videli jste nekdy v cechach prodavat starsi germanku? Vim ze kdyz ji chci koupit tam to mam dat do sekce bazar ale sem pisi zda je ji vubec starsi koupit
videli jste nekdy v cechach prodavat starsi germanku? Vim ze kdyz ji chci koupit tam to mam dat do sekce bazar ale sem pisi zda je ji vubec starsi koupit
těžko – kdo si ji koupí nemá důvod prodávat, navíc se jich do čech dovezlo opravdu jen pár. Zkus e-bay nebo bazar na WW tam je občas k vydění, ale počítej s vysokou cenou :-)
Ty vole Kubade k vYdění! :-D
co to je?
Vidlice german a.
tak tak je jedno jaka bude takze kilo x.
tohle :-) nejlehčí a dobře fungující vydlice na trhu. I když o tuhle carbonovou verzi se zřejmě jednat nebude
Jedna česká značka je montuje na své biky, myslím 4ever nebo amulet.
jo 4EVER je montuje na top model tuším Virous se jmenuje. Ale zajímalo by mě kolik těch kol prodali :-)
No ve veláckým testu tato vidlice vyšla dost bídně…
nechci být sprostý – ale podle fotek si nepřečetly ani návod a ta vidle byla totálně blbě nastavená proto ty výsledky. A dva kamoši na té vidly jezdí :-) mám osobní zkušenosti.
Je to možný, já jen psal co jsem četl, protože ji asi jen tak v reálu neuvidím. Je ale fakt, že se mně vůbec nelíbí.
ten vzhled jasan to je o vkusu každého soudruha.
Ty vole Kubade vidlI! :-D
vole ses po skoro 6 letech probudil?
Jak tohle muze vyjit lehky nechapu o funkcnosti bych taky pochyboval, vzhledem k tomu ze podobnej system pouzivali motorky v 1. polovine 20. stoleti
No má to 1,000kg carbonu a 1,3kg v Al a systém si nejdřív prostuduj a pak kritizuj :-) vzadu nad VPP 4-čapem všichni slintají a ve předu je nahovno?
to je vpodhode, fousek ma vzdycky nejvetsi pochybnosti o tom co videl jen na fotce
No jo ale vzadu je na to preci jen kapku vic mista
pouzivaji to i nektere soucasne motorky. Treba GS1200 a ta se obecne povazuje za lidra ve sve kategorii.
taky jedna, novější typ, řekl bych
To je mladá Horvátová ne:-))
jo ale na tomto modelu se nevyradim. Nebudu moc si ani jednou na ni skocit a zehlit bebude umet vubec
ale zas nauci ta paradne pochodovat a cvicit pravou rukou…
chapu ze starsi je nesehnatelna. Co rikate na to kdyz ji bude na ni jezdit 85 kilovy jezdec. A vubec umel by ji nektery ze zdejsich shopu sehnat levneji nez na bicy.cz
chceš si snad na kolo namontovat tu nehezkou konstrukci nebo jsi neměl co dělat, tak jsi založil nový thread?
nevim zda je to pro tebe nehezke ale pro me to je bozsky uder, nadhera, no proste chtel jsem vidlici do deseti tisic ale jak jsem uvidel tu nadheru tak si priplatim.
dle mého je to nehezké, zastaralý systém se spoustou míst, kde se může pokazit, vlastnosti posuzovat nemůžu, protože jsem na ní v životě nejel a viděl jsem ji jen na veletrhu, ale jak bylo v jedné hře od divadla járy cimrmana – vždycky se najdou nějací „pionýři slepých uliček“ ;-)
prosim vas a nemate nekdo k te vidli nejake cteni? nic jsem o ni na netu nenasel a jazyky moc neovladam dobre
Stačí? :-)
no já ti nevím, pokud jsi gramař tak tahle vidle je jediným řešením problému, pokud nejsi tak si sežeň normální vidici ad reba např., bude chodit daleko líp a hlavně tady se ti mění geometrie při pružení, sice jsem to nikdy nejel,ale ani bych to nechtěl-na enduro se to stejně nehodí:-) Zbytečné přeplácení předního odpružení – toť můj názor. U této vidlice je poměr výkon/cena úplně jinde než v normě:-)
U „normalni“ vidle se geometrie pri pruzeni nemeni?
určitě ano ale podstatně menším způsobem oproti té German vidli.Ale tohle bych neřešil-podstata problému spočívá v poměru výkon cena:-)Je to vše, jen můj názor jednoho z mnoha. Nevidím důvod měnit funkční klasické vidle za paralelogramy, které jsou ještě daleko dražší a funkčně nedosahují parametry klasických vidlicí.Ad zdvih,odolnost apod. Germanka se stejně hodí jen na xc, pokud zakladatel threadu uvažuje nad touto vidlicí jen z designového hlediska-doporučuju jinou-toť vše.
jj poměr výkon cena u nové je asi srovnatelný jak u Sida WC, nebo Reby WC nebo Foxe a funkčně si to zkus srovnat sám.
Nevozim sice German A,ale postarsi paralelogramovej Girvin a na funkci si vubec nestezuju.Je to vhodny jen na XC jezdeni.
Ty jo, dobrá potvora. :)
No tohle kolo je cely nakej zmentek
no, pohled do tvojí garáže taky nenabídl kdoví co…
Copak tobe se nelibi Shiver se zdvihem 280mm?:-)
Kdyz myslis,tak Ti to vyvracet nebudu.
No zapomel sem tam tohle :-), originalitu nelze uprit, jen bych mozna dal nakej prevodovkovej naboj a minimal ne pasovy brzdy, to uz by bylo originalni upne
Neboj o Rohloffu uvazuju uz dlouho,jen na nej zatim nemam.Pasovy brzdy ale urco ne.
No to jsem rád, že s ní seš stále spokojenej :)
se mě zdála nějaká povědomá :-)
No to víš na Bluru vypadala strašně… :-)
systém je hodně podobný tomu co je na fullech vzadu, nevím co je na něm zastaralé, vše je na průmyslových ložiskách a v podstatě stejný tlumič jak v zadu co se na tom má víc kazit?
myslím, že systém vahadlových vidlicí byl u motorek opuštěn již před zhruba 60 lety (tedy, kromě custom-made chopperů) a nevidím jediný důvod, proč by měl být pro kolo lepší
asi proto že pokud nejsi limitovaný hmotností tak klasická vidle je dostatečně funkční. Proč na kolech vzadu není jednoduchý systém pružení jak ve předu?
Protoze kola jsou mensi, mnohem min namahany a jednodusej vyrobitelny s prijatelnymi tolerancemi? Svaret ty megaramena pro motorky tak, aby se to nepokroutilo neni zrovna jednoduchy… :)
btw. kdyby se nejaka min 150mm vyrabela, celkem by me zajimala funkcnost (co se tyce zivotnosti, nemam strach, to jde udelat…)
No ono je hlavne pro vyrobce jednodussi vyrabet teleskopicke vidlice.S viceramennymi zavesy zadniho kola se na motorkach taky experimentovalo,ale na vyrobu to bylo slozity.To vsak neznanena,ze by funkce byla spatna.
jestly je to lepší nebo není to lze posoudit jen testem, já na tom na rozdíl od tebe jezdil. To že se mě to nelíbí je věc druhá, ale je to lehké, funkční a není problém s životností – tak proč ne :-) kdo chce něco jiného lehkého má aspoň možnost výběru. Nic víc netvrdím
hele, nic ve zlým, ale jak tak čtu různé thready, tak je skutěčně málo modelů kol, na kterých jsi nejezdil, co :-)))
hmm mám možnost dost vyzkoušet a tyhle vidle fakt dva kamoši mají :-)
ne v pohodě jen se bavíme o nic nejde, taky sem se o té vidli vyjadřoval podobně než sem se s ní podrobně seznámil
kamárád má doma 4staré germanky,ale má je na kolech.
stačí ti tohle? moje kolo je ve stojanu a to s germánkou je v popředí :-)
;-)
No takhle zhyzdit RB CRX, hruza ta vidla. Monstrum se samymi cepy. Taky se to musi dobre cistit a udrzovat…:-)
Jedno z nejhezčích RB který jsem měl možnost vidět, ale samozřejmě je to věc názoru.
tohle je moc libovoučký, ještě starý CRXko
se podívej na datum :D
o tom jak starý to je sem věděl, ale tohle kolo si zaslouží pochvalu i přesto
Tak ono – podívat se na 6 let starou fotku kola a zhodnotit to jako pěkné staré kolo :-) V té tobě bylo CRX ještě normálně ve výrobě, ne?
v 07 by ještě mělo bejt ve výrobě, CRRko začali prodávat v 08
archeolog…
Já se k funkci vyjadřovat rozhodně nebudu, nejel jsem a netuším vůbec jak rozdílně se to oproti klasice bude chovat. Tady bych se chtěl naopak na něco zeptat. Pro kopírování nerovností bude trajektorie lepší, takže by opravdu mohla výborně žehlit i malé nerovnosti. Co ta trajektore ale provede s těžištěm jezdce, když jde vidlice do zdvihu, nemá to tendeci tě snáze při větší překážce přehazovat přes řídítka? Dále se bude výrazně měnit stopa kola, když půjde vidlice do zdvihu. Nemá to negativní vliv na ovládání kola? Dělá se i verze na kotouče nebo by to kotouče při brždění brzo zlikvidovali (neustálá snaha kroutit vidlici, co na to tolik čepů)?
čepy sou 4 – míň to asi nejde aby to funfovalo. Dělá se samozřejmě i kotoučová verze to jsou všechny + na objednávku je v-čková. Ano to je právě ta výhoda tohoto systému obrovská citlivost, při větších nerovnostech se chod už podobá klasické vidlici. Problémy s chováním a změnou geometrie sem nějak výrazně nepocítil. A životnost zatím naprosto v pohodě, ale obě jezdí na V-čkach ale nemyslím že by jí kotouče nějak vadily.
kubad psal jsem ti mail. Potrebuji si nejake rady .dik
nic mě nedorazilo – nebo to spadlo někam do spamu :-(
uz by to tam melo byt. Spatne napsany email adresa
jj máš tam odpověď
vsem dekuji za rady a nazory
Doufám, že se nedočkám vzkazů: „zavolal jsem ti…“ „já vím, zvednul jsem to a mluvil jsem s tebou…“
taky dobry :-)
Germanku jsem neviděl, ale na eBayi se dá dobře sehnat fungl nový Look Fournales z výprodeje : cgi.ebay.nl/Look-VTT-Fournales-Carbon-Kinetic-Shock-Fork-Size-Small_W0QQitemZ290161327504QQihZ019QQcategoryZ36135QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Sám ho vozím a můžu vřele doporučit na XC ježdění. Je tam jeden problém a to, že se musí vybírat velikost vidlice podle délky hlavové trubky. Jinak pokud bys ji chtěl a narazil na starší použitou vidli dej si pozor na to aby to byla novější verze, která je plně vybavena průmyslovými ložisky na všech čepech.
Reálné fotky jak vypadá na mojem kole viz bike-forum.cz/forum/fotky/nase_biky.html?detail=2726
Tak to je krasny kolo a moc hezky fotky.