• mata5

    Zdravim mam moznost koupit toto kolo jeste s nejakou slevou. Hledam kolo do cca 12000 na rekreacni jezdeni cca 2000km rocne.

    Jedna se o kolo s Hervisu:

    Pánské horské kolo Kilimanjaro X- fact Pro 29

    Dekuji za odpovedi.

    0 0
    • michomin  

      A jak se asi dozvíme co je to vlastně za kolo?

      0 0
    • novas752  
      1. dal jsem si tu praci a kolo nasel
      2. klasika… Shit brzdy, shit vidlice, shit presmykac a razeni, ale hlavne ze prehazovacka je XT… :) Ve vysledku je to priserne tezky a neverim tomu, ze to nekdy stalo 21. Uplne spatnej kauf to za 11–12 asi neni, ale da se najit lepsi – vyvazenejsi osazeni.
      0 0
      • mata5  

        A nejake tipy co bych do tech 12000 mohl sehnat lepsiho?

        0 0
        • novas752  

          http://www.bradsky.cz/…-p-6216.html

          Pokud ti sedne velikost (hledej na googlu obrazky „velikost ramu kola“) udelas „koupi stoleti“ ;)

          0 0
          • mata5  

            Takze nevahat a brat tohle? http://www.bradsky.cz/…-p-6216.html#…

            0 0
            • novas752  

              Ano, dokud ho jeste maj – velikost 19 nebo 21.

              0 0
              • mata5  

                Dobre diky moc. A jaky je rozdil mezi kolami 26 a 29 co se jizdnich vlastnosti tyka? Mam 180 cm tkze mam jit do 19 protoze bych ho chtel poslat postou

                0 0
                • novas752  

                  Jo 19.

                  Stejné kolo – model ráfku, náboje, drátů, duše, pláště:

                  26":

                  • cca od roku 1980, teď jsou na ústupu a u dražších na ně už nenarazíš.
                  • trochu horší průchodnost těžkým terénem – menší „nájezdové úhly“
                  • trochu menší přilnavost – menší styčná plocha
                  • levnější – na ústupu, platí to i o komponentech (pláště, vidlice…) ale ty pro rekreační ježdění se budou ještě dlouho vyrábět
                  • lehčí – méně hmoty a blíže ke středu otáčení
                  • tužší – kratší dráty jsou méně ohebné, při rekreačím ježdění sotva poznáš
                  • ovladatelnější – hravější (poznáš hlavně v těžším terénu)

                  29":

                  • masový nástup cca 2011–12
                  • lepší průchodnost (bavíme se ale o těžším terénu – kameny, kořeny…)
                  • větší přilnavost (při rekreačním ježdění nepoznáš)
                  • dražší – moderní
                  • těžší
                  • pružnější do stran
                  • stabilnější – méně hravé

                  Edit: Ještě je tu nejnovější 27,5" rozměr (asi od 2013–14) který „kombinuje“ vlastnosti 26" a 29"

                  0 0
                  • wladeq  

                    Prostě marketing, buď umíš, nebo ne…a s tou větší přilnavostí to vůbec tak horké nebude ;-)

                    0 0
                • tigermoth  

                  26 – můžeš si s tím pod sebou víc „pohazovat“, líp jede v lese na klikatých cestičkách, hlavně z kopca:) Se stejnýma převodama budeš jezdit větší kadence při stejné rychlosti. Lepší na technické věci.

                  29 – lepší držení rychlosti, setrvačnost kol jde poznat, horší manipulace na technických místech, dobré na ty „polní a lesní cesty“. Lepší na rychlé věci.

                  27.5 je jako 26 s pořádnýma gumama, pocitově to má mnohem blíž k 26, aspoň pro mě.

                  0 0
        • Mr.Duck  

          Kouknul bych se za ty penize po necem jetem.

          0 0
    • Clight75  

      Prodavam svoje – mrkni, kdybys mel zajem:

      http://www.cyklobazar.cz/…sa-comp-2012

      0 0
    • mata5  

      Co rikate na tohle http://www.koloshop.cz/…el-2014.html ? Diky

      0 0
      • pocestny  

        Ten Bradsky/Nano má vzduchovou vidlici. Ten Avalanche má hroznou vidlici. Rozdíl poznáš při jízdě hodně.

        0 0
    • fargo.  

      Položím otázku. Co nutí člověka koupit kolo v hypermarketu? Nikdo mu tam neporadí, nikdo kolo neseřídí… A pak je tady spousta otázek typu: něco mě praská ve středu, nevíte? jak mám seřídit přehazovačku, nejde mě…, nevíte? atd atd. Není lepší koupit kolo v cykloobchodě (se servisem), kde je alespoň hypotetická možnost, že kolu rozumí? A následně seřídí, případně prohodí některé díly na přání zákazníka, něco doplní, provedou garančku, a následně provedou případné další opravy?

      0 0
      • novas752  

        Reklama na netu, v TV, na bilboardech + podelany letaky ve schrankach. Laik co netusi o svete cyklistiky vubec nic se nachya velmi snadno a ve chvili kdy kolo kupuje se mu zda ze je kolo krasny a neudelal chybu. To ze se to drive nebo pozdeji rozsype je vec druha…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.