• BEAST EviL

    Chci se zeptat nejak sem na yt a googlu nenasel uplne to co sem hledal.

    K dotazu da se do Dpx 2 (210×50) narvat vice spaceru?? Narval sem tam nejvetsi co sel ale bohuzel pri sagu 20% (cca 300psi) jdu porad na doraz. Pri foukani 300 + tlumak uplne ztvrdne a je jak beton :D tim ale uplne se ztrati charakter celopera :/ . Kdyby jste chteli lepe popsat tak se pokusim.

    0 0
    • novas752  

      Ztratis tim zaruku, tlak v tlumici muze narust vic nez na co byl pocitanej a muze to roztrhnout aircan nebo nejaky tesneni.

      Do 210×50 Fox nedoporucuje (ale nezakazuje) pouzit ani nejvetsi 2 spacery (modrej a tmave modrej).

      Co je to za kolo?

      0 0
    • BEAST EviL  

      A jeste dodoatek mam s vybavou cca 93kg nejsem zadny vypraseny jelito :D

      0 0
    • TheJD  

      Foukas ho postupne s ekvalizaci komor?

      0 0
      • pavelmisar  

        +1 má pravdu. Já nafoukl vidlici na 15 barů a furt se propadávala. Potom jsem zjistil, že kvůli přesunu vzduchu do druhé komory tam vlastně vůbec 15 barů nebylo..

        0 0
      • BEAST EviL  

        Bohuzel nevim co to znamena :( …

        0 0
        • Smazaný účet  

          Co třeba otevřít návod? https://www.ridefox.com/…ite-revA.pdf

          0 0
          • BEAST EviL  

            Na to sem koukal ale stale nechapu co je ekvalizace komory.

            0 0
            • Smazaný účet  

              “With the air pump attached to the shock valve, slowly cycle your shock through 25% of its travel 10 times as you reach your desired pressure. This will equalize the positive and negative air chambers and will change the pressure on the pump gauge.”

              “ADDING AIR PRESSURE

              Equalize the positive and negative air chambers by slowly compressing the shock through 25% of its travel 10–20 times after every 50 psi addition. Failure to equalize the chambers can result in greater pressure in the positive air chamber than the negative chamber. If the shock feels very stiff and is in the topout position, compress the shock until you hear or feel air transfer. Hold the shock in this compressed position for a few seconds.”

              0 0
            • novas752  

              Ventilek je spojeny s pozitivni komorou, do negativni se to kusi dostat okolo pistu pres prepousteci kanalek ktery se nachazi asi v 5–20% zdvihu (podle modelu tlumice). Aby se vzduch dostal do negativni komory musi se tlumicem zahoupat k tomu prepoustecimu kanalku (uslysis v tom miste syknuti). Kdyz se nabombi pozitivka na treba 250 psi a v negativce nebude skoro nic, velky rozdil tlaku muze stahnout tesneni pistu na jednu stranu a prepousteci kanalek se tim ucpe.

              0 0
              • BEAST EviL  

                Jasne ok diky zkusim dam vedet. Snad to klapne sem slysel ze i celkove fox jak je chodove jinej nez rockshox ze celkove fox chodi na dorazy je pravda?

                0 0
                • krabica  

                  Hlavně záleží na nastavení a konfiguraci tlumiče. Jestli chodíš po dorazech při doporučeném sagu, tak je třeba dát do pozitivky nějaké tokeny.

                  0 0
        • kejda  

          Tlumák foukám po 50 PSI, pohoupu tak 10×, přidám dalších 50 a zase pohoupu, a furt až do konce. Někde jsem to viděl na videu.

          0 0
          • BEAST EviL  

            Ahaa ok zkusim dam vedet diky za radu :)

            0 0
          • Yareck  

            Zdar chlapy, dělal jsem to podle tohohle postupu a nevím jestli to vykazuje správnou funkci

            0 0
          • Yareck  

            Zdar chlapy, dělal jsem to podle tohohle postupu a nevím jestli to vykazuje správnou funkci. Jak na to sednu, slyším zvuk prepousteni vzduchu a jak se dostanu přes těch 20%sagu,tak se to jako povolí a skočí na mých nastavených 25 %. Nevíte v čem je problém? Dík za radu.

            0 0
    • Válec  

      Ahoj, nejsou někde na netu rozměry tokenů do tohohle tlumiče. Vytiskl bych si je na 3D tiskárně…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.