Jaký Gravel/Enduroad z níže uvedených?

153 nepřečtených
  • Rofi

    Ahoj všem. Vím, že o těchto typech kol už tu pár vláken je, nicméně mně jde o radu s ohledem na značku. Nechci řešit vzhled, dostupnost ani „vybavení“. Jde mi o to, s jakými výrobci máte nejlepší zkušenosti :

    Specialized Diverge

    GT Grade

    Giant Revolt nebo Giant AnyRoad

    Mockrát díky za případné reakce a případně zkušenosti jednotlivých uživatelů.

    Anketa: Jaký by jste brali Gravel/Enduroad? - Bez ohledu na vzhled a výbavu, prosím hodnoťte kvalitu výrobce

    8x
    16%
    0 0
    • Singlespeed  

      Kvalitu výrobce je docela těžké hodnotit. Z uvedených kol je výrobcem zřejmě jen Giant. Specialized výrobce není, jen výrobu zadává u jiných firem (obvykle u Meridy), jak je na tom GT, nevím.

      0 0
    • JakeF  

      GT Grade je na BF šílenej hype, takovej 2015 Epicon TT. Přitom značka jako taková to není nic extra a designově mě taky moc nebere, ale vyloženě chybu bys s ním nejspíš neudělal…

      Gianty mám na silniční kola rád, sám jezdím Defy na kotoučích a dřív jsem měl TCRko, ale tyhle v odkazech jsou extrémně odporný. Že snesu hodně, tak tohle se nepovedlo…

      Takže za mě bych bral Spešla, co od nich jezdím bajky, tak zkušenosti dobrý.

      0 0
      • Rofi  

        Zatím to mám stejně, dokonce jsem si teď nechtěně hlasoval i v té anketě:). Trošku mne ale nahlodává právě ta obliba GRADE, toho Spešla moc lidí co ho mají nehodnotí, což je škoda

        0 0
      • Rofi  

        Zatím to mám stejně, dokonce jsem si teď nechtěně hlasoval i v té anketě:). Trošku mne ale nahlodává právě ta obliba GRADE, toho Spešla moc lidí co ho mají nehodnotí, což je škoda

        0 0
        • Smazaný účet  

          Obliba Gradu zde byla způsobena vehementním tlačením jednoho uživatele, který na něm snad ani neseděl, celkem dobrou loňskou cenovou politikou, a především to, že ho brali převážně lidé bez zkušenosti se silničním kolem…

          Je třeba si ujasnit, kde jezdíš, jak široký pláště budeš vozit, zda chceš „točivější“ nebo naopak „stabilnější“ geo, atd.

          0 0
          • Rofi  

            Jezdím silnice, cyklostezky, polňačky, hodně lehký terén a nechci závodní geo. Bavíme-li se o denní kilometráži tak maximálně do 100km, v průměru 50. Pláště uvažuji nejlépe do 700×28–30,. Silniční rodla. Kolo do 35 t.

            0 0
          • hannawald  

            Chapu, ze je to trochu nadsazka, ale ono to neni o jednom uzivateli. GT Grade dostal na bikeradaru 5 hvezdicek v hlinikove i karbonove verzi. To neni vubec bezne hodnoceni. Karbon porazil podle testu Cycling plus kola jako Norco Search, Specialized Diverge, Litespeed T5 Gravel, Jamis Renegade a Genesis Datum. I jinde byli testeri nadseni. Takze to kolo se urcite povedlo.

            S tou cenou mas ale pravdu, lonska byla uplne jinde. A ze je to oblibene u lidi bez zkusenosti ze silnicek, s tim take souhlas. To je ale spis vec cele kategorie. Kdyz se budu divat na pohodlnejsi endurance silnicky, tak tam je vetsinou limitujici strop kolem 28mm plaste..kdo chce sirsi, tak se diva po gravel kolech.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jamise v oceli (Expat) mám vyhlédnutého. Karbonový se stal kolem roku podle road.cc.

              0 0
            • Mig_all  

              V tech novýcg kategoriích aby se prase vyznalo… Endurance, Gravel, Monstercross…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Já jsem si to zjednodušil takto. Endurance, sportive – pohodlná silnička. Gravel, Allroad, Adventure – pohodlná cyklokroska.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Co to je pohodlná CX? Neznám nic pohodlnějšího v této kategorii než CX na poloprázdných 33 mm galdách…

                  U skutečných CX se na rozdíl od té nové kategorie gravelů počítá i s průjezdem v blatě…

                  0 0
                  • jecnak  

                    No jo, ale jezdi se na poloprazdnym, aby to drzelo a ne kvuli pohodli. Tezko z 33mm uzovek vyrazis nejake velke pohodli. A kdyz vyrazis, tak vyrazi i patky rafku podle prejete prekazky. Na pohodli necht si kazdy koupi fulla.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já chtěl jen vysvětlit, co znamená pojem pohodlná cyklokroska. Vysoká hlava?

                      0 0
                    • JSt  

                      galusky zadny patky nemaji. ;-)

                      0 0
                      • jecnak  

                        To je taky reseni. Na druou stranu galusky maji casto v sobe dusi. Ne, nemusime se asi chytat za slovo, miril jsem tim nekam jinam.

                        0 0
                  • Smazaný účet  

                    Zjednodušil jsem si to. Pohodlná = nejsi tak natažený. Ale je šílené, kolik názvů se dá vymyslet.

                    0 0
                  • Smazaný účet  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
    • jIrI___  

      Diverge mi připadá nejhorší v poměru osazení/cena, ale z těch kol se mi líbí nejvíc. Nicméně vzhled nejezdí a bral bych raději Grade, které má v podstatě totožné osazení, ale je o 5000 Kč levnější. Nepodařilo se mi dohledat v ČR cenu toho AnyRoad, to kolo je tak neuvěřitelně hnusné, až je pěkné :D

      0 0
      • Rofi  

        Anyroad se v CZ neprodává, ale musím s Tebou souhlasit. Něco na tom je, taková ošklivka Betty:)

        0 0
      • tromboonen  

        Cokoli od Speslu v serii je predrazene, to je jasny, a tohle je okrajova zalezitost, takze se neda dobre koupit samotny ram.. Pri pouziti kotoucu uz nevidim moc velky rozdil mezi Diverge a Roubaix, me by se do Roubaixe vesly 33 mm plaste, kdyby tam nebyly rafkove brzdy..

        Ty Gianty jsou fakt hnusny.. nez Ronina (strasne tezitko, urcene spise jen na touring), tak radsi tu kotoucovou enduranci/gravel od SUPa, jak se to jmenuje, ted to tady nekdo stavel..

        GT jsem zminoval nebo doporucoval vetsinou pro bajkery, kteri se tak trochu boji silnice, chteji jezdit hlavne gravel a mit univerzalni kolo, na to se to IMHO hodi, navic za ty prachy.. Diverge je trochu blize Roubaix, coz muze byt plnohodnotna silnice, takze na asfaltu pojede lip..

        0 0
    • madik  

      Zrovna hliníkové gt grady se mi vůbec nelíbí. Pěkně jsou až karbonove

      0 0
    • Smazaný účet  

      Dříve GT Grade bylo jasnou volbou – kladné recenze a dobrá cena. Já bych teď osobně bral Author Ronin, líbí se mi více.

      0 0
      • Rofi  

        JJ, byl taky v mém hledáčku, kdyby mi ho hned nějaký prodejce obul do užších gum…

        0 0
      • jIrI___  

        U Ronina se mi nelíbí ta ocelová vidlice s kupou úchytných bodů na nosiče. Škoda, že nenabízejí jako alternativu nějakou normální karbonovou.

        0 0
        • gargamel  

          Jo, máš recht. Teď jsem ho okukoval u nás v kameňáku. Vydlici bych vyměnil za karbon atrochu to tím odlehčil. Váží to jako tatra :)

          0 0
        • JSt  

          takovyto hybridni kolo bez heftu na blatniky a nosice je na hovno a neprakticky k tomu. :-) za me naopak takoveto uchyty chybi na vsech ostatnich kolech tohoto typu.

          0 0
          • Smazaný účet  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • oberleutnant Weiss  

            Souhlas – na takové „turistické silnici“ (či jak tuhle kategorii nazvat) by právě ty úchyty být měly. V cenové relaci odpovídající kolům v původním výběru jsem s nimi našel třeba http://www.kona.cz/kolo/jake

            0 0
            • Rofi  

              Vím o něm, a moc se mi líbil, ale ta geo si myslím, že je již blíž k závoďákům, nebo se mýlím? Existuje nějaká " turistická " verze CX kola? Případný typ? Mně právě více turisticky připadají ta kola, u kterých jsem skončil… . Ovšem rád si nechám poradit.

              0 0
              • oberleutnant Weiss  

                To neposoudím – já rozměry kola/geometrii rozlišuji spíš na sedí mi/nesedí mi a tu Konu jsem v praxi nesedlal, čili nevím. Jen prostě tohle kolo vedu v patrnosti pro případ, že bych chtěl zúžit „vozový park“ na jednu čistokrevnou silničku a jeden „nezávodní univerzál“. Osobně bych ho měl ale ještě radši s ráfkovými brzdami, byť to dneska může vypadat jako nesmysl a cesta do pravěku…

                0 0
              • Smazaný účet  

                Uz jsem rozhodnuty (skoro) pro toto. http://www.evanscycles.com/…ike-ec122202

                0 0
                • Rofi  

                  Hezký, a budeš objednávat u Evanse?

                  0 0
                  • Vilém  

                    nevite nekdo jak je to z cenou prepravy biku z tohoto shopu?

                    0 0
                    • Rofi  

                      65 Eur, teď to studuju

                      0 0
                      • Vilém  

                        Ja tam prave koukal na Norco Search, ktere se mi libi a cena je slusna, ale nekde jsem nasel zminky, ze posilaji pouze po GB. Tak abych vedel zda to pripadne resit nakupem pres nekoho v GB, coz by bylo vyhodnejsi, znama co tam zije, posila veci do CR pres nejakou firmu, ktera uctuje libru za kg.

                        0 0
                        • Rofi  

                          Nastavil jsem si doručení do CZ, pustilo mě to a doprava do CZ 65Eur, tak nevím, podle mně to jde. Zkoušel jsem klasicky hodit do nákupáku, vše povyplňoval a zastavil se až u placení:):):)

                          0 0
                        • tromboonen  

                          http://www.dolphi-transport.com/contact.php?…

                          ale nemyslim, ze by to vyslo levnejc nez 65 EUR, me stal ram v krabici (pravda vcetne vyzvednuti v UK a nejvzdalenejsi zona) asi 2000 Kc..

                          0 0
                          • Vilém  

                            Tak ono tech 65e by nebylo zas tak sileny, ale je to „trosku“ rozdil od rekneme 15ti liber, za ktere by to mohla odeslat ta znama:)

                            0 0
                            • Rofi  

                              U toho Jamise Renegade to i s poštovným vyjde na 27t., což není zlé:).

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Ta cena v Kc je podle mne s dopravou. Taky jsem zkousel nakup nanecisto a nemel by byt problem s dopravou do CR. Kdyz si zvolis UK, tak se ti objevi spousta jinych kol.

                                0 0
                                • Rofi  

                                  Jasně, že s dopravou, vychází to na 990 Eur. Proto se mi to i zamlouvá.

                                  0 0
                            • Smazaný účet  

                              15 liber za kolo? a to tak maji kde? ja posilal z i do uk kolo a platil jsem cca 1800 Kc za jednu cestu vcetne pojisteni na cca 50t CZK,

                              U evanse jsem uz take jedno kolo koupil, cena za postu byla tech 65 eur, tehdy to jeste neslo prepinat na czk a vse v pohode.

                              0 0
                              • Vilém  

                                Jak jsem psal vyse. Znama od tama posila veci za 1kg/1libru. Podrobnosti bych musel zjistit.

                                Co jsem to sondoval, tak vcelku rozumne vychazi, myslim i zde zminovane, Delphi transport.

                                U toho Norca, po kterem jsem na Evans koukal, byl problem ten, ze mimo GB Norca proste neposilaji, takze jedina moznost je bud virtualni adresa, nebo nekdo kdo ti to tam koupi.

                                Nakonec jsem se chtel vyhnout komplikacim a vzal duralove Norco Search z CR. Supshop je ma za prijemne ceny, o dost nizsi nez je cena v Kanade, USA a okolnich zemich, jen ten Evans je ma levneji, ale tam zas ta doprava.

                                0 0
                        • Smazaný účet  

                          Ktere mas na mysli? Do Ceska jde primo poslat pouze S2–2015.

                          0 0
                • Rofi  

                  Teď koukám na geo rámu, mně vychází na 180cm 54ka a u Evanse píšou 56.....

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Mezi 54 a 56 je velky skok v pomeru stack/reach. Ale pri 180 bys nemel mit problem se na 56 poskladat.

                    0 0
                • jIrI___  

                  Lehce OT, nevíte jakou firmou je kolo z Evans v ČR doručeno?

                  0 0
    • jannk  

      Vybiram si podobne kolo (sotolina, lesni cesty, rodinne vylety s malym nosicem vzadu, blatniky na zimu) a smeruji k http://www.feltbicycles.com/…16/F65x.aspx

      Krome toho, ze je trochu drazsi – je to stejny typ kola o jakem se tu bavite nebo prehlizim nejaky zasadnejsi rozdil?

      0 0
      • tromboonen  

        IMHO je to blize k te klasicke (nezavodni) CX, ale to je spis plus.. akorat nevidim velkej rozdil mezi timhle a Crocketem (leda ze bys Crocketa chtel setrit a tohle bylo jako dvojka)

        0 0
      • Rofi  

        Nejsem profík, ale F65× je CX kolo, dle mého sportovnější rám, tedy ne tak „turistický“, těžší převody. Též jsem hledal mezi CX koly, nicméně mne částečně odrazují ty převody a ten sportovnější ráz kola, trošku se bojím, že bych se potom hůře narovnával:)

        0 0
      • jecnak  

        Tohle je klasicka zavodni kroska stejne jako Crockett, i kdyz ten se da lehce adaptovat na pohodlnejsi posed dik vysoke hlave.

        0 0
        • tromboonen  

          ja se prehlid a zamenil nick jannk za Tvuj :) Jsem uz slepej.. Jinak jako uplne zavodni mi to od pohledu neprijde, vidim tam nejaky sloping, trochu delsi zadni stavbu, vidlice jde taky dopredu.. ma to navarky a doury na dva kosiky.. spis univerzal, co se na nem zavodit da, nez zavodak, co se na nem neda jezdit jinde nez na trati..

          0 0
    • Davidof  

      Ahoj, toho Diverge mám – zatím velmi krátce – cca tři týdny. Ale najel jsem s ním pár stovek km. Mam karbonovou verzi.

      Ty ostatní kola jsem nezkoušel.

      Moje dojmy – tuhý ( rám, vidle, pevné osy). Pohodlí – ta sedlovka docela pomáhá na vibrace, jinak je to myslim spíš o gumách.

      Přijemně vysoká hlavová trubka. Spousta možností úchytů pro blatníky a nosiče.

      Jsem timhle typem kola vlastně nadšenej. Kolo jede skoro jak silnička, ale pole působnosti není omezeno jen na silnice a to je příjemné.

      0 0
      • Rofi  

        Karbon je na mě už moc, ale v hlíně snad bude taky v poho. Třeba se objeví někdo, kdo ALU sedlá:)

        0 0
        • Davidof  

          V testech ten Smartweld Aluminium rám celkem dost chválili, bohužel tam neni ta CG sedlovka.

          Úplně nezbytná samozřejmně neni, ale znáš to :-)

          0 0
          • Davidof  

            Jo a ještě jsem zapomněl – kotoučovky se mi taky velmi líbí – brzdí příjemně, lineárně, předvídatelně.

            0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Rofi  

      Tak teď zase nevím, 2 dny nespím, studuju, poptávám...... .

      Spešl A Gianty nakonec vypouštím.

      Author a Jamis přibyli a výsledný výběr mám :

      GT Grade Alloy Tiagra

      JAMIS Renegade EXPAT

      AUTHOR Ronin

      Nejtěžší je Ronin cca o kilo od ostatních – ale u tohoto typu kola váhu moc neřeším, stačí kilo zhubnout a je to:), všichni jsou na Tiagře. Vzhledem se mi líbí všichni, ale nejhlavnější je pro mě kvalita v této cenové hladině.

      Všechny tyto varianty mohu mít za cca 27 000 Kč. Co z těchto tří myslíte, že je nejlepší volba?

      0 0
    • Tomb74  

      Čau!Hele,nebudu nikoho přesvědčovat,nebo tvrdit něco jinýho,či se s někým hádat ale doporučil bych tohle:

      https://www.canyon.com/…-al-7-0.html

      Nemá to diskový brzdy,ale za 36 tisíc(někde tady dole jsi psal,že potřebuješ do cenový relace 35 tis.) krásný kolo včetně výbavy.Já s bráchou jezdíme už delší dobu a zastáváme názor,že na silničním kole se dá jezdit skoro všude.Brácha má Canyon v karbonu sic a já karbon silničáka jedný italský firmy,ale vejdou se nám tam pláště až 28mm a v tu chvíli ze závoďáka uděláš kolo na kterým projedeš po šotolině,šutrech,sko­ro všude.Pravda jezdíme víc po silnici než v terénu,ale některý asfalty plný děr,výtluků a štěrku si nezadaj s přejezdem po nějaký nezpevněný cestě.Já používám pláště Schwalbe Lugano 25mm a zvládnu projet šotolinovou či zpevněnou lesní pěšinou jak nic a bez defektu zatím.Někdo namítne,že třeba pro tebe jsou důležitý ty diskový brzdy a podobně,ale zjevně se nechystáš na vyloženej cyklokros,takže žádným brutal terénem a ve špatným počasí asi jezdit nebudeš.Já nikoho neodrazuju od koupě tebou zamýšlenejch modelů,ale tvrdím,že ty různý gravel biky a podobně,že to je strašnej hype.Výrobci nevěděj co by už vymysleli,aby prodali další kola.Tak vymyslej gravel,endurance apod.Je dobrý zvolit kompromis.Konkrétně tenhle Canyon,kdybych kupoval kolo teď a v týhle cenový relaci,tak do toho půjdu.Skvělá váha i přes ALU rám,výbava,a při vhodným zvolení plášťů kolo na kterým je výzvou projet takřka jakoukoli cestou.Ty brzdy bych řešil jedině ve chvíli kdy budu vědět,že fakticky budu jezdit za každýho počasí a budu potřebovat brzdit při sešupech na šotolině někam do údolí i za deště.Jinak ti takovýhle kolo udělá službu jak nic.Lehký,dos­tatečně odolný,projedeš skoro všechno a na asfaltu pořád žiletka s kterou to odsejpá.Mě se třeba GT taky líbí,ale nakonec jsem od koupě upustil.A zvládnu projet leckde.A sjížděl jsem leccos,dokonce terénem kterej byl na hraně už(velký ostrý kameny,šotoli­na,štěrk i písek.Kdo říká,že to na silničce nejde,kecá.Jde to,je dobrý bejt opatrnej,ale jde to.

      0 0
      • jecnak  

        Pokud je suche leto jako vloni, tak proc ne, ale uz pri trose bahna je to na zcela hladkych plastich hodne neprijemne. Zkus si nekdy krosku pujcit a nezit jen v zajeti vlastnich predstav.

        0 0
        • Tomb74  

          Ale jo,neříkám,že nemáš recht.Mluvil jsem o ježdění v dobrým a suchým počasí.To se pak člověk nemusí bát to někde střihnout na silničce.Za kluzka a mokra,či při začínajícím dešti ti samozřejmě nikam mimo asfalt nesjedu,páč si to nemůžu dovolit.Je to každýho věc,sto lidí sto názorů.GT Grade Alloy na 105 bych si klidně rád vyzkoušel…Třeba bych tomu přišel na chuť co já vím.Je to na každým člověku.Nikomu to neupírám…

          0 0
      • Smazaný účet  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • schrapnel  

      Povodne som chcel Specialized Diverge (Sora) 32000 Kc, ale za tie prachy som siel do GT Grade Alloy (105) 36000,–

      0 0
    • Rofi  

      Tak nakonec od původního výběru definitivní posun a právě u Evanse objednán JAMIS Renegade Expat.

      Díky všem za nápovědy, reakce, komenty.......

      0 0
      • Singlespeed  

        Jsem zvědav, kolik bude vážit. Přece jen, ocelový rám… možná to bude pěkný bumbrlíček :-).

        0 0
        • Rofi  

          Výrobce tvrdí 23,75 liber vel. 54, tedy necelých 11kg, no uvidíme. Myslím, že třeba proti 12kg Roninovi bude minimálně na vidli rozdíl ( ocel/carbon ), jinak to bude podobné.

          Bude-li těžší, to kilo, dvě shodím já, rezerva ba byla:)

          0 0
          • madik  

            Já bych teda ocel nechtěl. To už radši hliník. Mám karbnového GT Grade a jsem z vlastností rámu nadšen. Asi bych radši oželel kotoučovky a šel do karbnového rámu, když bych byl limitován financemi.

            0 0
            • Rofi  

              Já si zase naopak myslím, že kolo pro takové určení, máš-li výběr ocel/carbon vidle, ocel/ocel vidle nebo Alu/carbon vidle, tak první varianta je nejlepší. Kdyby tu carbon vidli měl Ronin....... .

              Ale to je každýho pohled hodně subjektivní.

              0 0
      • Rofi  

        Zpráva od Evanse – expedice do 2–4 prac. dnů. Už aby tady byl…

        0 0
        • jIrI___  

          Nechával sis ho posílat přímo nebo přes nějakou tu zprostředkova­telskou službu, na kolik vyjde poštovné?

          0 0
          • Rofi  

            Přímo od Evans Cycle, kolo 925e, doprava 65e

            0 0
            • Mig_all  

              To je raketa teda…

              0 0
              • Rofi  

                Ani mi nepřijde, kola v této "módní kategorii " se takhle nebo výše v dané výbavě pohybují u všech výrobců.

                0 0
        • Rofi  

          Expedováno 9.1., tak jsem zvědav:)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nezapomeň si registrovat doživotní záruku na rám a vidlici.

            0 0
            • Rofi  

              Jj, počítám s tím, hned jak dorazí.

              0 0
              • well  

                Ahoj,

                mám Diverge Elite DSW 2016. Kolo je tuhé, dobře bere nerovnosti. Po lesních cestách to zvládá neskutečný věci. Na štěrku i blátě to jede jako vítr. Na silnici ho degraduje vysoká hmotnost, brzdy jsou mizérie, zlatý ráfkový brzdy (snad si to sedne – mám na kole najeto zatím pár desítek km). Kolo jsem kupoval jako náhradu MTB (které jsem stejně nikdy plnohodnotně nevyužil) a na dojíždění do práce a obě funkce zvládá velmi dobře a k tomu ještě moc hezky vypadá.

                Nahradit silničku může takové kolo jen v případě, že nemáte srovnání s normální silničkou nebo projde kolo finančně náročnou odlehčovací kůrou, ale pak to zase nebude odolný mimo silnice. Mile překvapila i nová Tiagra. Řadí líp než 11s 105ka na kolech kamarádů.

                Nejlepší koupě u nás dostupných štěrkových kol je teď asi Norco http://www.supshop.cz/…-black-2016/

                0 0
                • Tomb74  

                  To Norco Search se mi teda líbí hodně.Navíc za tu cenu na 105tce…Popravdě mě u GTčka moc neberou ty řidítka,jsou hodně široký na mě.Nevím jak by to fungovalo,ale jsem mrňavej,mám 169cm a vyhovuje mi užší úchop řidítek.Designově je GT super,ale tohle Norco je moc pěkný.Dík za odkaz.

                  0 0
          • Rofi  

            DHL hlásí doručení 14.1., zatím to vypadá rychle a slibně

            0 0
            • jIrI___  

              Tak jak to dopadlo? :)

              0 0
              • Rofi  

                Skvěle, mazlík je doma. Přišel v krabici a bez problémů

                0 0
                • Qulck  

                  A vystavíš ho tu i s recenzičkou? :-)

                  0 0
                  • Rofi  

                    Nevím co by Tě zajímalo. Recenzovat neumím, a blbě se recenzuje vlastní bike, tam je to hodně subjektivní.

                    Já jsem spokojenej moc, je to krasavec a zahraniční recenze o Jamisovi nelžou.

                    Máš-li dotaz, ptej se.

                    Jen první zjištění – mám 181cm, bral jsem velikost 54, byť ji Evans doporučuje do 175cm, ale mé měření říkalo ber ho v 54, vzal jsem a super.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Vypadá pěkně. Máš ho zvážený?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        10,9kg-velikost 56cm, přední kolo komplet 1800g, zadní kolo komplet 2500g

                        0 0
                      • Rofi  

                        Velikost 54, 11,45kg vč. odrazek, držáku lahve…, prostě tak jak je na foto. Váhu ale neřeším, to bych potřeboval řešit spíš u sebe::):)

                        0 0
                    • jannk  

                      Vidim spravne SPD?

                      0 0
                      • oberleutnant Weiss  

                        A to vadí? Navíc ke krosovejm plášťům?

                        0 0
                        • jannk  

                          naopak – sam jsem na podobne kole premyslel o sinicnich/MTB pedalech a skoncil s SPD → rad vidim, ze nekdo premyslel podobne.

                          0 0
                          • Rofi  

                            Vidíš správně:) a o jiných jsem ani nepřemýšlel, jen se peru s tím, jaké nové tretry:)

                            0 0
                    • madik  

                      Sedlo mi prijde opticky dost nizko. Respektive riditka mas hodne vysoko. Budes to nejak ladit jeste?

                      Jinak kolo pekne, ocelovy ram si musim nekdy ozkouset abych trochu poznal proc to lidi chtej :)

                      0 0
                      • Rofi  

                        Ladit nebudu, takto mám již odlazeno, jak to vypadá neřeším, hlavně že vyhovuje uživateli:). Co se týče rámu, jsem s touhle ocelí hodně spokojený, byť najeto málo, ale ocel rám a carbon vidle mě baví.

                        0 0
                        • jannk  

                          Kdyz uz se ti v tom rypeme :) to mas fakt riditka výše nez sedlo nebo to je iluze? Ja mam riditka 5cm pod sedlem a zdálo se mi, ze to je spise mene nez je zvykem

                          0 0
                          • Rofi  

                            Samozřejmě pod sedlem, teď jsem si všiml, že na té fotce to je dost zkreslený pohled při opření kola:)

                            0 0
                    • well  

                      To kolo je fakt krásný. Velká gratulace. Můžeš změřit šířku plášťů? Já na Diverge koupil Challenege Almanzo a potřeboval bych něco o chlup drsnějšího. Dík a ať to jezdí.

                      0 0
                    • Tomb74  

                      A hele, je to pěkný kolo!Tak ho užij v rámci možností ve zdraví!

                      0 0
                    • Mig_all  

                      Jsem tady snad jediny komu se tohle kolo absolutne nelibi? :-O :-O Nic proti jeho majiteli ale ten design je naprosty kentus…

                      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • Doktor-Prase  

      Pánové, uvažuji o druhém kolu do rodiny (ke Capře). Možná blbá otázka, ale dá se na některých z uvedených (je to vůbec OK?) nasadit a používat sedačka na dítě? Ideálně ta na krk vidle, případně klasická za sedlovku? Máte s tím někdo zkušenost?

      Kolo chci na ježdění do práce, nahonit trošku Kardio je třeba a na výlety s rodinkou to bdue asi lepší než Capra…

      0 0
      • tromboonen  

        Sice budes trochu delat cest svemu nicku, ale pokud to nebude karbon, tak ten bazmeg na sedlovou trubku tam das.. kdysi jsem to chvili vozil na crossovym kole nez jsem zjistil, ze je to na hovno, a to ma podobne usporadani.. Na vidlici netusim jak to funguje, ale spousta tehle kol ma udelatka na predni nosice, tak teoreticky pokud by to bylo neco na stejne montazni body… ale stejne, vepredu mit dite je debilita..

        0 0
        • dawelus  

          Taky premyslim jestli by nebyl problem s detskym sedatkem, nebo se zavesnym vozikem. Chtel bych poridit Norco search, pokud ale zjistim ze by kolo trpelo tak bych sel spis do Ronina. Vozik se dava tusim za sedlovku a ta je u norca carbonova. Co doporucite?, diky

          0 0
          • Vilém  

            Voziky se davaji i na zadni stavbu, nebo pod zadni upinak, zalezi na konkretnim tipu.

            Za sedlovku, pokud by se to chytlo hned nad objimku, bych se toho moc nebal, kdyz nebude mit drzak zadny ostry hrany ap.

            Jinak duralovy Search jsem letos prikoupil a nemuzu si stezovat, zvlast za ty penize.

            0 0
            • dawelus  

              Diky za odpoved. A dokazes rict jak siroky plast se da na Searche obout?

              0 0
              • Vilém  

                Mam tam 35mm Continental Speed a mista je tam jeste pomerne dost. Nezkousel jsem, ale tipuju, ze 42mm by to mozna pobralo.

                0 0
                • dawelus  

                  To je super,diky. Velikost ku postave mas jakou? Ja mam 176cm a rozkrok cca 80cm. Typuju se na vel. 53.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Vyska 182cm, velikost mam 55,5cm.

                    0 0
                    • dawelus  

                      A vahu toho kola nahodou zjistenou nemas? Na netu sem to nenasel a zajima me jestli je aspon o 2 kila lehci nez ocelovy jamis a ronin.

                      0 0
      • Dejv94  

        Nevím jak přesně se dává sedačka na rodla, ale mezi berany asi sedačku nedáš.

        0 0
    • dawelus  

      pro inspiraci gravel-monstercross

      http://salsacycles.com/bikes/deadwood

      http://salsacycles.com/…016_fargo_x9 2

      krása, jen ty ceny…

      0 0
    • Hajis  

      Ahoj, máte někdo prosím představu jak široké pláště se dají dát na Specialized Diverge?

      0 0
      • john34  

        Poslal bych ti odkaz, ale nějak mně to zlobí, mrkni na Spešl stránky, jestli si to pamatuju dobře, tak u modelů 2018 u karbonovýho modelu 42 mm a hliníkový verze 38 mm…zatim bez záruky

        0 0
      • Blunderbuss  

        Jaký ročník a jaký model? Ročník 2018 jsou úplně jiné rámy než ročník 2017 (a starší).

        Hliníkový rám Diverge Sport 2017 pobere vzadu taktak Continental Cyclocross Speed kevlar 35–622, ale je to hodně na těsno. Vyšší hliníkový Elite 2017 a karbonové modely by na tom měly být lépe.

        0 0
      • liskin  

        Comp Carbon 2015 pobere 38 slick, ale zablácenej cyklokrosovej bych větší než 35 nedával. Jednou jsem to vepředu zkusil a nedopadlo to dobře.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.