat fakace? Ty se asi nemas moc rada co?:) k cemu ti bude prednost kdyz budes lezet pod drnem?

      0 0
      • se-se  

        koukni na mapu kde to je – do hledání na mapy.cz zadej celnice zdiby a pak si přepni na fotomapu. Nejsou to 2 km ale 1 km do Chaber – občas tam jedu autem – je to dvouproudovka ale trochu užší. Návěje jsou tam při každým sněžení.

        0 0
      • Flegmatik  

        Ty pruhy tam dělí pás trávy nebo něčeho takového.

        0 0
        • Zlatka  

          Jj z pole tam fučí jak na letišti, je tam hodně otevřený prostor. Navíc s tím 1km jsem to přehnala, problém byl na 500–700m a dalších těch 300m jsem už jen jela jako o život a odbočila jsem vpravo až někde tam jak jen ten caravan camp. Kde už bylo sněhu vpravo méně. :)

          0 0
      • Martin  

        zlatka zatím nemá bájná kola 27,5", takže prozatím nemá potřebnou průchodnost terénem. až přesedlá na sixfifty, to pak pojede líp než traktor od honzy jelínka.

        0 0
        • Zlatka  

          Ano, kdybych měla lokomotivu 29er tak by to bylo beze strachu. Jelikož tam teď dělají nějaké meliorační úpravy a vrty při krajnici, tak je tam také bordel i částečně na silnici, tedy mrazem ztvrdlé bláto, takže se to ukrylo pod sněhem, jsem také měla poznamenat. A to byl další důvod, když nevidíš nic, lépe tam nejet.

          0 0
          • Smazaný účet  

            vymluvy..chtela jsi se pochlubit jak jsi vyzrala nad situaci, vymrdala s ostatnima a celaka jsi obdiv…smula:D

            0 0
          • Martin  

            výmluvy

            0 0
          • JakeF  

            A hele, Zlatka už si taky všimla, že jediný nejlepší rozměr je 29er :).

            0 0
          • oddie  

            Ano, lépe tam vůbec nejet by bylo bývalo to absolutně nejrozumnější řešení.

            0 0
          • Mr.Dawe  

            Čekal jsem kdy se to tady objeví. :D

            Tak určitě je to kolama, hlava za to nemůže :D

            0 0
    • Mr.Dawe  

      Ty jezdíš po stádovce??? :D Tak to potom vše vysvětluje.

      0 0
    • Janouch  

      na tu silnic samozřejme smis a ten řidič je peknej trotl, když vidi zavatej pravej pruh snehem, tak je snad logicky, že se mu vsichni vyhnou včetne kola, on v nem taky nejel a ty mas jako povinost tam jet i když je ten pruh nesjizdej? Pekna blbost… ten fakač byl samozřejmě hloupost dostavaš se na jeho uroveň… vsadim se že SRN nebo Rakousku by za tebou jel a počkal až bude pravej pruh volnej a pak te bezpečne předjel… holt jsme pořád v ČR

      0 0
      • Zlatka  

        A teď to slízněš, 100% od Karlinera, páč celé b-f si myslí opak (podívej se na anketku). Takže klesáš na mojí úroveň. :D

        0 0
        • Janouch  

          nějak me nezajima co si myslí BF každej kdo alespon jednou jel po silnici na kole na zapad od našich hranic musi vedet jak se tam řidiči chovaji k cyklistum a to co tu popisujes je jasnej příklad chovani lidi na našich silnicích… to že jsi mu ukazala prostředníček samo kredit cyklistu nezvedne a chapu ,že je nekdy složity se udržet, když vidis tu aroganci… otazka však je nakolik je ta anketa ovlivnena tím že jsi ji založila prave ty… ja proti tobe nic nemam ale jak to tu tak pročítam par lidem ležíš v žaludku jako me Karliner :)

          0 0
          • Bafoon  

            myslím že Zlatku tu na přesdržku ještě nikdo nevyzval, ale možná se pletu

            0 0
        • Rychlej turista  

          Já nehlasoval, protože otázka není správně položena.

          0 0
        • Azmir  

          Jenom dotaz: Proč dáváš anketu, když si pak v ní stejně dáš hlas, který tě má podpořit?

          0 0
          • Vilém  

            To je to samy, jako by ses ptal, proc zalozila toto vlakno.

            0 0
          • ZuzicK  

            Ve volbach si zastupitele, poslanci, politici atd davaji taky hlas sami sobe :-)

            0 0
        • karliner  

          od karlinera to mohl slíznout včera :-)))

          bohužel, hrdina od klávesnice se opět nedostavil…

          0 0
          • Janouch  

            a že ty jsi se nedostavil kam jsem te zval ja, aby jsi to sliznul ??? Když jsem videl ty tvoje paratka misto rukou tak se ti ani nedivím , že jsi posranej

            0 0
            • karliner  

              Mě se na tobě líbí, jak vždycky, když se chystá nějaká akce, vyjížďka apod., kde avizuji svoji účast, tak jsi ticho jako pěna a druhej den po ní se do toho vždycky opřeš zase na plný koule.

              0 0
              • Janouch  

                asi jsi jeste nepochopil že me nezajimaji tvoje akce , vyjíždky a ja nevim kde se jeste mrcasíš… mě zajima kdy se z tebe konečne stane chlap, kterej prijde na smluveny misto a pokusi se mi vysvetlit třeba i ručně svoje arogantní chování

                0 0
                • karliner  

                  Mno, myslíš třeba toto pozvání na smluvené místo? :-DDD

                  Od: „Pablo Pikaso“

                  Komu:

                  Datum: 17.12.2011 10:48

                  Předmět: hovado Karliner

                  >Neboj srábku ja si tě najdu až budeš sam, aby jsi se nemohl za někoho schovávat, ptotože takovej ***** jako jsi ty se prostě seřezat musí… vím že bydlíš kousek ode mne tvoji nechutnou tlamu už taky znam tak je omyl vyloučenej … kdyby jsi mel alespon odvahu se sejit ale ty jsi takovej srabáček že se pořád za někoho schováváš a chces mit svědky protože ti ten tvuj rypak zmaluju toho se bojíš …

                  0 0
                  • Janouch  

                    když nejsi schopnej se tomu postavit čelem musim si počkat

                    mimochodem tohle jsi vytahl z kontextu to jen dokazuje tvoji ubohost

                    0 0
                  • Janouch  

                    kontakt na me mas budu se tešit

                    0 0
              • Janouch  

                a opíram se vždy jen tehdy, když si me tu beres to ty svý nevymachany huby

                0 0
          • Zlatka  

            No upřímně také se mi nechtělo mezi war hrdiny, kteří posílají výhružné dopisy s pokuty do milošů na adresy zaměstavatelů a obchodních inspekcí.

            0 0
            • oddie  

              A to je škoda, já už se tak těšil, že tě coby legendu uvidím také jednou naživo…

              0 0
              • Zlatka  

                Nevím zda mám být poctěna či polichocena názvem „legenda“, netuším co k tomu přispělo. Budeš to vědět lépe, znáš mne dobře jako všichni tady na b-f.

                0 0
                • karliner  

                  Myslím, že u té legendy měly být uvozovky :-)

                  0 0
                  • Janouch  

                    tak co bude stim nasim OSOBNIM setkanim?? Rad bych mel do novýho roku čistej stul :))))

                    0 0
                    • Payia  

                      Kdyz zmlatis i Buřthammera, tak mas u me sud piva – kdyz uz si clovek jednou otluce ruce nebo bejzbolku, tak at to taky neco vynese, ne?

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Jenom dotoho panove. V sobotu budu v Praze, tak byste se mohli potkat nekdy kolem treti u hlavaku. Rad bych se pobavil:)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        Pablo X Mára 1,5; 4

                        Pablo X Nožíř 2,9; 1,9

                        :)

                        0 0
                        • karliner  

                          Tak to jsou prachy zadarmo.

                          0 0
                        • oddie  

                          Je někde fotka Janoucha, abychom mohli posoudit výhodnost kurzu?

                          0 0
                        • Azmir  

                          Na jaký účet je možno posílat sázky?

                          0 0
                      • Martin  

                        udělej videozáznam a hoď ho někam na net :)

                        0 0
                        • McBlacky  

                          live streaming rovnou.

                          0 0
                          • Martin  

                            to je taky možnost, ale základem je archivace

                            0 0
                    • jIrI___  

                      Překvapuje mě, že jste si po té čuňi ještě nedali. Už to bylo, ať už z tvé nebo karlinerovy strany, avizované několikrát :)

                      0 0
                • oddie  

                  Legenda, no, prostě bych řekl, že tě zná prakticky každý návštěvník B-F, na rozdíl od nás nezajímavého plebsu, po kterém neštěkne pes.

                  0 0
                  • Zlatka  

                    Hovořiti, psáti za většinu jako jedinec prokazuješ dobrou službu těm, kteří se za plebs nepovažují, to že se za něj považuješ ty sám je pouze Tvá věc. Ale každý má právo vyjádřit se ke své osobě a někteří se dokonce i trefí, jako v Tvém případě zcela zřetelně.

                    0 0
            • Janouch  

              uplne vidim jak by me tam vsichni pochvalili ,kdybych se tam objevil a jednu mu vlepil

              0 0
            • smiley  

              tak alespoň jsi letos ušetřila za dárek pro toho tvého hrdinu :-)

              0 0
              • Zlatka  

                Ano obdarovala jsem raději bezdomovce, dárek ocenili.

                0 0
                • hony007  

                  Dali ti na oplátku lepru?

                  0 0
                • JSt  

                  dalas jim pleskanu, kerous corla sousedovi?

                  0 0
      • pstasek  

        „vsadim se že SRN nebo Rakousku by za tebou jel a počkal až bude pravej pruh volnej a pak te bezpečne předjel“

        V tomhle stylu bych odpověděl:

        „vsadim se, že v SRN nebo Rakousku by v takových podmínkách na kole po takové silnici nikdo nejel.“

        Není to o tom, jestli něco smím, nebo nesmím. Smím se chovat jako buran, ale vychování mi v tom zabrání.

        Když už bych byl takovej sebevrah, abych jel po takové silnici za takových podmínek, bude v mém vlastním zájmu co nejméně překážet normálnímu provozu a budu se snažit nebýt záminkou k vyhroceným situacím.

        0 0
        • Janouch  

          asi jsi to uplne nepochopil… ty preci mužeš jet kdykoli a kamkoli pokud ti to pravidla dovolí a je jedno za jakýho počasí o tom to není… tady je problém v tom, že určita skupina řidičů v ČR se k sobe navzajem chová neprosto neomaleně a o chování k cyklistum ani nemluvím… kam ten pan tak spěchal, že nemohl tech par minut počkat, až se Zlatka odkutalí dal, kde je pravej pruh volnej a nejde o to jestli tam byl sníh nebo kolona parkujicich aut nebo jina prekažka..

          je jasny, že když je uzka cesta a jede auto za mnou nebo v protisměru zastavím a auto pustím, ale v tomle případe by mohla jit rovnou pěšky… vychování mělo tomu panovi zabranit troubit a Zlatce vytahovat prst

          0 0
          • blisterexist  

            .

            0 0
          • pstasek  

            Podle mého názoru to mělo vypadat přibližně následovně:

            Auto se blíží zezadu, řidič ťukne do klaksonu, Zlatka se dekuje z cesty, auto projede a není problém. Pokud jezdí aut víc, tak prostě měla ten kus jít pěšky a neohrožovat sebe a neomezovat ostatní.

            Že Zlatka i řidič se v tomhle případě oba chovali jako burani, není pochyb. Nechci ho v žádném případě omlouvat.

            Nejen řidiči se chovají neomaleně a Zlatka je toho jasným důkazem. Nemá si na co stěžovat…

            0 0
            • Janouch  

              osobne si myslím, že žádny tukani do klakosnu neni na místě kolo proste patří do provozu se vším všudy a mas pravdu že ta obojetna neomalenos tady bohužel je

              0 0
              • ZuzicK  

                Tuknuti zdalky je naopak dobre (ne v kazde situaci), stejne jako cinknuti na kole pokud nekoho dojizdis. Alespon dotycny vi ze za nim neco je a nezacne delat kraviny, kdyz se te lekne.

                0 0
                • Zlatka  

                  Ale když ti zatroubí za zády a drží to 10 vteřin, tak to už máš chuť dát svůj názor na věc také ihned. Já jsem byla ráda, že jsem mohla jet rychle a mít to rychle za sebou, když jedeš po práci dom a je takový fujavec. Já bych třeba pochopila za volantem situaci ihned.. A to zdržení 2–3minut bych zvládla, choval se jako naprostý ignorant a těm se v takových situacích neuhýbá.

                  0 0
                  • Medunka  

                    Třeba vezl rodící manželku do porodnice a ty si mu bránila

                    0 0
                    • Zlatka  

                      ..stáhnul okénko a řval na mne co tam jako dělám, ať s tím vehiklem táhnu doprava. A že ta rezerva na zádech mne navíc brzdí.

                      0 0
                  • ZuzicK  

                    Ja psala o odlisne situaci!

                    Kdyby se ke me nekdo choval takto tak stahnu ocas a pustim ho. Ja bych sebemensi konflikt nemusela prezit. Rozhodne takove lidi beru s nadhledem a v klidku.

                    0 0
                • pstasek  

                  Přesně tak… klakson se v ČR bohužel ve většině případů používá špatně.

                  0 0
                  • karliner  

                    Řekl bych, že ale pořád 100× lépe než na jih od Alp :-)))

                    0 0
                  • Flegmatik  

                    Zvukové znamení se v ČR má používat podle zákona. Je v něm někde, že řidič má za každým cyklistou troubit?

                    0 0
                    • Janouch  

                      to víš že není to si jen par vynervovanejch dementu za volantem myslí , že tím neco urychlí a stejne pak čekaj nekde v kolone

                      0 0
                      • pstasek  

                        Proč mám z tvých reakcí pocit, že jsi za volantem nikdy neseděl a jsi klasický příklad militantního cyklisty, kterých je plný Auto*mat?

                        Pokud jedeme v bandě na silničkách a slyšíme zdálky krátké zatroubení, je to pro nás signál zařadit se za sebe a za předpokladu, že řidič vidí hůř, než čelo balíku, ten kdo jede první mu mávne, pokud je bezpečné předjet. Vím, že to přesně nekoresponduje s literou zákona, ale slušní řidiči za tento model chování dokonce děkují. Za volantem se chovám přesně tak.

                        Pokud nám však někdo zatroubí dlouze těsně za prdelí a pak nás oprasí pár centimetrů od nás, můžeme si jen pomyslet své. Stejně s tím nic jiného nezmůžeme.

                        0 0
                    • soc  

                      (1) Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení. Mimo obec může řidič dávat zvukové výstražné znamení i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla.

                      0 0
      • kesu  

        Tímto se hlásím k " debilům". Snažím se chovat k cyklistovi na silnici co nejslušněji ale brzdit mě takhle někdo a na zatroubení na mě ukázat jeden prst tak rozsvítím dálky, nedám ruku z klaksonu a oprasím tě taky, a pokusil bych se to projet tou sračkou v tom pravým pruhu aby si z toho taky něco měl.

        Stát se to v létě za jinejch okolností tak ne, ale jezdit v zimě ve sněhu na hodně frekventovaným tahu a ještě u toho omezovat ostatní je fakt hnus. Ohánět se pravidlama je věc jedna ale chovat se slušně druhá. Prostě by měla bejt nějaká slušnost vůči většině. Pokud dojedu peloton na silnici tak ho taky objedu velmi obezřetně a až to půjde bezpečně. Stejně tak pustím autobus nebo tramvaj protože v něm jede víc lidí. Ale abych se kvůli jednomu poloblbovi na kole táhnul 2 kilometry na hlavním tahu v prosinci na sněhu (nemluvě o koloně dál) to fakt ne. Nemluvím ani o nebezpečnosti situace pro další řidiče, který nemůžou tušit, že se tam někdo potáhne 20.

        0 0
        • Flegmatik  

          Snažím se chovat k cyklistovi na silnici co nejslušněji ale brzdit mě takhle někdo a na zatroubení na mě ukázat jeden prst tak rozsvítím dálky, nedám ruku z klaksonu a oprasím tě taky, a pokusil bych se to projet tou sračkou v tom pravým pruhu aby si z toho taky něco měl.

          To si dost odporuje, nemyslíš? Takže se chováš slušně nebo máš pocit, že tě cyklisti brzdí? Na peloton taky troubíš, aby uhnuli? A tramvaj fakt pouštíš jen proto, že je v ní více lidí? :-)

          0 0
          • deekay  

            Tak tramvaj se pousti, protoze ma vepredu obrovsky hak ne? :D

            0 0
            • Vito_OL  

              a taky z toho důvodu, že váží desetkrát tolik co auto, ve kterým jedeš :D

              0 0
          • kesu  

            neodporuje, snažím se chovat a opravdu nepředjíždím, když není dost prostoru. Ale to neplatí za předpokladu, že někdo jede cíleně tak, aby ostatní omezil a není schopen nějakého kompromisu (ta silnice, kterou zlatka popisuje je aspoň 6 metrů široká v každém směru, má i odstavné pruhy, tak ať mi nikdo netvrdí, že musela jet prostředkem levého pruhu)

            Tramvaj fakt pouštím i tam, kde nemusím, pokud tím nkoho neohrozím (za sebou)

            0 0
            • Zlatka  

              Prostředkem ne, v pravé vyjeté koleji od kol aut, tzn. někde téměř uprostřed silnice. :)

              0 0
              • kesu  

                pak se vedle tebe musel bez problému vejít, kdyt ta silnice má paramtery rychlostní komunikace.

                0 0
            • Rychlej turista  

              V takových podmínkách se na nějaké pruhy nehraje. Pokud mi nevěříš

              , tak to v takto zúženém úseku, kde protisměrná auta budou jezdit i ve „tvém“ pruhu, do nějakého zkušebně naper.

              0 0
    • Fuglsang  

      Bože to jsou zase kydy. Bohužel to asi trolling nebude a někteří to myslí vážně..

      Jezdit v tomhle počasí je asi 5× bezpečnejší než v létě. Nevěříte? Věřte.

      1. Jezdí míň aut. Nevím, jestli je to tím, že někdo prostě ráno

      nenastartuje, nebo má jenom letní gumy a přes zimu jezdí busem nebo si v zimě na jízdu nevěří nebo cokoli, ale aut jezdí opravdu míň.

      1. Cyklista nevybočuje ze směru. Na silnicích jsou vyjetý koleje. Pěkně

      rovný, suchý, hladký koleje. Cyklista si pěkně jede po tý koleji a je v pohodě. Tahle vyjetá kolej je mnohem víc vně silnice, než by cyklista normálně jel. V létě cyklista jede u kraje, ale musí se vyhýbat dírám, kanálům a všemu možnýmu, takže několikrát náhle vybočí do silnice, což je vskutku velmi nebezpěčné. Teď si cyklista jedu tu svojí lajničku, pěkně rovně, žádný díry, kanály atd, cesta je díky tomu rychlejší, přímočařejší, plynulejší.

      1. Auta jsou opatrnější. Jelikož cyklisti jezděj v oněch vyjetých

      kolejích viz bod 2., nelze cyklistu oprasit tzn nevejdou se vedle sebe dvě auta a cyklista zároveň. Řidič musí počkat, než bude v protisměru volno, a pak teprve předjíždet.

      1. Jezdí pouze zkušení cyklisti. V zimě na to hodně lidí nemá

      mentálně a nejezdí. Jezdí pouze ti, co už to maj v paži. Stejně tak, jako jsou opatrnější auta jsou opatrnější i cyklisti. V létě jezděj lidi s jednou rukou s sádře, s nákupem, kterej je brutálně převažuje atd., tyhleti cyklisti teď odpadaj.

      1. Přechody. V létě se zastavuje kvůli každýmu hovnu. Teď v zimě to

      už musí bejt, když chce auto zastavit na přechodu. Hlavně musí brzdit už notnou dávku metrů před přechodem, takže nehrozej letní radovánky, kdy se řidiči rozhodnou zastavit pár metrů před přechodem. Občas to někdo teď v zimě zkusí zadupnout pár metrů před přechodem, načež to do něj málem napere několik aut (prostě k němu doklouzaj), který ho brutálně a po zásluze vytrouběj, takže už příště nebude dělat blbosti.

      1. Snížená rychlost aut. Auta jezdí menší rychlostí než v létě, to

      je prostě fakt.

      Ještě se vrátim k bodu 4, kterej vlastně Zlatka dokonale porušuje. Pokud je brutálně nasněžíno, tak nikdo normální samozřejmě nevyjede. A když jo, tak maximálně opatrně a ohleduplně.

      0 0
      • Frostty  

        Tož to si asi nebyl na Hané :D.

        0 0
      • Jimm22  

        ad 1: míň aut moc nejezdí, spíš bych řekl naopak. I ten co jezdí na kole do půlky prosince už bere auto, třeba já. No možná se to kompenzuje těma co nenastartují :)

        2: No nevím koleje jsou většinou v silnici a krajnice je naopak plná bordelu, nebo zmrzlýho bordelu, jet v tom nic moc teda a navíc to klouže jak prase. A najet podélně do zmrzlé koleje je úplně nejlepší

        3 až 6 asi jo, ale hlavně jak se nedá moc jezdit po krajnici tak tě auta míjí dost těsně, bo jedeš v pruhu a mimo město kde jezdí cca 80km/h když tě nějakej trouba těsně mine, no nic moc pocit :)

        ale to platí pro mě když jezdím do práce mezi malejma městama 25km, po Praze či Brně to asi bude jinak

        0 0
        • šimlos  

          Je,v Praze jezdí když je sníh daleko míň aut..

          0 0
      • hony007  

        Jezdí pouze ti, co už to maj v paži.

        Titanový výztuhy kostí?

        0 0
      • jecnak  

        Led v tech kolejich u vas nemate? Nejspis i suchy snih a neklouzavy naledi.

        0 0
        • Rychlej turista  

          Čéče, zkus někdy gumy s hřeby. Ty ledovaté vyjeté koleje jsou na čisté gumě tichý zlý sen. Ještě v dobách, kdy jsem takto jezdil, věděl jsem, že dokud slyším, jak pod plášti něco chroupe, je to dobré a že jakmile nastane ticho, je zle. S hřeby na ledu už ticho neuslyšíš, jen krásné křupání, jak se do ledu hřeby zakusují :-)

          0 0
          • jecnak  

            Bohuzel tu mame i dost cisteho asfaltu. Navic za domem mam les, takze lepsi jet pri zasnezenych cestach do lesa a pockat par dnu az se muj treninkovy polygon prosoli a rozjezdi.

            0 0
            • Rychlej turista  

              Já mám taky většinu km v zimě na asfaltu, ale poté, co jsem zjistil, že výdrž toho ocelového vzorku je zřejmě daleko větší, než výdrž čisté gumy, tak už to neřeším. Jak to na podzim začne klouzat, nazouvám ocel a tak to mám až do jara. Navíc ve F-L se nesmí solit a z nějakého důvodu ani ničím nesypou, takže ledem se město pokryje během pár dnů a chvíli na to se udělají i ty koleje. A ráno to většinou klouže i jinde a krom toho jsem si velmi rychle zvykl mít kolo stále pod kontrolou. Na takové ježdění to chce ale asi přece jenom origo gumy, ne samo-domo, na nichž to musí být na čistém asfaltu utrpení :-)

              0 0
          • mr.antik  

            když už jedu, tak nikdy ne v kolejích ale normálně u kraje, tak to uklouzané nebývá

            0 0
            • Rychlej turista  

              Ono právě záleží, co máš obuto. S hřeby je to v té ledové koleji pohodlnější i jistější, hezky držíš stopu a jedeš předvídatelně jako tramvaj :-). Problém jsou auta za tebou, kdy jsi odkázaný čistě na mentální schopnosti řidiče – jestli nejdříve zpomalí a dokáže tak z té koleje bezpečně vyjet nebo na zimní ježdění mentálně nemá a sejme tě. Už jsem zažil ten zvuk, jak se na mně se zablokovanými koly řítí a právě díky plášťům jsem dokázal ukrutně akcelerovat a o chlup se spasit :-)

              0 0
    • maajkee  

      Dobře že jsi ho vyfakovala ****** v plechovce!

      0 0
    • šimlos  

      Rozhodně bych zastavil a uhnul ať auto projede,na to,že řidič je debil bych se vykašlal,stres je na nic..

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce