• Bike Sem Tam

    Zdravím, přišel jsem k tomuto zajímavému veteránu.

    Kdyby někdo pomohl s identifikací, byl bych vděčný, nejvíce by mě zajímal štítek na hlavovce a náboje, předem díky.

    případně pokud by měl někdo zájem, nechám zatím cenu nabídkou (nad 10 000,–)

    Rám velikosti 22“ (sedlová trubka 56cm) designu Ferrari „Hommage a Ferrari“ (Italsky pocta Ferrari) Na patkách rámu je vyraženo Ritchey, Štítek na hlavovce jsem nerozpoznal. Materiál ocelové trubky Reynolds 531 se zajímavými mufnami.

    Osazeno komplet kvalitními dobovými komponenty z let okolo 1994

    Vidlice Bontrager USA, hlávko Ritchey Logic, řazení a brzdy včetně špalků Shimano XT, přesmyk a přehazovačka Shimano XTR m900, kliky s převodníky Sugino XP s prachovkami Brev. Campagnolo, náboje velmi zajímavé s karbonovým tělem (neví někdo o jaké se jedná?) napletená na 26“ ráfky Campagnolo Contax s dobovými plášti, Sedlo Selle Italia Novus Ferrari Vanadium 0.9, žluté blatníky Bluemels Olympic Racer přidám dobové horské pláště také s béžovým bokem a dobový tachometr CatEye.

    Zájemcům pošlu více fotek.

    Kolo je ve velmi hezkém a zachovalém stavu, k vidění po domluvě v Praze Čakovicích, aktuálně v podobě se silničními plášti a blatníky.

    • Tomcat  

      Kolo opravdu Ferrari není, komponenty jsou mix nepůvodní.

      Náboje Pace

      Rám muže být Trek, Ritchey starší než 1994 což nijak vzácnost a cennost nezvedá. Tohle v nepůvodním stavu rozhodně nemá tak vysokou cenu.

      Odhad Trek Singletrak model 1987 až 1992

      • Bike Sem Tam  

        Netvrdím, že je to kolo od Ferrari samozřejmě, je to stavba v tom designu, mix ano, jak už stavby bývají. Ale co se Vám zdá nepůvodní?

        Náboje Pace jsou jiné, mají výrazně větší průměr, karbon je hladký a zaoblené příruby.

        na rám se kouknu, díky za názor.

        • Tomcat  

          Byly Pace i z přesahem carbon dural hlavně byly rozšířené tohle osazenim a třeba rafky a ostatní osazení není moc něco na čem by byla nějaká kultovní garazovka. Napr prastarý Nukeprof by byl podobný ale Trek by tezko naplet Nukeprofa a Campagnolo rafky…

          Podle mě se tam potkávají dvě generace horkych kol. Počátek MTB až začátek devadesátý let minuleho století . A pak okolo poloviny devadesátých let. Typuju že to je individuálně přelakování a poskládané podle silnicniho kola ala devatenácetde­vadesát…

          • Bike Sem Tam  

            Po pohledání jsem našel, že je to opravdu 1. generace Nukeproof nábojů, díky moc!

            • Tomcat  

              Což znamená ze to neni originalni osazení

              • Bike Sem Tam  

                u custom stavby žádnej katalog s origo osazením přece být nemůže takže moc nechápu ten argument

                • Vilém  

                  On je Tomcat asi oresvedcenej o tom, ze je to Trek.

                  • Bike Sem Tam  

                    Dobře, ale i tak, já píšu, že je to stavba, nevydávám to za žádný sériový stav (už jen kvůli laku rámu), jen že je vše dobové.

                  • Tomcat  

                    Ano zatim co sem dohledat nejvic na to sedí Trek vyráběny od roku 1987 do cca 1992/3 . Vedeni lanek, TR komponenty, bontrager vidle.

                    • Bike Sem Tam  

                      Také na to koukám a zkouším se řídit podle té mufny nahoře sedlové trubky nad znakem Ferrari, kterou jsem zatím u Treků nenašel.

                    • Vilém  

                      Singletrack 89. 90 ma lanka spodem, jen brzdu vrchem. Sedlova mufna je uplne jina, napojeni vzper zadni stavby na mufnu taky uplne jinak. na zadni stavbe ma operku pro bowden zadni brzdy…

                • Tomcat  

                  Jenže cenné jsou právě ty kusy, které jsou v původním stavu. To je jak Š100 v původním stavu a napadená tunerem… Takových individuálních staveb jsou bazary a šrotak plnej je zbytečný pak zhánet co t je za ram protože třeba nejčtenější jsou ty náboje , vidlice , sedlo samozřejmě v nějakém stavu. ..... …jen ne rám, řízení , nebo XTR šaltr. To je pointa původní stav s XT prehazkou, původní sedlovka a řízení o laku nemluvě bude mit mnohem vyssi cenu. Než eyecatcher xtr který v roce 1990 neexistoval.

                  • Bike Sem Tam  

                    Chápu, když by nebyli zájemci na komplet, tak případnému prodeji na díly se nebráním, ale přijde mi to škoda.

                    Jako abyste si nemysleli, já nepředpokládám že bych za to dostal třeba 25 tis, jen bych chtěl nad tu hranici 10 a že se uvidí… je tam hlavně abych nevisel na telefonu s nabídkami kolem 2000,–

                    Když bych hodně odhadem nastřelil, tak ta kola třeba 5, vidle 2,5, hazka+ smyk 2, řazení + brzdy 1,5 sedlo+sedlovka 1,5 rám nevím.. a tak dále.. něco asi míň, něco třeba víc. ale furt se lehce dostávám přes těch 10.

                    • scalar  

                      :-)))))))))))))­))))))))))))))))))))))))­))))))))))))))))))))))))­)))))))))))

                      • Cavendish  

                        Asi tak :) velmi úsměvná představa. Mám doma uhnilou Felicii 1995. Nechcete ji někdo za 70 tisíc? Je v původním stavu…

                        • Smazaný účet  
                        • kubad  

                          hele Fáčko možná, Felda ne :D

                          • Cavendish  

                            :D Sakra.....Tak za 60?

                          • TJK  

                            zrovna vcera nekdo prodaval Golfa 2 4ocko na japanracing kolech v puvodnim stavu v benzinu d najezdem asi 150+ a chtel za nej jen 80 :-DD

                            • Potkan007  

                              Já mám na inzerátu Passata B4 v sedanu, v kůži, okna v elektrice, v naftě, krásný stav, na Japan Racing kolech, nájezd reálných 235, chci za to myslím 70 a nikdo nic. :D Ale je to jen pokus, že kdyby se někdo chytil, nechal bych ho.

                    • Aww  

                      Upřímně, dělej s tím co myslíš, ale co je teda na tom kole tak dobrýho, aby to stálo za 10 tisíc? Za to seženeš výrazně kultovnější kus se sladěným osazením. A proč to má smysl držet pohromadě? Vždyť to osazení pokupě není ze stejný doby, nedává smysl tak jak je to udělaný, a ze zapojení XTR na 7sp se vždycky osypu – ne že by to nefungovalo, ale je úplně jasný, že to dával dohromady někdo, co pro starou stavbu nemá cit. Tak, jako celý to kolo.

                      Nechci znít zbytečně ostře, nemyslím to tak. Ale když už na tom chceš vydělat, tak snad ty díly aspoň bazálně znáš.

                      • Bike Sem Tam  

                        Dobře díky za názor, uvidím jak to dopadne. vzal jsem ho hlavně protože se mi líbilo, bylo zajímavé a v super stavu.

                        • Potkan007  

                          Chápu správně příběh, že jsi ho sehnal za pár drobných na blešáku, tak ho chceš střelit za deset jako raritu? :)

                        • Aww  

                          Ono je to dohromady taková snobárna. Rám těžko říct co je, špatný to třeba nebude, lak není origo, těžko říct jestli ta R 531 samolepka je. TR patky jsou na různých, většinou lepších modelech, ale nic to o tom rámu něříká. A rám vypadá jako začátek 90s, díly jsou úplně náhodnýho data.

                          Zbytek je mišmaš, většinou highend, ale zase, kolik by mělo 8sp XTR stát? Kolik lidí ocení Bontrager pevnou vidli na peníze, co si představuješ? Kolik by měly stát thumbshifty nebo 7sp Nukeproof?

                          A chápu to tak, žes koupil kolo za osmičku, ptáš se, co je to vlastně za bastl s tím, že to zároveň za deset+ prodáváš? Jakože cože? Tohle mě na tom dost irituje.

                    • Tomcat  

                      Opravdu svérázná cenotvorba…

                    • Bike Sem Tam  

                      Bezproblému prodáno, zájemců bylo dost :)

      • scota  

        Na patce rámu je nápis Ritchey

    • adam320  

      Vzdyt to tam mas napsany co je to za ram

      • Bike Sem Tam  

        na patkách je Ritchey no, mě by zajímal rok a model, případně třeba jestli ten štítek na hlavovce není nějaká firma, která to lakovala a stavěla na zakázku nebo tak něco…

        • Bubaaak  

          Ten štitek mi přijde dost naprasenej na ten rám, tohle se dělalo tak v 60" letech a už tam to bylo nytovany…

          • Tomcat  

            Taky to nebude originál . Nekdo to prave prelakoval a poskladal aby uz tehdy tovypadalo jako stará silnička.

      • Tomcat  

        TR prodaval sady trubek aby si to svaril jak kdo chce. Nápis na patkach opravdu neznamená vyrobce rámu ikdyz hotové ramy TR dělal také.

        • adam320  

          Aha to jsem nevedel ze to prodaval i s napisem na patkach

        • Bike Sem Tam  

          Proto by mě zajímalo, co to může být za rám.

          • Tomcat  

            Trek ma šaltr veden horem , TR spodem, rozdíl ceny nula nula prd…

            • Aww  

              Jen že Singletracky mají jestli se nepletu všechny „Trek“ na mufnách, TR kola by měly typický podsedlový šroub.

              Na rámu fakt nevím, čeho se chytit.

              • Tomcat  

                Okolo poloviny devadesátých let je už v mufnach neměli.

                Plácnu identifikoval bych to jako Trek Singletrak z konce osumdesátých let asi model 8×x který někdo překopal aby vzhledově vypasal jako týmová silnicka z roku cca 198×. Napovídalo by tomu ten zbytek XT svedeni lanek.

                Jinak když to jsou 22" štafle tak to může geometri a treba napojenim u sedlové trubky vypadat divoce.

                Vyplety a přehazovačka a sedlo nejsou autentické

    • scalar  

      Bazar je vedle.

    • Barak  

      Neco mi rika, ze tohle vlakno se jako vějicka na kavku prilis nepovedlo.

    • exxonvaldez  

      Jelikož se to barevně samo nabízelo, koupil to majitel této atrakce.......

      • JakeF  

        A dal za to 15, protoze u sebe nemel mensi nez 15tis bankovku… Vsechno do sebe zapada :))

        • JachymP  

          To ferari dá asi místo kačera na ten kolotoč, to se budou kunčovti hrnout a hned to má zpátky!

          • Jason Voorhees  

            To umístí místo toho tyrkysovýho poníka a poskytne „prodloužený jízdy“ …tvle to je jelínek, sry.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.