• hitman128

    Ahoj, rozhoduji se mezi GT Avalanche 1.0 2009 a 3.0 2011, které je lepší?

    0 0
    • maajkee  

      hehe :) jednoznačně 1.0, to už je trochu kolo, 3.0 je jen taková atrapa.

      0 0
    • JP3112  

      1.0 bez debat

      0 0
      • hitman128  

        dík, a ještě bych se chtěl zeptat jak je to s reklamací když si ho obědnám na internetu od taď http://www.axitbikes.eu/index.php… ?

        0 0
        • BigKarel2  

          REKLAMACE A ZÁRUKA

          Potvrzení záruky a daňový doklad

          Daňový doklad (fakturu) – posíláme v zásilce spolu se zbožím. Záruční listy dodáváme spolu se zbožím. Pokud Vám záruční list nebyl dodán, znamená to, že výrobce ke zboží záruční list neposkytl. V takovém případě se nemusíte ničeho obávat, k uplatnění reklamace u nás Vám stačí faktura.

          Postup při reklamaci

          Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem na adrese info@axitbikes.eu.

          Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu.

          Obratem po obdržení oznámení o závadách podle tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).

          Náklady na dopravu do servisního střediska axitbikes.eu hradí kupující. Náklady na přepravu reklamovaného zboží zpět ke kupujícímu hradí prodávající.

          Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad – fakturu a záruční list, pokud byl spolu se zbožím dodán.

          V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

          V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

          Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.

          0 0
          • hitman128  

            dík, ještě neměly byste nějakej typ kolo do 12 000, jezdim lehkej terén a silnice.

            0 0
        • maajkee  

          Když si ho obědnáš, tak nevim jak to je pak s reklamací, ale když si ho objednáš, tak je to uplně v pohodě.

          0 0
    • BigKarel2  

      Rozhodně GT Avalanche 1.0 2009

      0 0
    • hitman128  

      takže budu kupovat tu 1.0. dík za rady

      0 0
    • hitman128  

      Ahoj, takže to 1.0 neni v my velikosti takže bych se chtěl zeptat jaký sou hlavní rozdíly mezi 2.0 a 1.0 2011

      0 0
      • maajkee  

        A kolik měříš?

        Ono u GT jsou velikosti trochu zvláštní, L je u nich tuším snad 20,5" dokonce a já mám třeba L 19" a ještě navíc delší než to GT.

        0 0
        • hitman128  

          mám 176 ale je mi 13 a počítám s tim že ještě vyrostu, takže prej mám koupit to L, nejsem moc bohatej takže kolo budu mít aspoň 5 let.

          0 0
          • Blazer  

            Zdravím, já mám 176 cm a lituji, že jsem si nevzal M, proto by bylo ideální někde si je vyzkoušet.

            0 0
            • hitman128  

              tak ale ty už asi nevyrosteš a u mě by bylo teda lepší si koupit to L ne? A jinak jaký sou teda ty hlavní rozdíly?

              0 0
          • maajkee  

            No hele, upřímně i na mojich 185cm bylo to eLko zbytečně vysoký.

            Rozhodně bych být tebou vzal eMko, já bych ho taky bral a to mám skoro o deset cm víc. Až ti bude 15 můžeš začít chodit na brigády a minimálně na novej rám avalanche, kterej sá dá sehnat za 2 tisíce si vyděláš, teď bys to měl na prd.

            0 0
            • hitman128  

              dobře, ale zase já mám celkem dlouhý nohy, byl sem v obchodě a to L mi je v pohodě, teď se hlavně rozhoduju mezi 1.0 a 2.0

              0 0
              • maajkee  

                To že ti je to eL v pohodě ti řekl prodejce, že? :)

                Jinak samozřejmě že 1.0 je lepší defakto ve všem, především už má použitelnou vidlici. A ono hlavně jsi vůbec neřekl, jestli chceš verzi s kotoučovkama nebo V brzdama?

                0 0
            • Ossis  

              Musíš mít zvláštní proporce ;). Nedovedu si představit, že bych se poskládal na Mko (taky mám 185).

              0 0
              • maajkee  

                No ale tvého nastavení sedla bych neřekl, že to pro tebe uplně ideální :)

                Ono u GT je problém, že je spíš kratší. Takže lidi pak berou zbytečně větší velikosti, sedlo maj zaražený skoro do rámu, ale dlouhý jim to je akorát. To je pak ale v terénu na hovno.

                0 0
                • Ossis  

                  To je fotka z doby, když jsem si ho pořídil ;). Jinak mám 35cm sedlovku vytaženou 5mm nad rysku.

                  OT: Netušil jsem, že se v profilu automaticky upravuje věk :-D…

                  0 0
                  • hitman128  

                    je to blbost ale nechá se na avalanche dát stojánek?

                    0 0
                    • Ossis  

                      Proboha proč? Takový barbarství :-D…

                      0 0
                      • hitman128  

                        Táta……

                        0 0
                        • maajkee  

                          Sakra nemáte ve škole češtinu, nějakej sloh nebo tak? Tvoje jednoslovný odpovědi jsou fakt strašný :/

                          0 0
                          • hitman128  

                            promiň, ve škole češtinu máme mám z ní dokonce 2 ale nebavím mě psát dlouhý odpovědi, jinak rozhodlej nejsem chci L to jo, ale ročník nevim, hlavně mi de o odolnost co je na odolnost lepší?

                            0 0
                            • maajkee  

                              2009, 2010, 2011, co se týče odolnosti, to je fakt uplně jedno, rám je to pevnej.

                              0 0
                    • BigKarel2  

                      určitě jo

                      0 0
                    • palo7  

                      nechá, ale je to jako dost hnus

                      0 0
    • hitman128  

      špatně, pls smazat

      0 0
    • bikerGT  

      K tomu co tu bylo receno. Velikost L je 19, 5 palcu. Od 175cm bych asi mensi neresil a to kvuli kratsimu ramu. Ve velikosti M je uz opravdu hodne kratky.

      Veckove brzdy konci u rocniku 2010, novejsi jen disc. Ram ma take od roku 2010 mirne odlisnou geometrii a take treba 31, 6 sedlovku oproti starsim rocnikum, coz ja s vahou nad 90kg ocenuji. Mno a taky se mi 2010+ líbí víc :)

      0 0
      • hitman128  

        takže na 95kg mám vzít tu 2011 L?

        0 0
        • bikerGT  

          Jestli jsi na L sedel a vyhovuje ti posed, tak jsou vsechny rady tady liché. Já mám 180cm a 92kg a mám L 2010. Koukni ke me do profilu. 350mm sedlovku mam na max. vytaženou.

          0 0
          • hitman128  

            seděl sem ale na na gt, tu sedlovku nevim mě de o dobrej posed a ne o to jestli budu o trochu rychlejší

            0 0
            • bikerGT  

              Muzes si zmerit delku nohy od kouli na zem bez bot a rozpazenou ruku od klicni kosti k prstum?

              0 0
              • hitman128  

                jo, trapný ale klíční kost je kde? :D

                0 0
                • bikerGT  

                  Nad hrudnikem cca od krcni jamky k raneni. Pristi rok to budete mit v prirodopisu :)) vem to od stredu cca.

                  0 0
        • maajkee  

          jestli máš 95kg, tak nebude fungovat dobře ani jedna vidlice, ani MAG32 ani Tora, ty vidlice jsou dělaný tak na hmotnost ±75kg, jedině vyměnit pružinu za tvrdší, ale sehnat ji nebude moc lehký.

          Na tvojí hmotnost už to chce rozhodně něco s vidlicí vzduchovou.

          0 0
          • hitman128  

            Nebo mi skuste nějaký kolo doporučit, na GT netrvám ale je to bonus.

            0 0
          • DominikGT  

            kámoš má 120kg a ta obyčejná pružinová vidlice mu pruží.

            0 0
            • maajkee  

              hehe :)

              0 0
              • bikerGT  

                Ty se smejes, ale ja mam furt SR XCR a sag mam 2–2, 5cm a vidlice funguje na sve moznosti fakt pekne. Jen jednou jsem ji na doraz, jinak pracuje akorat v mezich. Epicon tam pujde, ale zatim XCR bohate staci, nez ji mirne ojedu mladou divkou :)

                0 0
                • DominikGT  

                  Já tam mám pořád suntour xcm a když ji mám nastavenou uplně na měko tak s mojima 67 kilama funguje celkem dobře.

                  0 0
                • maajkee  

                  Jestli ti XCR funguje tak jak má při 92kg, tak je něco špatně, spíš bych si ale vsadil, že vlastně nevíš jak funkční vidlice opravdu funguje.

                  Já taky XCR jezdil, to jsem měl nějakých 80, 85kg a to už nebylo nic moc, takže jsem to řešil tvrdší pružinou.

                  0 0
                  • bikerGT  

                    To je na delsi debatu mimo tema vlakna. Neni to zadna hitparada, ale na pruzinu za 1500 se fakt da snest. To xcm je ale blbost. Jsem ji zkusil a je to i pode mnou jak kamen.

                    0 0
                    • maajkee  

                      Ale jo, XCR je funkční vidlice, to ano, ale jak říkám, jen do určitý hmotnosti, nebo pak pořešit tužší pružinu. XCM je strašněj šrot.

                      0 0
      • maajkee  

        jj, koukám teď na to, že od 2010 je eLko menší. Těch 19,5" už by mohlo bejt v pohodě, tak za 2 roky až trochu povyroste.

        A ono, je to prostě AM kolo, takže kratší rám je na místě, v terénu je to dalko živější a ovladatelnější.

        A sedlovka 31.6 to je spíš mínus. 27.2 líp pracuje a dělá kolo pohodlnějším.

        0 0
    • maajkee  

      Jinak já si GT stavěl sám a rozhodně to právě chtělo vzduchovou vidlici, takže tam šel Epicon. Celkem jsem se vešel tuším do 15tisíc, rám jsem sehnal asi za 2500,– z ebay, teď mají třeba slevu v koloshopu, tam mají nějaký rámy na prodej.

      0 0
      • bikerGT  

        Ta cervena na vidli a gripech skvele ladi s kolem ;) (nerejpu, vtipkuju)

        0 0
        • maajkee  

          To je těsně po doskládání, na vidlici jsme pak objednal polep do barvy a gripy tam šly obyč černý, ale tohle už je jediná fotka co mi zbyla.

          Nicméně funkčně to bylo mnohem dál než seriovej avalanche 1.0

          0 0
    • hitman128  

      a jak by mi teda fungovala ta co je v 1.0 2011? později bych si třeba dokoupil tu vzduchovou.

      0 0
      • Azmir  

        Tora je obecně kvalitní vidle ale kolem 100kg už to asi bude problém, bude fungovat dobře ale s tvrdší pružinou

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.