JUMP SPORT Frýdek-Místek - pozor na ně!!!!

23 nepřečtených
  • xxxpavel

    Chtěl bych se podělit s nepříjemnou zkušeností s obchodem JUMSPORT ve Frýdku-Místku.

    Rozhodl jsme se že je čas nahradit moji 10 let starou cyklopřilbu za novou a zamířil jsme do tohoto obchodu.

     

    Asi po hodinězkoušení jsem si vybral (Bell X-Ray) – sleva z cca 2500 na 1900 Kč. Koupil jsem.

    Venku na světle jsme se chtěl ještě pokochat novou helmou…a zjistil jsme že má PRASKLINU přímo ve skeletu – durch…

     

    Vrátil jsem jsem se a vrátil, s tím že si vyberu novou…potud OK. Omlouvali se, že se jim to v životě nestalo atd atd bla bla

    Šel jsem pro helmu novou…vybral jsem si

    Prodavače ale patrně zaskočilo jak rychle jsem si vybral přilbu novou, protože během 20 sekund jsem byl zpátky u pokladny a přistihl jsem prodavače jak opět dával cenovku na prasklou hlemu…tedy evidentně se ji chystali dále nabízet!!!

     

    Tady nejde jen o elementátní slušnost, ale především o zdraví!!!

     

    Takže dávejte pozor pokud se v tom obchodě někdy vyskytnete!!!

     
    0 0
    • rossi001  

      pche parchanti!jeste ze tam nechodim,jedina vec co jsem tam kdy kooupil byly bryle Axon po 4 letech stale spokojenost a jedno cislo casopisu Velo :-D..

      0 0
    • petrbw  

      No hele, pokud jsi neviděl, že ji dali zpět do regálu tak je to od tebe trochu nefér.Do Jumpu téměř nechodím,nakupuji většinou z netu a servisuji u zná­mého ,ale znám některé lidi kteří tam prodávají.Dělám v obchodě s nábytkem a reklamace které beru od lidí většinou doplňuji zpět visačkou a cenou.Je to taky proto, že ten, kdo to po mě vyřizuje dále, píše do interního protokolu i prodejní cenu.Tak, že pokud si nejsi jistý, nepomlouvej!!!Možná škodíš někomu bezdůvodně.

      0 0
    • Luma  

      Do JAMPU chodím často,a musím říci že jsem naprosto spokojený zakazník,někdy se tam zastavim pokecat s prodavači,myslím si že je to jeden z nej shopu na severní moravě.

      0 0
    • g-ice  

      do jumpsportu chodim taky a pochybuji že by to dali znovu k prodeji :-)

      0 0
      • Evilcleaner  

        v jump sportu v fm jsem byl jenom jednou ale udělali tam na mě velmi dobrý dojem. myslím že to bude spíše jak píše petrbw

        0 0
        • Evilcleaner  

          blbě zařazeno

          0 0
        • Black knives  

          Jump Sport znám velmi dobře. Prodavače i majitele považuji za přátele. Někdy z povzdálí pozoruji, jak se chovají k zákazníkům. Myslím si, že velmi korektně, a profesionálně. Mýma očima je to nejlepší cyklo krám v FM.

          0 0
          • l-e-t-o  

            tak tak. s Jump sportem mám jen dobré zkušenosti. Opravdu velmi dobře zařízený a vedený obchod na severní moravě

            0 0
    • Scotty  

      Taky se přidávám na obhajobu shopu,s některými prodavači jsem se potkal na jedné z vyjížďěk B-F a i ze zkušeností z minulých nákupů (velmi pozitivně tento obchod hodnotím) považuju toto obvinění za předčasné a hlavně nesmyslné!!

      0 0
    • arcco  

      Že by konkurence? Když ses dnes zaregistroval :-)))))))))))))))

      a Jump je mi  volný, kupuji na netu

      0 0
    • Eilyn  

      Téda já jsem už tam také párkrát nakupovala a spokojenost =) ..

      0 0
    • kukus  

      nemám ve zvyku se obhajovat na forech, ale toto mě vyloženě vytočilo. Vím, že nejsme bezchybní a ještě je a bude stále co zlepšovat, ale toto bychom si nikdy vědomě nedovolili.

      Aby jste věděli, jací jsme v Jumpu parchanti, tak tady je přepis celé situace z našeho webu.

      BELL X-RAY – ooo xxx 14.6.2009 10:52:42 Tímto zdravím prodavače z prodejny ve Frýdku – Místku…

      prodávat vědomě prasklou helmu není jenom o slušnosti, ale hlavně je to nebezpečné!!!!

      Nevím co by na vaše praktiky říkala Česká obchodní inspekce!!!!!!

      Jsem zkalmán, ztratili jste zákazníka …

      Doporučuji Vám cyklohelmu BELL X-RAY stáhnout z prodeje… po mé reklamaci jste ji hmitě opět oštítkovali cenou.....

      RE: BELL X-RAY – Rostislav Raška 16.6.2009 7:04:14 Dobrý den, tímto odpovídám na vaše nařčení. Dnes v Po 15.6.2009 ihned po příchodu do firmy jsem si nechal vyložit situaci s vámi reklamovanou přilbou. Věc se má takto. Vámi reklamovaná prasklina na přilbě byla okamžitě uznána jako oprávněná reklamace a peníze vráceny okamžitě na prodejně. Přilba byla v místě praskliny označena a odeslána k reklamaci k dodavateli, kde se nachází v současnosti, takže nechápu, proč tvrdíte, že vědomě prodáváme prasklou přilbu a měli bychom ji stáhnout z prodeje. Ani v eshopu ani v kamenné prodejně tuto přilbu nenabízíme. Takovéto praktiky jsme za dobu existence (15 let) nikdy nedělali a nikdy dělat nebudeme, jelikož to nemáme zapotřebí. Česká obchodní inspekce nás pravidelně, několikrát ročně, navštěvuje a prozatím nebyly zjištěny, žádné závady. Čekám za vaše křivé obvinění omluvu, ale té se zřejmě, jak je to v Čechách dobrým zvykem nedočkám. P.S. Doufám, že budete informovat své známe, že jste se spletl Vy. S pozdravem 

      BELL X-RAY – ooo xxx 15.6.2009 23:27:21 Děkuji za odpověď. V tomto případě je to v nejlepším pořádku.

      Nicméně jsem nerozuměl tomu, proč, když jsem si bral helmu jinou, jste na helmu (prasklou) dávali opět cenovku? Tento fakt mě vedl k domněnce, ano přiznávám že to byla domněnka, že půjde helma zpět do prodeje.

      Nicméně jste tuto situaci vysvětlili (prasklá helma je u dodavatele)a já tedy svým známým vysvětlím jak to tedy nakonec bylo.

      Pokud jsem Vás neprávem nařkl na základě mé domněnky, velice se za to omlouvám. 

      RE: BELL X-RAY – Rostislav Raška 16.6.2009 7:07:07 Dobrý den, na helmu i jiné zboží skutečně lepíme cenovku, ale prázdnou. Slouží to jako značka k označení místa závady o kterém se píše v reklamačním listu aby technik řešící reklamaci menusel zdlouhavě hledat kde se nachází např. malinká prasklinka uvnitř skeletu. Tímto považuji vaší stížnost za vyřízenou a doufám, že jsme opět získali zákazníka zpět. S pozdravem

      0 0
      • rossi001  

        musim uznat ze i v dnesni dobve se najdou lidi co se za svou chybu  dokazou omluvit a to se dneska velice ceni

        0 0
        • Scotty  

          jo,ale než si něco ověřil musel s tím hooonem na forum,někoho pošpinit,aby byl zajímavý..... chjo,radši „bez komentáře“

          0 0
          • petrbw  

            aby nebylo málo, tak XXXpavel tu jeho "doměnku"rozeslal i na jiné fóra které se zaměřují na cyklistiku.Já to stejné našel na fóru MTB a ještě překopírované doslova i na jiném.Už nevím kde.Přijde mi, že vydedukoval nesmysl a hystericky křičel, kde mohl.Dříve, než si ověřil, že je to nesmysl. Hnus.

            0 0
      • Tyboo  

        a kámoši jak hrom sou Jerry a tom… ale né. je dobré že se to vysvětlilo;-)

        0 0
    • Windblow  

      Vidím, že se vše k dobru vyřešilo…Jump Sport FM je, nejen, dle mého názoru jeden z nejlepších cyklo shopů v ČR.

      0 0
      • gmbiker  

        Za mě s Jumpem taky spokojenost, se zbožím i přístupem prodavačů.

        0 0
        • Black knives  

          V Jumpu je to, jako i v jiných obchodech také hodně o prodavačích. Jak se chovají k lidem. Jak dokáží být zdvořilí, i když před nimi stojí týpek, co by jej v civilním životě mimo práci třeba vyhodili. Vím, že na to v Jumpu hodně dbají. Zdvořilost, korektnost. Nabídka zboží je myslím výborná, a myslím si, že je to hodně zásluha konkrétně toho menšího mladšího prodejce, co je vídán za pultem. Objednává, shání, stará se. Honza Pohludka. Není to sice cyklomechanik, ale má obchodní talent. Ostatní za pultem jsou současně i desítky let cyklomechanici. Zbyňa, i Zdeněk. I dříve Kendy. Nejsou to plky, ale mají naježděno, i naspravováno mraky kol. Sám jsem nějaký čas fungoval jako cykloservisák, tak to myslím mohu posoudit.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse