• Rubby

    Dobrý den,

    mám možnost vybrat z těchto dvou kol za takovouto cenu, jaký je váš názor?

    Kellys Magic Master 2013 vel.„19,5“ (12.000)

    Kellys Viper 60 Vamp 2014 vel.„19,5“ (8.800)

    Převážně na víkendové ježdění, asfalt/polní cesty, spíše svižnější jízda, za každého počasí..

    Zajímá mě především jestli se za ten dražší Magic Master vyplatí takhle připlatit. V kolech jsem laik, když jsem začal vybírat kolo, plánoval jsem něco kolem 8-mi tisíc.

    Předem děkuji za Vaše názory ;)

    0 0
    • Rubby  

      Odkazy:

      Kellys Magic Master 2013 http://kellys24.cz/…odel/725066c

      Kellys Viper 60 Vamp 2014 http://kellys24.cz/…9.5-/841242c

      0 0
    • nitraq  

      Připlatit si za Master se vyplatí. Dostaneš vzduchovou vidlici, kterou si nafoukáš dle své potřeby a bude pod tebou fungovat, to se o XCT říct nedá. Dál tam je taky lepší řazení (deore oproti aceře) a lepší přehazovačka xt shadow, díky které ti nebude tolik mlátit řetěz. Celkově myslím, že za 12 tisíc to je dobrý kauf. Otázkou ale zůstává, proč horský kolo, když chceš jezdit asfaltky a polňačky.

      0 0
      • Rubby  

        A co jiného by jsi mi doporučil? Já ani nad ničím jiným nepřemýšlel.. :/

        0 0
        • pocestny  

          Asi myslel že by ti mohl víc vyhovovat Cross než MTB.

          Jinak ten KELLYS Viper 60 Vamp váží 17.5 kg, což je katastrofa.

          0 0
          • Dave-geo  

            Těžký to bude, to jo. Ale 17.5 kilo to asi nemá :D

            0 0
          • Pajas04  

            17,5kg to mít nebude. Měl jsem kolo v podobném set-upu a bez pedálů mělo 13,8kg, tohle bude mít cca těch 13,5–14kg.

            0 0
            • Azmir  

              Záleží kus od kusu, nedávno jsem vážil kamarádovo kolo spyder, masterdisc kola, alivko osazení, XCR vidla a mělo to 14,5 kilo, ale je pravda, že na tom má tlusté gelové sedlo a platformy.

              0 0
              • Pajas04  

                Právě kvůli těm platformám jsem to psal bez pedálů :), takže se shodujeme na tom, že ten Viper bude někde okolo 14kg. Ten Magic na tom bude o dost lépe.

                Levná kola jsou prostě těžká, ale není to tak, že by to zakladatel časem nemohl odlehčit. Sám jsem začínal na 13,8kg bez pedálů, teď jsem na 12,2kg a po dalším upgradu už budu na 11kg. Akorát se takové vylepšování finančně vůbec nevyplatí :(.

                0 0
                • nitraq  

                  Schválně spočti, kolik stálo to nový kolo s 13.8 a co tě stálo stáhnout to na 12.2. Bude to v součtu pod 20 tis?:)

                  0 0
                  • Pajas04  

                    Původní kolo 10,3kKč (bylo ale ve velké slevě – poslední kus velikosti 16").

                    Do 20kKč se upgrade na 12,2kg hladce vešel (vyšlo to na cca 15kKč – pokud nepočítám sedlo a pedály, které nebyly kupovány za účelem snížení hmotnosti – pokud bych počítal vše, tak by to dalo tak 18,5kKč).

                    Cenu odlehčení na 11kg raději psát nebudu ;), to už bylo jen pro radost z nových věcí :).

                    0 0
                    • nitraq  

                      Takže za 12.2 kolo si zaplatil 25.3 tis nebo 28.8 tis, podle toho jak se to počítá. No, slušnej příklad, proč se neplatí výrazně překopávat sériovku:)

                      0 0
                      • Pajas04  

                        No jo, ale měl jsem radost z nových dílů v průběhu 2 let vylepšování a nejen těsně po koupi :). A hlavně nevím jestli bys za 25k sehnal o tolik lepší (a lehčí) kolo ;). Možná by se vlezla nějaká skládačka na rámu MRX nebo Spyder na Rebě s Deore výbavou anebo nějaká sériovka z výprodeje.

                        0 0
                        • Azmir  

                          Za 25 tis není problém složit něco přes 11kg vážícího horáka, klidně komplet nové SLX, reba, slušná kola a rám. Za 17 jsem nechával stavět kola co měli 12 kg a byly relativně bez kompromisů(pro svůj účel).

                          0 0
                          • Pajas04  

                            Nj, tak jsem 8k přeplatil… Obměňovat skoro celé kolo se nevyplatí, to zjistí každý, kdo to někdy udělá a já jsem to samozřejmě věděl předem.

                            Nicméně jsem v té době těch 20k k dispozici neměl, takže jsem to stejně nemohl udělat jinak ;). A že bych 2 roky jezdil na šíleně starém kole s ocelovým rámem jen proto, že bych si nemohl dovolit rovnou kolo takové, jaké bych chtěl, se mi jako lepší řešení ani zpětně nezdá.

                            0 0
      • Rubby  

        Koukal jsem jen po horských kolech, jestli je rozdíl mezi krosem a horským kolem v téhle cenové kategorii jen v tloušťce a vzorku pláště, a cca 2kg váhy tak nevidím v čem by byl zásadnější rozdíl. Nevím jak moc je znát odvalování kola na krosu a MTB, nehledě na to, že bude ve výsledku stejně záležet na jednotlivém typu. Ta přidaná hmotnost mě také příliš netrápí, pokud by to nemělo 17+ kilo. A např. ten Magic Master se mi celkem líbí.. Ve výsledku by tedy mohl být rozdíl v rychlosti kola a posedu. Ovšem nevím jak velký.. :/

        0 0
        • Pajas04  

          Do rychlosti kros vs. mtb se pouštět raději nebudu, na krosu jsem nejezdil…

          Ale kdybych chtěl já kolo za 15k, tak napíšu nějakému z místních stavitelů – poskládají ti funkčnější a lehčí kolo, než jsou ta nabízená.

          Zkus napsat třeba místním uživatelům: „maajkee“, „scalar“,… – jsou tu i další, někdo mě určitě doplní. Určitě tady někde najdeš i ukázky kol, co už stavěli.

          0 0
      • Rubby  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.