• klaus.abbard

    Dobry den. Omlouvam se ale potreboval bych poradit. Vybiram ebike giant trance x e+ model 1 nebo 2 nebo 3. Nejsem moc odbornik na cykl.komponenty. Jezdit budu tury, priroda. Sjezdy a skoky urcite ne. Sroji za to si priplatit nebo staci model 3 ktery je nejlacinejsi. Vidim rozdily deore vs deore xt. vidlice rs gold vs fox 36. Je to takovy rozdil? Mam si priplatit? Dekuji za rady vsem. Hezky vecer.

    https://www.giant-bicycles.com/…ce-x-eplus-1

    https://www.giant-bicycles.com/…ce-x-eplus-2

    https://www.giant-bicycles.com/…ce-x-eplus-3

    0 1
    • michomin  

      Když neřešíš peníze, tak si kup to nejlepší. Kvalita se vždycky hodí. Kvalitní odpružení, kvalitní výkonné brzdy, výkonná baterie čili větší dojezd. I to XT řazení, které jsi zmínil, i když to není zrovna ten hlavní důvod pro preferenci.

      A jestli na vyjížďky přírodou potřebuješ takové zdvihy a neřešíš prachy, tak ber to nejlepší (nejdražší).

      0 0
    • MTBIKER doporučuje

      Giant Trance X Advanced E+ 2 elektrokolo, starry night Skladem 2 ks

      Výprodej Giant Trance X Advanced E+ 2 elektrokolo, starry night

      od 125 999 Kč -22% MOC 169 999 Kč

      Giant Trance X Advanced E+ 1 29 elektrokolo, panther green Skladem 2 ks

      Výprodej Giant Trance X Advanced E+ 1 29 elektrokolo, panther green

      od 143 999 Kč -23% MOC 194 999 Kč

      Giant Stance E+ 1 29 elektrokolo, sapphire Skladem 1 kus

      Výprodej Giant Stance E+ 1 29 elektrokolo, sapphire

      94 099 Kč MOC 109 999 Kč

    • va-bo  

      Ja bych sel do stredni varianty. V beznych podminkach dojezd pres 100 km, rozsiritelny externi baterkou. Prehazovacka XT, razeni SLX, rozdil v brzdach jen v cene. Odpruzeni standard Fox, nepotrebujes spicku, stejne to nebudes umet naladit.

      1 0
    • klaus.abbard  

      ta varianta 3 je uplne spatna?

      jinak klidne bych sel do 2ky ale ta baterka 625 oproti 1 ta ma 750.

      0 0
    • Venda  

      Na tohle pouziti bych poridil Stance 1 a zbytek penez si uzil. Horsi vybachu, nizsi zdvih a jednodussi zadni stavbu bych rekl, ze mozna ani nepoznas…

      0 0
    • Kouba_2005  

      Bral bych nejlevnější model, ten na tvoje použití bohatě stačí.

      0 0
    • va-bo  

      Je fakt, ze je treba strizlive zhodnotit uziti biku a servisovatelnost jednotlivych dilu. Servis odpruzeni RS oproti Foxu je jednodussi a levnejsi, proveditelny i doma. Zdvihy perovani nad 140 mm jsou pro turistiku taky kontraproduktivni. Stejne tak prevody 1×12 (ikdyz maji hodne priznivcu, kteri si uz mensi pocet prevodu nedokazi predstavit), ale lepsi modely uz nic jineho nenabizeji. Vetsi baterie je take fajn, ale za cenu vyssi vahy a ceny. Takze tak. Nejvyssi rada nebo model nemusi znamenat nejlepsi volbu.

      0 0
    • klaus.abbard  

      jeste je tu moznost trance rok 2023. lepsi baterka komponenty deore. drazsi o cca 5000 kc.

      https://www.giant-bicycles.com/…eplus-3-2023

      0 1
      • cyborg  

        eTrance ma chainstay 473mm a reach 457/462 v eMku,,, to bude slusnej autobus :) ale do kopce super

        0 0
        • klaus.abbard  

          prosim rozklicovat. cetl jsem ze do kopce super. z kopce horsi. nejak tomu nerozumim. dekuji

          0 0
          • Venda  

            Tim chtel rict, ze to bude strasne malo obratny a nebude to chtit moc zatacet. A naopak jak je to dlouhy, tak se to do kopce nebude mit tendenci stavet se na zadni.

            1 0
            • klaus.abbard  

              diky.

              0 0
              • va-bo  

                A z kopce to bude malej tank.

                0 0
                • klaus.abbard  

                  a to v prekladu znamena co? jako ze jedu rovne, nezatacim uhni strome?

                  0 0
                  • cyborg  

                    no cim delsi zadni kyvka, tim se tomu v uvozovkach chce mene zatacet a bude to mene nachylne predevsim na nechtene zvedani predniho kola v prudkem vyjezdu… kdybych to prehnal a predstavil si ze ma ta zadni kyvka o metr vic.. tak to proste do kopce neprevratis nikdy. driv nez se zvedne predni kolo tak to zacne hrabat.

                    Zadni kyvka, potazmo chainstay u eTrance má délku zmíněných 473mm, běžný průměr na ebiku je cca 450mm.. a ty uplně nejkratší mají kolem 435cm.. tzn bavíme se tady o poměrně malých rozdílech ale v jízdních vlastnotech to poznáš. Na běžných polních, lesních cestách to asi neřešíš vůbec, respetivě ti ta delší kyvka hraje spíše do karet. KOlo bude hodne stabilni a bude skvele drzet smer. Naopak když budeš chtít rychle zmenit smer, nebo vykroužit zatacku s opravdu malym polomerem, obzvlast vicekrat za sebou tak to kolo bude patrit k tem mene hbitym. Ale jak vnimam tve zadani a ambice kde na tom chces jezdit tak mi ten eTrance prijde jako dobra volba

                    0 0
                    • klaus.abbard  

                      super. diky moc za vysvetleni. jinde mi jiny prodejce radil ze kola 27.5 a rozhodne ne 29. ja ale tak nejak vycetl ze 27.5 je jak pisete obratnejsi napr v lese mezi stromy kdy je potreba rychle zatocit a mit jak to rict obratnost. to si prave myslim ja nikdy nevyuziju.

                      jiz asi jen resim jestli 2022 trance 2 baterka jen 625 ale lespi komponenty nebo pockat par mesicu na 2023 model trance 3 kde uz je baterka 750 ale nizsi rada komponentu. presto diky za spickove vysvetleni

                      0 0
                    • Venda  

                      Ja teda nemam vyzkousene Ecko, ale rekl bych, ze tazatelovo zadani je mnohem bliz nejakymu 29 HT, nez k Xkovymu eTrancu…

                      0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.