• M@C

    Ahoj, nevim jestli nekdo z vas bude schopen poradit, ale snad jo. S nosici kol na auto nemam vubec zkusenost.

    Koupil jsem si 206CC a resim, jak prevazet 2 horska kola :D

    No a jelikoz je ten origo Pezot nosic za nesmyslnou cenu, tak zkoumam dalsi moznosti.

    Nemate nekdo zkusenost, zda by tam sel prichytit nosic „ala“http://ww­w.skibox.cz/zbo­zi/nosice-kol-na-pate-dvere/45-nosic-kol-gev-milano.html ?

    206CC ma ten kufr takovy sedanoidni, a ten drzak se prichytava za hranu vika kufru, to by mohlo jit, ne?

    Foto zezadu

    0 0
    • M@C  

      Odkaz na nosic

      Puvodni tema uz mi neslo zeditovat…

      0 0
    • pepek  

      Nechápu. . . .

      0 0
      • M@C  

        Co?

        0 0
        • pepek  

          Nechápu proč si biker koupí takový auto.

          0 0
          • M@C  

            To je snad moje vec, tady resim prichyceni drzaku.

            Navic bydlim v Beskydech a ty mi vetsinou na projizdky staci, na dovolenou litam, a kola vezu parkrat rocne nekam ke kamaradce na chalupu 100km, a kvuli toho si fakt nebudu kupovat kombika. Navic si kombika muzu pujcit, ale nechci porad otravovat rodice a nutit tatku jezdit v kabriu :-D

            Takze prosim od ted resit drzak a ne smysl auta.

            0 0
      • felix.org  

        To si fakt chlap koupí takový auto? :-D

        0 0
        • M@C  

          Jj, buzikara, ja vim :-p

          Ale proc ne, S16, 100kW, sportovni podvozek, na leto dobre a po lete se uvidi…

          0 0
    • mr.antik  

      tak asi by to šlo, ale to zadní víko je dost dlouhý (proti obrázku) takže přes internet bych to teda neriskoval.

      Osobně bych kolo radši rozebral a hodil na zadní sedačku :-))

      0 0
      • M@C  

        No, pres internet asi ne, zajel bych nekam kde si to muzu vyzkouset. To bude asi nejlepsi reseni.

        To viko je dost dlouhe, ale ty pasky kteryma se to pridelava by mely byt nastavitelne, nektere sedany maji taky dost dlouha vika…

        Na zadni sedacku by se 1 rozebrane kolo asi vlezlo, ja chci ale vozit 2 :-)

        0 0
        • ELx  

          Tak si to jeď někam vyzkoušet a neřeš to virtuálně.

          0 0
          • M@C  

            Asi jo, spis jsem si rikal jestli to tu nekdo neresil. Ale asi ne, tady maji vsichni kombiky :-)

            0 0
            • RomanH  

              Taky postupne dojdes k tomu, ze nejlepsi je Multivan :-)

              0 0
              • M@C  

                Ale jo, Multivan ma znamy a je to super. Mozna az mi bude 35–40 a budu mit deti atd… :-)

                0 0
                • scret  

                  Multak je prima auto i bez deti:)

                  zere to stejne jak osobak, je to velky, prostorny a lito to docela taky…

                  ja mam Renault Trafic a je to idealni bikersky auto:)

                  0 0
                  • JMT  

                    Multak rozhodne nezere jak osobak a urcite to nelita. Je to pouze velmi draha dodavka s trochu lepsi vybavou. Nicmene dodavka je i v kuzi stale jen dodavka…

                    0 0
                    • mr.antik  

                      má lepčí odpružení vzadu. Jinak souhlas.

                      0 0
                    • scret  

                      tak nevim, ale na dalku cca 6–7litru nafty mi neprijde moc a 180km/h taky neni malo…

                      0 0
                      • JMT  

                        Takle vznikaj ty spotreby tedeicek… to ze to rozjedu z kopce volnym padem na 200 neni cestovni pohodlna rychlost 200 a to ze se da nekde kolem vody jet 80kou za 6,5 neznamena ze to jezdi za 6,5… Mam s temahle autama najeto dost a osobak je na cestovani osobak…

                        0 0
                    • scret  

                      ..stejne by se dalo napsat osobak je jen osobak:)

                      To ze je to auto totalni cenovej ulet je vec druha, kdyby stal do mega novej, bylo by to pecka… jinak souhlas s tim ze Multak v latce (klidne za 1,2mio) vypada vevnitr stejne blbe chude jak muj trafic za 6kil:)

                      Co se tyka jizdnich vlastnosti, samozrejme to do zatacek apod. nemuzes valit jak s osobakem, je to vyssi, tezsi atd. Ale to je podobny treba i u SUVecek…

                      0 0
                    • scoty  

                      Nesouhlas:)

                      Mám T4 2,5 TDI Caravelle Long 111 KW s kompletní výbavou, tempomat, palubní počítač, modré budíky, nezáv.topení atd.

                      8míst, nosnost 800kg.

                      Spotřeba:do 100/7,5

                      do 130/8,4

                      do 160/9,5

                      Poř.cena 200 a 60 investice.

                      Vejde se 5lidí i s kolama a bagáží…;-)

                      0 0
                      • JMT  

                        no a ve 160 je to stabilni pri bocnim vetru asi jak plachetnice bez kylu a 10 litru neni uplne malo. Mimo to vzhledem k tomu ze vim kolik mi zere sharan tak se tem tvejm 9,5 smeju :-)

                        0 0
                        • pepek  

                          VW Transporter při AVG 134 km/hod na trase 700 km (prakticky furt podlaha) si vzal: 8,6. Takže zas tak špatné to nebude. A stabilní to je taky.

                          0 0
                          • JMT  

                            700km podlaha a 8,6 ? Hele tohle krmte nekomu kdo s tema autama nejezdi :-)

                            0 0
                            • pepek  

                              Neděle večer. Prázdný auto. Běžně se s ním jezdí za 7.5 (různí řidiči)

                              0 0
                              • JMT  

                                Asi mesic sem jezdil T5 a prumer za celou dobu byl 10,5 a to sem fakt nejezdil porad podlahu (takze 8,5 podlahu fakt nezeru)

                                0 0
                                • pepek  

                                  T5 myslím žere o dost víc. Ty hodnoty byly dosažené se čtyřválcem.

                                  0 0
                                  • JMT  

                                    T5 je pata generace Transporteru. To s poctem valcu nema spolecnyho vubec nic… ja tam mel klasiku 1,9tdi nekejch tech 74kw (nebo kolik to ma…) proste ta nej eko verze

                                    0 0
                                    • ulipik  

                                      no tak s tím se musí jezdit podlaha:-) měl jsem tu čest 1,9TDI 66kW v Transporteru, 74 to bude to samý, fuj

                                      0 0
                                • cabbage  

                                  Né každý vytvoří průměrnou 18 u 1.2HTP fóbie jako ty;)

                                  0 0
                                  • JMT  

                                    To je ale extrem v podminkach na ktery to auto neni… U toho transporteru resime realny podminky

                                    0 0
                  • M@C  

                    Skoro-tchan mel Traffic s nejsilnejsim motorem a nejlepsi vybavou (klima, navigace atd.) a nebylo to spatne, fakt skoro jako osobak s mega prostorem na veci :-)

                    0 0
                    • scret  

                      ja mam „jen“ 115k 2.0 DCI, a na dalku se da jet i za 7,5 l…

                      Clovek jak si zvykne na tolik prostoru, uz se mu povidani kamaradu o velkem kombiku zda trochu usmevny:)

                      0 0
                      • JMT  

                        Je to dost o tom kolik najezdis a co od toho chces. Nejdriv sem mel maly (astra caravan) pak utek k velkymu (kia carnival) pak me zas uchvatily jizdni vlastnosti malyho (oct) no a ted jak prislo jaro tak se to zas nejak nafouklo (sharan) Kazdy ma neco do sebe a velky nikdy nezere tak malo jak maly… O dodavklach nemluve, ty si tak nejak muzu pucovat kdyz potrebuju ale mimo viana 3,0 marco polo me to teda fakt moc nebere a jezdeni s nima beru jenom jako zlo

                        0 0
      • ulipik  

        na zadní sedačku se nevejde ani rozebrany:-)

        0 0
    • jecnak  

      Videl jsem na MX5ce uchycene kola v drzacich na pricniky na tom zadnim platicku. Tady by to slo mozna stejne, ale nevim jestli ty „podelniky“ jsou skutecne a nebo na ozdobu.

      0 0
      • M@C  

        Jojo, to se taky da ale podivej se na ceny :-)

        Jinak ty pricniky asi nejsou jen na ozdobu, je na to i jiny typ drzaku primo od Pezotu, ale taky je asi za desitku.

        To si radsi koupim nove kolo :-)

        Ne jako nepotrebuju ten nosic fakt nutne abych za to daval 15t, ale kdyby tam pasoval ten co jsem postoval vyse, tak bych si ho asi koupil.

        0 0
    • makak  

      Měl jsem podobný nosič jako máš v odkazu, z Bauhausu za 1800 kč. Byly tam obrázky, jak ho přidělat na různé typy karoserie, myslím, že tam byl i kabriolet. Klasický sedan tam byl určitě, ale netuším, jak se to liší.

      Nosič ale nešel na všechna auta, protože byla potřeba dostatečně velká škvíra, za kterou se háčky zavlékaly >> nešlo to dát třeba na Fiat Stilo Wagon. U oktávky pokud si to nepověsil rovnou na sklo to taky nešlo.

      Suma sumárum chce to vyzkoušet …

      0 0
      • M@C  

        Dik, fajn, asi zkusim nejaky hobby market a nebo pujcovanu drzaku kde si to budu moci nejprve zkusit… Pak sem nahodim fotky jak to vypada s 2 koly na zadku :-D

        0 0
        • ulipik  

          Fakt kouli sundavací a máš po problému. Když to budeš potřebovat tak ji nahodíš a jedeš. Možná ti půjde i sundavat střecha.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.