jak je to s řetězem, kazetou...

3 nepřečtené
  • Foose

    Cau lidi, jak je to s řetězem, kazetou, převodníky? Ono by se to mělo asi někdy měnit ne? Mám na tom najeto asi 6000 ale pořád se to točí takže ptám se proč? Někdo mění řetěz snad i po 700 km to bych možná pocopil pokud má XTR ale jinak? není to vyhazování peněz? počkám až to začne nějak blbnout a pak to vyměním asi komplet. nebo jak poznám že by se to mělo vyměnit – popřípadě co všechno by se mělo vyměnit? jaký jsou intervaly výměn a jak je to s tím vytažením řetězu? jak se to měří? kolik mm? jsem v tomto total nováček. a mění se jen převodníky nebo i s klikama?

    • přišlapávač  

      na řetěz je měrka …ale máš pravdu, pokud to chceš celý dorasit, tak to dojezdi, pak budeš muset vyměnit převodníky, páč budou vyžvejkaný, to samý kazeta a řetěz jakbysmet :-)

    • nooski  

      Na zimáku (ale je to silnička) mi jeden řetěz vydržel 15 000km dokud jsem ho nepřetrhl, koupil jsem nový za 150kč a bez problému se jede dál. Hliníkové převodníky už budou mít přes 20 000km. Všechno šlape bez problému. Ono jde o to, že pokud člověk jezdí s lehkými kazetami, kde je minimum materiálu a ještě k tomu v brutálním bahnu, tak to odejde rychleji. Ta sedmička kazeta na zimáku je těžká jak prase ale zas de facto skoro nezničitelná:) Na letňákovi mám řetěz C9 a hodlám měnit v srpnu, dky bude mít kolem 8 000 nebo 9 000km, zatím má něco přes 6 000km a pořád je na prvním zoubku a to jezdím těžké převody a dost v kopcích – hold není to Shitmano ;-)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.