Ahoj, nevíte o něčem s motorem 500–1000w+ a fakt silnou baterií 900 Ah+..? Lustruju net, ale nic… :(
Ahoj, nevíte o něčem s motorem 500–1000w+ a fakt silnou baterií 900 Ah+..? Lustruju net, ale nic… :(
Kolik cekas, ze to, s 900Ah baterkou, bude vazit?
asi o 2 kg více, než už standardní 17aH… ;)
Tak kolem 200kg by se ta baterka mohla vejít.
áá… sorry, jsem to zmixoval s Wh… :D tak 900Wh… čiliže 25Ah?
Motor klasika Shimano EP8, ale baterky 900 Ah. Ten RANGE by byl teď i na prodej.
Tohle patří na motorkari.cz ‚kolo‘ může mít max 250w.
To sice může, ale reálně maj klidně 700+.
Nemaj. Ani celých 600W nedá žádný z nich.
A kde se dá dohledat jaké jsou špičkové výkony? Teď sem se snažil najít to pro Bosch, ale nenašel, jen že dlouhodobý nominální výkon je těch zákonných 250W, ale jaký je špičkový výkon nikde, jen že to podle modelu dá 300/340/400 % výkonu jezdce. To, že to je schopno dát výrazně víc než těch 250 W je asi známý fakt, ale konkrétní hodnoty nikde.
Občas to někdo změří. Viděl jsem těch měření už větší množství, ale nemám to poschovávané.
Takže jen první, co jsem našel za 30s
https://electricbikereview.com/…brose.14085/
To je ale už starší měření, tam je ještě Bosch 75Nm, Brose úplně stará verze, není tam EP8.
Nicméně ty současné, jak jsem psal, tak všechny tři hlavní (Bosch, Brose, Shimano) jsou těsně pod 600W.
Spousta testů včetně měření je
Tam se právě snažili vyvrátit, že EP8 je znatelně slabší než Bosch a Brose. To vzniklo tím, že ve spoustě testů měřených v reálu (výjezd jednoho kopce na čas), tak tam EP8 dopadá o chlup hůře než Bosch a Brose. Jenže tam do hry vstupuje právě maximální výkon vs kadence. A když stejný testovací jezdec srovná kola s různými motory, tak jede ve všech případech ± stejnou kadenci, tedy pro některý motor výhodnější, pro některý méně výhodnou.
Ty rozdíly maximálního výkonu jsou ale u těch hlavních dobrých motorů na trhu minimální a vůbec bych to pro výběr motoru neřešil.
Mnohem zajímavější jsou srovnání komplexní více parametrů. Líbí se mi třeba tenhle test
https://www.youtube.com/watch?…
Je tam pěkně srovnáno i třeba zvukový projev. A tam nejde jen o zvuk ve výjezdu při větším výkonu, ale také třeba o to, že některé motory dost nechutně klepou ve sjezdech (zejména Shimano EP8).
A pak je tu to již mnou zmíněné ladění SW a charakteristika průběhu podpory. Tam na to třeba Bosch a Brose jdou dost odlišntě a je dobré si vyzkoušet, co komu vyhovuje.
Samotný násobitel výkonu jezdce je pak podle mě ještě méně důležitý. Ty extra vysoké hodnoty kolem 400% jsou stejně téměř k ničemu, protože:
Já třeba u Brose postupem času oba nejvyšší režimy přípomoci pořád snižuju. Turbo už mám aktuálně jen na 60%. Brose umí 410% výkonu jezdce na Turbo, tzn. aktuálně mám staženo někam na 245%. I tak to v pohodě stačí na to, že když zaberu pořádně, tak se dokážu dostat na maximum motoru. Vyšší nastavení tedy zvyšovalo dopomoc pouze pro ty situace, kde zabírám méně a maximálního limitu motoru se dosáhlo dříve. A ono to není ani moc příjemné dosáhnout maxima motoru moc brzo. Pak chceš ještě přidat přišlápnutím a ono nic, což není moc příjemné. Když např. k těm 700W (150W jezdec a necelých 600W motor) přidáš třeba 30W jezdce co navýšíš, tak je to minimální rozdíl, tedy skoro to ani není poznat (jak už se to přestane navyšovat o přípomoc motoru).
Těch 400 % má Bosch pro Cargo kola, kde to asi smysl má.
nehledám elektromotorku… hledám elektrokolo s pedály a se silným motorem a silnou baterií..
1kW + 200W jezdec už je slušný moped :) Jedině si to postavit, nebo dovézt nějaké čínské monstrum.
no na Ali tohle mají… ale tam to kupovat nechci… jsem myslel, že něco takového bude i u nás…
U nás pouze 250W. Víc bohužel jen přestavba.
blicí smajlík – https://boxxbike.com
S 1000W žádný ebike neexistuje.
Maximální výkon současných ebikových motorů (které mají nominální výkon 250W a jsou tedy ebiky) většiny značek je velmi podobný. Spíš se liší v tom, že každý motor to má při jiné kadenci jezdce.
Konkrétně Shimano EP8 má ten maximální výkon v oněco nižší kadenci než Bosch a Brose.
A všechny ty tři motory mají maximální výkon lehce nad 500W.
Volba motoru je tedy spíš o jiných parametrech, zejména jak je naladěný SW dopomoci. Bosch sází na režimy s exponenciálním průběhem (eMTB a eTour režim), které jsou super pro jezdce, kteří chtějí nastavit jeden režim a nic neřešit. Oproti tomu Brose s Shimanem mají lineárnější průběhy režimů, ale zase se dají více jednotlivý režimy konfigurovat.
S 900Wh baterií toho tak moc není. Co mi napadá z hlavy:
900 Ah+ předpokládám byl překlep. To by byl úplný nesmysl.
Co s tím chceš jezdit, že potřebuješ 900Wh+ baterii?
sorry, 900Wh… hmm… 143K, respektive 240K, to už je trochu dost dost… ale díky za tip!
Už mám třetí elektrokolo, dvě ukradli… tak uvažuju o něčem na jiném levelu… Potřebuji rychlost, dojezd a přitom se příležitostně vydávat za cyklistu :D do 100K nejlépe…
Je ti 42 na co potrebujes baterku?
to je otázka typu, na co potřebuješ kolo, když máš nohy a můžeš jít pěšky.. ;)
Fakt to bereš takhle?
vůbec nemám tušení o co vám dvěma jde… sháním, to co sháním, protože k tomu mám své reálné/užitné důvody… a pozérům jsem nikdy nerozuměl, ono to totiž ani není možný… ;)
Spectral bude určitě i výrazně levnější, zatím je k mání jen ta drahá CFR verze.
Pokud to má zůstat ebikem (tedy nebude to odblokované), tak maximální výkon motoru stejně nic moc neřeší. Na rovině ho nepotřebuješ vůbec a v těžkých technických výjezdech je to dost často i na škodu (s příliš velkou podporou uděláš daleko snadněji technickou chybu a skončíš). Více se hodí tak možná pro hodně těžkého jezdce.
Do 100k se nic slušného sehnat nedá, tedy pokud to má být full (o HTčku by mě ani nenapadlo u ebiku uvažovat).
Já sháním čistě dopravně-pracovní prostředek. Něco, co už se spíš od elektrokola k elektromotorce, ale stále maskovaně, tak abych s tím mohl projet pěší zónu a nebudil pozornost bezpečnostních složek :D. Určitě odblokované a ten výkon je pak potřeba, jinak jde motor rychle do háje, když to člověk valí i do mírného kopečka přes 30 km/h…
To, co chceš není legální, takže to nikdo tady jako hotové neprodává. Bafang vyrábí středové motory s výkonem 1 kW.
Pro zástavbu do speciálního rámu jak je dneska běžné
https://bafang-e.com/…series/m620/
I pro přestavbu kol s klasickým šroubovacím středem
https://bafang-e.com/…series/m615/
Případně zadní nábojové motory, tam se dají sehnat i výkony vysoko přes 1kW.
Nějaké z těch věcí se jako díly dají sehnat tady, ale z Číny je ten výběr lepší.
je to legální, když to přihlásíš jako motorku… jinak o Bafangu bych v tomto případě fakt neuvažoval… ty motory jsou ruská ruleta…
Hotová rychlá elektrokola se prodávají, jede to až 45 km/h, ale výkony těch motorů vyšší nejsou. Přihlásíš to jako motorku, dostaneš techničák, RZ a budeš jezdit v moto přilbě. Pak už ale nebudeš moct předstírat, že je to elektrokolo, to si rovnou kup skútr.
Poskládaný silný rychlý elektrokolo nepřihlásíš, protože ti to nikdo neschválí.
klasický 250w motor odpálíš hodně brzo, pokud bys tím chtěl jezdit rychle… já počítám s techničákem, RZ atd… jinak přesně takový kolo o kterým píšeš myslím, ale na netu jsem to kupodivu nenašel a to jsem myslel, že toho bude plno…
Počítáš s RZ? Původně si psal, že chceš něco co bude vypadat jako kolo. Pokud strážník zmerčí RZ, tak mu bude jasné, že je to moped.
Rychlá elektrokola u nás nejsou tak lákavá jak by se mohlo zdát, jsou totiž v úplně stejné kategorii jako mopedy, takže musí mít pevně namontovaná světla a tuším i brzdové světlo a projít schvalováním jako mopedy, což to celé prodražuje. Nicméně ačkoliv elektro mopedy mohou mít až 4 kW motor, rychlá elektrokola mají motory podobná jako běžná elektrokola, tedy jen do cca 750W. Musí to být registrované, platí se POV, jezdec musí mít motopřilbu, řidičák. Cyklokomponenty při takovém použití dost hoří, takže se to nakonec prodraží. Takže je nakonec výhodnější si koupit normální moped ať už elektro nebo spalovací, který je sice třikrát tak těžký, ale je dimenzovaný na úplně jinou zátěž nepotřebuje tak častou údržbu.
U nás navíc kdo má řidičák na auto může řídit skútr s automatem až do 125 ccm.
Takže rychlé elektrokolo málokdo chce a taky je toho málo na trhu. Specialized před čtyřmi lety něco měl, byl o tom i článek
Jestli to mají i teď si můžeš zjistit. Viděl sem něco i u jiné značky, ale už si nevzpomenu kde.
Elketrokolo co jede víc než 25 km/h je pro dopravu lákavá věc a v městském provozu svým způsobem i bezpečnější díky tomu že dokáže lépe držet tempo s ostatními, ale zákonné požadavky to u nás prostě zabíjejí.
BTW mám nevyužitou Babettu po dědovi, kdybys měl zájem.
Furt ta RZ nebije tak do očí, jako moped. Já mám už 3. elektrokolo a nechal jsem si vrátit zpět rychlostní limit 25 km/h, protože jinak brzo odrovnáš motor, řetěz měním po 4000–5000km( jsou borci, to dají i 8000 km rovnou i s kazetou), takže se musím dost smát těm doporučením „odborníků“ měnit řetěz po 1000–1500 km… Ten rychlostní limit 25 km/h je dost hovadina, kdyby to bylo 30 km/h, což je i běžná rychlost normálního cyklisty, tak by většina lidí kašlala na nějaké „zrychlení“… a musím potvrdit, že ten rychlostní limit 25 km/h je často vysloveně nebezpečný. V Praze v širším centru by mi takový „hybrid“ ušetřil spoustu času. Když se člověk nebude chovat jako hovada a nebude na sebe moc poutat pozornost, tak by mu to normální bezpečné projetí po pěší zóně mělo projít.
Co moudru, to ch u j o v i n a. Retez mi nevydrzi 5000 km ani na silnici. 30 km/h neni bezna rychlost normalniho cyklisty.
Tak ono staci mit nabojovy motor a pak by se toho mozna dosahnout dalo.
podle mě to jezdí komplet do mrtě, když mění rovnou řetěz i s kazetou…
On ne
jj, i s kazetou, jinak to nejde… „odborníci“ budou strašit, že je pak potřeba vyměnit i převodník… no já bych jim ukázal životnost převodníku! :D
A jak to s tím souvisí (výdrž řetězu někoho jiného)?
Nevím, proč se tu vždy někdo ozve s něčím (u životnosti řetězu je to obzvlášť časté), že když to není možné u něj, tak to není možné u někoho jiného…
Můj aktuální stav řetězu na ebiku:
A už jsem se zamýšlel nad tím, proč by měl vydržet méně nebo více na ebiku proti klasice a je to několik protichůdných vlivů a hrozně to bude záviset od způsoby jízdy na ebiku. Když to vezmu jak to mám já (někdo jiný to může mít úplně jinak, takže budou možné jakékoliv výdrže řetězu od pár set km po ještě více než vydrží mně):
Zatím odhaduji výdrž na 6tis. km (bude pro včasnou výměnu do 0,5% prodloužení, kdy kazeta bude pak ok), přesněji se ale teprve uvidí.
Ečka co jsem měl teď na servise. Řetěz v řiti, 700–1200km. Kazety v háji na dvou ze tří. (spodní dva pastorky.)
Měl jsem i borce s řetězem a pastorkem na výměnu po 400km. Protože boost a těžký převod nonstop. Týpek řadil jízdními režimy. Prehazka se ani nepohnula.
Pokud s tím někdo jezdí jako de..l, tak je možné všechno (a já tedy narozdíl od jiných nerozporuju, že to někdo jiný má úplně jinak než já).
Když to vezmu u sebe, tak mně tedy nejmenší dva pastorky vydrží ze všech nejdéle, ty jezdím jen ojediněle když si chci přišlápnout ve sjezdu a to moc stejně nedělám. I rovinu po rychlém povrchu když chci drtit nad rychlostí přípomoci motoru (což už dělám o něco častěji), tak pořád jedu jen třetí nejmenší pastorek.
Myslím, že jsi na ebiku naprostá vyjímka. Jak to pozoruju, tak 99% ebikerů jezdí velmi nízké kadence na těžkých převodech. Podle kadence rozeznáš na kilometr ebike od normálního kola.
Presne tak
Podle kadence a oblečení. Na ebiku jsou balení jak pumpa.
Dalsim znakem jsou vytocena kolena.
Presne, uplne elementarni znak.
To určitě nejsem. Aktuálně už mám v okolí tři jezdce s ebiky, kteří se sem tam přidají na vyjížďku a všichni točí rozumné kadence. Naopak všichni točí vyšší kadence, protože kratší kliky a občasná jízda nad limit přípomoci (nikdo z nich, ani já nemáme odblokováno).
Těch co popisuješ je jistě hodně, ale také je to tím, kde jezdí. V terénu nic na velkou vzdálenost vidět není (a ti popsání v opravdu terénu vůbec nejezdí) a ještě se tam vůbec s nikým moc nepotkáš.
Abys nedopadl jako známej. Řetěz se ani ne po 3000 roztrhnul za jízdy (nečipovaný bafang), kazeta KO (vymačkaný zuby), převodník na výměnu.
Tak když si neumí pohlídat řetěz, tak to má blbý.
Já jsem zrovna teď před pár dny řetěz dokonce preventivně sundal (dle měření šuplérou s vymezením i bez vymezení vůle měl ještě rezervu, ale protože ještě nemám přesnou zkalibrovanou hodnotu pro výměnu, tak pro jistotu ještě to sundání řetězu) a změřil metodou zavěšení starý vs nový řetěz vedle sebe a byl na tom ještě o dost lépe než jsem čekal. K půl článku rozdílu (0,5% vytažení) má ještě hodně daleko, cca byl v polovině (tedy delší jen o 1/4 článku).
Nemůžu předem vědět, jaká bude přesně závislost vytažení vs nájezd. Pokud by byla lineární, tak to bude nájezd dvojnásobný než je aktuální (když vytažení je v polovině) a to bude tak 6500km při včasné výměně.
Ale samozřejmě se může stát, že lineární ta závislost nebude a tedy v rámci vytažení o tu druhou 1/4 článku (do 0,5%) může být nájezd jak menší, tak větší. Pomalejší vytažení moc nečekám (spíš rychlejší), tak dejme tomu, že aktuální odhad výsledného nájezdu bude někde mezi 5000–7000km.
Kazeta a převodníky zatím okem vypadají jako nové. Minimálně kazeta vydrží ještě hodně dlouho. Používám většinu pastorků a poměrně rovnoměrně. Mírně větší zatížení budu mít u 4. nejmenšího, tam by se mohlo stát, že vydrží méně než zbytek kazety.
Nejmenší dva pastorky určitě vydrží celou kazetu, protože ty nejezdím téměř vůbec (tedy ne jako někteří na ebiku, kteří na supernízkou kadenci drtí nejmenší pastorky), ty mám jen na přišlápnutí z kopce nad 35km/h a to moc nedělám (asfaltové sjezdy v podstatě nejezdím vůbec a v terénu je to málokdy na přišlapávání v takových rychlostech).
Do 2500–3000 km je to úplně v pohodě… pak to začne střílet a po 4000 km už to začíná být fakt otravné. Okolo 5000–6000 km to vyměním, i s kazetou samozřejmě. Stejně tak to dělají ostatní kluci, někteří dávají i těch 8000 km. Mám středový motor.
Jedu 27 km/hod a cyklisté na normálním kole mě běžně na ULICI po rovině předjíždějí (a to se nebavím o cyklostezce!). Neříkám, že tak jezdí všichni a vždycky, jenom říkám, že 30 km/hod je i na normální kolo celkem normální a dosažitelná rychlost.
To není žádné moje moudro nebo teorie, to je moje osobní zkušenost.
BTW… mám nastavený rychlostní limit od servisu prodejce, ale motor vypíná až při 28–29 km/h na tachometru. Jak je to možný? A nejsem sám… Kdyby se něco stalo a bylo šetření, tak by mě zajímalo, jak by se k tomuhle stavěli…
Podle mě je to uplně stejny jak u auta. Tam ti taky tachometr ukazuje cca o 3–4 km/h víc, než je reálná rychlost.
jel jsi na tom? dost me o zaujalo na vykrveni se. a cena taky vypada jeste ok.
Ne, nejel. Nejsem fanda motorek :D
Od servisáka ekol jsem pochytil informaci, že CX Bosch motor je efektivnější než např. Bafang a že z jejich zkušenosti Bosch+625Wh dá více než Bafang+720Wh. Osobně jsem neměřil, ale je fakt, že vybít při běžném používání se mi do mrtě 625Wh baterku nepovedlo vyšlehnout a to se váhově řadím do katerie přesmetrák. Výkonově ten Bosch úplně v pohodě i na fakt kus jezdce. Motorku to z toho neudělá, to fakt nečekej. Nejprudší výjezd co jsem s ním dal byla červená sjezdovka ne Plešivci, asi 24 procent, nedalo se to jet, protože pokud zadní kolo metne šutr, tak stojíš a už se nerozjedeš, proto jsem skončil u posledního sloupu lanovky a pak to po trailu sjel zpátky na cestu. Motor s nejlehčím převodem s tím problém neměl.
Účinnost hlavních motorů na trhu (Bosch CX, Brose S-Mag, Shimano EP8) je ± stejná. K tomu jsou desítky testů hlavně v časopisech typu bike-magazin. V testu vždy měří výdrž baterie na testovacím výjezdu.
A vždy vychází poměr nastoupané metry vs kapacita baterie velmi podobný. Drobné rozdíly tam jsou, ale neviděl jsem nikdy větší rozdíl než 10%, obvykle ale vše pod 5%.
Testy v časopisech jsou dobré v tom, že se snaží v rámci testu mít stejné podmínky pro všechny motory. Když to vezmeš z reálu ze zkušeností uživatelů, tak to je už problém, protože podmínky pro motory jsou velmi odlišné.
V testu mají totožný kopec a pak se snaží mít i stejný výkon jezdce, stejnou rychlost, stejný režim dopomoci a k tomu výkon jezdce ještě měří wattmetrem (takže i když se nepatrně liší pro různé pokusy, tak ho lze odlišit od výkonu co dodá baterie).
Když testuje jezdec a srovnává na běžných vyjížďkách, tak je to opravdu extrémně ovlivněno nastaveným režimem přípomoci a protože tohle má každý motor řešené dost odlišně (chování a nastavení jednotlivých režimů), tak je jednoduše zcela nemožné zachovat stejné podmínky.
Vidím to i u sebe. Ze začátku jsem dával maximálně na 750Wh baterku 100km a 1750m výškových. Teď v poslední době jsem se pokusil už párkrát o něco více šetřit baterku (musím opatrně, protože tím více zatěžuju svojí problematickou nohu).
A už jsem naposledy dal 115km/2000m výškových (s dost terénem). A to zdaleka není maximum. Jet celé na ECO, tak odhaduju, že se na těch 100–120km můžu dostat tak na 2500m výškových.
Tohle píšu hlavně pro ilustraci toho, jak moc se může lišit dle použitých režimů, co baterka dá.
Orientacni pocty jsou ze das 2× nasobek baterky ve vyskovych metrech pri vaze soustavy 100kg a lehkym prislapavani. Tohle zatim nikdo moc neprekonava, diky technologii.
jj… Bosch hospodaří s baterkou lépe než Bafang.. a ještě k tomu je Bafang v kopci dost líný, ten spíš nechá makat tebe a sám se fláká… to Bosch zabere silně, když do něho dupneš…
Novinka motor Bafang M510 (nástupce M500) by měl dát něco přes 800W špičkový příkon a dle ohlasů uživatelů je silnější než Bosch 4. generace. 1000W dá motor Bafang G510 (špičkových asi 1500 W), ale to již není legální EU -e-bike. Nevýhodou je u něj větší váha, ale na dojíždění by to nevadilo a nutnost speciálního rámu, např. Seroxat . Já bych na dojíždění volil Bafang BBSHD s UART -levná vestavba s odolným motorem s doplněním větší baterií do rámu. Ještě je Bafang M600 (asi 1000W špičkový výkon/příkon)-asi o 1 kg těžší než M510 a hlučnější a také nesplnuje EU-regulaci. M500-M510-M600-vše stejné uchycení do rámu.
No to nevím, výrobce u M510 uvádí 250W a ani hmotnost 3kg nenapovídá, že by to byl kdovíjak výkonný motor. Pokud se z toho nějak povede vymáčknout 800W, jak dlouho to ten motor přežije?
250 W pro EU legální e-bike je v podstatě nicneříkající údaj, výrobce pouze deklaruje, že se při průměrných 250 W nepřehřeje při dlouhodobé zátěži. Nic nevypovídá o max. výkonu. To lze pouze odhadovat z udávaného točivého momentu. I když třeba Bafang M500 s udávanými 95Nm je asi slabší než Bosh 4. gen s 85Nm. Např. i podstatně silnější motor TQ (Haibike) je v EU legální-deklarovaný jako 250W, i když jeho udávaný točivý moment je 120Nm, zatímco u běžné konkurence je max. 75–95Nm. Důležitý je špičkový max. výkon pro porovnání síly motorů, který ovšem výrobci obvykle neuvádějí. Samozřejmě nelze používat tento max. výkon delší dobu, motor by se přehřál , ale obvykle vypne dříve motor tepelná pojistka. Použití např. 800W je vhodné do neprudších terénních stoupání, tedy jen na max. pár desítek sekund a za tuto dobu se motor určitě nepřehřeje. Právě u Bafangu pro M510 lze stažením vhodného firmwaru docílit ostřejšího , sportovnějšího projevu s vyšším max. špičkovým výkonem.
Aha, takže stáhneš neofik firmware, který to bude přetěžovat. Po jaké době se 250W motor při 800W spálí? Proč tohle dělat, když Bafang má M620 a M600 s deklarovanými výkony 1000W a 500 W?
M620 motor mám, je velmi silný, spolehlivý ale také těžký , což jej omezuje při jízdě v terénu-přenášení přes překážky, protože kolo je kolem 27–32 kg dle osazení. Jeho výhodou je snadnost nastavení UART verze, zvlášt´ s Innotrace kontrolerem a je poměrně tichý. M600 je lehčí asi o 2 kg, ale zase hlučný a špatně nastavitelný jen přes firmware-jen CANBUS verze, takže nastavení jen malé přípomoci je problém. M510 se proto se svým vyšším výkonem (max 800W) již blíží M600 (max. 100W) a svou malou váhou 2,8 kg je nyní nadějnou variantou.
To, že z toho vymáčkneš 800W nějakým trikem neznamená, že je to dobrý nápad. Jak rychle se to podělá, podobně jako se kazily BBS02 provozované na 750W, odcházela tam nějaká plastová kolečka.
U BBS02 odcházel nylonový primární převod při častém a déletrvajícím zatížení na vysoký výkon při současně špatně navoleném převodu s nízkou kadencí. Při nižší kadenci klesá účinnost a tvoří se více tepla, na což je plastový převod citlivý.Velkou nevýhodou motorů Bafang s CANBUS je nemožnost individuálního nastavení jezdcem -jde to jedině přes stažení vhodného firmwaru.
Baterie 21ah 60v
Motor 2500w
Maximalni rychlost 75km/h
Veliký dojezd
Silné přední světlo
Rám nastříkan v černém komaxitu
Cena 60 tis
:DD
Když už teda nevíš, co s penězi… https://www.elektrokola-nachod.cz/…echnik-2019/
Líbí se mi ty fotky spokojených zákazníků…hlavně se vyfotit u auta :D
Proč ne? S výjimkou té nadmuté velryby jsou ta auta košer, zvlášť ta placka.
Protože mi přijde komické ukazovat “kdo z vás to má” :D
Samozřejmě GT3 je super.
Nemůže na cyklostezku, nemůže do lesa, co s tím potom?
Nemůže, ale stejně tam s tím jezdí.
Pořád to na první pohled vypadá jako elektrokolo, takže pokud nedojde k nehodě a nebude se vyšetřovat, tak uživateli prakticky nic nehrozí.
Jsme v Česku. Taky nikdo neřeší, co může a co ne. Když na to má a chce to, tak si to koupí a pak vykřikuje, že má právo jezdit, kde se mu zamane. V lese, v národním parku, na čemkoliv a kdykoliv…
Prostě „Clavin“ :-)
podobne ako kolobezka – v krabici som mal papier, ze to „neni urceno pro pozemni komunikace“, takze asi si s tym mozem jazdit iba po obyvacke.
Podle mě hledáš Mrázka – RevX
Jel jsem na tom, jelo jako čert, pro citlivé ovládání výkonu mi chyběla spojka, šlo to hned na zadní kolo (asi by šlo si zvyknout)
Tady je konečně smysluplné éčko, tomu fandím:).
Banderabikes…:D
napr
Jo, to vypada jak nadupana masina.
tady na bf jezdíme všichni dle zákona, žádné odblokování či čip
:-)