• jenda26

    Ahoj, jaký je rozdíl mezi EPIXON ELITE TR LO-RC 15QLC2 130mm a AION LO-R 15QLC 130mm ? Epixon 9tis, aion 8tis. Vyplatí se si připlatit? Díky.

    0 0
    • Tomcat  

      Na stránkách výrobce rozdíl jde dohledat, co je lepší pro Vás těžko posoudit.

      …A velikost kola a ročník si máme vycucat z prstu?......

      0 0
    • Gwaihir  

      Chceš na XC kolo se 100mm zdvihu dát vidlici se 130mm zdvihu? Co si od toho slibuješ?

      0 0
      • jenda26  

        Můj úmysl je koupit vidlici která se dá nastavit na menší i daleko větší zdvih abych ji mohl použít v budoucnu na jiný rám. Upgraduju tohoto kellyse a jednoho dne vezmu všechny věci a dám je na jiný rám.. vrátím původní věci na kellyse a vezme si ho přítelkyně.

        0 0
        • ScottAspect  

          Epixona nebrat. Ta zkurvená futra se vymačkají za dvě „normální“ vyjížďky. Tím je myšleno stylem jízdy trochu zajímavějším, než zpevněná cesta a nejlépe bez brzdění.

          Raději sehnat Recona – tam se sice musí měnit pístnice, ale zvýšit se dá také. Tedy tuším, že je to jako u Reby. Anebo bych vzal Rebu, ale po zkusenosti už asi bazarovou dual air, páč mi přijde, že nové Reby jsou stejné máslo jako levné SR vidle.

          0 0
          • jenda26  

            Aha. Tu na fóru jsou suntour vidle docela chválený. Mrknu na Rs ještě.

            0 0
            • Vilém  

              Neni temer nic na kole, s cim by nemel uzivatel vyse problem.

              0 0
              • ScottAspect  

                Nazýváš problém dotazy a příspěvky? Kolikrát už jsem ti to omýlal, ale prostě nepřestaneš plevelit. Chtěl bych být tvůj zákazník… Chceš tu obhajovat kvalitu Epixonu vs Recon, Reba? Není to jen takové principiální hnidopišení? :D

                Epixon je jebka, která si na odpruženou vzduchovou vidli jen hraje – měl jsem tři, takže už můžu trochu hodnotit. Navíc na vazelíně, no prostě hrůza. Jestli to tazateli pomůže a vůbec komukoliv, vždycky to tu rád připomenu.

                Jak Aion, to nevím, ale Epixona nebrat, nechcete-li držák kola na asfalt.

                0 0
                • Tomcat  

                  Neokecáš :-D

                  0 0
                  • ScottAspect  

                    Ale okecám. Vilém mě nezná a nemůže soudit. Jeho odkaz na výčet témat, kde jsem přispíval taktéž nedává smysl. To já můžu udělat také, ale zkrátka mám fištrón na svém místě, jak se říká – a každý, kdo má, obrázek si udělá, tak proč se navážet.

                    Jen nemůže překousnout své ego, že jsem se několikrát dovolil ohradit vůči jeho nemístným poznámkám a chování tady na fóru, toť vše. Vždy to budu připomínat a nenechám se. Více to zde nerozebírejme, nepatří to sem.

                    0 0
                • scota  

                  Reba p*** ;-) SR ty jebky vyrábí i pro DVO :-)

                  0 0
                  • ScottAspect  

                    Neříkám, že je to spása, to vůbec a kord to, co se prodává teď, ale rozhodně úplně jinde, než Epixon, páč to je skutečně bída s nouzí.

                    0 0
                    • scota  

                      Tak zkus něco jiného X-Fusion, ÖHLINS, nebo Cane creek ;-)

                      0 0
            • ScottAspect  

              Jj, mrkněte. Byť jsou, řekl bych, trochu složitější uvnitř, tak ale makají. Bavíme se však o konkrétní cenové kategorii Epixon vs Recon, možná Reba.

              Jediné, co je tu jinak a je třeba podotknout, tak změna zdvihu nejde provést jen nastavením na tlumiči, ale mění se celá pístnice.

              Jinak pro objasnění – když jsem psal o kvalitě RS vs SR levnějších vidlí, tak tím myslím kvalita zpracování materiály atd. To je podobné, ale co se funkčnosti týče, tak je RS úplně jinde.

              0 0
              • abel  

                úplně kde jinde? ne že by toho tady za roky nebylo napsáno tuny, ale obrat úplně jinde mě zajímá:-) pro úplnost pár epiconů jsem vlastnil (z TT) a fungovaly k mé spokojenosti.

                0 0
                • ScottAspect  

                  Na TT jsem tedy pomyslel, přiznám se. Mám také známého, který jezdil ještě předchozího epicona a také si libuje. Tady ale přichází otázka, jestli Epicon a Epixon, jsou kvalitou srovnatelné. Totéž Reba SA a předchozí DA. Asi už to také není, co bývalo. Ani jedno ale nemůžu posoudit.

                  Rozhodně Rebu dokážu podstatně lépe vyladit dle svých představ. U epixona nemyslitelné. Něco se vyladili nafoukaním. Reba je citlivější. Řešení uložení nohou – futra se buď vymlely hned a po nastavení znova, anebo rovnou byl vakl a spodní nohy lítaly do všech stran (tipuji, že někde v manuálu bude malým písmem, že komponent není určen pro jízdu v terénu :D). Větší hmotnost – co jsem aspoň já navážil – de facto stejná vidle, stejně dlouhý krk. Zkrátka raději bych bral ošuleného Recona nebo Rebu, abych se vyhnul vstupním peripetiím. Samo obě vidle mají svoje. Reba zase umí lupat v korunce a prý ji umí vystřelit gufero a ujít vzduch (nezažil jsem). Preferuji však funkčnost, aproto to podotýkám, že RS v dané cenové, stojí za zvážení.

                  0 0
                  • abel  

                    s těma futrama to je dobrej blábol, ale přesvědčovat tě nebudu. mám tu raidona 2017 v továrním provedení (akorát jsem vyměnil vazelínu za olej) a po půl roce ježdění žádnej vakl nemá a to se mnou dal dlouhý sudety. žádnej zázrak to není, ale na lehčí terén úplně v pohodě.

                    0 0
                    • ScottAspect  

                      Tak jedna zkušenost – já měl 3 Epixony. 2 skončily s vaklem, a to jsem tomu moc nedával. Jeden byl s vaklem od začátku, tak nastavili futra nebo co a pak tam byl asi za 2 vyjížďky. Blábol to není a nejsem v tom sám ;-) Neznamená to, že nemůže existovat pár dobrých kusů a věřím, že na oleji to maká podstatně lépe, ale zkrátka už vím, jak to je uvnitř udělané a sázet na to, že bych trefil dobrý kus, to už fakt ne.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.