• JakubCZE

    Ahoj, koupil sem teď nove kolo jekyll 4 a uz na oko je ten zdvih nějakej malej, kolo mi nastavili předem a poslali a jde o Foxku 36 performance 170 zdvih…

    Tak sem si ji změřil sorry sem začátečník takže ani nevím jak to nazvat část kterou sem měril ale aglicky to je Total fork travel viz foto a nameril sem 14,5cm a co sem se díval na netu tak by měla mýt nejspíš 17cm

    Budu rád za jakoukoliv připomínku nebo radu Dík

    0 0
    • Smazaný účet  

      S prodejcem jsi to resil?

      0 0
    • Baba-Ji  

      A vidle je pocitově hodně měkká?

      Jestli jo, tak ji musíš samo nejdřív nafoukat na adekvátní tlak a pak ti vidle vyjede do plného zdvihu ;).

      0 0
    • JakubCZE  

      Na dnešním pojezdu sem narazil na jednoho Mistra který mi poradil (dá se říct že v obchodě ji moc namazali)

      Postup je ze se musí vyfouknou na polovinu potom pořádně propumpovat, potom úplně vyfouknou a pak zaslapnout kolo a trhat nahoru… Potom sem si ji nafoukal jak byla mám 0.75, pořád se nic nedělo tak znovu, potom se fakt vytáhla o 2cm 

      0 0
      • Baba-Ji  

        takže stuck-down (moc vzduchu v negativní komoře)

        …že je to u nové vidle je ale zvláštní, asi prolít vzduch kam neměl během přepravy

        0 0
        • wilda81  

          To je hlavně blbým nafoukanim. Když se k tomu zalepi prepousteci kanálek vazelinou, tak to může dopadnout takto. Stačí postupně foukat a vždy párkrát propruzit.

          0 0
          • Goob  

            Tak, což je teda univerzální pravidlo pro většinu vidlic a tlumičů (negativka).

            0 0
      • Radus  

        Nojo ale toto spíše vypadá na podtlak ve spodních nohách.

        0 0
        • Baba-Ji  

          jako že by tam kuci na krámě/ve fabrice vyrobili vakuum?

          …no nevím, nevím :D

          0 0
          • oo.viper.oo  

            Pokud ji smontovali v plně zasunuté poloze, tak vysouváním vidle v dolních mohách nějaký podtlak zcela jistě vzniká. Analogicky pokud byla smontovaná v plně vysunuté poloze, tak pak zasouváním vzniká v dolních nohách přetlak. Ten může při nějakým dropu, kdy se vidle hodně zasune, upšouknout přes gufera ven a jak se poté vidle zase vysune, tak se v nohou udělá podtlak. Otázka samozřejmě je, nakolik tento přetlak či podtlak v dolních nohách ovlivňuje celkový chod vidle a to záleží na konstrukci: velikosti zdvihu, velikosti komor, velikosti volného prostoru v nohách, na typu gufer a jak moc těsní a na tom jaké tlaky se jezdí. Je to celkem alchymie.

            0 0
      • oo.viper.oo  

        V zásadě jde o to, že tímhle cvičením se snažíš navodit co největší rozdíl tlaků mezi oběma komorami a tím způsobit to, že přetlak v jedné z komor přefoukne vazelínový špunt přepouštěcího kanálku do druhé z komor a tím kanálek zprůchodní.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.