Rychlí plášť cca 10 000km. Cca většina 3000 až 4000 defekt l.
Poměr cena a výkon. Dík za odkaz
Rychlí plášť cca 10 000km. Cca většina 3000 až 4000 defekt l.
Poměr cena a výkon. Dík za odkaz
Cože?
Sudkulatý, rystupije, tojekára, tenturyje.
Nevím jestli by gravel plášť vydržel 10 000 km. Taky teda záleží, kde se s tím jezdí.
Mě zajímá hlavně výdrž do prvního defektů, ty kvalitní „3000–4000km“
Přední plášť už mám jetej klidně i těch deset?!
Zkušenosti co komu vyhovuje? Jezdím cca
50 %silnici,30% krosové,20% štěrk.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisici elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ok… pathfinder
Ano, za mne Pathfinder – mám na něm přes 5000 a není to na něm moc poznat. Defekt jeden – prořízlý od ostrého posypu, když slezl sníh. V tu chvíli byl nasazen jako bezdušák. Šutr v něm vydržel až dom a když jsem do něj cvrnknul, bylo vymalováno :-)
Môj Pathfinder má vzadu 5200 km a do 10000 asi vydrží. Defekt zatiaľ žiaden (nevšimol som si). Teraz mám 38 mm, ale do budúcna chcem širší.
Do prvního defektu? To může být klidně kilometr a pak můžeš plášt vyhodit. Zajímavé vlákno
Mě osobně přijde, že většina plášťu ztratí své vlastnosti, potom začnou defekty prakticky každých 200–300km.
Proto mě zajímá jestli má někdo zkušenost, s plášťi které tyto vlastnosti neztrácejí.
Taký se mě jednou podařilo trefit latu na pneu, i když jsem plášť posunul do jiného místa než byl defekt.
Nerozumim moc reci tveho kmenu, ale ty vozis duse?
Jezdím TPU duše.
Již to tady zazněl Specialized Pathfinder, na 5500km jeden defekt, jiné pláště nechci. Rychlé vydrží dost, za mě není co řešit.
Já jiné chci, ale ne a ne je sjet :D
Dík za radu. Vypadají rychlé, našel jsem dvě varianty s drátovou a kevlarovou patkou. ( Který brát?)
Já jezdím Continental speedraidr a co se týče defektů tak je to horší, odvalování super, ale ukončení výroby píší na schopech.
Jo, ale na mokru jsou lehce nečitelné. Dvakrát jsem si kvůli tomu ustlal. Relativně v rychlosti… Ve vláknu ke gravel plášťům (tomu již existujícímu a dosti plného informací) někdo psal o těch nových Pathfinderech, že ten bok mají lépe vyřešený a jsou čitelnější.
Pathfinder 38 mm mám iba vzadu a jazdil som ho aj v zime. Mal som obavy, ako sa bude správať, ale žiadna tragédia. Samozrejme, na zimu sú aj lepšie gumy.
Zadní vydržel 7000 bez defektu přední mám 9000 1 defekt ale rychlost nic moc
Pirelli Cinturato Gravel M – velmi univerzální high end gravel plášť
Pirelli Cinturato Adventure ProWALL Gravel TLR gravel – levnější turistický plášť
Máte prosím někdo zkušenosti s tímto pláštěm?
Ano mam, nikdy vice, velmi špatně šly nasadit a ještě hůř sundat jízdní vlastnosti dost nečitelné.
Díky za info i detail v SZ. Jezdím aktuálně Vredestein AVENTURA 38. Jsem s nimi spokojený ale rád bych zkusil 40 což Aventura nedělá.
Jako další adept..
CONTI Terra Trail ProTection Transparent 700×40
Případně jaké jsou zkušenosti s tím co máte – odolnost defektu, valivý od..?
Myslis, ze ty 2mm poznas?
Ja ted dal g-one 40 na misto puvodnichh 35mm a okem jsem ani nepoznal rozdil.
Asi máš pravdu. Aventura má na mém ráfku (vnitřní š. 25m) 37mm. Doufal jsem tedy, že se dostanu na 41mm. Ale bude to jen hon za mm, které nebudou znát.. Dále jsem si přečetl několik recenzí na pláště, které zvažuji a většina uživatelů jim nakládá.
Zůstávám tedy u Aventura a mohu je doporučit, co se týká odolnosti proti defektu a valivý odpor je nízký.
Zde je i porovnání plášťů.. i když test puncture je slapší, tak jsem měl defekt jen jednou a to byla moje jezdecká chyba – nízký tlak / průraz přes ráfek.
https://www.bicyclerollingresistance.com/…ein-aventura
Přesto pokud někdo máte velmi dobré zkušenosti s některými plášti sem s nimi i pro další uživatele:)
Ano. Na to, jaký (ne)má dezén moc dobře nejede, nezařadil bych ho mezi doporučitelné pláště.
je vidět že je fajn napsat před nákupem na BF. Z market prez. zmasírovanej – vše nezničitelné atd. :)
Moc nejede a hodně divně se chová v zatáčkách – má tendenci ustřelovat – díky hranatému profilu.
To mají s Pathfindery celkem společné :-)
Co doporučujete v kat. 40c?
Co jezdíš? Šotky – jaké, asfalt, traily – jaké.
Polňačky a ostřejší přejezdy viz foto i v rámci závodu, kde potřebuji, aby vydržel.
Jestli spíš za sucha, tak něco s hustým jemným vzorkem. Thundero tu hodně lidí doporučovalo, ale jestli jsi těžší nebo vozíš vyšší tlaky, tak jsou náchylnější na defekty. Já jsem zkusil Thundera a vrátil jsem se k Bontrager GR2 Team Issue i když v ničem nevyčnívají, ale jsou relativně rychlé (pomalejší než Thundero), v zatáčkách se chovají předvídatelně a jsou celkem odolné. Mám ještě připravené Michelin Powegravel, které by měli být podobné. Dojíždím teď urputně se sjetí bránící Challenge galdy, tak mi ještě chvíli potrvá ty Micheliny zkusit.
Bontrager GR2 Team Issue – vypadají dobře!
Jezdím 2,7 v předu a 3 vzadu na 38c / 77 kg.
Ráfek vnitřní 25mm..
Mich. PG – také slušné..
Aventury pořizuji za do 900,– ten Bontrager je samozřejmě jinde. Jaké tlaky jezdíš na GR2 a valíš to i po lesních cestách, kde jsou utopené kameny (žádné rolling stones:)?
Tlaky z hlavy nevím, ale kvůli kamenům tam mám pěnové samodomo vložky a pomohlo to.
Našel jsem je za 1090,– to je asi limit co bych dal. Na výplně mrknu! Díky:)
všiml jsem si že máš podobné ráfky.
edit asi stejné ráfky:)
Jezdím Aeolus Pro 3V TLR (vnitřek 25mm). Kolik mají reálně GR2 při nahození a cca 3 bar?
Pardon, tak mám GR1. Na těch Pro 3V mají 42mm.
V pohodě je to podobné.. Zjišťuji ještě inserty. Dík
Na takové podmínky jsem velice spokojený s Panaracer Gravelking X1. Neprůstřelný, oproti plášťům typu Thundero, Pathfinder apod. drží na povrchu typu polňačka o několik levelů lépe (v zatáčkách i při záběru) a dokonce ani na silnici mi nepřipadá úplně pomalý (možná o chlup pomalejší než Pathfinder, ale spíše to už je pod moje rozlišovací schopnosti :) ). Mám ho ve 40 mm šířce, ale vyrábí se v i 35 mm a 45 mm.
to se mi líbí velmi, přidám do výběru. jen mi kdysi panaracery unikaly bočnicemi a furt to slzelo
aktuálně jsem štípl kastary na tufech i přes insert a to jsem z nich měl od začátku velmi rozporuplné pocity. ten plášť je prostě šlupka, uskákaný a vlastně jediné co, tak jel.
Tohle ale nemůže být pláštěm ne? To už jsi musel kvalitně trefit hranu…
Ja Thundera nahodil minulý týden (dávám jim druhou šanci) a je pravda, že je potřeba odladit tlak, když je prefoukas, tak je jízdní projev divný, ale když jsem tlak trefil, tak naopak mega pohodlný plášť, rychlý, gripem někde mezi, ale tak nemůže mít všechno.
Riskoval jsem verzi bez „HD“, tak uvidíme co defekty. Protože prvně jsem je kvůli defektům měnil. Aktuálně nic neslzí, krásné zaskočily do patek, nehážou, není potřeba dofukovat, zatím drží tlak…
měl jsem wtb nano kdy jsem standardně jezdil mnohem horší věci v beskydech. tohle byla normální lesní cesta štěrková a rána. Jako asi kombinace, že jsem i chytl špatně kámen, wtb nano měli více balonovější tvar atp. Bude to jedno s druhým :)
Také mi přišlo, že Tufa jsou sice široká podle specifikace, ale jsou jaksi méně objemná.
No, nevím jestli si udělal dobře. Mě ta HD přijde tak akorát, něco už muselo zachraňovat mlíko i na ní
X1 jsem jeste nejel, tak diky za shrnuti. Az sjedu SK, tak ho zkusim.
Dávám na doporučení a podařilo se mi sehnat verzi purple ve 40c.
foto z mtbiker
Jo jo, panaracer umi udelat divocinu :-).
Tvl. to asi nutně potřebuju. Ale ve 45c.
Ty tvoje Vredestein mi připomínají Michelin Power Gravel.Možná by ti seděl, když je podobnej
Měl jsem 47…fajn pneu.Nejede tak jako ByWay, ale zase to není takovej slick a líp drží.Celkově tak nějak podobnej jako Thunder Burt
Aventura mi připomína Cinturato.. ale přečetl jsem na něj hrůzy..
M.PG. taky fajn ( i dle recenzí) ale po silnici to moc nepojede..
Aventura má ještě jednu řadu výstupků po stranách což funguje dobře
Pirelka je rychla, tezsi a tvrdsi …pro me to byla oproti ostatnim znackam takova „gravelenduro“ guma
Masitej kus gumy
H rychlej skoroslick dozadu
M zubata předek…a ta už je těžká dost
50 mm jsem mel
Bral bych je když bych chtěl někam daleko.
XC gumy jako s-works ft nebo Burt jsou proti nim víc papir
Za me vybornej plast. Do mazlaku a pisku to samozrejme neni. Ale to neni to, proc by ho nekdo kupoval. Mel jsem ho dvakrat. Ale pak uz mi zacala vadit jeho skutecna slabina a to ze mizi pred ocima. I kdyz byl za velmi dobre z Dekace. Nasazeni a shozeni uplne bez problemu. S rafkem si rozumely.
Panaracer Gravelking Semi slick. Velmi rychlé a zatím bez defektu.