Ghost Nirvana Essential vs. MMR Rakish 70 L

25 nepřečtených
  • TomHl

    Zdravím, poprosil bych o pomoc s výběrem HT. Jsem rekreační jezdec 178/76 kg, do 1200 km za rok, 50 % cyklostezky, 40 % lesní pěšiny, 10 % lehčí traily. Budget mám do 30.000,– Kč. Mám možnost koupit za 24.000,– Kč tohoto nového Ghosta https://www.snowboard-online.cz/…d-jet-black/?….

    Nebo si mám ještě něco připlatit za levnější karbon, např. MMR Rakish https://www.tsbohemia.cz/…d357507.html?…

    nebo Kross level 10?. Výbavou mi to přijde podobné, ale nevím jestli ten cenový rozdíl skutečně znamená o tolik lepší „kvalitu“ jízdy. Díky.

    0 0
    • adam1  

      Vyzkoušej si ty kola a vem si které ti líp padne a bude se líbit .Ty mmr mají krátké rámy tak min.L.

      Ghost má vpředu 32z ,vidle 120 zdvih trochu do trailova?Váhu jsem nikde nenašel -může to být ťěžké jak prase:)Na xc použití spíš dopředu 34–36z,tak se poptéj jestli vleze-vyměnit dle potřeby lze .

      0 0
    • MéďaPusík  

      MMR. Sám ho mám. Není krátký ani dlouhý. Geometrie byla ještě před 2 roky závodní xc. Rám je překvapivě pohodlný, zpracování, lakování výborné. Po registraci je doživotní záruka na rám.

      Velikost, jak píše kolega, vem L.

      Ghost má modernější geometrii, víc do trailova ale těžký jako prase.

      Kross jsem nezkoušel.

      0 0
    • TomHl  

      Díky za pomoc, šel bych se na MMR podívat, ale asi se prodává jen přes NET :-( Ten Ghost by měl mít v L cca 14,2 kg s pedály (13,6 v M bez pedálů). Kolik může mít ten MMR, někde jsem našel zmínku 12,3 kg bez pedálů, ale otázka je v jaké velkosti......

      0 0
      • adam1  

        Ty mmr můžou mít vystavené v Olomouci ,Opava ?Zavolej jim.

        Jo těch 12,3 je možné většinou se to udává vel.M

        Vidlice a kola budou těžítka možná i pláště .Pokud to budeš mít na těch do2000km/rok tak pohoda.

        Koukni ještě do “moje bike” nějaké mmr tam jsou /fotky /zkušenosti.Kolega bral tu dražší verzi na foxu ,ale zatím nevím dojmy? :)

        0 0
      • adam1  

        Koukni i na solu1 ?

        https://www.tsbohemia.cz/…d300222.html

        0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • Smazaný účet  
        0 0
        • AussigBiker  

          No… Když začínal Trek Checkpoint, tak patky taky vůbec nebyly. Náhradní patku dobrý je koupit rovnou s kolem a máš klid.

          0 0
      • jeniiiik  

        Ale hovno. Meleš kraviny. Má normální moderní a dobrou geometri.

        0 0
        • Smazaný účet  
          0 0
          • Smazaný účet  
            0 0
            • jeniiiik  

              Píšu na tvůj poznatek o bb dropu na Nirvaně

              Ten zázrak z TS Bohemia, který dávají zdarma ke klávesnici nekomentuju. Ale už jsem tam taky koupil kolo, rám leží doma, díly za hubičku se hodily, vyšlo to tehdy víceméně jako sada GX EAGLE plus vidlice Reba a zbytek zadarmo.

              0 0
              • Environmentalist  

                Nirvanu jezdím, velikost M a bb drop je opravdu trochu problém. Stačí větší šutry nebo kořeny a na hladký průjezd je možno zapomenout. Dva, tři centimetry dál od země by celkem bodly.

                0 0
                • jeniiiik  

                  Dva tři centimetry a stabilita je v háji.

                  BB Drop je téměř stejný jako na novém Lectoru. A toho beru geometrií jako jedno z nejlepších kol na kterém jsem jezdil. V sutrech ani nikde jinde na trailech jsem s tímhle problém neměl.

                  0 0
                  • Environmentalist  

                    To spíš dvě tři promile a stabilita je fuč :-D.

                    Lector ve velikost M má bb drop 65 mm, Lector LC pak 60 mm. A jelikož Nirvana v eMku má 84 mm, jsme na těch zmíněných dvou až třech centimetrech, které by pomohly k hladšímu průjezdu složitějším terénem.

                    0 0
              • Smazaný účet  
                0 0
                • jenda78  

                  Ano to kolo je asi fajn, ale váha přes 14 kilo je trochu moc, ne? Mě by se Nirvana líbila, recenze má pěkný, jen ta váha

                  0 0
                  • DaveCZ  

                    Pocitově mně přijde kolo lehčí a rychlejší do kopce než o kilo a půl lehčí Merida (rok 2014), kterou jsem měl předtím. Mně Nirvana super sedla.

                    0 0
                    • jeniiiik  

                      V reálu většina stejně drahých/levných kol váží podobně… Jen je v katalogu uvedený nesmysl. Ta nejdražší Nirvana za pade je mimo, to bych taky koukal jinam, ale ty levnější jsou pohoda.

                      0 0
    • DaveCZ  

      Já si koupil Ghost Nirvanu Essential a jezdil jsem ji celou sezónu. A jen ji chválím. Vůbec bych neřekl, že jde o trailové kolo, ale spíš o hravé XC kolo. Jde krásně do kopce a z kopce si na něm můžeš dovolit víc, drží krásně stopu. Mně sedlo kolo perfektně. Bez problémů jsem si na něm zablbl i na Točné a úplně v pohodě na něm dal 12 km stoupání. Měl jsem před tím 6 let starou slušně vybavenou Meridu, která byla sice lehčí, ale ten Ghost je úplně někde jinde geometrií, tak jsem si pak říkal, jak jsem mohl na Meridě dříve vůbec jezdit. Jediná slabina na Ghostu jsou základní brzdy, ale to jsem už při koupi počítal, že je vyměním. Super je kryt na spodní trubce rámu, pěkně chrání. Kdyby tě něco zajímalo, klidně se zeptej.

      0 0
    • TomHl  

      Tak na Nirvaně jsem se už svezl, velmi příjemný posez......Akorát váží tak o 1,5 kg více, než konkurence a to řeším. Možná zbytečně.....ne­potřebuju na kolo věšet nosiče apod. MMR v tuto chvíli nikde k vyzkoušení bohužel není. Jestli se mi ale povede dostat MMR bez DPH, tak to asi risknu:-)

      0 0
    • MéďaPusík  

      Značky MMR se neboj. Jezdí na tom i světový pohár. Říkat o tom, že to je dárek ke klávesnici je už přehnané a zbytečné hanění. Je třeba si srovnat, co jiného ve stejné výbavě za tu cenu seženeš.

      Nákup v TS Bohemia má stejné výhody/nevýhody jako nákup kola přes jakýkoliv jiný e-shop.

      0 0
    • TomHl  

      Tak nakonec zkusím MMR Rakish 70 ten poměr cena výkon se mi zdá hodně dobrý… uvidím… díky za rady

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.