Zdravím, chci si koupit elektrokolo a zaujalo mne crossové kolo Guewer
Máte někdo s tímto kolem zkušenost? Líbí se mi jeho cena. Za 19.900 Kč jsem jiné tak pěkné neobjevil.
Prosím poraďte.
Luděk
Zdravím, chci si koupit elektrokolo a zaujalo mne crossové kolo Guewer
Máte někdo s tímto kolem zkušenost? Líbí se mi jeho cena. Za 19.900 Kč jsem jiné tak pěkné neobjevil.
Prosím poraďte.
Luděk
Pokud nejsi invalida, nebo senior, nebo proč ten motorek?
Si radši kup mopeda…
přesně tak, nechápu tyhle hybridy:( pokud by se mi nechtělo šlapat, tak koupím moto. Šlapání=pohyb=dobrá nálada atd-no znáte to..to je to, proč to dělám a kvůli čemu žiju:))
to že ich nechápeš, je tvoj problém. využitie určite majú.
btw, načo máš na biku skoro tridsať prevodov? jeden stačí. keď je to horekopcom tak silnejšie zatlačíš do pedálov a keď dolekopcom tak rýchlejšie trepeš nožičkami, ne?
Šlapání=pohyb=dobrá nálada a ne stále hamtat na nejaké páčky aby si sa moc nenadrel…
:D právěže převody tam mám proto, abych moh skoro pořád šlapat ne?? chtěl bych tě vidět šlapat na těžký převod do 12% stoupáku,nebo naopak na lehký převod po rovině bo mírně z kopečka;) ale v tvých letech to už snad bys moh vědět proč jsou na kole převody..
máš pravdu..to že takové hybridy nechápu, je můj problém a můj názor
tak imho rebríček je
každý ďalší stupeň znamená menšiu námahu a každý si môže vybrať čo chce alebo potrebuje, ne? tvoj názor že niečo nechceš je v poriadku, ale nechápem čo na tom nechápeš. 8o)
btw, 12% mi nerobí problém ;o)
aj pod 40otmin dokážem šlapať dlhodobo. hodne vysoké kadencie mi moc nejdú, nadskakujem jak opička na gumičke, preto mám volnobeh 8oP
já zase potřebuju pěkně kmitat nožkama:) když někoho vidím jak to tlačí-mezitím co on otočí klikama jednou, tak já tak 3–4× minimálně a to fakt zas tak toliko nekmitám a už vůbec nenadskakuju jak opička na gumičke:D -to by bylo zřejmě špatnou technikou jízdy
do 90 je to vpoho, potom sa už na to musím sústrediť a keď je to cez 100, tak sa nato väčšinou vyprdnem.
to s tou 4× vyššou kadenciou je zaujímavé. takže tam kde někdo točí 44/16 tak ty to šmrdláš 22/32?
o jakých číslach sa bavíme?
tož já to šmrdlám normálně:) ale občas se zadívám na někoho přede mnou jak to doslova tlačí ze zadku:D zuby zrovna nepočítám..ale kadenci zas tak hroznou fakt nemám, na to jsou experti jiní týpci
Určitě, já si ho koupil a po 200 kilometrech si ho koupila i moje žena, používám ho denně -hlavně do práce, žena taktéž a musím říct že až na malé drobnůstky je spokojenost na místě. Jooo a na ortodoxy nehleď, ať si šlapou…
Jooo a na ortodoxy nehleď, ať si šlapou
Asi mi nejak uniká zmysel tej cyklistiky ktorú mám tak rád ?? Alebo sa za cyklistu bude za chvíľu považovať aj motorkár ???
pokud to chceš do města, tak radši ještě pošetři a kup lepší MĚSTSKÝ MODEL.
Pokud to chcěš do terénu, tak to nekupuj vůbec, protože se s těma 26 kg udřeš motor-nemotor.
bohužel, smutný pohled, lidí jsou líný jak prasata :-))
jako na nějaký to back country to musí být super, dojet tam relativně v klidu, pojezdit nějaké sjezdy… jen se díky elektrokolům zpřístupní příroda víc lidem :(
no jet v obleku a pořádnym pařáku do práce je OK :D zvášť když máš někde hezký stoupání. Elektrokolo neni jen pro líný. Osobně na něm vozim i věci který bych skoro ani neuvezl. Elektro časem začnou využívat i roznáškový služby, schválej se 500W motory a pizzu ti přiveze elektropikolík :D je to levná budoucnost.
nic proti poslům a pošťákům, ale co ty „sportovní“ modely?
místo lanovek?
:D populace je stále línější. Bude to pseudosport :))) Opravdovej biker si na kolo přeci motor nedá :P
Hlavne ze je co prodavat, ze? Potreba nacvicit par takovych blabolu o velke budoucnosti atd a pak by to bylo, aby ksefty nesly.
říkej si co chceš, jen na tom nic nezměníš. Jeď se podívat do světa na obě strany a zjistíš jak to je blízko. Nedělam si tu kšeft ale mluvim o něčem čemu věřim a co už funguje jinde. Já na elektru normálně jezdim a mluvim z vlastní zkušenosti.
Němčouři a Holanďáci už tím brázděj Lipenský cyklostezky, navíc tím, že nemusí šlapat, jim to dává možnost dát řidítka ještě výše než obvykle :-))
je to nejlevnější a nejjednodužší varianta cestování na kratší vzdálenosti. Baterie už jsou poměrně lehoučký a výkon už stojí za řeč. Osobně to považuju za nejlepší městský dopravní prostředek :) Pokud teda nemrzne, to jsem už uvažoval o laminátové kapotáži :P
Tak to poslední je dobrý, konec lanovkám a Aviím:)
Zdravím, zneužiji tohle vlákno …
Vážně uvažuji o koupi elektrokola pro svého aktivního tátu 70 let.
Cena 20–25 tis.
Výslovně si přeje „dámský“ rám.
Můžete mi okomentovat jednoho z favoritů ?
Případně navrhnout nějakou alternativu.
Díky
Rám vypadá pěkně zpracovaný, aku je lipol, cena je slušná, řazení v zadním náboji by se Tvému otci taky mohlo líbit. Mně se zdá divný /na fotce!, ve skutečnosti to může být jinak/ tvar řidítek, to by chtělo vyzkoušet. Výrobci a obchodníci tradičně přehánějí s dojezdem, s touto kapacitou a příšlapem se dojezd pohybuje v praxi /viz třeba diskuze na nakole.cz/ kolem 40 km.
Rozhodně bych šel radši cestou zástavby např. do klasického lehkého crossového nebo MTB kola než tyhle těžké příšernosti…
Jsou servisy, co to dělají… Sice k ceně musíš příčíst cenu kola, ale třeba něco už nějaké komponenty máte nebo může být i bazar