• R:o)man1

    Omlouvám se předem za délku příspěvku a že moc nepatří na cyklistické fórum, protože je MOTOcyklová, ale jelikož se tu nějaký pátek už pohybuju, snad mě neukamenujete…

    Chci se s váma podělit (co nejvíc v krátkosti to zkusim) o docela nevšední příhodu,

    když je kolem nás tolik děsnejch…

     

    Předminulý víkend mi spadla na zem moje milovaná moto-helma SCHUBERTH (mám jí na palici na fotce), na které mi tím praskly oba postranní držáky plexiskla + plexisklo samo. Oblepil jsem plégo k helmě lepicí páskou na pevno a dojel tak domů…

     

    Jelikož v ČR není zastoupení Schuberth, dovolil jsem si kontaktovat přímo výrobce v Německu e-mailem, jestli by byli tak laskaví a poradili, kde držáky a plégo koupím. Odepsali hned druhý den, že je jim líto, co se mi stalo a že jestli chci, že to vyřídí se mnou oni. Napsal jsem jim tedy, že to je 5 let prastará helma, jaký model, nafotil to pro jistotu a poslal.

     

    Další den mi poslal nějaký člověk odpověď, kde mi píše, že mi díly pošlou kurýrní službou a jestli souhlasím s cenou necelých 100,–Éček za vše. Zajuchal jsem a rád souhlasil (už jsem nedoufal v náhradní díly na takový exemplář a nový/stejný kokos stojí v D 450,–E) a s dotazem, jak to chtějí zaplatit. 

     

    ..!!!..načež mi další den přišel závěrečný mail, který již psala nějaká „óbnšturmbanfí­rerka“, že se mi omlouvá za postup svého podřízeného kolegy, že jsou velice vděční, že jsem si koupil jejich výrobek a že považují za svojí povinnost se o mojí helmu postarat, i když už dávno není v záruce. A že mi s velkou omluvou posílá mnou požadované díly ZCELA ZDARMA a že věří, že zůstanu i nadále věrný jejich značce..!!!..

     

    …kromě vypadlý čelisti jsem raději použil i slovník, jestli se náhodou nepletu s překladem…

    Dnes mi přišla kurýrem zásilka, ve které vše poslali, vč. fak­tury za zboží a dopravu - 0,–E(!!)

    a k tomu mi přišel mail, že doufají, že zásilka došla v pořádku a přejí mi mnoho km bez nehody..!!!

     

    A teď mi poraďte – je to normální nebo já nejsem normální nebo oni nebo…něco je jinak! 

    V tomhle světě přece nežiju…tak kde to jsem???

     

     

    0 0
    • saiya-jin  

      len viac takych skusenosti, a svet bude hned o nico krajsim miestom :)

      Respect!

      0 0
    • Frostty  

      To je skoro jak z jinýho světa, každopadně pro Tebe plus. Aspoň jde vidět že ještě existuje solidní firma/podnika­tel/výrobce (aj­.).

      0 0
    • vikicek  

      Ty jako spokojený zákazník si u nich teď díky tomu koupíš ještě tři, takže se jim to vyplatí :)

      0 0
    • Wojtek  

      tak toho si važ,to se často nestává :-)

      0 0
    • ropman  

      taky bych chtěl žít ve Tvým světě … ale mě známé způsoby jak se do něj dostat nejsou moc zdraví prospěšné a mívají následky …

      Jdu se věnovat své ovečce, měla už dávno spát, píseň ptáků pomalu končí …

      0 0
    • Omen  

      tak to je perfektní přístup, kdyby bylo víc takových firem.

      0 0
    • radek.n1  

      Tak to rád slyším, mám taky helmu schuberth :)

      0 0
    • Hornet  

      Tak to sa fakt dobre cita :-)

      Podobne skusenosti su aj zo sluchadlami Koss , kamarat mal zodrate molitany, tak mu poslali nove molitany a + cele sluchatka :-)

      0 0
      • drtyc  

        no neni nad to poslat zakaznikovi nahradni dily predem, at pak uz neotravuje, ze ma odreny usnice nebo mastny hlavovy most ;-)

        0 0
    • prvniodkonce  

      Je vidět, že je to solidní podnik. Positivní stránka krise je zlepšení péče o zákazníka u firem, které chtějí nejlépe obstát – a to se počítá. Není věc zlá, aby nebyla k něčemu dobrá.

      0 0
    • Blade  

      Fajn přístup k zákazníkovi, to by se u nás stát nemohlo. Už vidím ty davy podvodníků, kteří si takhle na díly nechají poslat celou helmu.

      0 0
      • M_ishak  

        Věř tomu nebo ne, ale toto bylo první, co mě napadlo…Asi to bude tím, že jsem Čech a oni jsou Němci :O)

        0 0
        • Blade  

          věřím :o)

          0 0
        • Volf  

          To je dáno výchovou a vírou ve vyšší princip mravní, který ti nedovolí někoho obelhávat. To není tím že oni jsou němci a my češi. To je problém všech postsocialistických zemí, kde se podvodnictví povýšilo na legální podnikatelský záměr a bude muset vymřít nejenom moje generace, ale i generace našich dětí  než se něco změní.

          0 0
          • Karkulka  

            ..já ti nevím, i porevoluční děti jsou už tak nějak morálně pokřivené..takže to vypadá na běh na delší trať, než se čech stane člověkem ;-)

            0 0
            • Blade  

              V pokřivené společnosti dost obtížně vyroste nepokřivená generace. To by se muselo začít úplně z ničeho :o)

              0 0
              • Karkulka  

                zpátky do korun stromů s náma! :o)

                0 0
                • tassajara  

                  no keby si moc chcela, mna osobne ti dovolim prevychovavat, alebo aspon sa mozes pokusit :o)))

                  0 0
                • tassajara  

                  btw „Krkulka“ to sa do slovenciny da prelozit ako Grgaňa? :D

                  0 0
                  • Krocan  

                    chtělo by to pořádně se naučit číst…nick má Karkulka, né Krkulka a s tou převýchovou budeš mít asi taky smůlu…Karkulka už je zadaná;-)

                    0 0
                    • tassajara  

                      ja viem ze je Karkulka, ale som sa pytal ci Krkulka by sa do slovenciny prelozilo Grgana – nejak si to odporuje alebo co? :o))

                      A este ju nechaj sama nech sa vyjadri – bohvie ako je spokojna so sucasnym materialom ;) Ale ja som predsa nemyslel nejaku sexualnu prevychovu alebo co… normalne vo vsetkej pocestnosti. Resp to sa uvidi. :o)))

                      0 0
                      • Karkulka  

                        anonymní bajkére..nejsem si jistá, zda-li zrovna bůh ví, jak jsem spokojená..to vím jen já a klidně se s tebou o to podělím;-) Spokojená jsem túze, akorát svého přítele nenazývám „materiálem“ a ani se k němu jako k „fláku masa“ nechovám…;-)

                        0 0
                        • tassajara  

                          no super, tak to budes idealna, ked si takto dobre naladena, na tu prevychovu. A ako si to predstavujes?

                          0 0
                          • Splinter  

                            Bejt tebou tak si na převýchovu najdu fofrem někoho jinýho, nebo se neznám…

                            0 0
                            • pepek  

                              Už má padla, tak zas až zítra…

                              0 0
                            • tassajara  

                              no ved s tebou som o ziadnej prevychove ziadne plany nemal, tak co sa vobec ozyvas… ci ty si ten docasny najomnik? :D

                              0 0
                              • Splinter  

                                ten smajlík je tam aby bylo poznat, že to má být vtipný?

                                0 0
                                • tassajara  

                                  no dobre, uz ta nebudem nervovat, bud v klude, ty si v sedle ;)

                                  0 0
                                  • Karkulka  

                                    áááá, pán bude takovej ten zamindrákovanej, kterej se nudí dopoledne v práci a tak rád provokuje, aby se pobavil..Postavit před tebe pořádnou babu, věřim, že by ti ty tvé „odvážné“ bláboly došly a třeba se nezmůžeš ani k činu…

                                    0 0
                                    • tassajara  

                                      ?? co zas… si sa nejak rozdovadela – co take som povedal? Ci to je normalka, PMS a nemam si to vsimat? :D

                                      0 0
                                      • Karkulka  

                                        ..ke svým „hlubokomyslným“ blábolům potřebuješ moje reakce, abys je rozvinul v ještě „kreativnější“..už tě zasóbovat nebudu, milovníku flame

                                        0 0
                          • RomanH  

                            Ze Ty musis skoro kazdej dred ******…

                            Jestli potrebuje babu, bez lovit na Seznamku, a kdyz chces flame, prijed na Buk ;-)

                            0 0
                      • Blade  

                        Neříkals, že ty si na luxus nepotrpíš, že jen a jedině Altus? V tom případě ti poradím, porozhlídni se někde v kategoriích hajzlbáby-uklízečky, pač Karkulka je na tebe moc vysoká liga.

                        0 0
                      • vikicek  

                        Ty, abys nedostal na přeshubu :D

                        0 0
                        • Neil100  

                          :-D

                          0 0
                          • drtyc  

                            lol :) ja to cetl bez toho abys, jako, ze by ho nekdo rovnou asi uskrtil na bowdenu…

                            0 0
                        • tassajara  

                          ejha, tusim tu nechtiac vyslo nejavo, ze karkulka nema len jedneho miestneho odhanaca ctitelov, ako by to po spravnosti malo byt, ale hned dvoch… No nerad by som tymto zistenim niektoremu z nich sposobil nejake problemy :D Ale sak si mozete dat o slecnu nejaky paralelny slalom. Alebo paralelny downhill.

                          Alebo pozeram vonku je nevludno… tak mozno radsej predtym este 3ku :DDDD

                          0 0
                          • vikicek  

                            To vám v ústavu dovolí přístup na internet? :)

                            0 0
                            • tassajara  

                              to je teraz taka nova terapia – osetrovatelky maju od nas pokoj, tak ich staci menej – chapes, kriza.

                              0 0
                              • Blade  

                                Spíš vypadá, že je krize u vás v podniku, když jsi v pondělí nebyl v práci:D A uznávám, o to víc tu musíš exhibovat ve zbývajících dnech :)

                                0 0
                • Blade  

                  Zpátky? Občas mám pocit, že z nich ještě někteří neslezli..

                  0 0
              • Dzin_CZ  

                Myslím, že není třeba brát vše hned tak absolutně. Není třeba začínat z ničeho. Jednak proto, že to nejde a druhak proto, že to není nutné. I já jsem dítě postsocialistické společnosti a mě hned nenapadlo jak ošulit výrobce :)V poslední době jsem se i párkrát přistihl, že stojím na červeného panáčka i když nic nikde nejede a měl jsem dobrý pocit, že dělám dobře.

                Mimochodem, pořád se mluví o pokřivené, konzumní, amorální (a spoustu jiných přívlastků) společnosti. Ale co je to společnost? To jsme přeci my! Přiznám se, že se mě dokýká takové hodnocení společnosti osobně. Jakoby i o mě lidé říkali, že kradu, lžu, je mi vše lhostejné, krom mého zájmu a vůbec se chovám jako komunista. :) (Jestli jsem se právě někoho dotknul, tak to není náhoda) Vadí mi to. Proto tleskám každému dobrému příkladu lidství, ať už je to solidní firma na helmy, převedení slepce přes ulici, nebo jakýkoli příklad, který jste viděli.

                Možná, že společnost nám nebude připadat tolik pokřivená, až se přestaneme právě jako společnost vysmívat MirkoDušínství a projevům dobré vůle vůbec. Ámen.

                0 0
                • Karkulka  

                  hele, vyjádřila jsem se obecně o populaci naší malé zemičky… statistiky hovoří víc než jasně o tom, jak si v mnohém počínání stojíme…a i když mnozí namítají ledasco proti tabulkám s „daty“, vypovídají o nás dosti nevalně..a v Evropě je to profláknuté..;-)

                  0 0
                  • Dzin_CZ  

                    Nepopírám to. Můžem si za to sami. Ovšem taky s tím můžem něco dělat :)

                    Víš, já tím svým proslovem sleduji jediné, a to nevzdat boj s pitomostí, ať už vlastní, nebo cizí :)

                    0 0
                  • tassajara  

                    prosim ta a aka je to teda statistika a ake data? :o))

                    0 0
                • hribik A1  

                  „V poslední době jsem se i párkrát přistihl, že stojím na červeného panáčka i když nic nikde nejede a měl jsem dobrý pocit, že dělám dobře.“

                  a myslis ze striktne sa drzat zakonov je vzdy to najlepsie, co mozes urobit? trebars tuto som raz siel z vidlakova do vidlakova, medzi ktorymi som musel prechadzat cez jednu dedinu po ceste prvej triedy, ktora neni ani siroka, ani kvalitna. vedla bol chodnik, a zozadu nastalo zjavenie – zjavila sa kolona, vratane kamionov. oproti islo autivo. mal som pri sebe dobry najazd na ten chodnik, a na nom nebol v dohladnosti ani jeden chodec, vychody z domov boli dost vzdialene. lenze v blizkosti je plac, kde zvyknu vyberat danovaci, a nebolo vidno ani, ze ci danovaci nejdu v tej kolone schovani za kamionom. myslis ze ta najlepsia vec je, drzat sa striktne zakona, a nechat celu kolonu brzdit? ze by nebolo byvalo vtedy lepsie vyjst na ten chodnik a kusok dalej sa vratit na cestu? na druhej strane ale, pokial mam riskovat pokutu od danovakov, tak maju asi smolu, hoci inac by som bez vahania vysiel na chodnik a kyvnul im nech idu. no a podobnych absurdit poznam mnoho a mnoho, kedy zakon ide proti zdravemu rozumu

                  0 0
                  • Dzin_CZ  

                    Nejde mi o to se plácat po rameni jak pěkně vždycky stojím na červeného panáčka. Ale považuji za dobré si přirozeně zvykat na dodržování pravidel hry i kdyby šlo jen o přecházení na chodníku. Jinak souhlasím.

                    0 0
                    • drtyc  

                      no nevim nevim. cervenej panacek je obcas pruda, kdyz v jednom nejmenovanem meste je jedno namesti v konkretnim smeru typicky cervena vlna pro chodce. proste jsou az na poslednim miste. a nez prejdes ve spicce ty tri semafory, tak je to fakt vecnost. tim spis, kdyz i vecer ty intervaly na jednom z tech semaforu jsou neuveritelne nekonecny a jedno auto za celou vecnost…

                      0 0
                      • tassajara  

                        pomaha byvat v meste kde neni su ziadne semafory ;)

                        0 0
                        • hribik A1  

                          mesto, kde neni su ziadne semafory, je dedina* :-D

                          *napis zo skalickej brany pred starociami: „tato dedina je mesto, a kto tomu neveri, zaplati desat zlatych pokuty“. vedel by som o niekolkych „mestach“ tu v okoli, kde by si to mohli dat k ceduli D54a

                          0 0
                      • Dzin_CZ  

                        :) Vždyť nejsem žádnej fanatik, abych stál jak špatně vyřezanej svatej na každým přechodu.

                        0 0
          • karliner  

            mno, já bych v tom viděl spíš strach z postihu a respekt před zákonem, v německu se ti nestane, že by tě nějakej teuton předjel přes plnou čáru nebo že by chodil po městě ve dvě ráno zlitej jako hovado a hulákal nebo že by vzal pytel odpoadků a odvezl ho do lesa a tam vyhodil, v česku je podobné chování německých turistů naprosto běžné, naopak čeští řidiči v západní evropě fungují jako vzor klidné a spořádané jízdy atd. :-)

             
            0 0
        • wenc  

          No nevím ale neházej všechny do jednoho pytle i u nás se najdou dobré firmy kámoš mi psal hned svůj problém

           koupil zdroj na hovno udelany, vyhorel + i jeho grafarna donesl to do shopu a ti se omluvili dali mu zdroj i grafiku…

          0 0
    • tassajara  

      No a toto je presne to, na co my este nie sme zvyknuti, a to ze Nas zakaznik = nas pan a ze je to stale pre nas prekvapenim, dokazuje aj ze si to dal na forum :o)

      Veru kulturna Europa nas este vela musi naucit – toto je bezna vec ako pohladkat sportebitelovi – svojmu zakaznikovi brusko, aby si aj nabuduce kupil od tohto vyrobcu (asi si spocitali, za kolko asi tak budes kupovat dalsiu prilbu :o)) Ale v inych oblastiach, kde toto nie je take jasne a samozrejme, tam bude trvat este ovela dlhsie kym vstrebeme tie nejake zakladne kulturne moresy co su na zapad od nas bezne…

      Inac Schubert - asi zalezi ako sedi, ja co som mal najlepsiu prilbu na hlave bola Shoei, ale je pravda ze bola aj najdrahsia ;)

      0 0
    • Extremist  

      Je to sice vyjimka, ale deje se i u nas.Podobnou zkusenost mam i se znackou Fort. Kdyz jsem neco potreboval, vzdy poslali gratis. Samozrejme muj dalsi ram bude opet Fort.

      0 0
    • Alibaba  

      Mnojo no, asi jsem smolař, ale když se mi podělal foťák (kterej jsem si vždycky hýčkal – ani v dešti jsem s ním nefotil) tři měsíce po záruce, tak mi z Nikonu odpověděli, že bude oprava za 7500.- což je víc než polovina téhož nového těla…Závada pochopitelně nikoli z mé strany. Nu což, měj radost, že ses narodil na lepší planetě ;-)

      0 0
    • Last Guardian  

      Musel sem si to přečíst dvakrát abych uvěřil. Nejdřív sem pořád hledal bod, kdy se tahle pohádka obrátí v *******. a no ne.. Mam chuť jít prodat Renaulta a koupit si helmu. Moc se mi totiž začalo stýskat po službách zíkazníkovi.

      0 0
      • tassajara  

        Mozes zacat tym, ze vymenis auto za motorku :o))

        0 0
      • kloubik  

        Jezdíš k Linhartovi? Tohle je ale bolest autoservisů v ČR obecně, nedávno mi v Praze při servisu na Laguně tvrdili, že mi odešli všechny žhavící svíčky a že motor sice nastartuje ale trpí (říkám, všechny najednou? ale ok, tak je vyměnte..+2tis. Kč) pak že prej mám špatnej olej v převodovce- říkám co je to za blbost? auto jsem sice kupoval starší ale předpokládám, že u 4letýho auto je tam původní z továrny – prej ne, prej ho vypustili a má špatnou viskozitu a někdo ho musel měnit-říkám, ok budu vám věřit (+2tis. Kč) a při placení povídají – jo ještě jsme zjistili špatné čidlo zpátečky a neutrálu na převodovce-ale nemáme ho skladem, přijedte za týden, objednáme ho a a vyměníme… Neměl jsem zrovna čas, tak jsem se na to vykašlal a pak se rozhodl, že to zkusim vyměnit sám – koupil jsem za 800 Kč nový čidlo a když se začnu hrabat v motoru, zjistím, že prostě čidlo jen odpojili aby nefungovalo…zřejmě až bych přijel by zastrčili konektor a zinkasovali 1000 Kč za čidlo a 1000 Kč za práci…

        Takže předpokládám, že výměna svíček a oleje v převodovce taky nebylo asi potřeba a zaplatil jsem jí zbytečně…Jestli ten olej vůbec vyměnili.

        Moje rada – pokud můžete servisovat auto u někoho známého komu věřite, nikdy auto do cizího servisu nedávejte – já jsem se už poučil…

        0 0
        • tassajara  

          :( riadne svinstvo, az sa to zle cita…

          0 0
        • Last Guardian  

          Jo to mi taky takhle v aut. servisu v Práglu někde na Břevnově vyměnili půl auta (chcípalo, chcípá dodnes) a zpáteční cestu do ČB sem si už od Tábora užíval na laně. O reklamaci tady psát nebudu, udělalo by se mi zase zle. Za mně už renaulta nee, auto samo o sobě nejni žádnej držák a eště ten servis…

          0 0
          • heretik  

            Já měl zas opačnou cestu… Při cestě z Lipna se přetrlo lanko v převodovce, tak jsem na jedničku dojel do Budějovic a nechal to stát před servisem (neděle). Auto vyzvedával brácha (měl tam cestu) a když mi ho přivez, zjistil jsem, že ti mamlasové při montáži odpojili napájení do zásuvky ve středovým panelu, dokonce ten konektor koukal zpod toho středovýho panelu ven :-/

            0 0
    • kloubik  

      Parádní přístup ke svým zákazníkům… Někde jsem četl, že někteří výrobci kol zase za symbolickou cenu prodají nový rám, pokud vám jejich rám praskne po záruce nebo ho poškodíte jinak kdy se záruka nedá uznat..... A pokud by to pak opravdu dodrželi, tak další důvod vybrat si kolo u nich, myslím že to tak má např. Santa Cruz…

      0 0
    • Flegmatik  

      Asi před rokem se mi rozbil vypínač u přepětové ochrany APC. Než bych to reklamoval přes prodejce, tak jsem kontaktoval jejich české zastoupení. Chtěli vědět jen sériové číslo výrobku a co se s tím stalo. Tak jsem jim to řekl, napsali si adresu a za 3 dny jsem měl doma novou přepeťovku. Přístup se mi taky líbil, stejně jako u tebe :-)

      0 0
    • Paja  

      …podobne pozitivni zkusenost mam s centralou Sigmasportu. Potreboval jsem novej reminek k tepaku PC15, kterej se zvlast neprodava (nejen tady, ani Sigmasport ho nema jako nahradni dil), tak jsem napsal primo do Sigmasportu, ze zakaznickeho servisu mi odepsali, ze je jim lito, ze mam problemy s jejich produktem, ale ze jako nahradni dil se to nedela, protoze to pry spotrebitel sam doma nevymeni;) ale, ze jim tepak mam poslat a zdarma mi poslou novej. To mi prislo uz jako moc velky zneuzivani jejich dobroty;) tak jsem jim odepsal, ze vymenu jsem zvladl za 5 minut s pouzitim kancelarske sponky, tak at mi klidne ten reminek poslou…oni, ze jo a za par snu mi dosel nejen novej reminek, ale cely kompletni sasi, do kteryho jsem jen prendal streva tepaku…

      0 0
    • kopečák1  

      Mám podobnou zkušenost se zadní stavbou svýho kola. Po nalezení malé praskliny jsem jí vyfotil, vyfotil i výrobní číslo a kopii faktury z USA a vše poslal s e-mailem výrobci co USA.

      Hned druhý den mi sám velký šéf značky odepsal, že se mi moc omlouvá za probléky, jaké mi kolo způsobilo a ať se obrátím na evropské zástupce. Přes dva švýcary jsem se doslal na anglii, ze které mi za cca tři týdny od začátku vyřizování přišla fungl nová zadní stavba včetně ložisek (i náhradních) a nové mezi-ramínko kyvky. navíc s omluvou, že zelené už nedělají a mají jen černé. Celková cena O,– . klobouk dolů před takovým jednáním. U nás si skoro každý najde deset důvodů proč nevyreklamovat.

      0 0
    • zdenek  

      Já pro změnu jednu negativní:

      Před pár lety jsem na nejmenované cykloprodejně narazil na slevu na přilby Giro. Zjistil jsem, že mi sedí, ale neměl jsem u sebe dost peněz a chtěl jsem se rozhodnout v klidu (příp. najít názory na netu). Rezervovat mi ji nechtěli, tak jsem řekl, že to risknu a přijdu ji koupit druhý den. Druhý den jsem napochodoval, přilbu ještě měli, ale u kasy mi řekli, že sleva skončila včera. Tak jsem nekoupil. Na netu jsem pak našel, že to byla sleva od dovozce a platí ještě několik dní. Takže jsem ji nakonec koupil jinde…

      0 0
      • Honza729  

        Welcome to the real Czech world :-)))))

        Ale tak jsou vyjimky......treba jeden autoservis: za to ze si k nim prijedu nechat udelat rozvody na VW Passat v cene 22.000 (bezna cena neznackovych servisu je od 8–10tis. vcetne vodni pumpy), daji mi zdarma kapalinu do ostrikovacu, navic Letni!!!! (cena cca 110 Kc).

         

        nabidka jak bejk ! :-))

        0 0
      • drtyc  

        tak neco podobnyho meli i v nabytku… zvyhodnena cena od vyrobce cca mesic a pul. nekteri prodejci jen 14 dni. asi aby jim to nekazilo ksefty s jinym zbozim.

        0 0
      • Dzin_CZ  

        :) myslím, že jsi nakonec koupil u prodejce, který opravdu chce prodávat a mít zákazníky. Takže je vše v pořádku, ne?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.