Fox F100,2010 nebo Fox 32 RLC 2009?Fit patrona a zkušenost s ní??

29 nepřečtených
  • Trog

    Zdravím

    Pořizuji novou vidlici a nemohu se rozhodnout jestli vzít:

    1.Fox F100 RLc 2010 FIT-nová zabalená za 10500 kč

    nebo

    2.Fox 32 RLC 100mm,2009-vidlice je po servisu a sezónu jetá,8500 kč

    Ještě jsem se chtěl zeptat,jaké máte zkušenosti s novou Fit patronou?(F-series rok 2010,2011)

    Jak přesně patrona funguje a jaký je rozdíl od starších modelů?

    Všem děkuji předem za ochotu odpověďět.

    0 0
    • miki  

      Taky jsem před rokem kupoval F 100 RLC fit 2010 a je to opravdu rozdíl.Nešel bych do starý a vzal bych znova jen novou,aspon sám víš jak s ní jezdíš a kolik má najeto v jakým terenu.

      0 0
    • Trog  

      Nidko nic??Aspoň někdo kdo by mi trochu rozvedl tu fit patronu,jak funguje atd?

      0 0
    • Trog  

      Nakonec to vidím na starou dobrou REBU team.Četl jsem tady mnoho z historie o všech možnejch XC vidlicích a reba bude asi poměr ceny/výkon nejlepší řešení.

      Vzal bych tu foxku 32 po servisu ale bohužel už není.

      Požaduji po vidlici hlavně,aby žehlila až po korunku,byla citliva tak že pobere každý kamínek.

      Váha pro mě nehraje roli.

      Mám Sid World cup a váha opravdu není všecko.(vážím 75–80 kg)

      Celkově jsem s vidlici nespokojen.

      0 0
      • kubad  

        co ti přesně na Sidu nesedí?

        pochybuju že Reba bude řešení :D

        0 0
        • Trog  

          Dřív sem měl Rebu Sl a byl jsem spokojen až na ten olec co z ni vytekl:)

          Koupil jsem Sid WC o čtvr kila lehčí a přijde mi málo tuhá a pevná,když ji zamknu zmáčknu přední brzdu a hopu kolem dopředu/dozadu,tak se vidlice hodně hejbe v kluzákách,je pružná.

          Ze začátku mi přijde měká a pak je tvrdá a vubec nevyužívá plný rozsah zdvihu ať to foukám jakkoliv.

          Obyč reba mě žehlila krásně až po korunku a to jsem v ni měl větší tlak než davam teď do sidky.

          Nevím jestli reba team bude řešení proto jsem chtěl jit do FOx,jenže si myslím že fox taky nebude žádná výhra.

          PS:Někd tu psal ve starej vláknech nad 80 kg Reba pod 80 kg Sid.

          Řadím se k těm těžším tak zvolim těžší vidlici

          0 0
        • pustipav  

          Reba má jinou velikost těch komor nebo ne – ty to budeš určo vědět… Protože jestli ne tak je to to stejný ne?

          0 0
          • kubad  

            spíš Mlok k tomu napíše vic, jinak Reba bude tužší, ale co se týče chodu a progresivity tak je to +/- stejně špatné :-(

            0 0
            • MlokCZ  

              Já jsem 2011 modely v ruce ještě neměl. Už tu někdo zmiňoval, že progresivita šla o něco dolu.

              Dříva byla u-turn verze jistota rozumného průběhu. Vždy ale šlo nechat i neUturnovou verzi upravit a dosáhnout pak stejných výsledků (tam to mám i ověřené, doma jsem postupně měl 3 u-turnové Reby různých ročníků).

              0 0
    • RomulusP  

      Koukám,že ti nikdo moc nepíše,jen Miki (tímto ho zdravím!).

      Všichni asi už mají těch nekonečných diskuzí o vidlích dost nebo shání dárky :-)

      Tak alespoň má zkušenost..

      Před rokem a půl jsem také chtěl hned kupovat novou foxku,protože s kolem jsem dostal i Rebu Worl Cup.Moc mě tehdy nenadchla.Myslel jsem,že bude žehlit a ona moc ne.

      Dal jsem jí však šanci a poslal na úpravu k Milanovi (tunin-test.cz).A světe div se,přišla mi úplně „jiná“ vidle.

      Je o dost citlivější,navíc jsem si pohrál s tlaky.Z hlavy nevím přesně,ale cca 130/140 při mým 105kg.Doporučené tlaky jsou moc.Sag 2–2,5cm.Vidle zobe neskutečně,prak­ticky každý kamínek.Ale zase ne tolik,aby šla na doraz.K tomu se přiblíží jen při skutečně velké ráně.

      Být tebou,dal bych Sidovi ještě šanci (moje Reba WC je uvnitř identická jako sid),buď bych ji potunil nebo si více pohrál s tlaky.

      Každej má jinou zkušenost,já netvrdím,že si jednou foxku nekoupím,jeznže po vyzkoušení na testbiku je moje reba citlivější a jízdně mechovější,jestli to tak mohu nazvat…

      Prachy bych možná narval do kol nebo někam jinam..

      0 0
      • Trog  

        rOMULUS:

        No já pravě chci prodat tu Sid WC aji kvůli barvě.Nedávno jsem kupoval novej rám a nesedí mi k tomu viz foto.

        Tak chci k tomu černou nebo bílou vidlici.Jinak ji prodám za 9 k a za 9 k koupím jinou,takže žadné další investice vrážet nehodlám.(jak jsi psal že bys to rači vrazil do kol)

        Tak uvidím buď vemu jetou Fox 32 RCL nebo Rebu team 2010

        Každopádně o tuningu u milana uvažuji až budu mít novou!

        0 0
        • RomulusP  

          Tak to jo,tomu rozumím.Pokud ji rozumně prodáš,tak je to asi nejlepší cesta.Ani s foxkou ani s rebou vyloženou botu neuděláš.Mrknul bych se třeba na ebay,tam se dájí koupit slušné kousky za super peníze.

          0 0
        • Smazaný účet  

          ta modrá je pěkná.. to bych spíš strhl ty červený nálepky z kol

          0 0
          • Trog  

            Fose s těma nalepka ma máš asi pravdu!

            Romulus:NO jestli budu brát rebu,tak určitě TEAM(8000 kč) a ne SL(279 EU) jak si posílal v odkaze…

            0 0
    • pustipav  

      Jinak slovo do pranice:)

      Mám teď FOX 32 (bez fit) 100mm RL – nemůžu si vůbec stěžovat a vše funguje dle mých představ – citlivost OK, bere i male hrbolky, chodí celým zdvihem. Tlak vozím odpovídající tabulce. Mám 56 kg, což taky hraje možná hraje roli – nevím jak je tam řešena negativka, nikde jsem to nenašel (vinutá x stejný tlak jak poz?.)

      Doma mám ještě starýho SIDa WC (úzký nohy) – dual air jak dual air řekl bych, když se nebudu bavit o tuhosti, tak se mi to nikdy nepovedlo nafoukat tak, jak teď chodí tak foxka. Buďto málo citlivý a nechodil na doraz, nebo zase to pěkně bralo malý nerovnosti ale ve sjezdu se zabořila a dál nešla…

      Co se od té doby zlepšilo nevím – možná zvětšili ty komory.

      Ono ta progresivita tam bude asi taky znát poměrem těch tlaků – FOX cca 60 PSI (pokud si dobře pamatuji) a SID až skoro 90 (mám dojem). Pak ta tvrdost ve zdvihu narůstá asi rychleji ne?

      0 0
      • fousek  

        Fox F100 by mel mit negativni pruzinu ne vzduchovou komoru.

        Jinak z tlaku se progresivita neda odvodit, jen to, ze Fox ma vetsi prumer vzduchovy komory. To jestli je progresivni je otazka jakej je pomer velikost vzduchovy komory ke zdvihu, kdyz se bude vzduchova komora velka jako zvih vidle tak se nikdy nedostane na konec zdvihu, pokud bude o dost vetsi tak bude vidle temer linearni.

        Treba moje R-7 je linerani a mam v ni nafoukano 90 psi, Totem je taky linearni a je v nem nafoukano 40 psi.

        Jinak Mlok rikal ze U-turn Reba vyuziva dore zdvih a ostatni Reby jsou uz dost progresivni.

        Ale jaky jsou novy Reby ti asi nikdo s jistotou nerekne.

        0 0
        • pustipav  

          S tou velikostí je to pravda…

          Celkove mi vsak prijde ta FOXka chovanim podobna pruzinove vidli, nez vzduchu…

          0 0
          • kubad  

            Tak to se dost pletes nebo mluvis o Fixu ricnik 2006 a starsim.

            0 0
            • pustipav  

              ne mluvím o 2010 a s tou SID co mám je to průběhem neporovnatelné

              0 0
          • Ruprt2  

            Nová vzduchová foxka, že ti připomíná pružinovou foxku?

            Tak to jsi asi upad bez helmy

            0 0
            • pustipav  

              ne pruzinovou foxku, ale pruzinovou vidlu (pruzinovou fox jsem nikdy nemel) – pomerne linearni prubeh rekl bych, ale srovnavam s tim starym SIDem jak jsem jiz rikal:)

              0 0
              • Ruprt2  

                no já znám pružinové vidlice, které jsou dost tragické :-)

                Takže ty porovnáváš starý SID s novým Foxem?

                Nový SID s Novým Foxem je na tom stejně nebo spíš i líp. Ale nového SIDa jsem nejezdil.

                Ale linearita pořádné pružiny je jinde.

                0 0
                • pustipav  

                  Já nic jinýho dlouhodobě srovnatelného nejezdil. Občas jen něco půjčenýho. Jak říkám, ten SID se mi nikdy nepovedl nafoutat tak, aby to chodilo jak ta fox.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.