Jak se vám líbí nový Genius 2013?

22 nepřečtených
  • police

    Co říkáte na nového „Geniusa“ http://www.kola-scott.cz/…-genius-2013 od Scottu? Především mě zajímá co říkáte na to, že už nebude k mání v klasické 26" nýbrž 27,5" a 29"?

    0 0
    • roman 3D  

      už i ve švajcu vědí že 27,5 je budoucnost, naše ovce na to budou teprve muset přijít:-)

      Ač by si někdo mohl myslet, že Scott zůstane s rozměrem 27,5 palce jen u modelu Scale vyvinutým čistě pro Nino Schurtera a olympiádu, pravda je jinde. Ve Švýcarsku už není nový průměr kol avantgardou kvasící pod povrchem, nýbrž jsou přesvědčeni, že právě tento rozměr je budoucností horských kol. Thomas Frischknecht se nebál použít ani silnější prohlášení, ale o tom příště…

      jinak pěkný,jsem zvědavej jestli přijdou i s HT 27,5

      0 0
    • Ruprt2  

      No a Cube se Stereem to udělali úplně stejně. Tak teď už vím proč.

      Co ale nevím je na čem teď bude jezdit MlokCZ příště.

      0 0
      • Danikklotz  

        Ptáš se na čem bude jezdit teď nebo příště? :)

        teď určitě na AMS a příště taky…nemyslím si, že by ho velký kola uhranuly…

        0 0
        • MlokCZ  

          Přesně tak, teď určitě nějaký čas zůstanu u AMS 150tek a rozhodně u 26" u fullů…

          0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Kolo to bude určitě dobré, ale vzhledově to není můj šálek kávy. Ale to je tím, že mně se líbí víc HT a úplně nejvíc silnice :).

      0 0
    • martinpav  

      Moc pekné, určite pohľadnejšie ako nové Stereo. Snáď mi staré ešte nejaký ten rok poslúži.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nelíbí se mi, stejně tak jako se mi nelíbí Stereo.. Zatímco ale Scott se dle mě posunul dobrým směrem díky použití normáního tlumiče, který půjde lehce nahradit za jiný, tak cube se vykašlal na systém zadní stavby, který dělal stereo sterem. Hádal bych, že funkce zadní stavby bude minimálně o trochu horší než doteď, ale na to je tu osoba povolanější (Mlok).

      Další co se mi nelíbí na novinkách 2013 je FOX a jeho CTD systém tlumení.

      0 0
      • Danikklotz  

        +1, ten equalizer, či jak se to jmenuje byl hrozný (alepoň vzhledově ), taky se mi libí, že to dali na klasické tlumiče.

        0 0
      • MlokCZ  

        Problém je v tom, že tak jak bylo Stereo doteď, tak tenhle systém zadní stavby nelze rozumně použít pro větší kola. I pro 26" kola musí být hodně posunutá sedlová trubka dopředu, aby se to tam vešlo.

        U větších kol by vycházela strašně dlouhá zadní stavba, takže chápu, proč Stereo je zcela přepracované i když se mi už nelíbí (už to bude jen šediví průměr mezi spoustou dalších podobných staveb i když samozřejmě špatně to chodit nemusí, bez vyzkoušení nebudu hodnotit).

        CTD tlumení nemusí být špatné, samo o sobě řešení tří různých kompresních cest mi nepřijde vůbec špatné a najdou se určitě tací, co to ocení.

        Umožní to pro ty co chtějí citlivý tlumič mít i třetí více omezující polohu páčky. Tohle je dobré.

        Problém vidím spíš v tom, že to nepůjde už tak dobře ladit dle požadavků každého jako šla kombinace velocity tune + BV.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Dovedu si představit, že by to šlo udělat i s kolmou sedlovkou. Jen by v ní byla díra. Akorát tedy jak jsi kdysi psal, i malé posunutí čepu vyvolá dost velkou změnu, tak nevím jak by to fungovalo, to je pravda :0)

          U tlumiče mi to nevadí, to jsem zapomněl napsat. Nelíbí se mi to u vidlic… Já prostě chci ovládání plynulé od 0 do zavření, případně rovnou obě komprese, ale tohle je imho blbost. Ve skutečnosti se to bude vozit stejně jen ve dvou polohách (nebo i v jedné) a bojím se, že tam i při plně otevřené Descend poloze bude komprese přítomná.

          0 0
          • MlokCZ  

            U vidlice to už bude využitelné méně, tam je to nejspíš cílené pro neznalé jezdce (kterých je hodně), aby pochopili jak to ovládat a na co to která poloha je.

            Já to na vidlici už mám v řešení RS, mám RCT3 tlumení. A nijak mi to nevadí, ale vůbec to nevyužiju. Dopadlo to tak, že tu střední omezující polohu, pro kterou lze nastavovat sílu potřebnou k otevření vidlici mám nastavenou na minimu a tohle omezování mi stačí i pro dupání ze sedla a třetí polohu locku vůbec nepoužívám.

            Pokud ale nejsou obě komprese nezávislé jako u FR/DH modelů vidlic, tak postupné přivýrání komprese je stejně k ničemu, takže je to nakonec u XC vidlic fuk jestli to je tak nebo tak.

            0 0
    • mr.antik  

      asi je potřeba nakoupit nějaké rámy do zásoby :-)

      0 0
    • Kosta  

      týjo, u některých modelů dělá samotná sleva cenu dvou mých kol, sakra dobrá akce…

      0 0
    • Jones  

      Scott se mi celkove nejak extra nelibi. A ta 2013 uz vubec ne :(

      0 0
    • Kubiczech  

      Líbí.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.