Hydraulické páky Sram - změna kroku brzdy

7 nepřečtených
  • Pijer

    Zkoušel jsem hledat a nenašel…

    Při přechodu z hydraulické Ultegry na Force si nemůžu zvyknout na dlouhý krok brzdy. Ultegru jsem měl asi i díky množství oleje nastavenou tak, že měla poměrně krátký chod. Ještě než se začnu hrabat do Sramu, tak jsem se chtěl zeptat, jestli s tím také někdo laboroval?

    Pro upřesnění, jde mi o délku kroku a ne o vzdálenost páky od řídítek.

    • Chlebovnik  

      Ultegra má Servo Wave, takže pístky se na začátku kroku přibližují ke kotouči rychle. SRAM, pokud vím, nic takového nemá. Možná vyndat kotouč nebo místo něj dát něco o chlup tenčího a zkusit brzdu trochu namáčknout, ať se pístky přiblíží o chlup blíž? Ale pak zase riskuješ škrtání kotouče. Mně to na MTB (Level TL) fungovalo.

      • Spartacus  

        a znáš nějaký fígl, jak zkrátit chod na nové 105? jednu brzdu mám zazvzdušněnou, to vím, druhá brzdí jak šlak, ale i tak bych na ní snesl o něco kratší chod, bohužel, štelování jak na ultegře stopětka nemá…

        • Chlebovnik  

          Neznám. Nemá Servo Wave ani Free Stroke a reach neumí nastavovat plynule. Takže jedině kvalitně odvzdušnit – nastavit reach co nejdál, protahovat zespodu nahoru, natočit řidítka dolů a proklepat páku, natočit řidítka nahoru a proklepat páku a pak párkrát po sobě napumpovat páku a rychle otevřít a zavřít šroub na třmenu. Zadní bude vždycky o chlup měkčí díky dlouhé hadici.

        • tomxxx  

          Dáš trochu víc oleje než je vymezovaci klín.

        • Spartacus  

          děkuji za tipy, vyzkouším.

    • tomxxx  

      Na bikovejch formulich sem nastavoval delku chodu tak, ze jsem preplnil brzdu olejem a pak odvzdusnovakem upoustel po kapkach a tim nastavil chod jak sem potreboval. Princip by mohl byt podobny, na silnicnich sramech sem to nezkousel, dal sem je rychle pryc a nahradil shimanem.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.