Jaký Rock Shox servis (vidlice)?

93 nepřečtených
  • Hellmans

    Zdravím,

    prosím doporučte mi nějaký spolehlivý RS servis pro mou vidlici. Potřebuji provést opravu a tak jsem myslel, že jí pošlu do Cyklo Žitný jako do nejzkušenějšího ofiko servisu, ale zde jsem se dočetl, že rádi vrací komponenty neopravené (s tím, že je vše v pořádku/opra­veno). Podobnou zkušenost jsem si užil již v rámci reklamace vidlice (opravu prováděl přímo Sram), takže bych se tomu chtěl již vyhnout…

    Díky

    H.

    • Markony  

      Pomohlo by lokalita odkud jsi , s Ostravou bych pomohl .

      • doubleingram  

        Psal jsme jim mail s poptavkou na rel. bezny servisni ukol, zadna odezva, fuck off.

        Tak jen jak k tomu pristupujou.

        • novas752  

          Třeba maj plno a nestíhaj furt čučet na mail. Jsou celkem známí, asi nejsi jedinej kdo tam píše.

        • Breakpain  

          Je lepsi zavolat, vzdy. Predstav si, ze cely den makas na servise a nezastavis se. Pak mas padla → jdes ve svem volnu na pracovni e-mail? Nope, predpokladam, ze je doba dovolenych ;)… Telefonat resi plno „problemu“.

          Ne, ze bych znal situaci, ale jen odhad. Prijde mi, ze dnes kazdy ocekava odpoved obratem… ne vsude (tady urcite ne) maji back office pracovnika, co vyrizuje administrativu. Stejne tak to neber osobne, ze bych se do Tebe navazel, jen proste takova reakce.

          • doubleingram  

            Je to treti den, odpoved zabere si tak 30 vterin, sorry jako. Holt kdyz nabizis sluzby, tak jaksi asi musis pocitat s komunikaci se zakazniky. Proste me tento pristup „nestojime ti ani za odpoved, i kdyz nam chces dat svoje penize“ sere, tot vse.

            • Breakpain  

              Staci nato koukat lidsky ;)…

              • doubleingram  

                Koukam porad lidsky do mailu jestli prisla odpoved, a nejak porad nic, asi musim koukat lidsteji :)

                • Simpi  

                  já tam teda servisuju a sem spokojenej, na telefon reagujou v pohodě. s časama mi taky vycházej vstříc, takže pohoda. Bál sem se spíš, jestli je nějaká špatná technická zkušenost.

                  • doubleingram  

                    Tak jsem jim teda zavolal a za ukon, za ktery mi ve 3 servisech rekli, ze cena bude 600–900 Kc si v ST rekli 1600, takze tak.

                    • Sistematicx  

                      Tvoje 3 servisy nejspis jen stahnou vnejsi nohy a vylejou tech 15ml oleje a zase nasadej. To by tak odpovidalo tem 6 stovkam. Za 1600 jsem mel v ST komplet repas vidle s opravou patrony.

                      • doubleingram  

                        Ano, takovéto zadání bylo všude včetně ST poptávané. Takže zadání všude stejné, cena V ST ovšem úplně jinde.

                        • Breakpain  

                          To je ale opravdu divné – velký servis (repas a sada …) tak to by Tě ještě dotovali nebo tam strkali nějaké neofiko díly, jinak si to neumím představit… Tedy mi nění jasné, jak se dostanou na takovou cenu. No, pokud půjdeš tam, kde to stojí 600, ověř si, že neudělali malý servis, ale velký, vč výměny gufer, těsnění, molitanů, podložek pod šrouby atp a chtěj staré díly ;-). Porovnej pak s novou servisní sadou, jestli bylo vyměněno vše co mělo být ;).

                          • doubleingram  

                            Byla pozadovana pouze zmena zdvihu, ne servis.

                            • Breakpain  

                              ahá ;) …

                            • mr.nikdo  

                              Zmena zdvihu bez vymeny o tesneni nema smysl.

                              • ScottAspect  

                                Hlavně to není jen o tom posunout teleskopickou „trubku“ v tlumiči, ale vlastně o výměnu kusu tlumiče :D Díly RS se holt nechají zaplatit. Za 600 to bude dělat někdo, kdo neví, jak to uvnitř vypadá a akorát to dojebe. Za mě je ST úplně ok.

                                • mr.nikdo  

                                  Nerekl, co ma za vidli. U DA to je otazka valecku :).

                                  • ScottAspect  

                                    To je fakt, to jsem nevěděl. Každopádně mají komplet ceník na webu ke stažení, tak se ta cena dá odhadnout, když člověk trochu ví, co se bude měnit/dělat.

                                • novas752  

                                  Jestli máš Solo Air vidlici, doporučil bych rovnou vyměnit airshaft za Debon Air, je to sice dražší (airshaft okolo 1000Kč), ale funkci a citlivost to zlepší tak že bych za to dal klidně dvojnásobek.

                                  A upřímě airshaft vyměnit dokáže každej blbec s imbusem 5, paličkou, pumpičkou na vidlice, kleštěma na vnitřní segrovky cca 30mm a pixlou správný vazelíny a trochou motorovýho oleje. Když to má někdo v ruce tak je to práce na 10 minut max. Povolit spodní nohy, odklepnout paličkou, stáhnout, vyndat segrovku, vytáhnout airshaft, namazat novej, nasunout, zajistit segrovkou, nasunout spodní nohy, nalít olej, zašroubovat a nafouknout vidlici. Easy Money.

                                  • mirorek2  

                                    je to necelých 800 Kč

                                  • Radus  

                                    Věř že spousta lidí tento servis dokáže pěkně posrat . Podřená pístnice od segerovky skřípnuté molitany a td. Ona je totiž doba internetová a zručných lidí začíná být jak šafránu a to nejen v tomto oboru .

                              • novas752  

                                S timhle si dovolim nesouhlasit.

                                • mr.nikdo  

                                  Proc?

                                  Zrovna u DA vytahujes cela streva. Ta tesneni jsou na fest, takze je zbytecne nicis.

                • Breakpain  

                  tím jsem myslel zkusit si tam zavolat ;) …

          • Fredos  

            On mi nepřijde takový rozdíl zvednout telefon a nebo odepsat na email. Dneska ti ten email zazvoní na telefonu stejně jako ten hovor. Když mi někdo není ochoten odepsat tak též raději napíšu jinam kde je to neobtěžuje.

          • wilda81  

            Odepisovat stíhá Písek, boxxerservis i KGB, takže nevidim důvod proč by to neměli stíhat i v ST.

            • doubleingram  

              +100

              Asi tak, se budu omouvat, ze jim chci dat praci a prachy ne…

              • Slavik  

                Nechtěj problémistu, což asi jseš. Taky bych si tam u Tebe dal rizikovou přirážku…

                • doubleingram  

                  Koukam, ze o tom vis vic jak ja. Co je na pozadavku zmeny zdvihu problemoveho? Vis o tom hovno, tak se do toho prosim nemotej.

                  • Slavik  

                    Á mindráček.....

                    Prostě jsi dělal výběrový řízení… S anonymem skrytým za email bych vůbec neodpověděl nebo s případně přestřelenou cenou. Osobní jednání je úplně něco jiného. Když jsi teda našel někoho levnějšího, proč Tě sere, že je jeden drahý a musíš to tady klacíkem rozmazávat? Tak ho prostě vynech a ať si naběhnou ostatní…

                    PS: nemám s žádným servisem nic společného

                    • doubleingram  

                      Co to meles, jaky anonym? Simte neres, nepatrej, plivej na osmicku, bud rad, ze si rad.

                    • oretone  

                      Ty jsi dobra lampa. Mailova poptavka je uplne normalni a standartni. Predstav si, ze dokonce mozna pro servisaky vyhodnejsi. Kdyz maji cas odpovi, nez porad v pulce prace zvedat telefony a odpovidat.

                      • krabica  

                        V práci v podstatě nabídky/poptávky chodí jen přes mail a to na kšefty ve stovkách tisíc, až větším předchází často osobní kontakt… :-)

            • Breakpain  

              Ale to já se nepřu a sám jsem doporučoval Vaškův servis ;)…

              Jen prostě chápu, že lidi nejsou stroje a ani já sám nemám rád model, kdy přijdu z práce domů a musím řešit zase práci. Prostě máš cca 8h a co stihneš, stihneš, co ne – počká na další den. Neříkej, že jsi někdy omylem nesmázl e-mail, nebo jsi třeba po týdnu nezjistil, že to nespadlo do spamu. Jen narážím nato, že se to může stát, tak prostě pokud není reakce dle mých očekávání – vezmu telefon a ověřím, jestli vůbec o tom e-mailu vím. Plno firem to má nastaveno jako automatickou odpověď ;-)…

              • embi  

                Ale hovno, sice se to „muze stat“, ale u ST je komunikace na hovno standardem, zadna vyjimka.

                • Breakpain  

                  pointa nebyla ohledně ST, ale spíš toho, že nejsem fanda do workoholismu ;-), takže chápu, že komunikace někdy vázne…

                • Sistematicx  

                  Jako nevim jak vy co nadavate s tema lidma komunikujete.

                  Ja tam tri sezony posilal veci.

                  Zavolal jsem, oznamil ze mam pripravene veci a ze posilam balik. Borec si zapsal info a bylo. Do krabice jsem prilozil papir s popisem co na cem chci udelat.

                  Projistotu jsem poslal i mail.

                  A do tydne jsem mel mail ze veci jsou opraveny a priprvemy k odeslani. Obratem jsem se domluvil at mi poslou fakturu a ze jak prijdou prachy k nim at posilaj. Druhej den jsem dostal info ze balik byl predan prepravci.

                  Necekam teda ze firma o dvou lidech me bude informovat o kazdym o-krouzku co vyndaj. Ale takhle nejak jsem s nima komunikoval ja.

                  Druha strana je ze 3 sezony v pohode vsechno slapalo ale ted z jara se mi Lyrik vratil nejak divnej. Vsechno funguje jak ma ale pocitove pred servisem chodil lip. Mozna jen zdani. Jinak s nima nemam problem. A to jsem tam taky jechaval zvysovat zdvih u sektora letos. A vsechno v pohode. Psali mi ze museli zvysit o 2cm misto mejch pozadovanych 1cm. Ze jeden cm by byl drazsi varianta za ty 2 cm si rekli tusim 300 kc navic. Nevim co s tim delali ale sektor funguje bez jedinyho problemu.

              • mr.nikdo  

                Pokud mas praci, kde delaa i ten obchod, tak jsou maily soucasti Tve pracovni doby. Kdyz to tak neberes a radeji se nechas vyrusovat telefonem pri praci.

                V praxi telefonaty zaberou vice casu nez hodina na konci pracovni doby s emaily.

        • embi  

          Do shocktherapy bych si nedal vymenit ani dusi. Naprosty amaterismus a nulova komunikace.

    • Hellmans  

      Díky, hned je z čeho vybírat!

    • Cray  

      Ze zkušenosti můžu doporučit Moolbike

      https://www.moolbike.cz/…rum-olomouc/

    • PavelSova  

      Zdar. Co máš za model?

      • Hellmans  

        Ahoj, mám RS Pike soloair rct3 (2015).

        • PavelSova  

          Zdar. Už jsi vyřešil servis? Pokud ne, tak se zastav a dáme řeč. Jde o spoustu faktorů a stav vidlice. Servis může stát 1000 – 2300. Na jedné straně základ a na druhé straně servis a sada, co se má vyměnit po 200 hodinách používání. Jinak mě najdeš v cyklo-binar.cz v Ostravě Porubě.

    • rotker  

      doporučuji https://www.ofbike.cz/

    • senior  

      Já jí měl tady- http://www.shocktherapy.cz/

      Osobní odběr možný-Praha- do 10ti dnů to bylo hotovo- cena dobrá

    • Maadaf  

      Máte doporučení na servis v okolí Žďáru n. Sáz, abych se vyhnul posílání vidlice poštou?

    • doubleingram  

      Oživím téma. Zatím jsem dával do Bikelive, kde z mého pohledu laika přes servis vidlic v pohodě. Ovšem četl jsem na fóru dost negativních zkušeností.

      Jaké jsou vaše vaše osobní zkušenost s Bikelive?

      Případně kam jinam v Praze za obdobný peníz?

      Při běžném servisu, olej, vyčištění, kontrola, ne výměna těsnění apod to v Bikelive stálo v zimě řádově stokoruny.

      Ideálně Praha 4.

      Díky

    • Filippo  

      Máte někdo zkušenost ze servisem RS vidlic v okolí Šumperka, případně v Olomouci. Díky.

    • Radez  

      Taky zkusím oživit téma.

      Nemáte nějaký doporučení na servis RS v Praze?

      Na cyklozitny.cz vidím seznam servisů, který se mi kouknout na RS, ale nemá někdo osobní zkušenost?

      Nějakej dobrej poměr cena/výkon.

      Mam SID Race dual air myslím z r. 2009 a přestalo se mi vracet odemykání, tak to musím zpět tahat lankem a sám se do toho nechci pouštět. Jednak na to nemám čas a druhak bych stejně musel shánět nějakou pružinu/těsně­ní, apod.

      • Sistematicx  

        Posledni dobou tu frci dopiruceni na boxxer servis.

        A co mi rikalo par prazskych jezdcu co u nej meli RS veci tak velmi dopra prace od Vaclava.

        Pak muzes zkusit shock therapy (tam jsem daval ja ale ted hodlam zkusit boxxer)

      • embi  

        Boxxerservis. Hlavne ne shocktherapy.

      • Radez  

        Supr, díky za reakce.

        Omrknu jeho stránky.

      • Breakpain  

        Boxxer Servis – Vašek je schopný, baví ho to, rozumí tomu, extrémně flexibilní a důkladný.

        Dokud bude RS na kole, on je jediný servisák, který se toho dotkne ;-)…

        Pokaždé, když se mě někdo ze známých zeptá na RS servis, posílám je k němu – nic jiného než spokojenost jsem nezaslechl ;)…

        • mirorek2  

          Jen tak mezi řečí, nevíš náhodou jestli reklamace a náhradní díly řeší přes aspire nebo cykložitný?

          • Breakpain  

            To bohužel nevím… to se ho budeš muset zeptat. Já u něj ještě nic nereklamoval, pouze jsme řešili servis a zápůjčku ShockWizu.

            • mirorek2  

              A to bylo co k čemu? Co ti z toho lezla za data, asi by mi to napsalo, že mám všechno špatně:-)

              • Breakpain  

                Projedeš se, nasbírá to data a řekne Ti to doporučení, co jak upravit. Nebyl jsem daleko od optimálního setupu, ale musím říct, že ta drobná úprava, kterou mi to doporučilo, se projevila víc, než bych čekal ⇒ za mě fajn věc na nastavení, když proto člověk nemá „cit“ nebo mechanika.

                Jediná nevýhoda je, že když jsem si to nastavil na jednu trať a vidím potenciál, chtěl bych to jezdit na každé trati a nastavit si to individuálně všude ;-).

        • Radez  

          Ještě dotaz k tomuto. Udělá i nějaký odhad případné ceny?

          • LM  

            Že ty ses na ty stránky vůbec nedíval? :-) Hned nahoře vlevo má telefonní číslo, tak mu zavolej a domluvte se.

            • Radez  

              Samozřejmě jsem to pročetl, ale zajímaly mě názory lidí, co si to tam nechali servisovat, toť vše.

      • Franta  

        Bike Emergency v Modranech. Mario je na vidlice buh. www.bike-er.cz

        • doubleingram  

          Co to je za web proboha?

          • Franta  

            Kluci neresej :) Neni to potreba. Ale kola umej, to by melo stacit.

          • oretone  

            Je tam cislo a kontakt. staci ne? nebo potrebujes tu omacku kolem? :) nekdy mene je vice. Me zase ty pretuneny weby obcas i odradej.

            • doubleingram  

              Ne, ale aspon by to mohl mit jak text. abych to trba kdyz hledam adresu, nemusel prepisovat rucne jako kokot. Plus nejaky info. Z tohohle poznam akorat kulovy.

              Nema tam ani oteviraci dobu, sorry jako, ale pusobi to na me jako „zakosi, polib si prdel!“

              • oretone  

                Lenochu. :) Nas nekdo kopnout 20 let zpet tak asi umrem. :D jinak oteviracku mas na FB asi jsou aktivnejsi tam. A to jsem jen trosku zaroloval.

    • ganjabiker  

      Čau, zkoušel jste někdo https://www.bikefix.cz/ ?

      • embi  

        Kamarad si od nich koupil kolo a byla to tezka bida:) (ne kolo, ale prodejce)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.